Jump to content

На каква температура ви седи маслото?


HellFire

Recommended Posts

Аз повече от 85 не вдигам в студовете. Скоро се сдобих с табло с такъв уред и не знам лятото в жегите как е. И защо е разграфено до 180 градуса?!? На толкова вътре всичко ще е вече синьо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз повече от 85 не вдигам в студовете. Скоро се сдобих с табло с такъв уред и не знам лятото в жегите как е. И защо е разграфено до 180 градуса?!? На толкова вътре всичко ще е вече синьо...

На около 90 градуса, а в жегите и над 140 км/ч достига и до 110-120.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

85-90 градуса , лятото до 100-110 Явно не и давам много жега и затва не вдига температурата. Мисля че това е нормолано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мани на колко е разграфено

ако се заседи повече от 5 минути на 130 градуса ще получиш салата вместо двигател

Или мойте и двата уреда лъжат, или ти се бъркаш много :)

След ремонта на мотора на 100- цата на връщане от морето част от магистралата я взех с 160-200, където това беше възможно и маслото си се кротна на 130 и не мръдна от там докато не върнах газта :nixweiss: Освен, че долях 250мл после, мотора ми е в перфектно здраве. От тогава не съм издевателствал над колата и масло не съм доливал.

На Б3- ката също съм правил стрес тест след смяна на биелни лагери, понеже имах проблеми с налягането на маслото, след като мине 90 градуса и след 20- тина минутки със скорост 150-170 пак беше на 130 градуса маслото. Мотора до последно беше в перфектно здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз на АЕЛ-а имах подобни показания като колегите - 90 градуса на нормално каране (или колкото е температурата на водата докато загрее) и на повечко газ 110-120

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ами ако има директно охлаждане на маслото?Дали пак 6те са такива показателите.

Сигурно няма да са такива, колега !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го докарвал до 150 градуса газта до долу при 35 градуса на сянка и около 30 минути каране с колкото може ААТ 115 кс с 5ст скоростна и масло 10 w 40.

нормално каране 100 гр пълни глупости са това за мотора ставал на салата и не знам кво си подобни масла губят свойства при над 170-180 градуса единствено трябва да се остави колата да работи докато темп-. се нормализира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги не се притесняваите от високите стоиности, при всичко нормално в двигателя и нормален товар на самия него лятото трябва да е 110-130, а зимата 80-110. а и между другото наи лошото масло спира да маже при 300 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може датчика и уреда да ме лъжат но повече от 100 градуса не съм виждал. И то при сериозно натоварване на двигателя. Здрава ръчка по Шипка и после над 200км/ч по магистралата между Казанлък и Ст.Загора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва ся на кво прилича,ша умориш шестака бре :bia::)

А моето масло градко седи на втората чертичка,качвало се е и на около 100 лятото в жегите с настъпване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се бъркай с маслото в тигана за пържене на картофки, говорим за масло на двигател

о б и к н о в е н двигател, за извънземните - нямам представа

следващи път след такова каране те съветвам да извадиш пръчката и да погледнеш какво представлява маслото - ще откриеш разликата

щото градусите са малкия проблем, но това че си дигнал дотам и си покарал така ...

няма да се повтарям, че ставам досаден и на себе си

в алфа форума наскоро един се гордееше с една салата - в което няма проблем - браво на него

само, моля те, после като продаваш колата, не забравяй да споменеш колко много ръчки е преживяла

Редактирано от oooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............

само, моля те, после като продаваш колата, не забравяй да споменеш колко много ръчки е преживяла

Добре поддържан двигател няма проблем с ръчките има проблем кат спре да му се угажда.

Не говоря нон-стоп в лютеницата а нормална ръчка от време на време когато се наложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се бъркай с маслото в тигана за пържене на картофки, говорим за масло на двигател

о б и к н о в е н двигател, за извънземните - нямам представа

следващи път след такова каране те съветвам да извадиш пръчката и да погледнеш какво представлява маслото - ще откриеш разликата

щото градусите са малкия проблем, но това че си дигнал дотам и си покарал така ...

няма да се повтарям, че ставам досаден и на себе си

в алфа форума наскоро един се гордееше с една салата - в което няма проблем - браво на него

само, моля те, после като продаваш колата, не забравяй да споменеш колко много ръчки е преживяла

Sorry но нали не си мислиш че в германия или италия не ги мачкат колите :steinigung: там с 200 карат пенсионирани баби с пасат 1.9 тди за останалите нали се сещаш сам и странно колите им са живи при нас още поне 5-6 години ако си подаржа човек колата проблеми няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...