Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

Искам да попитам относно В6/8Е комби.

Знае ли някой къде има снадка маркучето за задната чистачка отзад?

Зимата спря да пръска,миналата седмица свалих кората и като надух маркуча обратно се чуваше изпускане някъде под рамката на стъклото на петата врата или вътре в купето./под малката кора на тавана/

Дори като пуснах да пръска,течността изтичаш някъде там под тази кора.

Свалих и нея,ама не видях никакъв маркуч.

Да не би да е под тавана,или минава през каналите самата ламарина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам един въпрос относно мемори картите които се поставят в навигацията за б7.Какви точно трябва да са (марка и обем),защото пробвах няколко различни и малки и големи на размер (1гб,2гб,4гб) и не иска да ги чете.Някой знае ли от къде в софия мога да отида и да си купя такава която да тръгне на 100 процента,защото е доста изнервяща смяната на дискове т.к. нямам чейнджър.Благодаря предварително.

Ето тези джиткат екстра

https://www.dropbox.com/sh/qk8h95mmk6ajxtw/U3XOTYmOxM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ви питам... :rolleyes:

Някой знае ли предлагат ли се пластмасите по тавана в черен цвят? Говорим за ръкохватките, има едни пластмаси при коланите, тези не знам как да ги нарека... дето сенниците се въртят около тях... И също така някой знае ли кви пари излиза тва удоволствие?

На А6-цата имах черен таван и много ме кефеше. Хващам се в последно време че нещо се заглеждам по немското мобиле, а тва във времена на криза не е добре и лечението е неква нова екстра на В7-цата. Един черен таван на този етап, вероятно ще ме предпази... за известно време. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е уникална екстра ако мога така да я нарека.

Ако намериш таван от кола на части всичко струва 200-250лв. Лошото е, че ние със седаните сме ощетени и в рамките на 3години( от когато търся черен таван) е изпаднал 1 комплект за седан и 7-8 за авант.

Специално тези около сенника лично аз като слагах черния таван на Б6цата ги боядисах с обикновен черен спрей защото ги нямаше налични и нямах търпение да ги чакам, станаха супер.След това купих нови, черни около 50лв. бяха.

Всички други пластмаси по тавана и това при коланите са много скъпи, накъде бях ги писъл, ако ги изнамеря ще ги пусна и тук.

В "Автоинтериор", тези в Гео Милев претапицират, но не става добре.

Мене също не ме свърта и се чудя какво да правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хващам се в последно време че нещо се заглеждам по немското мобиле, а тва във времена на криза не е добре и лечението е неква нова екстра на В7-цата. Един черен таван на този етап, вероятно ще ме предпази... за известно време. unsure.gif

Вземи си една к04-ка и ще се успокоиш за две години или по малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от много време търся и не мога да открия или някой ме изпревари smile.gif

Друг въпрос:

Сменях тампон на двигател с датчик, но наскоро разбрах, че се сменят и двата заедно и сега ще сменям и другия.

Чудя се има ли смисъл, като ще се сменя този, да сменя и на скоростната кутия, там един ли е и какви са симптомите, че е за смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си една к04-ка и ще се успокоиш за две години или по малко.

Тва е другото което мисля... ама съм на предно и много ше въртА гуми. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате, аз слагах черен таван и се изкъртих и гоготцанов и той с мен... или прочети преди това...или си намери сервиз :)

въпреки, че не съм много наясно кой би монтирал тавана... и би го направил така, че всичко да е топ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е другото което мисля... ама съм на предно и много ше въртА гуми. hilezh.gif

На ръка ли ще ги въртиш тея гуми, че е такава драма. Споко не са по 500 коня тея к04-ки, една хибридна за 250 кс е идеална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ръка ли ще ги въртиш тея гуми, че е такава драма. Споко не са по 500 коня тея к04-ки, една хибридна за 250 кс е идеална.

Пак философстваш. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кой номер лостче за чистачки с борд беше за Авант (Б6) : 8Е0 953 503 Б беше за седан ако не се лъжа..Някой знае ли откъде мога да се сдобия с едно такова лостче за авант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде по-горе мисля колега беше писал, че е със седан а лостчето му е за авант - т.е. някога е сменяно не с каквото трябва да бъде. Ако ти върши работа просто може да ги размените. Потърси във форума, ставаше въпрос за лостчето за чистачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от много време търся и не мога да открия или някой ме изпревари smile.gif

Друг въпрос:

Сменях тампон на двигател с датчик, но наскоро разбрах, че се сменят и двата заедно и сега ще сменям и другия.

Чудя се има ли смисъл, като ще се сменя този, да сменя и на скоростната кутия, там един ли е и какви са симптомите, че е за смяна?

Пиши после, какво е положението с тампоните за скоростите, че и аз се чудя това сменя ли се и кви пари е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивото на спирачната течност го гледах и е на макс, за буксите незнам, трябва да ги вида къде се намират. Незнам дали има значение но за тези два пъти в рамките на 1 месец дето се появи това предупреждение, колата винаги е седяла с вдигната ръчна когато не се кара, както и е била палена с вдигната ръчна при появата на тази индикация. Има ли възможност да залепнат задните накладки от ръчната в студовете? :blink:/>/>

Колега според мен скоро колата ти ще се окози за нов акумулатор поне при моето А3 това е първия признак (вече два пъти ми го е правила и оправията е нов)почва да пуска разни лампи при първото палене за деня защото не му достига достатъчно ток и се ошашква :hilezh:/>

Редактирано от mario9900
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

Колата е Audi A4 B6 Avant 2004г. След като вчера смених помпата на казанчето на чистачките (имаше леко сълзене от нея), изчистих казанчетата и промих маркучите и щастлив сглобих всичко, установих че дюзите на пръскалките поливат като градински маркуч вместо да правят "мъгла". Самите дюзи бяха качествено "калцирани" та ги киснах в оцет и се поотпушиха. Резултата е скоростно намаляване на течността в казанчето...та някой може ли да ми каже откъде да си намеря нови на прилична цена, четох някъде че май стават и от Октавия и Golf V. Номера на моите дюзи е 8E0 955 987. Ще използвам темата да запитам и за задната пръскалка - има ли как да се свали дюзата без да се разглоби задната кора, че и тя е пълна с вкаменелости ? В тоя ред на мисли май и за там ще трябва да купя нова :)

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след като от доста време пробвах какво ли не да си пусна подгрева на огледалата реших да сваля шофьорското за да видя какъв е проблема. Завъртях го навътре с джойстика, бръкнах зад него и с леко усилие излезе от щипките. Оказа се, че има заводско закачени кабели на пластмасова букса, но самото огледало е без подгрев :hilezh:. Предполагам, че същата работа е и с дясното огледало. До тук добре, но премерих с пробна лампа дали въобще има напрежение на двата кабела и се оказа, че няма. Пробвах на контакт, на запален двигател, положението за реглажа да е на средно положение, с пуснат нагревател за задно стъкло - няма никой на кабелите. Температурата навън беше към +4С не знам дали има значение, но четох по темите, че на всяко огледало си има т-датчик, който се грижи да спира подгрева когато е топло навън.

Ако си купя огледала с подгрев следват няколко въпроса как да ги направя да работят:

1. Трябва ли да се пуснат от някъде с ВАГКОМ?

2. Има ли отделен предпазител за подгрева на огледалата?

3. Трябва ли да се прави някакво допълнително опроводяване?

4. Има ли централна защита, която над определена температура да спира захранването за подгрева независимо от това, че всяко огледало си има т-датчик и затова да няма напрежение по кабелите?

Всяка помощ ще е от полза защото е много неудобно без подгрев на огледалата - 100-цата ми която е на 21 години има подгрев, а на тази не са сложили :steinigung: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях по същият начин на моята А4, имаше инсталации във вратите, съответно вързани букси на огледалата, но те бяха без подгрев, съответно проверих дали има прекарана инсталация до копчето за подгрев на задното стъкло и се оказа че няма такава. Прекарах си подгрева на тези стъкла по най-лесният според мен начин, релета и връзките за това с в предна лява колонка долу в краката от буксата за подгрев на задното стъкло прекарах мостчета на силовите кабели до буксата за подгрев на външните огледала и така си имам подгрев като включа бутончето за задното стъкло. Малко преди това ми бяха свили лявото стъкло и аз го бях подменил с такова с подгрев, дясното си е оригиналното още, ако стане нещо с него ще го пдменя и него с подобно с подгрев.

Като ми остане малко време ще погледна и постна оригиналните схеми за този подгрев. Защита за изключване ми е в самият бутон, той си има и изводи по схемата за такъв подгрев на външните огледала, но отзад на щекера са празни гнездата за съответните пинове. С Ваг ком мисля че няма как да се пуска на този модел. Ти имаш ли централна електрика, адрес 09 като разпитваш с Ваг-кома, че не се сещам в момента, май нямаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, на първата ми Б6ца подгрева на огледалата се пускаше с копчето за подгрев на задното стъкло и нямаше никакво значение накъде е завъртяно копчето на огледалата. Нямаше значение и външната температура, пускал съм подгрева и при 20 градуса.

На Б7цата ми обаче не е така. Копчето на огледалото трябва да е по средата, да се пусне подгрева на задното стъкло и температурата да е 0 или под 0та. За мен е тъпо, но е факт, пробвам го постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за ценната информация Йоско и Райно :gut:. Вероятно ще се наложи да прекарвам кабели между нагревателя за задното стъкло и огледалата, хубавата вест е, че няма да се наложи да свалям кората на самата врата - щом е в лявата колонка това ще опрости нещата.

Все пак Йоско като свърза подгряването на лявото огледало дали дойде напрежение и до дясното или не си го мерил? Въпроса е дали поне подгревите на огледалата не са свързани заводски паралелно или ще трябва да прекарам кабел и до дясното огледало? Ако намериш и снимките, които си правил - много ще ми помогнеш :). Относно централната електрика на 09с - мисля, че нямам защото търсих с ВАГКОМ опция за огледалата и не намерих и мисля, че на 09с нямам контролер защото по спомен не успях да се свържа, но пак ще погледна.

Райно, ще пробвам, когато температурата е под нулата дали ще дойде захранване до подгрева на огледалото или направо ще си купя шофьорското огледало с подгрев и ще го сменя. Ако тръгне подгрева при температури под 0С добре, ако не ще "опъвам простор за гащи" по схемата на Йоско :).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, при мен подгрева се включва винаги когато съм включил подгрева на задното стъкло, като нямам допълнително копче за огледалата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, при мен подгрева се включва винаги когато съм включил подгрева на задното стъкло, като нямам допълнително копче за огледалата.

То май никой няма допълнително копче, просто копчето/джойстика за регулиране на огледалата трябва да е в неутрално "0" положение. Ако е завъртяно към някое от страничните огледала - не работи подгрева. Интересното е, че при едни и същи модели се различава начина на пускане на подгрева на огледалата :nixweiss:.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам изгорял сегмент във третия стоп и разбира се БК се побърква и постоянно ми напомня за изгоряла крушка. Въпросът ми е следния, как се сваля този трети стоп (Б6 авант), защото аз като гледам едва ли не трябва да разглобя всички пластмаси на петата врата. Следващото питане е свързано със самия трети стоп. Какви са крушките вътре и подлежат ли на подмяна? Доста рових из нета и така и не успях да намеря снимков материал на въпросния дразнител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...