rosko66 Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 Здравейте колеги, аз от септември карам 4F-ка, понеже съм от София, но работя на Банско, карам предимно извънградско. Моят ДПФ светкаше буквално на 2-ят ден градско(ако в Банско може да е градско) и се почва едно обикаляне, до Предела, Добринище и т.н. Като съм си в София на магистралата до Елин Пелин се оправяше, но накрая ми писна и миналата седмица взех че го махнах и сега съм супер доволен. Сега само се надявам сняг да завали , че за това се понапънах с да взема куатрото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 17 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2014 Говорих с Мишо, момчето, което работи в къмпинг Враня. Убеждаваше ме, че проблемът ми е в дюзите. Не знам вече какво е! Дайте някое професионално мнение. Цитирам цялото мнение,че е от предната страница. Любопитно ми е дали има развитие? Нормално е да приемаш тежко лошите новини,но да припомня вица където един ял сол,после ял и бой и накрая все пак си и платил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 (Редактирано) В ДПФ на 140 кс мотора влизат освен тръбичките и разни сонди.След отстраняване на филтъра какво се случва със тръбичките и сондите? Редактирано 31 Март 2014 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Оставяш ги завити... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Завити къде? Тялото на дпю-a e едно голямо кюмбе и се заменя с тръба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonyb Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 (Редактирано) При мен го свалиха, избушиха и го върнаха обратно с всичките му сонди и датчици по него. Аз също мисля, че трябва да се сложи тръба или нещо подобно защото сега звука от двигателя е ужасен. Редактирано 1 Април 2014 от tonyb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Април 2014 Доклад Share Публикувано 3 Април 2014 (Редактирано) В кюмбето може да се сложи тръба, за да има оригинален вид и къде да завиеш сензора за наляганията. Редактирано 3 Април 2014 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Април 2014 Доклад Share Публикувано 3 Април 2014 Махнаха го сложиха софта обаче загряла сържи високи обороти, някъде около 890/930?Идей? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 3 Април 2014 Доклад Share Публикувано 3 Април 2014 аз на моята 3,0 тди махнах дпф а , също така и катализатора,,, настройхме я софтуерно и няма ядове ,,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Април 2014 Доклад Share Публикувано 3 Април 2014 Искаше малко каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 3 Април 2014 Доклад Share Публикувано 3 Април 2014 мойта събота я качваме на диното да я премерим ,,, но е доооста тежка и с тия 19 ки валяци .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 без дпф, катализатори .ремапната умерено без да има пушеци постигнахме263 коня и 530 нютона ,,,, може да се качат още 15 коня и 30 нютона но мисля че няма смисъл..ако искате мога да ви кача графиката да погледнете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Я дай да погледнем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 май нешо не се получи снимката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Е не се вижда хубаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Вижда се разхода само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 и тоя тъп трети стоп .,, утре ще го снимам по културно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpenkov Публикувано 5 Август 2016 Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 On 3/5/2013 at 6:29 PM, Stoqan said: Да се похваля, успях да загася лампата за ДПФ, канал 104.3 - 6.2 мг сажди. Смених, датчика за деференциално налягане, съмняваше ме с грешките си ...не измерваше никакво налягане. Проблема беше, после, иска явно някакво опознаване или някакъв специален ритуал за монтирането му (я пролетно време, студен двигател, изминати километри за опознаване или пък нещо друго). След една седмица четене на финладски , руски , канадски и какви ли не швабщайн форуми. Някаква процедура от четири точки, която се повтаря 5 пъти. 1.Контакт 2.5сек. 3.Изгасяне 4.40сек. После адаптиране10, в енджина 1, канал 81-83 , 0001 тест, сейф. Някъде имаше съвет за кодиране в кодинг11 и код 30605, но не ми го хареса този код, реших , че е от версията на ВагКома. Както и да е лампата изгасна и датчика за деференциално налягане взе да си мери саждите, които са много малко. От тази година ЕС ще се приема деректива, за данъците на автомобилите и критерий няма да са конете, годината, а вредните емисии. здравейте, отварям отново тази тема, защото имам проблем като на Стоян. светна ми лампата на ДПФ и ми дава грешка и на Differential Pressure Sensor. Като отворих канал 104.3 в моменто като я запалих беше 19.5, подкарах я градско на S, следих я с ВАГКОМ и 104.3 спадна до нула. странното нещо е че изгасих колата, запалих я и веднага показателя беше 25 и изписа наново грешката за ДПФ + подгев.свещи. според вас има ли смисъл да се пуска регенерация или проблема излиза заради сензора на налягането? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 5 Август 2016 Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 Здравей колега, а какво е показанието на 104.1 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 6 Август 2016 Доклад Share Публикувано 6 Август 2016 Фабрично без ДПФ на мотор 3.0 TDI (BMK) нормално ли е леко да изпушва като я вкарам в кикдаун? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Колеги, дпф-а изкупуват ли го и ако да каква горе долу цената? Колата е А6 3.0ТДИ 233кс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Тук се препоръчва махане на всички екологични елементи по мотора. Аз съм противник, но не съм сигурен дали няма да сменя виждането като ми се наложи и разбера цената на нов катализатор+дпф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 (Редактирано) Преди 13 часа, mshbul написа: Цитиране на предходно мнение! Колега, нов дпф е някъде към 4-5 бона Редактирано 8 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 (Редактирано) Някъде бях чел за някакви китайски. Лошото е като някой го маха без да е за махане. Редактирано 7 Август 2016 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване