Jump to content

Audi A6 Avant 1.8T Quattro


Recommended Posts

Колеги, много съм доволен от колата и искам да споделя първите си впечатления с вас

Audi A6 (С5) Avant 1.8T Quattro

post-18-1149358859_thumb.jpg

Година 2001, километри 222 000, забележки - няма!

Двузонов климатроник, центр.закл., пълен ел.пакет, ел седалки, ел фарове, ел.прибиращи се огледала с подгряване, чупещ волан, борд комп+чек система, ESP,ABS,EBD,EDL,EPC, 4airbags, 5бр.лети джанти 16", ски сак, тъмен махагон и др.

Същевременно ще си позволя да направя и едно директно сравнение между бившето ми ауди Ауди 100 2,6 V6 седан и настоящето за което говоря, както и честото сравнение между 150-те жребеца на 2,6 и на 1.8Т

Първите думи са най важни, а те са: уникален автомобил!

врътнах й вече 500км главно извънградско и планинско :bia: нямам думи направо да изкажа възхищението си . Ауди е класа!!!!!!!

колата е изпипана до последния детайл, супер функционална е и удобна!

материалите са супер качествени и не е правен никакъв компромис в каквото и да било отношение.

Ще започна с първото нещо което ме впечатли в този модел - возията, превъзходна е, постигнат е някакъв невероятен баланс между стабилност и комфорт!. Шапка им свалям на немските инженери . Каквото и да разправят за окачването на въпросната А6, за алуминиевите носачи, за впечатляващия им брой, за издръжливостта им и за цената, всички тези въпроси за мен са история вече, след като пробвах от магията.

Колата е много, ама много стабилна! голям принос за това е безпорно легендарното Quattro. Повозих повечето от приятелите ми, болшинството от тях заспиваха след по-дълъг преход, колата направо плува по пътя и завоите!

Второто нещо което ме грабна в този автомобил е салона

За материалите вече споменах, но искам пак да кажа, че са повече от впечатляващи, дизайна направо ме размазва страхотен е!

ергономията те заобикаля от всякъде, всичко е на точното място с точния размер и материал. Седалките са поне класа над стандартните в Ауди 100/А6, няма го вече проблема с подглавниците, твърдички са, но не натрапчиво, невероятно ергономични са, като се има предвид, че не са тип Рекаро.

Третото ми впечатление е от дизайна на каросерията, както и от материалите използвани за нейното производство. Винаги ми е харесвал дизайна на А6 (С5), но сега вече като съм собственик на такова мога да кажа, че го обожавам, типичния "поглед" на Ауди веднага се набива на очи. Перфекната комбинация от стил и агресия! Има си злоба муцуната, като същевременно с това излъчва класа и стил като на лимузина, абе направо ще си го кажа, предницата излъчва - Превъзходство!

Фаровете са с пластмасови стъкла, предния и задния капак са много леки, незнам дали са от алуминий, но определено са далеч по-леки ит тези на 100/А6. Грила е максимално прекроен и стилен, а емблемката на Quattro е като черешката на тортата

Задницата на Аванта е също страхотна, принципно не съм фен на седана на този модел, както всъщност и повечето копувачи на въпросното А6. Всичко си е на място и не е натрапчиво или дразнещо.

Вратите определено са по големи от тези на предшествениците, особено задната, много по-удобно е!. Като цяло целия салон е по просторен и най-вече разтоянието между задните и предните седалки, предостатъчно е.

Ще кажа на тези които се двуумят между А4 и А6, Искате ли свобода и обем вашата кола несъмнено се казва А6! Просто е несравнимо!

Като минус за този модел според мен е малкия двигателен кош, който е "пострадал" малко от разширяването на купето.

Иначе в салона има доста "скрити" пространства и шкафчета, в стотицата нямаше такива екстри

Скритите поставки за чашки също са страхотни, падащият капак пред касетофона, отварящите се джобове на вратите, плъзгащите се шкафчетата под предните седалки са един път

Мултифункционалния преден подлакътник е невероятно удобен!, задния подлакътник пък всъщност е аптечка

Определено най-размазващия кеф в салона е осветлението и дисплеите

Всичко свети в кърваво червено, а уредите в таблото в бяло с червени стрелки. Борд компютърът е меко казано впечатляващ, има толкова много функции, че добре че има копче on/off че иначе не мога да откъсна поглед от него. на всичко отгоре има и Check система. много ме кефи това че имам дори датата, месеца и годината изписани

Иначе за нощната подсветка от Ауди определено са се престарали, има осветление дори на немислими места, примерно зад никелираните дръжки за отваряне на вратите както и на скролерите за парното, които не стига че светат ами и са гумирани

Осветлението при отваряне на врати е пребогато, дори краката на всеки пътник са осветени и вързани към съответната врата, под самите врати при отваряне също свети, като по-този начин виждаш къде стъпваш

Абе няма според мен друга фирма с такова осветление като на ауди като цяло и цветово :(

Сега идва ред на най-великото нещо в този автомобил, ах това Quattro :respekt:

сега наистина мога да го оценя, и точно днес разбрах какво искат да кажат хората които казват, че "качиш ли се веднъж на Quattro, никога не ще да слезнеш от такова" АБСОЛЮТНА ИСТИНА Е! Това е най невероятния кеф.

Днес си направих екскурзия до Белмекен с приятели, и тайничко се надявах някъде да пробвам прословутото Quattrо

Та, първото изпитание беше една кишава и огромна преспа легнала си кротко на пътя и заляла всичко в 20см вода, видях, че колите които са минавали пред мен са си направили страничен черен път, но нали сме с най-великата пълноприводна система, та си викам я газ , минах като булдозер през това вече смешно препятствие

Та накрая стигнах края на язовир Белмекен и оттам започва туристическата пътека за връх Белмекен, една сочна и мека трева, без камъни и с сравнително плавено-разтяща стръмност. Тогава реших да пробвам Quattro системата :(

Направо отбих от асфалта пред определено заинтригуваните погледи на две семейства които точно се разтоварваха от колите си, та тръгнах директно през полето в близост до пътеката която ми беше като ориентир, искам да ви кажа че първоначално налкона не е особено стръмен, но после играта загрубява здраво, а наклона става направо плашещ

Та с тази тежка и огромна кола, с 5 човека и багаж хванах дето се вика гората, Колата се катери с абсолютна лекота, първо се подхилквахме, след малко минахме през едно тресавище и ни сецнаха усмивките и в колата тишината взе превес :bia: , колкото повече се качваше тази кола, толкова повече се разрастваше желанието ми да продължа напред, по едно време дочух въпрос "Владо докъде мислиш да се качваме", качихме се дотам докъдето мощността ми позволяваше, точно в този момент разбрах защо мощността от 150 коня е най малката на която се комбинира с Quattro система и си помислих за 4,2 Quattro примерно, сцепление Има, мощност има, но не достатъчна. Наклона беше наистина доста стръмен, около 45 градуса, като пак припомням условията, пухкава почва с висока сочна трева. Отвреме на време се усеща как някоя гума превърта или колата се опитва да се завърти, но е само моментно, посоката на движение си остава зададената

QUATTRO :(

Та наклона стана толкова стръмен, че на пълна газ на първа скорост оборотите ми намаляха с все едно току що съм изгасил колата :P , та изгаснахме на средата на склона, спуснах на заден и започнах да изкачвам зигзаго-образно склона, качи се животното, а приятелите ми и аз бяхме унемяли, после 15 минути темата беше Quattrо

КЕФФФФФФФФ!

Малко по късно минаха покрай нас и двете семейства, по пътеката за върха, и доста учудено гледаха колата и това къде беше паркирана, странично на една урва :rotcol:

Колеги, едно искам да ви пожелая, да имате възможност да пробвате този Кеф, Невероятен е! особено пред погледа на хора, които дори и в най-смелите си представи не са вярвали, че станалото е действителност, а на всичкото отгоре фенове и водачи на френски возила (без да обиждам привържениците на френските возила, какъвто съм и аз де )

С години съм им разправял за Quattro и за Ауди, но нали знаете всеки обича колата която кара и съответно не вярва на "друговерците" за качествата на техните автомобили. Едната емблема на Ауди вдигала цената на колата, която иначе била като всички останали, от днес със сигурност няма да мислят по-този начин.

Спирачките, са поредното нещо което ме впечатлява в А6. Аз и на стотицата й се кефех на спирачките, които иначе по тест данни, не бяха особено впечатляващи с своите 40-41 метра спирачен път от 100км/ч. На тази А6 й дават около 37м спирачен път, а чувството е все едно спират два-пъти по-добре. Сервото е страхотно, колата спира за секунди, в каквото и положение и да е поставена, ABS-са определено също е по-добър. Моята кола е снабдена и с ESP (Електронна стабилизираща програма) сигурно и тя допринася за усещането, но не знам, ще се радвам някой да разясни

Двигателят, повече от впечатлен съм от тази "въшка" ,не вярвах какви възможности има, всеки миг ме учудва

Бързам да дам отговор на това какъв разход дава защото се разрази спор, на прав път без климатик и с 90км/ч разхода е 6,2 литра (+/- 0,2л) с климатик отива на 7.0л. Приятно съм изнендан от "лакомията" му градско, в задръстване и с климатик не надвишава 12,5л

За сравнение на 2,6цата ми даваше минимум 8л извън и 15 градско, а мощността е една една и съща 150 коня и 210/225 Нм

Още не мога да свикна с това, че под 2000/обор. го няма никакъв, нещо с което 2,6 V6 го превъзхожда, особено на директна предавака.

Друго което забелязах, е че на обороти 1.8Т е почти безшумен, докато 2,6 се чува и отвън и отвътре. Обаче като му подадеш газ, "въшката" става доста гласовита, а V6-цата пее направо :P

Интересно е и това, че силните скорости на 1,8Т са определено 1ва и 2ра, направо се изтрелва, но от 3та нагоре тягата спада чувствително, докато при 2,6 V6 e точно обратно, 3та е убийствена, както и 4та

Иначе като мощност не правя разлика в общ план.

Нещото което много ме кефи като новост за мен безпорно е звука на турбото, страхотен е!, фучи та се къса, самолет :(

иначе 2,6 е доста по улегнал двигател, който няма спадове по цялата скала на оборотомера, и двата мотора доставят кеф, но доста различен

Не казах, за озвучаването, много е добро, колата ми е с оригиналния касетофон Audi Concert (Blaupunkt) както и със стандартните говорители , субуфер и CD Changer. Много добре свирят, а говорителите са разположени просто перфектно

Багажното пространство ме кефи също много, има много варианти за увеличаването му,

С две думи: кола мечта!

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич! Днес си мислех за теб и за това което ще кажеш за новата колица.... Нямам думи! Трябва да те наемат за рекламен агент!!!!! Продавам си колата - ИСКАМ КУАТРО :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господи, направо се влюбих :respekt: Толкова сладко и вдъхновено си го разказал, колега! И с око за всеки детайл! :rotcol: Е, как да не кажеш: На колене пред великата марка :( Да си жив и здрав да я караш и да й се радваш! Май че на това му се вика човек да постигне мечтата си! :(

Редактирано от klam
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито да ти е,пак да си кажа...много радост да ти носи.Харесва ми сравнението м/у 2.6 и 1.8Т ....винаги ми е било интересно да чуя мнение по тоя въпрос :rotcol:

А аз какво да кажа,от 90 коня на 150...та се чувствам перфектно :

С две думи: кола мечта!
:respekt:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо, честито и да се радваш на колата. Послуша моите съвети. Днес по друг повод се чухме с Nasti и той подтвърди, че поема гаранция. Весело и безаварийно каране и черпиш за чудесният избор :respekt::rotcol::(:bia::(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито да ти е,пак да си кажа...много радост да ти носи.Харесва ми сравнението м/у 2.6 и 1.8Т ....винаги ми е било интересно да чуя мнение по тоя въпрос :rotcol:

:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм най=щастливия търговец на коли :respekt::rotcol::bia::bia:

Човек купил си кола от мен е влюбен в нея, само след 500км. пробег!

За тези за които думите ми за разхода на колата са "джамбазки глупости" препоръчвам тази част от текста "Приятно съм изнендан от "лакомията" му градско, в задръстване и с климатик не надвишава 12,5л"

Едно е да караш кола на 10-11г. на повече от 400 000км. друго е колата да е на 5г. и на 220 000км. :(:(:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕстито колега.Най-много ме радва това как говориш за машината.Личи си,че не си създаден за друга марка :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, със здраве да си я караш! :bia:

Аз друго Ауди освен QUATTRO несъм имал, ама и не искам! :rotcol::( Сега ме разбират повече хора, :respekt: И аз от време на време возя "друговерци" и моята кола я гледат така :bia::(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше толкова увлекателно четива за приспиване сноще, че сънувах куатро цяла нощ...

Просто много пъти съм самислял каква точно ще е слеващата ми кола и дали мога да направя компромис заради цената - истината е в Ауди...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nasti=> :respekt: Евала че зарадва с такава кола, човек, който истински я заслужава=>Verter-да си я караш със здраве, направо се зарибявам, като чета това което си написал, аз също бях на Белмекен скоро, обаче не посмях да напусна пътя :rotcol: За мен най-красивото комби правено някога е точно това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата наистина е НЕЧОВЕШКА.Аз също имах честта да я покарам преди време.Честито.Сбъдна мечтата на повечето от нас=> TQ е най-великата комбинация,в добавка с ESP е приказка.Ти наистина заслужаваш тази кола,и се радвам че точно ти я взе.Ако беше отишла в некой киселяк, сега щеше да да ме е яд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...