Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 2


grizzly

Recommended Posts

Това е продължението на темата Малка питанка отностно А6 4F - част 1

Темата е разцепена с оглед улесненото търсене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък тази тема на Verter е също толкова хубава и сходна на тази, а е малко позабравена за съжаление, а и двете са еднакво полезни за всички с 4f-ки. Може и нея да си я спретнем в 200+ :hilezh:

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте съвет, какво да е това дълго и остро нещо с което да си настроя пръскалките? Верно се чуствам технически неподготвен с тая кола :rotcol:B):rotcol::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо да е дълго? Аз отварям капака и ги разкачам оттам - лесно е. С обикновена по- голяма игла мърдам мноого леко нагоре или надолу и така от два три опита ги пасвам перфектно. Размърдват се най- вече от пароструйката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах 3 месеца с криви дюзи. Секретарката така и не донесе подходяща игла. С нормална игла, кламер и подобни не се получава.

Накрая при бащата намерих леко извита (от него) ГУБЕРКА с изтънен връх и с нейна помощ настройките ми се получиха идеално.

Обаче той си е я е направил като инструмент :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматите преди фейслифта и след него еднакви ли са?

Скоростните кутии имам в предвид.

Може ли кутия от автомобил 2008 да работи с комп от 2007ма?

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматите са еднакви мисля, но трябва да се напаснат софтуерно - т. е. в компа от 2007 да се налее софта за новата кутия... сравни хардуерните номера на компютрите дали са еднакви

Ако не можеш, вземи двата VIN-a (на донора и на колата, където ще слагаш) и ще ти кажа къда да ги пратиш с въпросчето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление има само номер JML.

А това е от моята кутия

Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl

Part No SW: 4F2 910 156 F HW: 09L 927 156 C

Component: AG6 09L 3,0 TDI RdW 0030

Revision: --H01--- Serial number: 4317966

Coding: 0001001

Shop #: WSC 02331 758 00200

VCID: 28537BA3CBF3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не нямам, или поне никой не знае че имам :)

Както бях писал имам едно виене, което не успяха да ми диагностицират в Ауди Бургас, и в сервиза където ми поддържат колата.

И за двата сервиза където правиха диагностика всичко е в норми и работи перфектно.

Въпреки това мен нещо ме човърка :nixweiss:

Намерих една кутия на 28К Км 2008ма година в Немско и май ще е взема.

Няма комп, но моделите JML според няколко сайта са за комп с версия SW: 4F2 910 156 F HW: 09L 927 156 C какъвто е моят.

Че така :blink: за всеки случай, да има!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска се изненадох. На ФИС ми показваше врата отворена, пък вратата беше затворена. При отваряне и затваряне се оправи. Някакви идеи? Бравата е чисто нова на вратата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашите кутии не бяха ли Z... нещо си?

Аз имам друг проблем – при рязък десен завой с висока скорост започва да ми мига лампа и три звукови сигнала червена удивителна в кръг на ФИС-а и индикатора за ръчната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от двата кабела на ръчната ти се е понапукал и ти играе номера .... ще трябва да ги огледаш, евентуално спойка за временна спасение на ситуацията

Иначе нов кабел с датчика на ЕСП-то е под 100 лв. вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен че е от предното колело. 1-2 пъти се случи при хлътване в пропаднала шахта да се активира алармата, още преди да влезе задното колело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен че е от предното колело. 1-2 пъти се случи при хлътване в пропаднала шахта да се активира алармата, още преди да влезе задното колело.

Индикатор-а за ръчната е различен, няма нищо общо с предните колелета ... или знака, който виждаш е друг

Модула за ръчната следи напрежението към електромоторите през цялото време и при спад под 12 волата логва грешка

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска се изненадох. На ФИС ми показваше врата отворена, пък вратата беше затворена. При отваряне и затваряне се оправи. Някакви идеи? Бравата е чисто нова на вратата.

Ти нали си със серво затваряне. Да не би моторчето да не затваря добре или нещо да му пречи?. Що не пръснеш малко течна смазка по триещите части преди да раглобяваш.

Мужду другото на мен така ми светва и свирва понякога сигнализация за непоставен колан - издава от един до три сигнала и спира, а колана си е поставен :zustimm: . Пръснах малко смазка и сега е по-рядко. Като размърдам заключалката спира.

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до оня ден не знаех че колата сама си ползва спирачките на режим автопилот при спускане по наклон. Мислех че поддържа скоростта чрез двигател/скорости, но не. В тъмното виждах как пътя отзад се осветяваше от време на време. И има голяма логика в това отзад да виждат че спираш или просто поддържащ една скорост по наклон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти нали си със серво затваряне. Да не би моторчето да не затваря добре или нещо да му пречи?. Що не пръснеш малко течна смазка по триещите части преди да раглобяваш.

Мужду другото на мен така ми светва и свирва понякога сигнализация за непоставен колан - издава от един до три сигнала и спира, а колана си е поставен :hilezh: . Пръснах малко смазка и сега е по-рядко. Като размърдам заключалката спира.

Има чудесно решение на проблема с колана - гасиш индикацията :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до оня ден не знаех че колата сама си ползва спирачките на режим автопилот при спускане по наклон.

Пробвай да свалиш рязко скоростта на темпомата, като задържиш лостчето надолу... тогава вече наистина ги използва :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно....

Щом колата сама намаля(ползва спирачки) по-надолнище на автопилот, значи помпата на АБС-а получава сигнали от компа - също като при адаптивният круиз контрол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...