Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

Привет колеги,

 

Имам Audi A4 B6 2004г Avant и откакто съм я взел има проблем с двата крайни датчика за парктроника на задната броня (няма връзка с тях при диагностика). След оглед от нивото на асфалта тия дни, видимо буксите са разкачени, но дали някой нарочно ги е оставил така или ги е забравил - незнам. Въпроса ми е кой е най-безболезненият начин да ги закача  за да се установи дали датчиците са наред ? Необходимо ли е да е сваля бронята или може да се направи със сваляне на някоя кора в багажника ?

 

Поздрави.

Редактирано от Firo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера сложих гарнитурките на тандем-помпата и я монтирах на колата. Засега пали, има спирачки - за течове мисля, че няколко дни трябва да я покарам за да стане ясно дали ще избият. Направо се изгърбих с поставянето и - по-точно със завиването на най-долното болтче. Ето и снимките на маркуча, който се поврежда от помпата, когато тече. Точно двоен е станал в сравнение с това което е бил.

 

ze0b.jpg

 

b6go.jpg
 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно се сменя. Отваряш капака, от дясната страна, тоест страната на пазажера под стъклото има един правоъгълен капак. Махаш гуменото уплатнение от съответната страна и дърпайки капака към теб ще излезне, има две или три като щипчици, осободи ги преди да дърпаш. Махнеш ли капака филтъра е там. След това всичко по обратен ред. Внимавай защото филтърът има посока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази птостотия дали ще дава грешка за изгоряла крушка ако е сложа на дневните светлини? Някой слагал ли е подобни, греят ли много?

http://www.autopower.bg/диодна-крушка-canbus-с-27-smd-диода-l27-1-диодни-крушки.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото пише, че няма, а аз много много не им вярвам 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно се сменя. Отваряш капака, от дясната страна, тоест страната на пазажера под стъклото има един правоъгълен капак. Махаш гуменото уплатнение от съответната страна и дърпайки капака към теб ще излезне, има две или три като щипчици, осободи ги преди да дърпаш. Махнеш ли капака филтъра е там. След това всичко по обратен ред. Внимавай защото филтърът има посока.

Мерси много! След малко я почвам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да си сложа X-Carlink на А4-ката от подписа за да си свържа телефона към него и да слушам MP3-ки. Нямам ченджър, а само оригиналното радио със CD. Това ще стане ли при мен и трябва ли нещо допълнително към него: http://www.bktuning.bg/categories.php?CategoryID=182

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не Концерт ЦД трябва да стане, но за най-сигурно погледни какви са буксите, които влизат в него - ако е 8-пиновата като на снимката, ще стане. Ако е 12-пинова - на два реда по 6 -> търси същото нещо с такава букса. А и за какво ти е от тел-а,. като има място за USB и за SD-Card, а повечето имат също и AUX.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Възможно ли е на а4 б6 2002 да се смени преден десен габарит без да се сваля целият фар? Какъв е модела/типа на крушката която трябва да се купи?

Благодаря ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Възможно ли е на а4 б6 2002 да се смени преден десен габарит без да се сваля целият фар? Какъв е модела/типа на крушката която трябва да се купи?

Благодаря ви.

Да, малко по зор е, защото не трябва да ти е много дебела ръката :D Ако не ме лъжа паметта се намира под крушката на късите и крушката е обикновена габаритна без цокъл.Ако греша нека някой колега ме поправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не Концерт ЦД трябва да стане, но за най-сигурно погледни какви са буксите...

Нямам подходящ инструмент да го сваля. Като намеря ще му огледам буксите.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bate тоя хкарлинк е доста скъп. Освен това почти на всички свирки, вграждани в Ауди върви това устройство. Твоята музика каква е, ако не я знаеш модела, покажи снимка, за да ти кажа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз искам да попитам,има ли при Б6 екстрата ,електронно регулиране на спирачното усилие,че днес попаднах в един спор,и бях  неподготвен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bate тоя хкарлинк е доста скъп. Освен това почти на всички свирки, вграждани в Ауди върви това устройство. Твоята музика каква е, ако не я знаеш модела, покажи снимка, за да ти кажа :)

Това е музиката към която искам да мога да си свързвам телефона или MP3 player:

 

yj5b.jpg

 

Ако не Концерт ЦД трябва да стане ...

Да ама е Концерт за съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно такова мисля, че ще стане. Тези Концерти са с осем пинова букса. Новите, които са дабъл дин на Б7 са с 12 пина. Аз съм с Chorus и с такова устройство, просто го пъхаш в ЦД порта отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI, ще стане

 

Ако искаш и съвет, какво, откъде и тн. ето модели и възможности - http://bgcaraudio.com/component/virtuemart/?page=shop.browse&category_id=12

 

 

проблеми - никакви, превъртане на песните без проблем(кажи на човека че искаш от модела дето може да превърта песните....беше с някакъв по-нов софт, ама не помня модела, мисля че е това - ANYCARLINK-USB-SD-BLUETOOTH-199лв), - за твоето ЦД - http://bgcaraudio.com/jvc?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=33&category_id=12

 

монтажът ти е безплатен, гаранция имаше също, не помня колко

 

имай предвид, че неслучайно казах че е скъп - тия джаджи в ибей са по 20-30 Паунда..

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз искам да попитам,има ли при Б6 екстрата ,електронно регулиране на спирачното усилие,че днес попаднах в един спор,и бях  неподготвен.

An all-new A4, internally designated Typ 8E, debuted on October 10, 2000, now riding on the all-new Volkswagen Group B6 (PL46) platform. The car's new styling (by Peter Schreyer in 1997) was a great success, inspired by the C5 (second-generation) Audi A6 introduced in 1997. The 1.6 litre base model powerplant remained unchanged, but most other petrol/gasoline engines received either displacement increases, or power upgrades. The 1.8 litre 20-valve Turbo was now available in two additional versions, with 150 PS (110 kW; 148 bhp) or 180 PS (132 kW; 178 bhp), this one with a standard six-speed manual gearbox, while the naturally aspirated 1.8 litre inline-four engine and 2.8 litre V6 were replaced by 2.0 litre, and all-aluminium alloy 3.0 litre units, still with five valves per cylinder, the most powerful of which was capable of 220 PS (162 kW; 217 bhp) and 300 newton metres (221 lb·ft) of torque. The 1.9 Turbocharged Direct Injection (TDI) engine was upgraded to 130 PS (96 kW; 128 bhp), with Pumpe D?se (Unit Injector) (PD) technology, and was now available with quattro permanent four-wheel drive, while the 2.5 V6 TDI high-end model was introduced with 180 PS (132 kW; 178 bhp) and standard quattro. This generation of quattro consists of default of 50:50 front to rear dynamic torque distribution. A Bosch ESP 5.7 Electronic Stability Programme (ESP) system, with Anti-lock Braking System (ABS), brake assist, and Electronic Brakeforce Distribution (EBD) were standard across the range.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A4

 

казано иначе - да

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI: Да ама е Концерт за съжаление.

 

Не е за съжаление а е моя грешка - в бързината съм сложил едно "Н" в повече. И "Ако е концерт" стана на друго...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е, че ще стане Pav3l :).

@Bobu: Мерси за инфото - ще взема това, което ми препоръчваш :gut:.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...