verter Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 (Редактирано) Колеги, много съм доволен от колата и искам да споделя първите си впечатления с васAudi A6 (С5) Avant 1.8T QuattroГодина 2001, километри 222 000, забележки - няма!Двузонов климатроник, центр.закл., пълен ел.пакет, ел седалки, ел фарове, ел.прибиращи се огледала с подгряване, чупещ волан, борд комп+чек система, ESP,ABS,EBD,EDL,EPC, 4airbags, 5бр.лети джанти 16", ски сак, тъмен махагон и др.Същевременно ще си позволя да направя и едно директно сравнение между бившето ми ауди Ауди 100 2,6 V6 седан и настоящето за което говоря, както и честото сравнение между 150-те жребеца на 2,6 и на 1.8ТПървите думи са най важни, а те са: уникален автомобил!врътнах й вече 500км главно извънградско и планинско нямам думи направо да изкажа възхищението си . Ауди е класа!!!!!!!колата е изпипана до последния детайл, супер функционална е и удобна!материалите са супер качествени и не е правен никакъв компромис в каквото и да било отношение.Ще започна с първото нещо което ме впечатли в този модел - возията, превъзходна е, постигнат е някакъв невероятен баланс между стабилност и комфорт!. Шапка им свалям на немските инженери . Каквото и да разправят за окачването на въпросната А6, за алуминиевите носачи, за впечатляващия им брой, за издръжливостта им и за цената, всички тези въпроси за мен са история вече, след като пробвах от магията.Колата е много, ама много стабилна! голям принос за това е безпорно легендарното Quattro. Повозих повечето от приятелите ми, болшинството от тях заспиваха след по-дълъг преход, колата направо плува по пътя и завоите!Второто нещо което ме грабна в този автомобил е салонаЗа материалите вече споменах, но искам пак да кажа, че са повече от впечатляващи, дизайна направо ме размазва страхотен е!ергономията те заобикаля от всякъде, всичко е на точното място с точния размер и материал. Седалките са поне класа над стандартните в Ауди 100/А6, няма го вече проблема с подглавниците, твърдички са, но не натрапчиво, невероятно ергономични са, като се има предвид, че не са тип Рекаро.Третото ми впечатление е от дизайна на каросерията, както и от материалите използвани за нейното производство. Винаги ми е харесвал дизайна на А6 (С5), но сега вече като съм собственик на такова мога да кажа, че го обожавам, типичния "поглед" на Ауди веднага се набива на очи. Перфекната комбинация от стил и агресия! Има си злоба муцуната, като същевременно с това излъчва класа и стил като на лимузина, абе направо ще си го кажа, предницата излъчва - Превъзходство!Фаровете са с пластмасови стъкла, предния и задния капак са много леки, незнам дали са от алуминий, но определено са далеч по-леки ит тези на 100/А6. Грила е максимално прекроен и стилен, а емблемката на Quattro е като черешката на тортатаЗадницата на Аванта е също страхотна, принципно не съм фен на седана на този модел, както всъщност и повечето копувачи на въпросното А6. Всичко си е на място и не е натрапчиво или дразнещо.Вратите определено са по големи от тези на предшествениците, особено задната, много по-удобно е!. Като цяло целия салон е по просторен и най-вече разтоянието между задните и предните седалки, предостатъчно е.Ще кажа на тези които се двуумят между А4 и А6, Искате ли свобода и обем вашата кола несъмнено се казва А6! Просто е несравнимо!Като минус за този модел според мен е малкия двигателен кош, който е "пострадал" малко от разширяването на купето.Иначе в салона има доста "скрити" пространства и шкафчета, в стотицата нямаше такива екстри Скритите поставки за чашки също са страхотни, падащият капак пред касетофона, отварящите се джобове на вратите, плъзгащите се шкафчетата под предните седалки са един пътМултифункционалния преден подлакътник е невероятно удобен!, задния подлакътник пък всъщност е аптечка Определено най-размазващия кеф в салона е осветлението и дисплеитеВсичко свети в кърваво червено, а уредите в таблото в бяло с червени стрелки. Борд компютърът е меко казано впечатляващ, има толкова много функции, че добре че има копче on/off че иначе не мога да откъсна поглед от него. на всичко отгоре има и Check система. много ме кефи това че имам дори датата, месеца и годината изписаниИначе за нощната подсветка от Ауди определено са се престарали, има осветление дори на немислими места, примерно зад никелираните дръжки за отваряне на вратите както и на скролерите за парното, които не стига че светат ами и са гумираниОсветлението при отваряне на врати е пребогато, дори краката на всеки пътник са осветени и вързани към съответната врата, под самите врати при отваряне също свети, като по-този начин виждаш къде стъпвашАбе няма според мен друга фирма с такова осветление като на ауди като цяло и цветово Сега идва ред на най-великото нещо в този автомобил, ах това Quattro сега наистина мога да го оценя, и точно днес разбрах какво искат да кажат хората които казват, че "качиш ли се веднъж на Quattro, никога не ще да слезнеш от такова" АБСОЛЮТНА ИСТИНА Е! Това е най невероятния кеф.Днес си направих екскурзия до Белмекен с приятели, и тайничко се надявах някъде да пробвам прословутото QuattrоТа, първото изпитание беше една кишава и огромна преспа легнала си кротко на пътя и заляла всичко в 20см вода, видях, че колите които са минавали пред мен са си направили страничен черен път, но нали сме с най-великата пълноприводна система, та си викам я газ , минах като булдозер през това вече смешно препятствиеТа накрая стигнах края на язовир Белмекен и оттам започва туристическата пътека за връх Белмекен, една сочна и мека трева, без камъни и с сравнително плавено-разтяща стръмност. Тогава реших да пробвам Quattro системата Направо отбих от асфалта пред определено заинтригуваните погледи на две семейства които точно се разтоварваха от колите си, та тръгнах директно през полето в близост до пътеката която ми беше като ориентир, искам да ви кажа че първоначално налкона не е особено стръмен, но после играта загрубява здраво, а наклона става направо плашещ Та с тази тежка и огромна кола, с 5 човека и багаж хванах дето се вика гората, Колата се катери с абсолютна лекота, първо се подхилквахме, след малко минахме през едно тресавище и ни сецнаха усмивките и в колата тишината взе превес , колкото повече се качваше тази кола, толкова повече се разрастваше желанието ми да продължа напред, по едно време дочух въпрос "Владо докъде мислиш да се качваме", качихме се дотам докъдето мощността ми позволяваше, точно в този момент разбрах защо мощността от 150 коня е най малката на която се комбинира с Quattro система и си помислих за 4,2 Quattro примерно, сцепление Има, мощност има, но не достатъчна. Наклона беше наистина доста стръмен, около 45 градуса, като пак припомням условията, пухкава почва с висока сочна трева. Отвреме на време се усеща как някоя гума превърта или колата се опитва да се завърти, но е само моментно, посоката на движение си остава зададенатаQUATTRO Та наклона стана толкова стръмен, че на пълна газ на първа скорост оборотите ми намаляха с все едно току що съм изгасил колата , та изгаснахме на средата на склона, спуснах на заден и започнах да изкачвам зигзаго-образно склона, качи се животното, а приятелите ми и аз бяхме унемяли, после 15 минути темата беше QuattrоКЕФФФФФФФФ!Малко по късно минаха покрай нас и двете семейства, по пътеката за върха, и доста учудено гледаха колата и това къде беше паркирана, странично на една урва Колеги, едно искам да ви пожелая, да имате възможност да пробвате този Кеф, Невероятен е! особено пред погледа на хора, които дори и в най-смелите си представи не са вярвали, че станалото е действителност, а на всичкото отгоре фенове и водачи на френски возила (без да обиждам привържениците на френските возила, какъвто съм и аз де )С години съм им разправял за Quattro и за Ауди, но нали знаете всеки обича колата която кара и съответно не вярва на "друговерците" за качествата на техните автомобили. Едната емблема на Ауди вдигала цената на колата, която иначе била като всички останали, от днес със сигурност няма да мислят по-този начин.Спирачките, са поредното нещо което ме впечатлява в А6. Аз и на стотицата й се кефех на спирачките, които иначе по тест данни, не бяха особено впечатляващи с своите 40-41 метра спирачен път от 100км/ч. На тази А6 й дават около 37м спирачен път, а чувството е все едно спират два-пъти по-добре. Сервото е страхотно, колата спира за секунди, в каквото и положение и да е поставена, ABS-са определено също е по-добър. Моята кола е снабдена и с ESP (Електронна стабилизираща програма) сигурно и тя допринася за усещането, но не знам, ще се радвам някой да разясниДвигателят, повече от впечатлен съм от тази "въшка" ,не вярвах какви възможности има, всеки миг ме учудва Бързам да дам отговор на това какъв разход дава защото се разрази спор, на прав път без климатик и с 90км/ч разхода е 6,2 литра (+/- 0,2л) с климатик отива на 7.0л. Приятно съм изнендан от "лакомията" му градско, в задръстване и с климатик не надвишава 12,5лЗа сравнение на 2,6цата ми даваше минимум 8л извън и 15 градско, а мощността е една една и съща 150 коня и 210/225 НмОще не мога да свикна с това, че под 2000/обор. го няма никакъв, нещо с което 2,6 V6 го превъзхожда, особено на директна предавака.Друго което забелязах, е че на обороти 1.8Т е почти безшумен, докато 2,6 се чува и отвън и отвътре. Обаче като му подадеш газ, "въшката" става доста гласовита, а V6-цата пее направо Интересно е и това, че силните скорости на 1,8Т са определено 1ва и 2ра, направо се изтрелва, но от 3та нагоре тягата спада чувствително, докато при 2,6 V6 e точно обратно, 3та е убийствена, както и 4таИначе като мощност не правя разлика в общ план.Нещото което много ме кефи като новост за мен безпорно е звука на турбото, страхотен е!, фучи та се къса, самолет иначе 2,6 е доста по улегнал двигател, който няма спадове по цялата скала на оборотомера, и двата мотора доставят кеф, но доста различенНе казах, за озвучаването, много е добро, колата ми е с оригиналния касетофон Audi Concert (Blaupunkt) както и със стандартните говорители , субуфер и CD Changer. Много добре свирят, а говорителите са разположени просто перфектноБагажното пространство ме кефи също много, има много варианти за увеличаването му,С две думи: кола мечта! Редактирано 3 Юни 2006 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 Пич! Днес си мислех за теб и за това което ще кажеш за новата колица.... Нямам думи! Трябва да те наемат за рекламен агент!!!!! Продавам си колата - ИСКАМ КУАТРО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klam Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 (Редактирано) Господи, направо се влюбих Толкова сладко и вдъхновено си го разказал, колега! И с око за всеки детайл! Е, как да не кажеш: На колене пред великата марка Да си жив и здрав да я караш и да й се радваш! Май че на това му се вика човек да постигне мечтата си! Редактирано 3 Юни 2006 от klam Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 Един истински Ауди маняк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 Честито да ти е,пак да си кажа...много радост да ти носи.Харесва ми сравнението м/у 2.6 и 1.8Т ....винаги ми е било интересно да чуя мнение по тоя въпрос А аз какво да кажа,от 90 коня на 150...та се чувствам перфектно :С две думи: кола мечта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 Владо, честито и да се радваш на колата. Послуша моите съвети. Днес по друг повод се чухме с Nasti и той подтвърди, че поема гаранция. Весело и безаварийно каране и черпиш за чудесният избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ggatwo Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 Завиждам ти благородно!!!Пожелавам на всеки да изпита такива чувства като теб.П.С. Добро сравнение за моторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 Vertereeeeeeeeeeee ... Гигант си брато ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 Честито да ти е,пак да си кажа...много радост да ти носи.Харесва ми сравнението м/у 2.6 и 1.8Т ....винаги ми е било интересно да чуя мнение по тоя въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 Ха да ти е честита и от мен, колега! Много преспи да прегазиш с нея и дано ти носи повече радост и от предишната! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 Аз съм най=щастливия търговец на коли Човек купил си кола от мен е влюбен в нея, само след 500км. пробег!За тези за които думите ми за разхода на колата са "джамбазки глупости" препоръчвам тази част от текста "Приятно съм изнендан от "лакомията" му градско, в задръстване и с климатик не надвишава 12,5л"Едно е да караш кола на 10-11г. на повече от 400 000км. друго е колата да е на 5г. и на 220 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 ЧЕстито колега.Най-много ме радва това как говориш за машината.Личи си,че не си създаден за друга марка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 4 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2006 Страхотен разказ. Страхотна кола. Честито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 4 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2006 Браво влади радвам се за тебе да ти е честита новата кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v5t Публикувано 4 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2006 Честито, със здраве да си я караш! Аз друго Ауди освен QUATTRO несъм имал, ама и не искам! Сега ме разбират повече хора, И аз от време на време возя "друговерци" и моята кола я гледат така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 4 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2006 Айдееее още един в клуба на 1.8Т. Честито Вертер-е, требе да се пробваме, коя излита по-бързо!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 4 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2006 Това беше толкова увлекателно четива за приспиване сноще, че сънувах куатро цяла нощ...Просто много пъти съм самислял каква точно ще е слеващата ми кола и дали мога да направя компромис заради цената - истината е в Ауди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro Публикувано 4 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2006 Трябва да се види на живо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 4 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2006 Nasti=> Евала че зарадва с такава кола, човек, който истински я заслужава=>Verter-да си я караш със здраве, направо се зарибявам, като чета това което си написал, аз също бях на Белмекен скоро, обаче не посмях да напусна пътя За мен най-красивото комби правено някога е точно това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todo Публикувано 4 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2006 страшна кола дано да мога и аз да си взема такав след някоя и друга годинка, със здраве да си я каращ, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosar Публикувано 4 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2006 Verter...признавам те братче манияк си!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 Колата наистина е НЕЧОВЕШКА.Аз също имах честта да я покарам преди време.Честито.Сбъдна мечтата на повечето от нас=> TQ е най-великата комбинация,в добавка с ESP е приказка.Ти наистина заслужаваш тази кола,и се радвам че точно ти я взе.Ако беше отишла в некой киселяк, сега щеше да да ме е яд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 5 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2006 Честито,да си я караш със здраве и много да се грижиш за нея,както за предишната! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване