Koko88 Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Здравейте Колеги Имам следният проблем с Ауди С3 Куатро. Когато взех колата преди 3 месеца ми тресеше след 120km/h , отдавах го на криви джанти или гуми. Купих чисто нови гуми, и закарах джантите да ги изправят, след тва баланс и всичко както трябва да е. Да ама не пак ми тресе след 120 до 230... правих баланс на още четири места, където знам как бачкат машините и няма ядове, да ама пак ми тресе. Проверка на цялата предница всичко е ток. И преди малко разменихме джантите с един приятел с А3-ка, мойте джанти при него няма ядове, а неговите при мен пак тресе ... Нз вече какво да гледам, един ми казва крива полуоска, друг ми казва разбити тампони на кардана(тей като няма карета)... Ще бъда много благодарен на всеки отзовал се ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Здравейте Колеги Имам следният проблем с Ауди С3 Куатро. Когато взех колата преди 3 месеца ми тресеше след 120km/h , отдавах го на криви джанти или гуми. Купих чисто нови гуми, и закарах джантите да ги изправят, след тва баланс и всичко както трябва да е. Да ама не пак ми тресе след 120 до 230... правих баланс на още четири места, където знам как бачкат машините и няма ядове, да ама пак ми тресе. Проверка на цялата предница всичко е ток. И преди малко разменихме джантите с един приятел с А3-ка, мойте джанти при него няма ядове, а неговите при мен пак тресе ... Нз вече какво да гледам, един ми казва крива полуоска, друг ми казва разбити тампони на кардана(тей като няма карета)... Ще бъда много благодарен на всеки отзовал се )Може да имаш крив диск? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koko88 Публикувано 13 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Мне Колега, тресе ми само след 120км независимо давам ли газ отнемам ли, на скорос ли сам или не, натискам ли спирачката или не и така... Незнам вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 чувал съм че е възможно главината да е крива.също и при разбити карета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 или разбито окачване,факт,на ръка не се усеща,но под товар.....накрайници и др Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koko88 Публикувано 14 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 Главината на външен вид нищо и няма, както и на лагера не ми вие и такива. А иначе смених предни амортисюри, тампони и лагери на макферсона, както и биалетките, другото е проверено всичко е в допустимите граници... Никой ли не е имал подобен проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 Вътрешни кормилни накрайници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 А за кардана нямаше ли някъв баланс и на него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 Провери си каретата, кардана и полуоските. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 главината ако е крива на око нищо няма да видиш! Потърси сервиз в който имат машина която престъргва криви спирачни дискове на място както са си на колата( не знам как й е точно названието). С нея може да се хване ако има някаква кривина. Тук в Бургас има такава в Хонда Апостолов, в твоя град трябва да потърсиш. Не е много често срещана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koko88 Публикувано 15 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2012 Кормнилните накрайници и шарнирите са здрави! Каретата и полуоските да ги проверя ще е голяма игра, но накрая май така ще стане. А иначе за такава машина за пристъргване на място не съм и чувал дори... дано не е това, а кардана нз дали има за баланс, той е захванат чрез тампони а не карета, и предният е леко нацепен но не много и се чудя от там ли да почна или от вътрешни предни карета... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Май 2012 Доклад Share Публикувано 15 Май 2012 (Редактирано) За да тресе се ориентирай към въртящи се детайли. Виж в завой коя страна тресе. Външната на завоя се натоварва повече и ако е лоша ще тресе повече. После виж от тази страна кое е криво.Има ли шанс джантите да не са центрирани а да лягат ексцентрично? Редактирано 15 Май 2012 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 А иначе за такава машина за пристъргване на място не съм и чувал дориhttp://www.procutbg.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 Ако са криви дисковете след престъргване като минеш 3-4000км пак ще се изкривят - всичко е до качеството на метала и температурната му устойчивост. Ориентирай се направо към нови дискове ако се окаже, че проблема е от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 мисля, че по този начин като се закачи такава машина, може да се хване и кривина на главината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 (Редактирано) Хваща се кривина, но дали е от главината или от диска? Главина е почти невъзможно да изкривиш и ако престържеш диска (който е крив обикновено) нещата се оправят за известно време. От температурата обаче пак се "измята" и след време пак почва да тресе при натискане на спирачката. Редактирано 16 Май 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 (Редактирано) мисля си дали не е възможно да се свали и диска и да се монтира това направо на главината и да се замери тя един познат скоро беше с такъв проблем- крива главина Редактирано 16 Май 2012 от Anton Dinev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 Стругчето се завива директно на супортите - моите ги престъргвах миналата година. Ако се съмняваш в главината - направо я смени с 2-ра употреба. При всички положения ако проблема е в главината и престържеш дисковете и после ги бележиш да не се завъртят покрай главината (при смяна на гума примерно) това би трябвало да ти реши трайно проблема. Ако обаче след известно време пак почне да тресе със сигурност проблема е в самите дискове. Има ли разлика в тресенето когато са студени дисковете - сутрин примерно и когато покараш малко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 А за кардана нямаше ли някъв баланс и на него? Провери си............, кардана...............За да тресе се ориентирай към въртящи се детайли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 16 Май 2012 Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 (Редактирано) Полуоски или кардан.Напълни каретата с грес и ще намалее тресенето.На някой джипове и коли искат баланс на гумите без да се свалят. Редактирано 16 Май 2012 от T.Todorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koko88 Публикувано 17 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2012 Колеги от Добрич съм, и скоро не ми се налага път до Бургас, така че тоя вариант с машината отпада за съжаление... А дисковете не дават никакви признаци да са криви, не ми тресат... левите карета им сменях маншоните и са с нова грес, поне от там знам че не е... освен да разглобя от дясно и да сменя маншоните хем и да завъртя полуоската на струг... друго не ми идва на ум Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Колеги здравейте имах сходен проблем с Ауди А6 С4 2.6 Куатро от 120км нагоре на ляв завой предницата се тресеше все едно болтовете на джантите са разхлабени оказа се съчетание от дясно външно каре и десен шарнир но преди това бях сменил накрайници,натягане рейка,амортисьори,лагери,дискове и всички тампони общо взето всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts