Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 2


grizzly

Recommended Posts

Логиката при седан се нарича допълнителни пружини, а при авант – ел. мотор.

Е тва си е дискриминация :hilezh: Не искам ел. мотор...искам си затварянето по български, друго си е да натиснеш малко ако саковете не се събират :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този ел. багажник за мен не е никаква екстра. Не можеш да го затвориш както си знаеш, по български :bia:

Може може. :hilezh: По автомивките ми го затварят баш баш по Български - направо увисват на него да го затворят и после ми дават съвет да го правя нещо,че едвам го затворили че затяга. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 дни говорих с моя приемчик в Порше - ето ги накратко обслужванията на 4Ф 3.0ТДИ според него. Масла и филтри не коментираме.

Останалото е:

На 120,000 км - пистов ремък, водна помпа, обтегач, ролки (не помня дали обтегачът беше само един). Термостат - не е предвиден. Сменя се, ако има грижи с него.

на 180,000 км - ремък на помпата за високо налягане.

Това били сервизните интервали според Ауди. Аз за мое успокоение, отивам да сменям всичко по първата точка след НГ. Около 900 лв била тотал цената по нея.

bia.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, един небезизвестен майстор на аудитата ми каза това обслужване на 120 000км за 400лв с труда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, един небезизвестен майстор на аудитата ми каза това обслужване на 120 000км за 400лв с труда.

400 лв. може да стане само с части от ЕВРО 07 ... водната помпа е само 210 лв. оригинална по клиентски цени, а обтегача на ремъка и той не е евтин .. ролките иди дойде, тях така или иначе ги прави Ина

Не си правете експерименти с калпави части....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

500 лв ми взеха на мен за смяната на ролката + 2 обтегача + ремъка. Обтегача беше изпуснал. За Порше Варна говоря и не са сваляли нищо. Нито броня нито разкачат кулерите.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоето и на Карлито мнение ги знаем, но те не са меродавни....

Меродавно не е за тебе. За мен и много други хора е. Базирано е на сблъсъци с Мерцедеси, БМВ-та и Ауди-та преди години. С дизелите приключих,преди вие да сте започнали. Дизеловата кола е компромис за сметка на разхода на гориво. Лошо няма - всеки си решава сам. Дали повече пари за бензин или висене по сервизи за смяна на дюзи, помпи, пеперудки, връбчета и т.н. Другият вариант е да си намирате нафта в туби от тираджии, шофьори, трактори и друга селско-стопанска техника и да се возите без пари. Тогава е оправдано да караш дизел, но проблема с ремонтите си остава. Все още /слава богу/ не ме интересува разхода на гориво, не знам къде серат бедните и предпочитам бензинов мотор.

Този спор е безкраен и не ми се участва в него. Имах право на отговор и го използвам. Щом предпочитате дизел - карайте си го. Но няма как всичко друго да е лошо.

Хахаха, е ти па нищо не обади hilezh.gifhilezh.gif

Да де, ама се хванахте. :hilezh::):hilezh:

Стига тъпотии шпек... не е нормално, ама хич.... как при външна температура -2 градуса ще ти застива колата... това да не е ГАЗ-ка с перкинс от 40-те години

Тук си прав. Нормално е да изстива на място. В движение не трябва да изстива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервни бобини носш ли си в багажника ...?

Безкрайно тъпата тема бензин срещу дизел.Не е възпитано без да те питат да се изцепваш.Всеки сам си прави сметката какво да кара,без да налива акъл на другите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мене ми е писнало от тънкачи с дизели дето карат само в ниски обороти, за да не харчат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, дискусията бензин vs. дизел е безсмислена в тая тема (сигурно има други подобни тук във форума) еле пък когато става въпрос за 3.0 TDI. Колегите с другите двигатели на 4f да кажат.

Аз лично имам и бензиново и дизелово Ауди, като преди да си взема дизела съм карал само бензинки. Най-важното за мен е да не трака и да не пуши, а тоя 3.0 TDI е наистина безшумен и от ауспуха излиза планински въздух :hilezh: . И при двете съм сменял термостат (на едната утре всъщност) така че какво значение има всичко останало?

ЧНГ на всички :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие изпускате един много важен факт. Факта, че купуваме коли 2-ра ръка и колкото и да не искаме трябва да се съобразяваме с немския, италянския и другите пазари. Там за съжаление се кара дизел и това няма как да не се отрази на нашия избор. Освен това никой не иска бензинова кола без екстри. Трябва да се съгласите, че само 4.2 са натоварени, а останалите са посни като таратор в студентски стол :hilezh:

И още нещо. Карлито кажи колко ти струваше колата като нова? Може би това ще даде отговор, защо дизела е по-предпочитан.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или защо след като Карлито е такъв гоуем тирикат,не я е сменил с по-нова,ами се равнява с тези с черното под ноктите?Сигурно банката вече не му отпуска кредит да е богаташ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм баровец подкрепям карлито и напълно съм съгласен с него..по добре повече кеш за бенц от колкото сервизи и ремонти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Физически принцип ,е че няма механика която да не се чупи,ама май само богаташите не разбират от физика,сигурно вследствие на чалга-културата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не отхвърля бензина. Аз лично се замислям следващата да ми е бензинова, но тук става дума за съвсем други фактори, които не зависят от нас.

Дизелче, не намесвай банките и кредити. Това няма значение в случая. Имал пари дал ги. Въпрос на личен избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това последното съдя, че съм пропуснал някъде документирано как дизелите се чупят безобразно много, а бензиновите работят по милиони километри безаварийно. Що не смените темата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от разговорите си с карлито долавям че е пич, но някакси ми се иска да тествам 3.0 дизел срещу 4.2 бензин

не се срамувам от загуба, ама обратното ?!?

аз не карам дизел заради по - малкия разход, не отричам че и това е причина.

просто ме дразни факта, че едно и също разстояние ми излиза по скъпо / км.

дори ми харесва повече комфорта и тишината на дизела. въпрос на избор!

едно обаче е сигурно - атмосферна кола не искам и да помириша!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно въпрос на личен избор,това казах и аз.

Честно казано съм отхвърлил бензина като вариант завинаги,но се замислям за електричесрво все по-често.

Редактирано от Diesel Power
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано и аз предпочитам бензина. Вероятно това ми е първият и последен дизел, без да имам конкретни оплаквания или недоволство от 3.0тди. Просто видях, пробвах и съм убеден, че не ми харесва дизел. Всъщност по-точно е да се каже - предпочитам бензинов мотор, ама по-големичък, без малолитражки, пък били те и турбо.

V8 бензин ми се кара, но все още не мога да си го позволя на по фешън возило.

Като си купувах шестицата имах огромен мерак да подкарам 3.0тди, като същевременно нямах и кой знае какъв избор от бензинови двигатели: 2.0Т, 2.4V6 и 3.2V6. V8 4.2 го изключвам, защото по това време струваше луди пари + як акциз.

2.0Т и 2.4 не бих подкарал - слаби са пък и пак акциз хващаха. Също така вървят с постно оборудване. 3.2 FSI пък бе доста рядък и акциза му бе страшно скъп, така че не бе никакъв вариант.

Сега положението е друго, ама и друг ъкъл ми дойде вече, never mind

Сега е много гот бензин + електромотор :hilezh:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Влад, нищо лично, ама ти така и не се научи как да се ползва дизел + принудително пълнене

има много благи опции, които бензина не може да ти предложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...