Fitil4o Публикувано 21 Май 2011 Доклад Share Публикувано 21 Май 2011 Здравейте Колеги,днес като си тръгнах от работа и по едно време на половината път трета почнба да влиза трудно.После почна да хърка.Скоростния лост се движе неестественно,не е отчетлив като преди между предавките Спрях пред къщи,ръгнах четвърта и не искаше да изключи бутайки лоста напред . След 10 мин изключи без да е палена или местена колата,след което метнах първа и пак малко трудно изключи,но все пак изключи.Колата е Авант ТДИ 1,9 1994 г какво става тук? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 21 Май 2011 Доклад Share Публикувано 21 Май 2011 Ми почвай с маслото ... Ако не помогне,огледай лостовият механизъм ... После се почва филма ... Търси скорости евентуално .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 21 Май 2011 Доклад Share Публикувано 21 Май 2011 Предполагам че е "заминал" синхронизатора на 3-та предавка.Един приятел два пъти сменя кутия заради тоя проблем, а реално кутията е здрава и може да се смени само въпросния синхронизатор. Смяната на масло не би помогнала с нищо според мен, още по-малко ако е смлян синхронизатор или пък нещо друго, само ще се "оцапа" новото масло. Първо трябва да се разбере със сигурност какво и е на кутията. Проверката на лостовия механизъм е добра идея и от там трябва да се започне. Провеи и новото на маслото. Ако механизма е ОК и има масло, следва отваряне и установяване със сигурност на проблема, след това решаваш, ще ремонтираш или направо ще сменяш кутията. Предвид цените може би по-добре е направо смяна, но аз лично вих си я ремонтирал (ако това е възможно) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 21 Май 2011 Доклад Share Публикувано 21 Май 2011 (Редактирано) Синхронизатор При мен е същото но само и единствено на втора.При малко повече обороти,като върна от 3-та 2-ра малко по трудно влиза.С никоя друга си нямам проблем.Като е в по ниски обороти и съответно скорост нема ядове,влиза си идеално.И затова и аз мисля,чев тоя проблем е именнно в синхронизатора Редактирано 21 Май 2011 от audi_lover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 22 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2011 (Редактирано) и при мен го прави само на 3 скорост,останалите са добре . Дефакто,няма значение с колко газ,дори и с двойно амбриране си "хърка" трета скорост Колко струва ...синхронизатор някой да е проерявал?Щот май отива на цяла кутия по добре,но пък не знаеш кога ще се предаде и Тя Редактирано 22 Май 2011 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKELL BEGA4KA Публикувано 22 Май 2011 Доклад Share Публикувано 22 Май 2011 при мене хьрка от 3та на 4та. а до колкото отварянето на кутията.примерно както казва митака трябва да имаш схема на кутията.и да знаеш с какво се зафашташ.някои можели да искара чертеж на кутия 6ск. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 22 Май 2011 Доклад Share Публикувано 22 Май 2011 Синхронизатора не е скъпа част, но е скъпа смяната му заради труда. Все пак си мисля, че се е разместило нещо по лостовия механизъм.Най-лесно е да отвиеш пробката за източване и да отлееш съвсем малко масло, колкото да можеш да провериш цвета му. Ако имаш изронен синхронизатор цвета на маслото би трябвало да е станал "златен" от бронзовите прашинки в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 22 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2011 Хм,250 за кутия обадиха тук от форума ....да видимНе зная дали разместването на лостовия механизъм би правило така,но сега отивам да го проверя.Всъщност какво ще проверявам като го виждам за първи път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 22 Май 2011 Доклад Share Публикувано 22 Май 2011 Разгледай тази тема -> http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=86190 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 22 Май 2011 Доклад Share Публикувано 22 Май 2011 Самият синхронизатор е около 75-80 левове (гледам за моята CCF кутия) ... Ба мама му ... Тия луди вееее?!Я вземи една скоростна,и си пей ... Ева го го,една стоянка за едно колелце,ега па не съм ги дал ...! Има и едни добавки на Кастрол,може да пробваш "временно" ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 22 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2011 Снощи бях на заведение,и оставих колата там...Днес отивам,взимам си я и всичко е ОК WTF П.П.изхърка веднъж само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 22 Май 2011 Доклад Share Публикувано 22 Май 2011 НЕма по Убаво от "мекото" превключване на скоростите при Ауди....да влизат като ..й на млада булка Ама на незнайни километри са завалийките и тръгват такива ядове понякога......То не е страшно, стига човек да има пари да си прави колицата с мерак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 НЕма по Убаво от "мекото" превключване на скоростите при Ауди....да влизат като ..й на млада булка Ама на незнайни километри са завалийките и тръгват такива ядове понякога......То не е страшно, стига човек да има пари да си прави колицата с мерак така е...старата ми кутия беше на 400 000 и не беше мръднала. Включваше перфектно, но я смених поради шум в диференциала. Много беше износен. Другата която сложих няма шумове, но на 2 ра прихърква леко. Стари колици, все нещо излиза. няма как Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 Всички симптоми - от 3та на 4та леко изхъркване при бързо превключване се появиха и при мен. Не винаги, но при 3хил. оборота на двг. и нагоре само при нормално превключване го прави. При забавено с леко изчакване .... не. Понякога го прави и при включване на 3та.Друго, обаче ми е интересното ...... не знам при вас, но при мен когато колата е изгасена и е на първа скорост - пак казвам не го прави всеки път, но го прави и това ..... натискам педала на на съединителя и паля, без да изключвам от първа скорост ...... колата пали, но се усеша и удар в окачването ..... все едно не си натиснал съединитела до край и колата иска да тръгне. Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 Любо Тошев - не ти отделя хубаво съединителя, може някоя помпа да е тръгнала и за това да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 Смени и маслото ... Аз само за това пиша де,ама и при мен беше нещо подобно ... Преди да запаля,изкл. от скорост,паля на натиснат съединител и въпреки че не е на скорост,като го пусна и тръгваше лекинко (зимата беше интересно) ... След смяната на маслото се оправи,всички скорости вляяят пИрфе! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 НЕма по Убаво от "мекото" превключване на скоростите при Ауди....да влизат като ..й на млада булка Ама на незнайни километри са завалийките и тръгват такива ядове понякога......То не е страшно, стига човек да има пари да си прави колицата с мерак Баш така си е - скорости в нормално състояние на Б4 влизат като в масло - но километрите и годините са им много на тези колици.Не знам кой ще се занимава да сменя синхронизатори...а не се знае какво още ще излезе като се отвори кутията и се смени маслото.Ако се установи, че проблемът е в това - направо нови скорости, смяна на маслото в тях, стискаш палци и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 Любо Тошев - не ти отделя хубаво съединителя, може някоя помпа да е тръгнала и за това да е така.То и на мен това ми се струва да е така. Да обаче, горната помпа съм а сменял преди около 2-3 години и е на около 40-50 хил. км. пробег. Долният - работния цилиндър не съм го сменял никога. При натискане педала на съединителя, понякога се чува леко скърцане, но не винаги. Държа да подчертая, че съединителя ми е на доста пробег. Колата при мен е на около 200 хил. пробег, а я купих на 285 хил. т.е. около 500 хил. поне е двигателя.Съединителя ми отделя малко над средния ход на педала. Въпроса ми е възможно ли е горната помпа да е почнала да прави мизерии - някаква алтирнативна беше made in ItalyСмени и маслото ... Аз само за това пиша де,ама и при мен беше нещо подобно ... Преди да запаля,изкл. от скорост,паля на натиснат съединител и въпреки че не е на скорост,като го пусна и тръгваше лекинко (зимата беше интересно) ... След смяната на маслото се оправи,всички скорости вляяят пИрфе! Да ти кажа честно никога не съм сменявал маслото в кутията на колата. Само когато пътувам извънградско и продължително време в жегите - Благоевград - Варна - На магистралата преди Варна ми направи впечатление, че пета започва тихо да "пее" при натоварване и продължително каране над 120 км/ч. Миналото лято долях в кутията 75W90 ситнетично масло на Приста, около 250-270 гр. и горе долу от тогава ми започнаха проблемите с изхъркването. Не мисля, че маслото може да е причина, но знае ли човек. Какво масло като марка ми препоръчваш да сложа в кутията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 Aко маслото е повече от предписаното, изхъркването е нещо нормално. Тогава започват да си заминават и синхронизаторите.Инак правилно масло си долял - 75-90 синтетично. Аз ползвам Мобил1 със същия вискозитет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 За кутията предполагам че ти е ръчна, сложи TAF-X на кастрол.2,5 литра ще ти стигнат.Аз на скоро я правих таз интервенция, взех си маслото от колегата ACE. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 23 Май 2011 Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 (Редактирано) Хм,250 за кутия обадиха тук от форума ....да видимКво има да гледаш,ти стара кутия вече си имаш на колата!Проверяваш всичко по периферията,за което са ти писали колегите и ако проблема не е от там,кутията долу.Отварят я и ако всичко друго е наред,за 250 лева ще си праснеш чисто нови синхронизатори на първа,втора и трета скорост и си свиркаш.Ако излезе по-скъп проблем,чак тогава се оглеждай за втора ръка.Защото там гаранция няма,а и да ти дадат,нали се сещаш кой ще плати многократното сваляне и качване на кутията на колата ти,ако се окаже че новата-стара кутия е по-зле от твоята/вероятността е доста голяма,а няма начин да я тестваш преди да си я монтирал/. Редактирано 23 Май 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 23 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2011 Мерси за съвета точно дотам стигнах и аз.В четвъртък съм при доХтора и ще започнем с маслото,ако ли не се оправи-долЕ и цепене Между другото сега ми го прави само от 4 на 3,или особено,когато съм по инерция и ръгам трета изхърква,инак при нормална смяна няма проблем засега,или поне като не ръчкам няма,утре ще изръчкам да видя как се държи при смяна на по високи обороти.Тая кола ще я карам след нова година на 3000 км оттук,треа сичко да е пЕрфЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 24 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 Аде са,ново 20Днес на тръгване от работа НЕ искаше да включи задна и по пътя един път не поиска да включи 4-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desert_eagle Публикувано 1 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2011 Колега... до къде стигна с този проблем, отстрани ли го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване