Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

На моята 4F- ка се чува притракване при студен старт и при топъл, дори веднага след гасене при повторно запалване. Само двата горни обтегача ли да сменям или и веригите им...? И съответно откъде да си набавя части на по-нормална цена и колко струва труда и къде? Ще съм много благодарен на бърз и адекватен отговор към днешна дата как стоят нещата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сменяй всичко, само горните обтегачи не е вариант. 

Със сигурност има и поразтеглени вериги, а и всички тези компоненти са работели заедно, тоест няма никаква

логика да се подменят само горните обтегачи.

За да е ремонтът качествен и надежден задължително оригинални части и то в пълен комплект с гарнитури, уплатнения, болтове на самите обтегачи и на капаците на веригите.

 

По-назад в темата съм качил снимки на изцяло счупен мотор в следствие на смяна само на горни обтегачи и вериги и то алтернативни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво му е неизгодното? Напълно незаслужена отстъпка получавата само щото сте се регистрирали в един форум и познавате Райно гсб и още 1-2 души дето продават чарколии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та, каква е крайната цена (с отстъпката), на която могат да се закупят всичките части, за които се говори в темата?

Та, каква е крайната цена (с отстъпката), на която могат да се закупят всичките части, за които се говори в темата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лоша цената, акое такава. Какво се включва в нея, какви части?

Не е лоша цената, акое такава. Какво се включва в нея, какви части?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен на две места за седана ми искаха 1500лв за ремонта (труд) независимо дали сменят 1 или 4 вериги. В официалните сервизи го цитират 20+ часа работа. 

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те официалните сервизи искат 1,5 часа за смяна на дневна светлина.. ама реално става за 20 мин. Мерси за инфото.

Те официалните сервизи искат 1,5 часа за смяна на дневна светлина.. ама реално става за 20 мин. Мерси за инфото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука наистина не си е тривиален ремонт. Освен това върви и с голяма доза отговорност, щото при авария щетите са винаги 4 цифрени :). 1500лв без гаранция от отсрещната страна не бих дал...

Тука наистина не си е тривиален ремонт. Освен това върви и с голяма доза отговорност, щото при авария щетите са винаги 4 цифрени :). 1500лв без гаранция от отсрещната страна не бих дал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, kainy написа:

На мен на две места за седана ми искаха 1500лв за ремонта (труд) независимо дали сменят 1 или 4 вериги. В официалните сервизи го цитират 20+ часа работа. 

Е по 75лв на час ли взимат :flehan: Ще взема и аз коли да ремонтирам:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е адски много и е много отговорна. 

-подготовка за сваляне на мотора, източване на всички течности, източване на климатик.

-сваляне на мотор

-разоборудване

-сваляне на капците на веригите

-сваляне на старите

-почистване на всички неща от стария силикон, налепи от масло и тн.

-слагане на новите компоненти

-зацепване

-стягане на 50+ болта на динамометричен ключ

-лепене на капаците

-оборудване на мотора

-слагане в коша

-наливане на течности и пълнене на климатик

-диагностика

 

Това е най-общо казано. Има си и технологично време за стягане на силикона, ред под който се стяга всяко болче от обтегачи, последователност при всичко. Има скъп инструмент за зацепване, ние ползваме

оригинален, който иска ползва китайски, за него си е. Дава се и гаранция.

 

Ние също взимаме 1500лв. за труд и смятам, че сумата е нормална предвид разходите, които има сервиза за тази операция, времето за изпълнение, ужасно многото работа и отговорността.

Работата е адски много и е много отговорна. 

-подготовка за сваляне на мотора, източване на всички течности, източване на климатик.

-сваляне на мотор

-разоборудване

-сваляне на капците на веригите

-сваляне на старите

-почистване на всички неща от стария силикон, налепи от масло и тн.

-слагане на новите компоненти

-зацепване

-стягане на 50+ болта на динамометричен ключ

-лепене на капаците

-оборудване на мотора

-слагане в коша

-наливане на течности и пълнене на климатик

-диагностика

 

Това е най-общо казано. Има си и технологично време за стягане на силикона, ред под който се стяга всяко болче от обтегачи, последователност при всичко. Има скъп инструмент за зацепване, ние ползваме

оригинален, който иска ползва китайски, за него си е. Дава се и гаранция.

 

Ние също взимаме 1500лв. за труд и смятам, че сумата е нормална предвид разходите, които има сервиза за тази операция, времето за изпълнение, ужасно многото работа и отговорността.

Работата е адски много и е много отговорна. 

-подготовка за сваляне на мотора, източване на всички течности, източване на климатик.

-сваляне на мотор

-разоборудване

-сваляне на капците на веригите

-сваляне на старите

-почистване на всички неща от стария силикон, налепи от масло и тн.

-слагане на новите компоненти

-зацепване

-стягане на 50+ болта на динамометричен ключ

-лепене на капаците

-оборудване на мотора

-слагане в коша

-наливане на течности и пълнене на климатик

-диагностика

 

Това е най-общо казано. Има си и технологично време за стягане на силикона, ред под който се стяга всяко болче от обтегачи, последователност при всичко. Има скъп инструмент за зацепване, ние ползваме

оригинален, който иска ползва китайски, за него си е. Дава се и гаранция.

 

Ние също взимаме 1500лв. за труд и смятам, че сумата е нормална предвид разходите, които има сервиза за тази операция, времето за изпълнение, ужасно многото работа и отговорността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kpematop написа:

При моя майстор е 800лв с ддс на фактура смяната на виригите.


Ей това е цена :) Аз само там си поддържам колата и съм адски доволен от към цена и качество на работа !

Преди 1 час, kpematop написа:

При моя майстор е 800лв с ддс на фактура смяната на виригите.


Ей това е цена :) Аз само там си поддържам колата и съм адски доволен от към цена и качество на работа !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е относително. Аз имах тракане сутрин при студен стар или ако я оставя някъде за 2-3 часа пак изтракваше. Смених само горните обтегачи за което се наложи само сваляне на турбото и казанчето за антифриза. Вече имам навъртяни 74 000 км от смяната им да не дърпаме дявола за опашката няма никакви проблеми или потропване . 

 

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз това щях да питам, нали в началото, включително и на тази тема се твърдеше, че започне ли да потраква на студено, се сменят първо горните обтегачи и така може да се кара още дълго. Защо сега се говори направо за смяна на вериги и сваляне на мотора, като може да се изкара примерно още 100 000 километра, след смяна само на горни обтегачи. За мене няма как майстор, който има опит в областта да не познае дали са разтегнати веригите или не и дали може да се мине само с горни обтегачи. Да не говорим, че тука едно момче в по-предните страници написа, че е сменил на поне десет дизела веригите без сваляне на мотора, само със сваляне на скоростната кутия, така че варианти много, въпроса е човек преди да предприеме някаква стъпка, да се информира подробно за нещата.

 

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега гледах в ЕТКА, горните се сменят на място, а за долните се сваля кутията. Каква е причината да се разглоби предницата и да се извади двигателя, вместо скоростите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото най-вероятно като теглиш чертата не е нито по-лесно, нито по-евтино.

 

Иначе горните обтегачи ако се сменят само, работи в повечето случаи, но е временна мярка и много зависи колко са се отпуснали веригите. Съмнявам се 100 000км да е резултата и мисля, че доста по-бързо ще почнат да поддават. От друга страна смяна на всичко дава нови 300-400000км, което вече си е сериозно. Причината всички да сменят само обтегачите е, че никой няма намерение да инвестира в 12-15000лв кола 3 хилки, след като може да даде 600-800лв и да я продаде след 1-2 години "перфектна" :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора вие по колко десетки години карате една кола та говорите за некви странни километри :) аз ако я карам 100к км требва и банкет да вдигна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта цел на даденото ауди е да му врътна километрите до 250к след това на пазара. В старата инвестирах много пари и труд - дюлзи, акумулатор варта, керамични накладки, дискове, масла навсякъде, обтегачи и след 22к км ми я задигнаха... След това ми се изкривиха представите и не наливам вече пари в колите, гледам окачването и спирачките да са горе доле добре и това е. Сега ще й купя дюзи ама са по 100лв парчето от коли на по 20-30к км. В Алегрото адски много оферти има за 4G...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже някой колега ми беше казал, че карал 1 година с тракане, после майсторът в Студентски сменил горните обтегачи и от зъбните колела май понатегнал веригите и вече 1 година никакви проблеми не е имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...