Jump to content

на АБК може ли да се сложи карбуратор


Joro135

Recommended Posts

Така става въпрос за б4 абк-115коня 92година,та може ли да се сложи карбуратор с минимална преработка,и с какъв колектор може да стане тая заигравка.Писна ми от тая инжекция с всички там дебитомери стъпкови мотори понтециометри и т.н. дивотии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Смолян съм.Е оправях я мъчих я сменях,ама да вкарвам 700 лева за дебитомер или 205 лева за стъпков мотор при цена на колата 1500 -2500лв ми се струва малко тъпо,все пак е 20 годишна.Па и спорд некой слухове дочути от тук и там при монтаж на карбуратор на абк мотор колата се отпушва и почва да върви като за115 коня и пада разхода с до литър бензин и 1,5-2литра газ при нормално каране.Мисля че трябва да се смени и делко заради центовката която я команва компа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не четеш достатъчно форума :gruebel: Ако си убеден, че това са ти частите за смяна, намери тук втора употреба. Има дебитомери по 120-150 лв. и стъпкови моторчета за 40-50 лв. Колегата more , има автоморга само за АУДИ и сигурно ги има частите. Човека е много коректен и работи с куриер за провинцията. Ще си я стегнеш колата, имай търпение.

Влизай в раздела с резервните части и търси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не четеш достатъчно форума :gruebel: Ако си убеден, че това са ти частите за смяна, намери тук втора употреба. Има дебитомери по 120-150 лв. и стъпкови моторчета за 40-50 лв. Колегата more , има автоморга само за АУДИ и сигурно ги има частите. Човека е много коректен и работи с куриер за провинцията. Ще си я стегнеш колата, имай търпение.

Влизай в раздела с резервните части и търси.

Дебитомери имам 2-един на колата и един резервен,стъпкови мотори имам 2 резерва, понтенциометри за дросел-1резерва.Няма грешка на компа и уж всичко е ок а мени оборотите от 800 до 1200 и гасне на бензин когато си иска.Та ако знаете какви колектори и карб ще му паснат на тоя мотор (абк) помагайте с инфо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си колектор от някое моно, или карбуратор, и рови ...

Само не знам как ще го захраниш, но не вярвам да е много трудно !

Ако пък толкова те дразни - пусни чесъна на течна фаза, и нито ще ти трябва колектор, нито нищо ...

Само малко чувам бутала горяли, ама big deal ...

Що си купувате коли, дето после ревете от тях ...

И къФ е тоя дебиломер за 7 стоянки, или викаш с онзи от магазина сте много добри приятели, и това му е цената ...

Нов дебитомер за БМВ е 200-250 лева, а за толкова пари, някакъв руски брат даваше инфо как е накарал Дигито да разпознае дебиломер с горещ филм както им казват на другият тип дебитомери !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Па и спорд некой слухове дочути от тук и там при монтаж на карбуратор на абк мотор колата се отпушва и почва да върви като за115 коня и пада разхода с до литър бензин и 1,5-2литра газ при нормално каране.Мисля че трябва да се смени и делко заради центовката която я команва компа.

Много тъпи ги изкара Ваговците,ако беше така нас ли щяха да чакат да им подскажем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Абк-то незнам, но на 1.8с като му се сложи карб от самара и нова изпускателна с-ма, и става нещо страшно.

С очите си съм виждал как го правят и как върви след интервенцията.

За горенето съм 99% сигурен, че ще е нагоре и то с повече от литър, но тея 90 коня, на ако не станаха към 110.

Даже тоя проект е смолянски...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво карб на Самара дето е 1.5 е по-добър от Кейхина на 1.8.....ма после много вървяло....Аз имах 1.8 NE (карб. естествено) и вървеше много яко....от АБК на Б4 е по-бърза моторетка, само в баир е малко по-слаб.....ма на старт си е ебало майката :rolleyes:

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...оправях я мъчих я сменях,ама ...

По-добре ,ако не си прочети тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110628 и прегледай пак нещата.

Ако не намираш отговора си ,драсни една нова тема и сподели какво си пипапл до сега.Явно е ,че бъркаш или пропускаш нещо. Няма как да не стане и то при положение ,че имаш най-скъпите рез.части!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За провеката на горивната уредба-започнах от дебитомера (клапата се движи перфектно а понтециометъра си дава съпротивление по книга)след това демонтаж на дросел почистване замерване на датчика и монтаж и там е ок,почистване и оглед на всички маркучи и връзки,почистване на стъпково моторче.След това подмяна на въздушен филтър и филтри на бензин и газ.Закачихме я на комп да проверим пак всичко до тук, както и синия датчик на температурата и центровката (датчика ок, центовката е на 9 градуса)няма грешка.И след цял ден работа палим и оборотие си варират от 800-1200,като стои предимно на 1200 и падат до800 от време на време и на газ и на бензин и гасне на бензин когато си поиска.По запалването-свещи палец и капачка нови, кабелите проверени.Бензина е 98 октана пресен.Та на въпроса кои колектор от карбураторен мотор би паснал на главата на АБК с минимални преработки за да се приключи с проблемите.Моля само за конкретни отговори от запознати с проблема.

П.С.Ако можете да помогнете с мнение по въпроса ще съм благодарен и бих почерпил с удоволствие. Нека форумните спамаджии да акат другаде.Дивотии от рода на -"пусни чесъна на течна фаза, и нито ще ти трябва колектор, нито нищо" и "Що си купувате коли, дето после ревете от тях" едва ли са за този форум-мисля че сме тук за да си ПОМАГАМЕ и да обменяме мнения и части,за да могат колите ни да са в префектно здраве.

Редактирано от Joro135
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като форумен спамаджия бих ти предложил да направиш едно последно нещо:

ако имаш познат със същият мотор разменете за проба ЕКУ-то(компютъра) на твоята кола с неговият.

Съответно сложете твоето ЕКУ на неговата кола и вижте дали ще има разлика и след това ще решиш окончателно какво да правиш.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще я преработваш е малко по трудно от проста замяна на колекторите. Заради дюзите колекторите не са еднакви на мястото на свързването към главата за разлика от петаците където дюзите на мех. инжекцион са в главата и колектора от карбураторния модел става 1 към 1.

Проблем ще ти е и налягането създавано от помпата на инжекциона.

Изобщо заигравка си е не е толкова лесно. Все си мисля че нещо изпускате, ако беше мех. инжекцион бих ти казал да го изриваш но с АВК-то мисля че има мегдан да си поиграете още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Та на въпроса кои колектор от карбураторен мотор би паснал на главата на АБК с минимални преработки за да се приключи с проблемите

Вземи си колектор от някое моно, или карбуратор, и рови ...

Сега добре ли го виждаш !?

От ABT/NE/RU и почти всички 4 цилиндрови двигове на б3/4 става (с изключение на 16 клапановите модели)

И няма да е малко преправянето - горивни рейки и бензинопроводи са ти най-малкият проблем !

И моля те - далеч съм от спамовете, предложих ти съвет ...

И не се опитвай да ме убедиш че всичко ти е наред по колата ...

А това дето се каниш да го правиш - са си home made изпълнениея ..

Aко имаш желание погледни си релето под кормилната колонка (30 номер), и после сподели дали си адаптирал ТПС датчика като сте го сваляли ??

И за финал - търси си и нова горивна помпа ! На по-малко налягане !!!!

Сега, за да не се сърдиш после - помисли и за формата на самите отвори на всмукателният колектор на АБК, и всички други, и сам може да стигнеш до прозрението колко е минимално и лесно !

Ето и чети - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=62418&st=0&p=904023&fromsearch=1entry904023

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да обърна внимание на една подробност, надявам се тя да не е проблем - писал си(автора на темата):

"ъгъла на центровката е 9 градуса",но за този мотор трябва да е 6 градуса, ако не се лъжа, но заради газовата уредба някои леко го променят този ъгъл.

Въпросът е 9 градуса оптималния ъгъл ли е в случая? Ако колата е само на бензин - очевидно не е оптималния според мен!

В случая колатя е бензин/газ...така че (6/X)/2 = 9?...=>X=12? или не е просто средно аритметично, ако иска някой да отговори, че много математика стана....Чувал съм , че се добавяли(към предварението за бензин) 3-4 градуса, така, че предварение 9-10 градуса може би е нормално?

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмища правихме една тъкава от инжекция на карборатор ства със лекота за цзелта ти трябват глава и всмукатели изпускателите са различни за това ще си пползваш твоите идеално се закупчават на карбураторната главата жило на смуукача също щети трябва със стоиката

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко повече тръгна колата с тази интервенция?

ако въпросът ти е към мене върви си същото само че разхода от 15 бензин градско падна на 10 пък и със газовото вече не толкова тегаво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз бях на същото мнение като теб Аз съм с Б4 моно инжекция и неработеше както трябва и аз мислех да я правя карбуратор но кото ми казаха колко е сложно и колко промени се правят и се отказах :wall: часта която не ми работеше беше650лв. а аз я намерих за 40лв. втора употреба и сега колата е перфектна :zustimm: По добре си ги намери тези части втора за много по малко пари даже ще ти дам един номер на един човек от Стара Загора той има почти всичко за Б4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз,по принцип не подкрепям идеята да се изолира изцяло инжекцията на АБК-то,но щом колегата е решил да го прави,ще му дам една друга идея,по която може да помисли.Защо не пробва да премине към моноинжекция?То си е един вид карбуратор с електронно управление и нещата за преправяне едва ли ще са толкова много,а и с обикновена газова ще се спогодят двете системи.Ето при Емо има една Ц4-ка с рядката комбинация 2.0 мотор/100к.с. със заводска моноинжекция:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=98382

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...