Jump to content

Някой има ли S4 B6?Как върви това нещо?


Recommended Posts

Не са само франсетата ... минах през доста държави. Около Лондон също не забелязах кой знае какви коли ... там ги убиват със застраховки и таксички разни за силни коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В Лондон е пълно с Астъни, Джагове, М3-ки, S5-ци, Поршета, Ферарита. Особенно впчеталение ми направи колко много фератита, Астъни и Поршета има.

Ако отидеш на някой трак дей пък може да се нагледаш на ебати екзотиките. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. i нищо чудно в ЮК са много напред с тунинга , да не кажа и по напред от ГДРто и такива консерви като МТМ и разни като... даже иам инфо от първа ръкЪ , че наш тунер има тесни връзки с един от соствениците на най големите в ЮК - МРЦ ..румънец дето си смята чек сумите на ум :gruebel: ама да си каже сам :gruebel:

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BTW, поздравления за колата която притежаваш.

Ако тва беше към мен колега Адамов, ти благодаря и ти го казвам обратно веднага, както го казах и в един по горен пост!За бензина ОК, наливат ви етанол, тука знаеш ли кво наливат? ВОДА и то по мноооого.... имах аверче дето бачкаше на ОМВ-то и вака баце като дойде бенза, ако знаеш колко вода му наливаме, направо ти е бедна фантазията!Карла съм и с чуждоземски горива и да ти кажа, разликата е потресаваща!Отделно от тва, колегите ти казаха за наградите, аз съм 200% на техното мнение и въпреки че в разтояние на 1 година си продадох и двете Аудита не съм анти фен повярвай ми, просто така се стекоха нещата и марката винаги ще ми харесва :gruebel: Цецо ти каза за светофарните гонки и за хубавите коли с лумпени с вързани ръце дето ги карат, а аз пак ще спомена, че има фактор гуми и не се чуди ако некой ден някое задно със семи слик те хване неподготвен!В обобщение искам да кажа, че не е причината за моето, а и не само, включване в темата, за да ти обясним колко ти е кофти колата, напротив...Максо кара силни коли и му е пределно ясно кое влияе, как и защо и немаше нужда от тоя дълъг първи пост!Надявам се да ме разбереш правилно и да не останеш с грешно впечатление, че сме некви хейтъри!Поздрави и успех :gruebel:

п.п. в Милано 85% от колите са некви сапунерки, а сравнено с матаретките :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да ме разбереш правилно и да не останеш с грешно впечатление, че сме некви хейтъри!Поздрави и успех :hilezh:

А дано.

Надявам се да ме разбереш правилно и да не останеш с грешно впечатление, че сме некви хейтъри!Поздрави и успех :gruebel:

п.п. в Милано 85% от колите са некви сапунерки, а сравнено с матаретките :gruebel:

Дано е разбрал щото предните 2 страници си беха чист хейт. Сега вече нормално пишеш.

Дано и колегата го разбере.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК всичко е ясно най-накрая.Просто исках да си кажа и аз мнението, нали затова сме тук всички, съвети, питания и чат пат по някой спор.Добра темичка се получи.Щастие на всички и безпроблемно шофиране от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък разбрах едно нещо.Всеки който се метне от Ауди на БМВ,почва да си защитава баварката,как ако еди кво си еди що си,все едно никога не карал Ауди.Е оптимиста е жив пример :rolleyes:

А и,като гледам по каталог му дават 5.8 до 100.Седан-автомат.Незнам на колегата дали е седан или авант.

За кво го храните незнам.Все едно,на наще атмосферки,като настане 35+ градуса тук не умират а?

Редактирано от audi_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде в мойте постове не говоря за БМВ, а за кола със задно!Намери ми пост в който хваля БМВ без оглед на тема и разговор...Винаги съм бил обективен от гледна точка марки :zustimm: Не съм съгласен, че Оптимиста точно е пример за такъв човек който описа :rolleyes:

Колегата не го храним че колите умират на 35+ градуса или че му е кофти колата...

п.п. Шпек, хейт няма, има мнения от опит :hilezh:

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говоря за тебе.

П.П.Пича ясно се изрази,че явно има проблем както и в горивата така и заради надморската височина.Щом го намеква почти във всеки пост явно има нещо.Тука някой скочиха точно за това.

Редактирано от audi_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама как му сипахте на колегата Адамов, а? Не с лошото ей :-)

С4...какво да кажа аз, очаквах повече от вървежа, но каквото е - теова е, за краткото време, през което го притежавах не бях особенно впечатлен. Точно по това време и бензина удари 5 долара, та си рекох - Айде нема хужда, и се продава докато е време с минимални загуби. Скоро говорих с човека деото го купи, слагал разни чарджари, правил доработки и по негови думи било някаде около 500кс, колко е истина не знам, но предполагам не ме лъже, механик е при представителя на Ауди, и вероятно ги поразбира тия автомобили.

Като поддръжка си чист дубъл на стандартното Б6, и лично според мен не си заслужава, тесни са ми тези 4ки баси, и сегашната ми е тясна, А6/С6 си е за мен и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък разбрах едно нещо.Всеки който се метне от Ауди на БМВ,почва да си защитава баварката,как ако еди кво си еди що си,все едно никога не карал Ауди.Е оптимиста е жив пример :)

Не знам защо обаче си мислиш, че сега като карам друга марка си губя обективността :flehan: и двете марки имат много + и малко -.. обаче да тръгнеш сектански да лобираш само защото да кажем ауди са ти присърце :D (Отделно, че по цял ден се занимавам с коли и са ми под ръка всякакви произведения автомобилни :lol: )

Едно трябва да разбереш никак не е лошо да уважаш съперника си БМв доказва, че е силен такъв и като техника, качесткво перформънс и опит продажби и т.н на ауди ще му трябва доста време в много отношения за да достигне първото място в троиката за сега и третото е почетно все пак :P

Относно конкретно темата за s4b6 ако прави 100 за 7 секунди си е смехотворно дизела ми с един софт е на ~7.5 дето е има няма едни 200 кс на мотор и няма никви спортни амбиций .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно това искам да кажа,че по каталог го дават въпросното 5.8 до 100.Това,че в Хамериката иамт проблеми отностно бензина,надморската височина или лично коалта на колегата има проблем за да дава 7 до 100 е друго нещо.То и 3.0ТДИ ще е там некаде около 7 и нещо.Ама разликата от около 120 коня и да ми ги сравняваш по вървеж е смехотворно :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък покарах и двете и са пак си карам Аудита и мога да кажа,че БМВ-то е много кола,но и то си е със свойте болки.А пък нз,защо кола АВТОМАТИК може да я наречете бърза.Аз ги наричам автомобили за бързо предвижване без да ръчкаш патерица. :rotcol:

Няма лоша кола,има кола с лоша история :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно това искам да кажа,че по каталог го дават въпросното 5.8 до 100.Това,че в Хамериката иамт проблеми отностно бензина,надморската височина или лично коалта на колегата има проблем за да дава 7 до 100 е друго нещо.То и 3.0ТДИ ще е там некаде около 7 и нещо.Ама разликата от около 120 коня и да ми ги сравняваш по вървеж е смехотворно :hilezh:

Точно така е.Колегата много обективно е дал пример за личния си автомобил и вмсто благодарност за което,е получил странни да не кажа по-силна дума коментари...

S4 B6 каквото и да се говори е сериозен автомобил.Ръчка му дават 5,7,а автомат както вече се спомена е 5,8сек.до 100.Колата с леки модификаций(генерация,интейк,ремап)би била още по-приятна за каране.Сток комби S4 е пред М3 Е46 до края на 3та и после съвсем леко дръпва БМВто и си карат така.Чета тук кометари,че водели с 2-3 коли на такава S4 с хибридна КО4ка и сравнения с RS4 B7 и ми се струва доста несериозно ... Rs4 до края на 4та е пред M3 E92

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е.Колегата много обективно е дал пример за личния си автомобил и вмсто благодарност за което,е получил странни да не кажа по-силна дума коментари...

S4 B6 каквото и да се говори е сериозен автомобил.Ръчка му дават 5,7,а автомат както вече се спомена е 5,8сек.до 100.Колата с леки модификаций(генерация,интейк,ремап)би била още по-приятна за каране.Сток комби S4 е пред М3 Е46 до края на 3та и после съвсем леко дръпва БМВто и си карат така.Чета тук кометари,че водели с 2-3 коли на такава S4 с хибридна КО4ка и сравнения с RS4 B7 и ми се струва доста несериозно ... Rs4 до края на 4та е пред M3 E92

Именно, добре поне че Митю се осъзна. Безмислено е се скача така на някой който е решил да сподели инфо и да не скрие нищо от това как му върви. Ама понеже нали под път и над път тука всички имат с4-ки и по одбре се с рогата напред.

А за хибридните к04-ки въобще не подозираш кви неща изкарват, това 300 коня ги немат за нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за хибридните К04 никой не твърди че имат 300 коня, само в щатите има такива твърдения :hilezh:

А иначе за моите твърдения има и дино-графики, имаше и предложение да ги потвърдим и на друго място, след като не ви се вярва на това конкретно дино.. докъто за разни други проекти за момента имаме само случайно изтървани цифри за спул.

А това което се твърди - факт така си беше.

А ако наистина и дават 5.8сек 0-100 на тази кола сток - готов съм да се обзаложа на какво ли не, че няма как тази кола да направи 5.8 0-100 в сток форма. Не съм имал още възможността да се пусна с такова с ръчни скорости, но подозирам че разликата тогава ще е обратната, а това пък значи че S4 с ръчни до S4 с автомат по всякакъв начин може да докаже че разликата не е 0.1сек 0-100

за RS4 споменахме вече че е доста сериозен автомобил, но не ги бъркайте двете неща - освен кубатурата друго общо няма м/у двата мотора.

Разлики има във впръскването (S4 e с впръскване във всмукателя, докъто RS4 e FSI), в оборотния диапазон - там където свършва оборотомера на едната, там започва redline-а на другата. Разлики има и във всмукателите и в генерацията.. да се повторя пак - единствената прилика е в обема и в броя цилиндри.

Колегата trent също ви сподели колко е "бърз" модела.. мен ми е интересно да направи съпоставка с това което кара в момента.. колко по-бърза се е чувствала S4-ката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за хибридните К04 никой не твърди че имат 300 коня, само в щатите има такива твърдения :hilezh:

А иначе за моите твърдения има и дино-графики, имаше и предложение да ги потвърдим и на друго място, след като не ви се вярва на това конкретно дино..

Май си забравил какво си си писал в темата. твоите дино графики са далече от 300 ама това не ви пречи да си фантазирате. Смени ли биелите, че застудя ако подмине 300 кс ще е тегаво.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек, за кое съм се озъзнал?Аз квото написах в първия пост още държа на него и то не е, че С4 е кофти кола, а че е БАВНА такава, особенно с автомат!Ако не ви се верва, намирайте едно такова и поне мойта кола е съизмерима с Е46 М3 по вървеж, нагледно ше ви покажа колко е спрело С4-то!Малко го било подминавало след 3та, ше го подмина все едно е спряло, не се излагайте моля ви се!РС4 мерено на дрифт бокса е 0-200 за 17 и нещо секунди, а съм 18.3, за какво говориме изобщо...Иначе е готина кола С-та нема спор, никога не съм твърдял че е кофти, напротив, ама бърза 100% не е, по скоро приятно засилваща се!Нека да не бъркаме реалността със сухите цифри и да не оспорваме измерени неща!

п.п. Шпек, ше е мноо тегаво Ицо да те подмине некой ден като ти тръгне автомобиля с туй "умрело" К04, мерено на "оптимистичното" дино и правено от "пишман" тунера... :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Че си се осъзнал да не влизаш с рогите напред на човека. Ама може и да не си де нямам представа. А за да ме подмине ицо с тоя шлеп с к04 със сигурност най малко трябва да съм дръпнал ръчната и да не включвам по нагоре от 2-ра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сичките карате най-бързите коли ве,не го ли знаете??Само по другите континенти има по-бързи,но са само няколко и не се налага да ги виждате :blink:

Ба ви у параолимпийците с некви сешоари дето дуят по 1 бар и половина пик :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, и на Балканския полуостров и около него има по-бързи...Верно, на 2 бара и нагоре са, ама са си бързи... :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сичките карате най-бързите коли ве,не го ли знаете??Само по другите континенти има по-бързи,но са само няколко и не се налага да ги виждате :nixweiss:

Ба ви у параолимпийците с некви сешоари дето дуят по 1 бар и половина пик :blink:

Имаш плюсче от мене. Ама за континентите не си прав. Виж как го оплюха човека със с4-ката че му е тролей колата и всичките карат баси бързите кенефи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То, и ти беше между визираните по-горе, но това не пречи да се дистанцираш лекинко... :nixweiss:

Знам, той зъбарчо покрай мене и другите рани.

Аре отвъртай чурката на газта и пристигай, утре снеГ ще падне и нема тръгване. :blink:

Самоо завивам, нема вече отвиване при тия цени на пръднята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...