Sag Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 Логиката при седан се нарича допълнителни пружини, а при авант – ел. мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 Ето това е нужно за ел.отваряне и затваряне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 Този ел. багажник за мен не е никаква екстра. Не можеш да го затвориш както си знаеш, по български Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 Логиката при седан се нарича допълнителни пружини, а при авант – ел. мотор.Е тва си е дискриминация Не искам ел. мотор...искам си затварянето по български, друго си е да натиснеш малко ако саковете не се събират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Този ел. багажник за мен не е никаква екстра. Не можеш да го затвориш както си знаеш, по български Може може. По автомивките ми го затварят баш баш по Български - направо увисват на него да го затворят и после ми дават съвет да го правя нещо,че едвам го затворили че затяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Преди 2 дни говорих с моя приемчик в Порше - ето ги накратко обслужванията на 4Ф 3.0ТДИ според него. Масла и филтри не коментираме.Останалото е:На 120,000 км - пистов ремък, водна помпа, обтегач, ролки (не помня дали обтегачът беше само един). Термостат - не е предвиден. Сменя се, ако има грижи с него.на 180,000 км - ремък на помпата за високо налягане.Това били сервизните интервали според Ауди. Аз за мое успокоение, отивам да сменям всичко по първата точка след НГ. Около 900 лв била тотал цената по нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Ха, един небезизвестен майстор на аудитата ми каза това обслужване на 120 000км за 400лв с труда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Ха, един небезизвестен майстор на аудитата ми каза това обслужване на 120 000км за 400лв с труда.400 лв. може да стане само с части от ЕВРО 07 ... водната помпа е само 210 лв. оригинална по клиентски цени, а обтегача на ремъка и той не е евтин .. ролките иди дойде, тях така или иначе ги прави Ина Не си правете експерименти с калпави части.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 (Редактирано) 500 лв ми взеха на мен за смяната на ролката + 2 обтегача + ремъка. Обтегача беше изпуснал. За Порше Варна говоря и не са сваляли нищо. Нито броня нито разкачат кулерите. Редактирано 30 Декември 2011 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 Твоето и на Карлито мнение ги знаем, но те не са меродавни.... Меродавно не е за тебе. За мен и много други хора е. Базирано е на сблъсъци с Мерцедеси, БМВ-та и Ауди-та преди години. С дизелите приключих,преди вие да сте започнали. Дизеловата кола е компромис за сметка на разхода на гориво. Лошо няма - всеки си решава сам. Дали повече пари за бензин или висене по сервизи за смяна на дюзи, помпи, пеперудки, връбчета и т.н. Другият вариант е да си намирате нафта в туби от тираджии, шофьори, трактори и друга селско-стопанска техника и да се возите без пари. Тогава е оправдано да караш дизел, но проблема с ремонтите си остава. Все още /слава богу/ не ме интересува разхода на гориво, не знам къде серат бедните и предпочитам бензинов мотор.Този спор е безкраен и не ми се участва в него. Имах право на отговор и го използвам. Щом предпочитате дизел - карайте си го. Но няма как всичко друго да е лошо.Хахаха, е ти па нищо не обади Да де, ама се хванахте. Стига тъпотии шпек... не е нормално, ама хич.... как при външна температура -2 градуса ще ти застива колата... това да не е ГАЗ-ка с перкинс от 40-те годиниТук си прав. Нормално е да изстива на място. В движение не трябва да изстива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 Резервни бобини носш ли си в багажника ...?Безкрайно тъпата тема бензин срещу дизел.Не е възпитано без да те питат да се изцепваш.Всеки сам си прави сметката какво да кара,без да налива акъл на другите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 И мене ми е писнало от тънкачи с дизели дето карат само в ниски обороти, за да не харчат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 И мен ме дразнят ама не може да им се сърдя като знам, че след ниските няма други обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 Пичове, дискусията бензин vs. дизел е безсмислена в тая тема (сигурно има други подобни тук във форума) еле пък когато става въпрос за 3.0 TDI. Колегите с другите двигатели на 4f да кажат.Аз лично имам и бензиново и дизелово Ауди, като преди да си взема дизела съм карал само бензинки. Най-важното за мен е да не трака и да не пуши, а тоя 3.0 TDI е наистина безшумен и от ауспуха излиза планински въздух . И при двете съм сменял термостат (на едната утре всъщност) така че какво значение има всичко останало? ЧНГ на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 (Редактирано) Вие изпускате един много важен факт. Факта, че купуваме коли 2-ра ръка и колкото и да не искаме трябва да се съобразяваме с немския, италянския и другите пазари. Там за съжаление се кара дизел и това няма как да не се отрази на нашия избор. Освен това никой не иска бензинова кола без екстри. Трябва да се съгласите, че само 4.2 са натоварени, а останалите са посни като таратор в студентски стол И още нещо. Карлито кажи колко ти струваше колата като нова? Може би това ще даде отговор, защо дизела е по-предпочитан. Редактирано 2 Януари 2012 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 Или защо след като Карлито е такъв гоуем тирикат,не я е сменил с по-нова,ами се равнява с тези с черното под ноктите?Сигурно банката вече не му отпуска кредит да е богаташ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 Без да съм баровец подкрепям карлито и напълно съм съгласен с него..по добре повече кеш за бенц от колкото сервизи и ремонти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 Физически принцип ,е че няма механика която да не се чупи,ама май само богаташите не разбират от физика,сигурно вследствие на чалга-културата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 Никой не отхвърля бензина. Аз лично се замислям следващата да ми е бензинова, но тук става дума за съвсем други фактори, които не зависят от нас.Дизелче, не намесвай банките и кредити. Това няма значение в случая. Имал пари дал ги. Въпрос на личен избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 От това последното съдя, че съм пропуснал някъде документирано как дизелите се чупят безобразно много, а бензиновите работят по милиони километри безаварийно. Що не смените темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 аз от разговорите си с карлито долавям че е пич, но някакси ми се иска да тествам 3.0 дизел срещу 4.2 бензинне се срамувам от загуба, ама обратното ?!?аз не карам дизел заради по - малкия разход, не отричам че и това е причина.просто ме дразни факта, че едно и също разстояние ми излиза по скъпо / км.дори ми харесва повече комфорта и тишината на дизела. въпрос на избор!едно обаче е сигурно - атмосферна кола не искам и да помириша!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 (Редактирано) Именно въпрос на личен избор,това казах и аз.Честно казано съм отхвърлил бензина като вариант завинаги,но се замислям за електричесрво все по-често. Редактирано 2 Януари 2012 от Diesel Power Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 (Редактирано) Честно казано и аз предпочитам бензина. Вероятно това ми е първият и последен дизел, без да имам конкретни оплаквания или недоволство от 3.0тди. Просто видях, пробвах и съм убеден, че не ми харесва дизел. Всъщност по-точно е да се каже - предпочитам бензинов мотор, ама по-големичък, без малолитражки, пък били те и турбо.V8 бензин ми се кара, но все още не мога да си го позволя на по фешън возило. Като си купувах шестицата имах огромен мерак да подкарам 3.0тди, като същевременно нямах и кой знае какъв избор от бензинови двигатели: 2.0Т, 2.4V6 и 3.2V6. V8 4.2 го изключвам, защото по това време струваше луди пари + як акциз.2.0Т и 2.4 не бих подкарал - слаби са пък и пак акциз хващаха. Също така вървят с постно оборудване. 3.2 FSI пък бе доста рядък и акциза му бе страшно скъп, така че не бе никакъв вариант.Сега положението е друго, ама и друг ъкъл ми дойде вече, never mindСега е много гот бензин + електромотор Редактирано 2 Януари 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 ...Влад, нищо лично, ама ти така и не се научи как да се ползва дизел + принудително пълненеима много благи опции, които бензина не може да ти предложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 Той нали има 4.0 бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts