Jump to content

Някой има ли S4 B6?Как върви това нещо?


Recommended Posts

Ти вземи пусни линкове и на Порше 924.

Една читава 911-ка 993/996/997 е много по-скъпа от S4 B6!

Къде намеси Бокстера в спора изобщо не си в час с моделите коли. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Като ви чете човек и се чуди кой е нормален да си вземе заводски бърза кола като S/RS, при положение че има 1.8Т за надуване.... И това квадро дето само спъва на висока скорост... :zustimm:

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ето ти и 911

http://www.ksl.com/index.php?sid=0&nid=443&tab=list/view&ad=4505675

http://www.ksl.com/index.php?sid=0&nid=443&tab=list/view&ad=4580884

Само дето на тези мили и този набор ако намериш S4 B6 е същите пари, имаше едно в дилъра за тази цена и не се бъзикам.Така че да са по-скъпи не са, ама незнам защо обърнахме към поршетата.Моята идея като ги сравних беше, че просто Ауди ми харесва много повече от другите коли в това число и Порше и затова бих жертвал 2 секунди от ускорението в полза на лукса, комфортта и практичността.Да мога да си купя каквато кола искам, но съм се спрял на Ауди.Това е, хайде стига, не стана ли ясно вече за какво пиша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради въртящият момент е всичко, не е само конете.При мен почва да се усеща осезаемо още от 2к докато при малкото на брой братя под капака коли, а дори и при VR6 на жената почва около 3к оборота, но на практика аз мога да изпреваря доста пъргаво и без да свалям скоростите, докато малолитражката трябва да се изпържи и да се държи във високи обороти, за да усетиш същото ускорение.Затова си купуваме много цилиндри и защото бензина е евтин разбира се.А звука, звука от ауспусите не е като от прахусмукачка, както звучат всички останали, звука от осмак е ... който има знае за какво пиша.

Редактирано от RadoAdamov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти харесва S4, карай и не му мисли. Аз от скоро съм собстеник на а4 с мотор BNS 4.2 FSI и съм много доволен. Има много място, а мощността е повече от добра.Относно ускорението, трябва да е някъде 5.5 сек до 100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ви чете човек и се чуди кой е нормален да си вземе заводски бърза кола като S/RS, при положение че има 1.8Т за надуване.... И това квадро дето само спъва на висока скорост... :zustimm:

:hilezh:

+1.

Ако можех да си позволя и аз бих карал някоя от s или rs сериите а не да се занимавам да сменям турбини и да се разправям с нашите прекрасни майстори.

Заради въртящият момент е всичко, не е само конете.При мен почва да се усеща осезаемо още от 2к докато при малкото на брой братя под капака коли, а дори и при VR6 на жената почва около 3к оборота, но на практика аз мога да изпреваря доста пъргаво и без да свалям скоростите, докато малолитражката трябва да се изпържи и да се държи във високи обороти, за да усетиш същото ускорение.Затова си купуваме много цилиндри и защото бензина е евтин разбира се.А звука, звука от ауспусите не е като от прахусмукачка, както звучат всички останали, звука от осмак е ... който има знае за какво пиша.

Споко при тия дето те хранат ускорението започва доста по късно от 2000 оборота, а преди това са като тико 1.1 на метан.

Иначе да ако и при нас разхода не беше фактор никой нямаше да се занимава с малки моторчета. Не се връзвай всички дето наскачаха да те хранат с удоволствие биха подкарали некой осмак в s Или rs серия вместо сегашните им кофтори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вериги е със сигурност.. и са отзад на всичкото отгоре.

последните 8-маци с ремъци са на С5 купето.

@Francesca

това с BNS мотора не го бъркайте с А4 или с S4, щото няма много общи неща :zustimm: Едно че е "ръчка", другото че се разпилва до 8 000 оборота по default :hilezh:

Мисля че ускорението там е под 5сек.

В началото бях много негативно настроен към модела, ама след като го пробвах останах доста приатно изненадан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко при тия дето те хранат ускорението започва доста по късно от 2000 оборота, а преди това са като тико 1.1 на метан.

Шпек, и аз ли съм от тия на метана, че го погнах колегата :rolleyes: И тва за БГ масторите, явно имаш мноо лош характер и те намразват бързо!Аз имам други впечатления от наще тунери, па и не само аз :flehan::zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти си на пропан бутан, за тва имаш повер задницата ти да мине финала първа. :rolleyes:

По темата - поддръжката на С как е сравнено с М на БНВ, по-поносима предполагам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата М прав си. Мъжът ми кара сега AUDI RS4 2006 BNS. Повярвайте това върви!

Редактирано от Francesca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми се ще да направя една сверка на нащо трасе на магистралата с едно такова РС4, че като му гледам ускорението по нета, горе долу сме съпоставими май...

За потдръжката адаш, де да знам... на М-те е цифра и май наистина Аудито идва по таман!Мойта с изклчение на валовете и тиквата всичко почти става от 540ка :rolleyes:

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата М прав си. Мъжът ми кара сега AUDI RS4 2006 BNS. Повярвайте това върви!

Има си хас и да не върви, та това са 420 к.с и въртящ момент от 430 нютонметра.Това ще е ненормално, верно.

А който разбира инглиш нека се образова малко:

B7 награди:

The Audi B7 RS4 won the Top Gear 'Car of the Year Award 2005', and the Ward's '2005 Auto Interior of the Year' award.

In 2007, the Audi RS4 was the winner in the "World Performance Car" category of the International World Car of the Year (WCOTY). It beat illustrious rivals, including its larger sibling, the Audi C6 S6, the Porsche 911 Turbo, Porsche 911 GT3, Ferrari 599 GTB, and Jaguar XKR. Специално за колегата MK4 видя ли какво става и с така прехваленото от теб 911?Ако може да имаш една супер луксозна, практична и бърза кола и само бърза кола, кое би предпочел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега аз го казах и преди, не е най-важното за мен дали ще ме дръпне някой с две секунди и то след 100.В реални условия на улицата аз съм победител винаги.Колко беемвисти с М3-ки съм наказал си нямаш и представа.Но важното е друго:

Audi Q7, A3, Audi TT and S8 Collect "Interior of the Year" Awards at the 2006 Ward's Auto Interior Show, срещу това BMW 5-Series Gran Turismo Wins Ward's Auto Interior of the Year Award.

Ауди имат много повече награди и иновации от BMW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да го направи това ускорение, но в БГ.Приятел, който беше един от първите качили се в колата ми каза, че би могла да върви повече, но поради лошия бензин в Америка няма да се случи.Та този приятел вкара в България ML AMG 63 и Bentley Continental GT след като известно време ги търкаля в Америка.След като ги покара и при вас се е насладил на пълната им мощност.Просто са били други коли.Безин, климат, надморска височина, всичко си оказва влиянието.Незнам при вас как е, но тук бензина е с 10% етанол навсякъде вече.Правителството дава хляб и на фермерите.А сега дървените философи, дето много знаят да помъдруват над това да ти слагат етнол колко добре влияе на разхода, мотора като цяло и най-вече ускорението.Скоро ще става 15% и вече не ми се мисли.Хонда са дали протестна нота срещу това, но кой го интересува.Та 5.5 сек са нещо нормално за колата ми, но при Вас.Тук е друга вселена.BTW, поздравления за колата която притежаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно кой какво очаква и иска от колата си.

За мен разни стартове и светофарни напъни ,за да видим колко добре е да тръгваш с 4х4 не са ми интересни,това се знае.

Интересно ми е като ми присветне на магистралата, примерно, некой да се преместя.Не го карам да спира и да се пускаме няколко пъти от место до 400м,ами почваме да си раздаваме цялата газ в повечето случаи.Ясно е ,че в БГ М5 Е60,РС 6ци и т.н. не са под път и над път,ама повечето заводски коли ,включително и РС4 Б7 им подавам бинокли от 100-260+.

Кефи ме да плащам данъци и поддръжка на 1.8Т и да получавам яки ритници ,когато стрелката подмине 3800 оборота.

Може да е дръгел на 14 години ,ама първичното усещане,което доставя от доускорение,скорост и тяга са нещо :rolleyes:

Има хора във форума ,които могат да карат и са карали моя кош и могат да го потвърдят.

Колата я карам всеки ден и усмивката не слиза от лицето ми ,когато аз слезна вечер от нея.

Важна е нагласата с която си караш,правиш или купуваш колата.

А не да продадеш нивата на село,да си купиш Мерц,естесвено джип, да четеш каталожни данни и да си викаш,малиии 225 коне,но на ГЛ тея коне са като на Фиеста 1.4 и после ходим при Келеша му обясняваме,че нещо тромав бил квадратния фризер дет тежи 2,5 тона и нагоре :zustimm:

Повечето хора си купуват коли ,заради марката и престижа.Да се показват.

Има и други дето имат много мощни и нови коли,ама не могат да ги карат.

Какво като колата ми ускорява до 100 за 4,5 или 6 секунди?

По=важно е каква тяга и усещане за реално ускорение ще имаш нагоре.

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та 5.5 сек са нещо нормално за колата ми, но при Вас.Тук е друга вселена.BTW, поздравления за колата която притежаваш.

ще ме прощаваш колега, но тези 5.5 секунди до 100 на стоково S4 Б6 автомат ще ги видиш точно никога, ако беше ръчка да, но на автомат .... късмет и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за колегата MK4 видя ли какво става и с така прехваленото от теб 911?Ако може да имаш една супер луксозна, практична и бърза кола и само бърза кола, кое би предпочел?

Виж сега, личи си че с доста неща не си наясно.

Ти колите си ги избираш според наградите които са спечелили ли?

Мога да ти кажа че последните 7-8 години BMW обира всички наградите в конкурса Световен двигател на година в категориите от 2.5 нагоре :rolleyes:

Аз също харесвам много S/RS моделите но не съм кон с капаци. Доскоро даже имах S3, да не кажеш че говоря без да имам опит.

В тия конкусри като фактор участва и цената и точно заради това RS4 е няколко точки преди 997 Turbo.

Другото предимство на Аудито е че си има пълноценни 5 места и багажник. Ако говориме за спортна кола обаче, поведение в завои, на писта, 997 размазва Аудито както и всяко BMW с близка мощност :zustimm:

Редактирано от MK4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Ясно е ,че в БГ М5 Е60,РС 6ци и т.н. не са под път и над път,ама повечето заводски коли ,включително и РС4 Б7 им подавам бинокли от 100-260+.

Кефи ме да плащам данъци и поддръжка на 1.8Т и да получавам яки ритници ,когато стрелката подмине 3800 оборота.

Тук бъркаш ... западняците не се бутат мнооо да ги карат тия коли ... миналата година 4 пъти прекосявах Европа ... и да ти кажа примерно то София до Франция ... с минаване покрай Монако ... видях само едно Порше и един Астън Мартин ... всичко друго си кара нормални коли хечбеци или комбита ... чат пат и някой джип. :flehan: А във Франция не можах да си намеря гуми 18ки просто защото малките им колички не ги ползват. Тук всеки събрал малко пари и айдеееееее ще купува скъпарска кола. :rolleyes: И при всяко прибиране в София ... хоп ... Поршета ... М-ки ... Бентлита ... АМГ-та. :zustimm: Просто в чужбина са страшни санкцийте за превишена скорост и хората явно са по-разумни ... знаят, че не са им нужни тия спортни коли. Само в Германия можеш да срещнеш по-сериозни коли и то може би заради аутобаните им без ограничение на скоростта.

Редактирано от MaXo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук бъркаш ... западняците не се бутат мнооо да ги карат тия коли ... миналата година 4 пъти прекосявах Европа ... и да ти кажа примерно то София до Франция ... с минаване покрай Монако ... видях само едно Порше и един Астън Мартин ... всичко друго си кара нормални коли хечбеци или комбита ... чат пат и някой джип. :flehan: А във Франция не можах да си намеря гуми 18ки просто защото малките им колички не ги ползват. Тук всеки събрал малко пари и айдеееееее ще купува скъпарска кола. :rolleyes: И при всяко прибиране в София ... хоп ... Поршета ... М-ки ... Бентлита ... АМГ-та. :zustimm: Просто в чужбина са страшни санкцийте за превишена скорост и хората явно са по-разумни ... знаят, че не са им нужни тия спортни коли. Само в Германия можеш да срещнеш по-сериозни коли и то може би заради аутобаните им без ограничение на скоростта.

Остави ги тия франсета, в Англия, САЩ, Германия нещата са други. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...