Vankata_84 Публикувано 7 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2011 (Редактирано) Някой може ли да каже нещо конкретно и реално за ГИ Блу Троник??? Говоря само за софт, компютър, окабеляване!!! Мисля да го комбинирам с някакви инжектори от средния клас, с подобен редуктор подходящи за АЦЕ-то. За тези който не се сещат какво говоря ето. Това си е много сладка на пръв поглед машинка, но ме притеснява надеждността и. Ето и свободно предлагащия се софт. В него може да разгледате какви настройки има, и какво може да прави РЕАЛНО. ПП - Сега не искам да се обяснява кой от кой е крал!!! Мен ме интересува ако си го купя, ще ми вървили добре колата. Ясно е, че турската периферия е гадна не е нужно да се обяснява. Просто смятам, че е доволен като настройки, и не е труден за работа. Пък и тук в темата никой не пусна да видим интерфейса, и настройките на Фобос. Какво ли остава за високия клас ГИ със секретните настройки Редактирано 7 Октомври 2011 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POLICEMAN Публикувано 7 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2011 Човек влез на страницата на ФОБОС и там си дръпни софтуера! Инсталирай го и има тестов режим за да видиш какво горе долу има като опции! Има и едни, които са заключени и се нуждаят от парола, която най често е (vega) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 7 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2011 Когато си взех колата,звънях във Фобос ....само където не ме набиха.Нямали желание да се занимават с тоя мотор.Мисля пак да им звънна може да съм нацелил някой недоклатен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 7 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2011 POLICEMAN - Мерси човек то е просто ама трябва да може да се сетиш Сега ще ровя да видя.KM5 - Ако не бързаш може да си помагаме. Аз ще си я правя сам. Само има още малко неизвестни покрай това с ГИ дали ще куца ПХ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 8 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2011 ОТ 4 години имам инсталиран ГИ Фобос на Б4 АБК - Това са най правилно похарчените пари за колата ми.Не съм имал никакви проблеми. Сменям само филтри и като ги сменям се чудя как е вървяла колата гледайки какво има вътре.Никога не бих помислил за друг ГИ освен Фобос. Сигурно има и по хубави но колкото и да са по хубави не си заслужава заради цената и поддръжката.-- ПП Не правя реклама - споделям моето скромно мнение изградило се от 4 годишна експлоатация на въпросният ГИ----------- Имам само едно проблемче което ме дразни но не отивам да го оправят, защото ме е страх да не стане по зле, защото от последната ми настройка преди 3 години съм супер доволен от вървежа и горенето на колата и затова не давам да пипат.Проблема е в това че като спускам на скорост без газ след 3-4 минути колата минава автоматично на бензин. Предполагам защото отчита че има високи обороти а минимално впръскване на газ.Ето това е приказка, за проблема мога да помогна, трябва да промениме само една дреболия за секунди, мини когато имаш време през сервиз EUROGAS в Горна Баня и търси Жоро, ще ти помогна с удоволствие и абсолютно безплатно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 8 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2011 Някой може ли да каже нещо конкретно и реално за ГИ Блу Троник??? Говоря само за софт, компютър, окабеляване!!! Мисля да го комбинирам с някакви инжектори от средния клас, с подобен редуктор подходящи за АЦЕ-то. За тези който не се сещат какво говоря ето. Това си е много сладка на пръв поглед машинка, но ме притеснява надеждността и. Ето и свободно предлагащия се софт. В него може да разгледате какви настройки има, и какво може да прави РЕАЛНО. ПП - Сега не искам да се обяснява кой от кой е крал!!! Мен ме интересува ако си го купя, ще ми вървили добре колата. Ясно е, че турската периферия е гадна не е нужно да се обяснява. Просто смятам, че е доволен като настройки, и не е труден за работа. Пък и тук в темата никой не пусна да видим интерфейса, и настройките на Фобос. Какво ли остава за високия клас ГИ със секретните настройки Ванка, забрави за Блутроника, големи дървета са, постоянно ми звънят клиенти с такива "пръчки' и търсят помощ, много от тях вдигат скандал на монтажниците и им връщат парите, разбира се от сервиза ги плашат че колите им са калпави, идват при мен за Фобос, монтираме Фобоса и се оказва че всичко им е наред, проблема е бил в Блутроника, имам много такива случаи, така че не ги слушай какви възможности има за работа като автономна система, засега нищо хубаво не съм видял от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 8 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2011 KM5 - Ако не бързаш може да си помагаме. Аз ще си я правя сам. Само има още малко неизвестни покрай това с ГИ дали ще куца ПХ Не бързам изобщо,още повече сега съм си ОК и с обикновената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 14 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2011 (Редактирано) Пичове имам въпрос за ГИ "Zenith" и по точно къде мога да намеря читав майстор да погледне и настрой газовата.Вече минах доста километри, свикнах със колата и започнах да забелязвам проблеми. Има придърпване след 3000 об/мин (на голяма предавка от ниски бороти), при натискане на педала до долу колата леко се задъхва (все едно не достига гориво)спрямо вървенето на бензин, но пък при плавно ускорение без проблем стига 6200/об мин. Разхода ми е по висок с повече от 3л спрямо този на бензин и на градско и извън града. Смених сондата и филтрите на ГИ, но промяна няма. Самата газова е на 20 000 км. Преди "The_Machine" се занимаваше със "Zenith", но вече не работи и сега не знам къде да отида за да ми обърнат качествено внимание. Има един сервиз на Околовръстното След "WV" преди Суходол и само те до момента се ми потвърдиха, че работят тази марка. Ще съм благодарен ако може да ме насочите къде да отида. Редактирано 14 Октомври 2011 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Няма ли кой да сподели за сервиз във София, че за сега само едно предложение за Самоков има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Ако не можеш да си намериш сервиз изтегли софта и хвани някой от тукашните разбирачи да я погледне. Интерфейса е обикновен рс232, няма да е проблем да се намерят кой пин е рх и кой тх и да се свърже. Ако искаш мога да ти помогна да направиш кабел. Всъщност всеки усб-рс232 кабел върши работа. С настройки малко мога да помогна за съжаление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nd_nik Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Някой може ли да каже нещо конкретно и реално за ГИ Блу Троник???Блутроника като че става ... Брат ми си сложи такъв и кара вече половин година.Конфигурацията е:б4 Купе, АЦЕ,изпарител Томасето, дюзи Валтек,щуцери разпробити до колкото казва програмата (мисля, че 2.5 въпреки че според познат газаджия това било много).Помпата върти и на газ, за да не олеква клапата, горивото се спира с K - J stop през регулатора на налягането.Преди монтажа двигателят беше в перфектно състояние - нов потенциометър, нова ламбда (важна за настройката), сравнително нови бензинови дюзи.Много е важно да имаш предварително някакви времена за впръскване за този двигател.На него май му дадоха като купи компа, после ги донаглася по ламбда сондата.Системата е сравнително културна, колата има добра динамика. Разходът е около 10 извънградско и (хммм...) 13 градско (София).Аз съм със същия двигател и от няколко дена се бъхтя да настроя едно BRC Tecno, та почвам и аз да си мечтая за инжекциони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 изчетох едно 60-70% от мненията..., ако може 1-2 въпроса и още толкова изводи!Бардолини... никъде не чух за нея, все еднмо е нещо сакрално( да не би да е другото име на някоя друга марка)проблеми с нея не съм имал от никакво естество..., не ми превключва на сама от газ на бензин или обратното или каквито и да било въртели..., понякога е бедна над 5 000 оборота, присецва и се усеща при изпреварване, но далеч не винаги и е обвързан с кофти газ най-често тоя проблем за мен!!! каква е тая уредба - СБИРЩАИН???- как се пали принудително БАРДОЛИНи на газ не става като ФОБОС с държене на копчето преди даване на контакт??за мен добрата работа на газ е да не се усеща, поне при мен е така, въобще не я мисля, наливам бензин и газ и другото си прави сама..., разлика има но несъществена във вървежа...- влияе ли ламбда-сонда заминала си на разхода на газ?(по логика би трябвало да е ДА) Предварително благодаря на батките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 23 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2011 Даваш на контакт, червената лампа свети в режим бензин, натискаш единственото копче и го държиш 30 секунди, зелената лампичка започва да мига и на 30-тата секунда светва постоянно, тогава палиш директно на газ, и не злоупотребявай с тази функция, тя е само за аварийно палене при повредена бензинова помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 23 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2011 То за това е сервизна информацията Да ламбда сондата е хубав въпрос при ГИ Каква е логиката? Като караме на газ сондата мери показатели който не са правилни заради газта. После какво е логично компа не знае за газовата. Той си прави това за което е поставен, коригира и опитва да оправи нещата. Прякото влияние ще е върху инжекторните времена на бенз, и евентуално аванса. Като почне да мести инжекторните времена на бенз. дюзи сещаш се? Започва да подава и грешна информация на ГИ! Понеже той взема точно тези показатели като основни данни за своята работа....твърдо НЕ няма как да имаш активен ламбда контрол освен, освен ако не е някоя нова разработка ГИ ПП - Казах го така, че си повярвах Бъркам ли някъде в размислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 24 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2011 Даваш на контакт, червената лампа свети в режим бензин, натискаш единственото копче и го държиш 30 секунди, зелената лампичка започва да мига и на 30-тата секунда светва постоянно, тогава палиш директно на газ, и не злоупотребявай с тази функция, тя е само за аварийно палене при повредена бензинова помпа. ще пробвам, но да за 2 седмици 2-ра помпа сменявам, нещо ударих на камък, но сегашната е нова и не дава ядове...тия дни на 2 пъти като ми горя, къдета закъсах там си оставах колата, затова 10х както и за другите отговори ааа Бардолини, каква е тази газова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 24 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2011 Българска, производство на БСМ. Като комплектация зависи, но обикновено изпарителя и компютъра са български а останалото 'талянско. Аз съм с такава и нямам проблеми вече 2 години. За паленето директно на газ вярно много дълго трябва да се държи копчето докато светне зелено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2011 ....твърдо НЕ няма как да имаш активен ламбда контрол освен, освен ако не е някоя нова разработка ГИ ПП - Казах го така, че си повярвах Бъркам ли някъде в размислите?Всъщност ламбдата е начин да изразиш изгарянето. И би трябвало да работи сондата също толкова успешно както при бензин. Тя не се интересува от вида на горивото а от остатъчния кислород в газовете.Съответно и за газ трябва да е актуална. Ако не си цинцар разбира се и не искаш да обедниш сместа до степен на невървеж. Тогава ни ГИ, ни ламбда ви спасяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 24 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2011 Не знам как температурата на изходящите газове се отразява на показанията на ламбда сондата иначе това което казва Гризли е точно така. Инжекциона гони стехиометрична смес(в общия случай поне) която при работа на бензин е ~14,7:1 а при работа на газ ~15,8:1. И в двата случая ламбдата ще е 1. Все пак газовия инжекцион не е истински инжекцион. Неговата задача свършва до там да определи времена на газовите инжектори вземайки за основа бензиновите времена определени от бензиновия компютър. Ламбдата няма отношение към него освен като информация за настройващия ГИ човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2012 Блутроника като че става ... Брат ми си сложи такъв и кара вече половин година.Конфигурацията е:б4 Купе, АЦЕ,изпарител Томасето, дюзи Валтек,Кои дюзи Валтек ползвате?По какво мога да разбера коя дюза е добра за АЦЕ-то, и коя е добра за 1.6 А3-ка да кажем? Знам че бързината има значение. Но какво друго трябва да се знае??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 15 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2012 искам с удоволствие да ви съобщя , макар и след една година ужасен ужас с газовия инжекцион ..оня ден ходих пак в павлово .. там където ми сложиха инжекциона ..смениха му софта и един филтър .. и сега на газ колата работи като на бензин .дано задържи така .. че беше голяма драма тая моя кола и настройването й Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2012 Ми честито колега, да се возиш с кеф. Понеже не мисля да ровя целия форум с каква газова си, и защо я караш една година не настроена??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 15 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2012 (Редактирано) газовата е на БИ-ГАЗ .. ненастроена защото не можеха да я настроят .ламда смених .. понеже казаха че мудна била . и конусен филтър боднах .. и нещата се наредиха ..и чипа не харесваха де .. но не е от него Редактирано 15 Януари 2012 от marsianec Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Quadcore Публикувано 18 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2012 Да не отварям нова тема.. какъв ГИ ще ми препоръчате за A4 B5 1.8 TQ AJL с чип? Ако може да ми говорите с цени и да ми препоръчате майстор при който да я сложа, за софия става въпрос. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 18 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2012 (Редактирано) Да не отварям нова тема.. какъв ГИ ще ми препоръчате за A4 B5 1.8 TQ AJL с чип? Ако може да ми говорите с цени и да ми препоръчате майстор при който да я сложа, за софия става въпрос. Поздрави Колега има други подобни теми в раздела - накратко вариантите ти са Фобос и Бардолини - и цената им е горе долу еднаква 1100-1300лв. За Бардолини в София монтаж от Софгас, за Фобос при колегата Eurogas. Редактирано 18 Януари 2012 от Boyko A3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Quadcore Публикувано 18 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2012 Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване