spas_96 Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 Здравейте, искам някои да сподели ако има опит и знае нещо за Ауди А4 2,5 ТДИ 180 коня 2002- 2004 година. Имат ли го още проблема с чупенето на разпределителни валове , разход горе долу, други някакви проблеми с тоя двигател ? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 13 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2010 винаги въпросите свързани с разход много са ме впечатлявалитова е 6-так колега, няма значение, че е дизел - харчи колкото му сипеш и не връщаваловете не ги чупи, а ги износва ако попаднеш на кола пътник евентуални проблеми:дебитомергнп - електроникавалове( глави )турбовакумен регулатор на турбо....който ти каже, че "проблемът" с износването на валовете е отстранен те е излъгал, просто технологията на тези двигатели е такава, дори и 163 коня вариант с "кухите валове" има същият проблеммоята беше AFB, за 45 хиляди км в българия + не се знае колко още в германия без смяна на валовете, като я отворихме майстора каза направо да ги продавам като чисто нови, на познат 155коня AYM май беше, той я взе с износени............ такаче ако случиш на бройка като мен караш и си свиркаш, ако не положението не е много леко, но пък кеф цена няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 Може ли да споменеш приблизителни цени на тези части.И само оригинални ли се купуват?Ако е така ще си ги видя в ЕТКАта.И това ли са всичките страшни и нечовешки проблеми на "душегуба".Ако ги приема като консуматив при покупката,съответно цената на колата и тея части се вместват в наличната ми,за даване сума,ще имамли една хубава и безпроблемна кола?Или това са просто най-страшните неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 След 2004 е оправен проблема с износването на валовете.Кода на мотора трябва да почва с 'В'.Ако е 'АКЕ' например е стария и да кажем, че проблема го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 (Редактирано) който ти каже, че "проблемът" с износването на валовете е отстранен те е излъгал, просто технологията на тези двигатели е такава, дори и 163 коня вариант с "кухите валове" има същият проблемНе е точно така.Моторите с код B са с ролки на кобилиците.Те обаче са толкова редки ,че май няма смисъл да ги обсъждаме.163 коня е по издръжлив ,но то пък не знаеш кви километри е минал.Иначе по темата:- валовете са пътник ,обаче по моргите части бол-ГНП-то проблема е ,че трябва да се обезвъздушава и по сервизите зорлем я чупат.Освен това се ремонтира в рамките на 200-500 лева.Като цяло обаче е обикновенна роторна помпа - нищо особенно и върви със сяква нафта.- вакум на турбо,дебитомер ,замърсяване на геометрия са си стандартни проблеми (ако изобщо са проблеми) на всяка дизелова и/или турбо кола независимо то марката.Тука бих добавил и умна дюза.Като цяло само валовете и скъпото обслужване(дизел,В-образен,надлъжен) са реалния проблем на мотора.Другия истински проблем е ,че масата коли са автоматик - оттам обслужване,евентуални големи ремонти,по-нисък вървеж и по-голям разход.Моя съвет е ако харесаш 2,5 163 коня ръчни скорости да си го вземаш без да се замисляш. Редактирано 26 Октомври 2010 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 И каква стана тя,че нарицателните "душегуб" , "железен модел" са пълни глупости.То не,че не се убедих в това последните 3 години.Моя "железния" модел Ц4,мога съвсем спокойно да си го кръстя "душегуб". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hakinnen Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 (Редактирано) Здравейте колеги.Искам да Ви питам няколко конкретни въпроса.1. Този двигател 2.5ТДИ 180 к.с , не ли е същия със 150 к.с с по голямо турбо,който се води доста куц? Има ли някакви подобрения от този 150к.с ?2. Предницата на Б6 една и съща ли е с този на Б5 ? Имам предвид дали е със същите носачи. Предполагам, че ще е по здрва?3. Quattro'то на Б6 надежден ли е ? Дали се чупи бързо или държи доста. Скъпа ли е подръжката на задницата при куатрото?Моля за конкретни отговори?Благодаря Редактирано 10 Декември 2010 от Hakinnen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Колега виж в раздел ''Как и какво Ауди да си купя".Има толкова изписано за тези дизели не можеш да го изчетеш 2 дни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 (Редактирано) Карам такова и мога да отговоря следнотоПо т.1 Казват че двигателите започващи с буква Б били оправени,други,че не били т.е.няма единодушно мнение по въпроса.Под "куц"какво имаш предвид?т.3 От 2006г карам quarrto,от 2006 пиша и чета в този форум и до сега нямам спомен някой да се е оплакал от счупено quattro. Редактирано 10 Декември 2010 от koky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hakinnen Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Карам такова и мога да отговоря следнотоПо т.1 Казват че двигателите започващи с буква Б били оправени,други,че не били т.е.няма единодушно мнение по въпроса.Под "куц"какво имаш предвид?т.3 От 2006г карам quarrto,от 2006 пиша и чета в този форум и до сега нямам спомен някой да се е оплакал от счупено quattro.1. Така прочетох във форума за тях. Имали проблем със валовете. Най вече 150 к.с, НО МЕНЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА 180К.С . дВИГАТЕЛЯТ СЪЩИЯТ ЛИ Е?За Куатрото това е добра новинаГледам колата да е задължително със ръчни скорости. Предницата по здрава ли е ор Б5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Човека ти отговори бе младеж - 180 коня са няколко двигателя, AKE е първия и е конструктивно идентичен с 150 к.с.По-късните версии на мотора започват с B и се твърди, че са по-надеждни заради промяна в конструкцията на валовете и тяхното мазане. В целия форум май има само един такъв мотор - рядко се срещат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 На Б5 се монтират само AFB и AKN и двата са със 150 кс. На Б6 се монтират от 2001г до 2002г AYM-155кс . От 2002 до 2004 BCZ; BDG; BFC;- 163 кс и AKE; BAU; BDH - 180 кс като новите са BAU и BDH.За валовете най-голямо отношение има пробега на колата и навременната смяна на консумативи. В Бг се вкарват основно гробове на 500к +++ и за това има слава този мотор. Въпреки масовото впечатление дори за (AFB и AKN) доволните от мотора са повече от недоволните. Масовите проблеми са запушени колектори и турбо от нагар, разцентрована помпа или просто спукан вакуум маркуч което е нормално за всеки турбо дизел. Окачването е променено спрямо това на Б5, пак е с алуминиеви носачи които са леки и здрави. Причината за лошата слава е по скоро в некачествени резервни части и понеже са 12 парчета всеки избира евтин заместител. Проблема при окачването не е чупене на носачи, а износване на шарнирните болтове и тампоните. Малко сложен за обслужване и сравнително лаком особено в комбинация автомат + Quattro, но 180 кс върви доста прилично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hakinnen Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Благодаря за изчерпателните Ви отговори колеги. Сега ми стана ясно дилемата с 2.5 моторите. Трябва да се оглеждам значи по буквите.Дано да се похваля и аз скоро с едно Quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Бягай на далече от тоя душегуб, тва е кола за мазохисти, нема нужда излишни пари да се дават за такъв кофтор Това от опит ли го споделяш, ама личен ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Айде,почва се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hakinnen Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Друг много важен въпрос. къде и при кой да ходя за проверка на автомобила (диагностики... ходова час, мотор.......) Може и сервиз или при майстор който ги разбира тези коли (Куатро).Също така искам да питам, дали мога да ангажирам някой по компетентен от Вас да дойде с мене за да провери по щателно автомобила.Бягай на далече от тоя душегуб, тва е кола за мазохисти, нема нужда излишни пари да се дават за такъв кофтор П.П. Летс дъ парти стартед все пак е петък вечер За сега търся Куатро, не е задължително да е 2.5, но за момента те са налични. По на сърце ми е 1.9 ТДИ 131 к.с. , но те са рядкост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Може и сервиз или при майстор който ги разбира тези коли (Куатро).Колега,и по горе ти бях писал,последната ти грижа е куатрото,без значение бензин или дизел ще купуваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 (Редактирано) Вариантът с куатро и 1.9 наистина е рядък, а оттам и по-скъп. За сметка на това обаче е най-задравия и икономичен - като разход и поддръжка. Все пак се огледай за такъв! Ако пък попаднеш и на комби ще осъществиш мечтата на много от нас тук. Съвсем не казвам да избягваш 2.5, но просто 1.9 е по-икономичен, евтин за обслужване и по-здрав. Динамиката му е малко по-слаба от на 2.5. Успех! Редактирано 10 Декември 2010 от daks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hakinnen Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 (Редактирано) За сега не бързам, да мине нова година. Ще почакам да изкочи някоя 1.9Не можах да получа отговор на въпроса: Къде и при кой да я водя на преглед преди покупка. Сервиз или майстор Вие ще кажете. Редактирано 10 Декември 2010 от Hakinnen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Ако успее да намери време, Мишо е за препоръчване за диагностиката. За всичко друго може да ползваш услугите на Vladi_di. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hakinnen Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Ако успее да намери време, Мишо е за препоръчване за диагностиката. За всичко друго може да ползваш услугите на Vladi_di.Vladi_di го открих, но Мишо не. Как му e user name на Мишо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Отдавна вече няма акаунт той тук, но който си го знае от преди го ползва. Ще ти дам координати на ЛС ако искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 За съжаление Мишо категорично отказва да прави оглед на коли при покупка,иначе качествата му като майстор са неоспорими.1.9 е страхотен мотор,но заради големичкия въртящ момент е добре да има Quattro.За мен това е несбъдната мечта. Еxxx ако намериш 1.9 с 6скорости,Quattro,авант,навигация RNS-E,S line ще ти завидя благородно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hakinnen Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 За съжаление Мишо категорично отказва да прави оглед на коли при покупка,иначе качествата му като майстор са неоспорими.1.9 е страхотен мотор,но заради големичкия въртящ момент е добре да има Quattro.За мен това е несбъдната мечта. Еxxx ако намериш 1.9 с 6скорости,Quattro,авант,навигация RNS-E,S line ще ти завидя благородно. Стига да е 1.9 Куатро ръчни скорости, пък може и без навигазия и S-лайн. Отдавна вече няма акаунт той тук, но който си го знае от преди го ползва. Ще ти дам координати на ЛС ако искаш.Ще съм благодарен колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Да си купиш такова В6 е химера, и по-точно намирането му, не парите.Ако искаш да смениш колата в обозримо бъдеще, се ориентирай към друг модел.Не ме питай откъде знам :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване