dominator Публикувано 2 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 По-добре 2,0 АБК мотор. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 2 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 1,9 TDI няма да е толкова спънат като 1,6, ще ти е по евтин от 1,6 бензина от всяка погледната гледна точка. А какъвто и гроб да бъде дизела на "милиард" км, с парите, които ще ги дадеш за газова ще го вкараш в топ състояние, и няма да ти бръмчи на глава с 100 на 3 000 оборота. При 1,9 ТДИ на 3000 оборота ще си на 140+ . Сам преценявай 1,9 ТДИ при каквото и натискане да го натискаш ако е горе-долу в добро състояние мотора с голям зор ще ти гори извънградско повече от 6 Ако ще е 80 Б4 бензин да е 2.0 АБТ, с газ за да ти е икономично, ще ти върви повече от 1,6 определено с 300-та лева ще направиш топ обслужване на консумативи, ама да вкараш тди в топ състояние...далече си от истината.ся моето мнение е абк на чесън най-оптимално откъм каквото си помислиш на б4.ся за евтино никой не може да ме убеди че дизела е икономичен ако го караш както трябва не като дизелджия гори доста...отделно вентилатора като умре филми, помпата като умре пак...ремонти дето са в десетки проценти от стойността на колата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 2 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 АБК-на газ,пърфект,днес хадих до Перник-8.0 разход на газ,малко тромаво набира,но после е звяр,до 160 км в час вдигах и си върви... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 2 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 Ма ходи обяснявай Напоследък само се плюят Б4-ките....колко били дърти и дървени, как не вървели , как им се таковало таковата от АГУ-то и т.н. Аз за почти вече 65 000 км. с АБК на 19 г. сериозни проблеми не съм имал. Само за 2 седмици сега, заради това, че обикаляхме с него да търсим кола на най-добрия ми приятел сме навъртели около 1700 км. То са жеги по 34 градуса, каране и спиране по цял ден....и какво му е....кон неуморен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 2 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 1,9 TDI няма да е толкова спънат като 1,6, ще ти е по евтин от 1,6 бензина от всяка погледната гледна точка. А какъвто и гроб да бъде дизела на "милиард" км, с парите, които ще ги дадеш за газова ще го вкараш в топ състояние, и няма да ти бръмчи на глава с 100 на 3 000 оборота. При 1,9 ТДИ на 3000 оборота ще си на 140+ . Сам преценявай 1,9 ТДИ при каквото и натискане да го натискаш ако е горе-долу в добро състояние мотора с голям зор ще ти гори извънградско повече от 6 Тва с оборотите на които вървят двата мотора си много прав,тоест ако ще кара колегата извънградско,да бега далеч от АДА-тоЗа колко пари би вкарал ТДИ в топ състояние незнам(щот мойта беше перфе ),но като нищо цифрата може да бъде и 4-ри цифренна.....Немога да се съглася с тоя разход от 6(ШЕСТ) на сто,моя(1з) не ми е горял никога под 7/100 като имам рекорди и от 8.5 извън,така,че тва с разхода е много относително С АДА-то не ми се пътуваше много извън града ,но градко не ми мъдаше 10/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 2 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 1,9 TDI няма да е толкова спънат като 1,6, ще ти е по евтин от 1,6 бензина от всяка погледната гледна точка. А какъвто и гроб да бъде дизела на "милиард" км, с парите, които ще ги дадеш за газова ще го вкараш в топ състояние, и няма да ти бръмчи на глава с 100 на 3 000 оборота. При 1,9 ТДИ на 3000 оборота ще си на 140+ . Сам преценявай 1,9 ТДИ при каквото и натискане да го натискаш ако е горе-долу в добро състояние мотора с голям зор ще ти гори извънградско повече от 6 Много шуротии в няколко изречения. Я вземи ми намери читав 1.9TDi дето още на първата зима няма да увехне при -10 градуса. Ама не забравяй като търсиш че трябва да е на цена равна на кола с 1.6 в същото състояние.Дизел милионик на двуцифрено число години е нема такова ритуално самоубийство. Казвам го като човек имал чисто нов дизел съвременен и икономичен (1.6HDi/75 коня) е тоя коптор под 7.5 смесено не успя да падне, извън града до 5.5 с доста зор и пазене да не надвишиш 100 км/ч. Не искам да си предствям филма като почне да се обажда помпа, турбина, дюзи филтри задръстени и т.н. простотии.Ако човек иска да кара икономично и има ограничен бюджет се взима оптимален прост бензинов агрегат и се монтира АГУ, като според текущите цени метана вече няма никакви предимства. Бюджетни АГУ-та се правят за по 800 лева с всичко включено (като например отличен монтаж и пълначка до капачката на резорвоара). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 3 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2012 АБК ....и какво му е....кон неуморен Катър,бих казал аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2012 Абе за мен колата е АБК на газ, преди време карах такова и както каза някой по-горе ми гореше 8 газ извън града, че и с клима през повечето време. Градско 13-16 според зависи.Обаче мотора е много приятен за каране, в пъти по-спокоен е от печката, има си пак прилично силици на ниски обороти, става за магистрала без да ти надуе главата и никакви проблеми с газта. На мен само веднъж ми е гърмяла и то заради простотия на предишния собственик Вярно икономия ама всичко си има граници, не можеш да караш кола с която не можеш да изпревариш като се наложи. И със 120 на почти 4к оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2012 (Редактирано) 1.6 на газ гори 7 на дълъг път. Тва е 3.5 нафта и надолу. Моторът е безпроблемен, единствено ако иска гумички/водачи/сегменти и това е. То тва важи и за дизела по принцип..За метан - не мисля, че ще излиза много по-евтино.. Редактирано 3 Юли 2012 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksei4y Публикувано 3 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2012 Я вземи ми намери читав 1.9TDi дето още на първата зима няма да увехне при -10 градуса. извън града до 5.5 с доста зор и пазене да не надвишиш 100 км/ч. Може ли да споделиш какво значи да увехне при -10 градуса, тази зима беше -25 и не съм чул някой с проблеми, разход от 5,5/100км с 1з се постига с нормално каране до 100-110 и климатик, 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 4 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2012 разход от 5,5/100км с 1з се постига с нормално каране до 100-110 и климатик,Това е вярно апропо.Са па ше стане бензин срещу дизИл Как може един бензин да е по спокоен от един дизел,и то точно с тея къси скорости 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2012 Как може един бензин да е по спокоен от един дизел,и то точно с тея къси скорости Mоже - дизела особено този и на толкова години си е направо грубиян, единственото предимство е като караш извънградско с по-височка скорост. Иначе бензина е по-тих, много по-малко вибрации на място и при ускорение и изобщо само като дадеш газ леко се усеща колко по-лек му е хода.Както обаче казах вече винаги бих взел АБК-то - извънградско 5,5 х 2,70 или колкото е нафтата прави грубо 15лв на 10км, а АБК на газ е 8,5 х 1,30 = 11лв В града пак излиза по-тънко газта. И най-важното АБК са под път и над път и се намира 100 пъти по-лесно читаво на фона на читав дизел от тия години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 4 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2012 1,13 лв. е газчицата сега, не е 1,30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2012 (Редактирано) С карта за отстъпка събота и неделя е 1,08 лв в момента.С моята ламя изминах 600 км с включен климатик на газ за точно 70 лв.Предлагам да си вземеш Ауди с мотор АВК с климатик. Редактирано 4 Юли 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Limit3d_Edi7ion Публикувано 4 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2012 Няма смисъл колега да караш на газ.Отделно това 1.6 на Голф 4 е умрял кон на газ, а какво остава на Б4 ( която си е тежка).Взимай един ТДИ и си гледай живота. Най-сериозните ремонти са свързани с турбо и помпа(които ако се развалят отиват едни 500-600 лв но си сигурен че после няма да пипнеш дълго време).ТДИ не се плаши от километри или юркане, а от лоша поддръжка. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 4 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2012 1.6 умрял кон на газ, а какво остава на Б4 ( която си е тежка).Чакай само Наско да го прочете ... :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
div Публикувано 4 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2012 Колега, карал съм дизели и никога не е имало проблеми с моторите.Колите бяха пежо и мерцедес, при ауди предполагам е същото.Така, че съм много ++++ за дизела, но проблема е само цената на нафтата.В твоя случай вариянта ти е 1.6i на газ и си с по 5 лв. на 100км напред.Запомни: икономията е майка на мизерията!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2012 Веднъж се возих в авант 1,6 на газ с включен климатик.Странното беше че се движеше добре по едно нагорнище.Очудих се като ми казаха,че е 1,6.Исках да видя големия талон и наистина пишешее 74 квт,а аз си мисля че ме возят в АВК.Разхода на газ АДА и АВК може би ще е почти един и същ,но данък и ГО се разминават в полза на АДА,така,че не мисля че 1,6 на газ е много спънато,все пак това е Ауди, не е някъф гоуф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 5 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2012 Дизел милионик на двуцифрено число години е нема такова ритуално самоубийство. Казвам го като човек имал чисто нов дизел съвременен и икономичен (1.6HDi/75 коня) е тоя коптор под 7.5 смесено не успя да падне, извън града до 5.5 с доста зор и пазене да не надвишиш 100 км/ч. Не искам да си предствям филма като почне да се обажда помпа, турбина, дюзи филтри задръстени и т.н. простотии.Е сега вече напълно те разбирам, защо си намразил дизелите .. Нямаше ли кой да ти каже, преди да го вземеш това чудо на Френската инженерна мисъл, че това им е най скапания мотор и турбината му е консуматив, на всяка смяна на накладки се сменя и тя .. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 5 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2012 Веднъж се возих в авант 1,6 на газ с включен климатик.Странното беше че се движеше добре по едно нагорнище.Очудих се като ми казаха,че е 1,6.Исках да видя големия талон и наистина пишешее 74 квт,а аз си мисля че ме возят в АВК.Разхода на газ АДА и АВК може би ще е почти един и същ,но данък и ГО се разминават в полза на АДА,така,че не мисля че 1,6 на газ е много спънато,все пак това е Ауди, не е някъф гоуф.И все пак, по- добрият вариант за авант или седан Б4 е 2.0/115 (минимум)> това за извънградски условия.За градски става и 1.6, защото при едно излизане извън градО на 120 км.ч. ще си иколо 3500-4000 об.мин.1.6 на А3 е доста по- различно и динамично, като вървене заради купето и скоростната кутия, която е добре изчислена и при едни 120 е на 3000 об.мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 5 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2012 Незнам само какво плюете 1.6 ADA-то....Вярно че е най малкия мотор на Б4 ,но не го подценяваите.Ако сте се возили на няколко умрели 1.6-ци и съдите по тях, неможе да слагате всички под общ знаменател....Все едно аз да кажа за повечето АБК в лошо състояние че са гробове,спреляци и гръмоотводи на газ...Две АБК-та съм сервизирал от-до по мотора с оригинални части от Порше и се карат само на бензин и вървят много прилично.Ако някой иска да покара читава Б4 (не тропаща) с двг. 1.6 ADA в топ състояние ще му дам и тогава да изрази мнение че е умреляк.До сега нямамам загуба от Б4 седан АБК,само от едно купе АБК но то е със има няма 200 кг по леко.До 160 км/ч вървим заедно,после литровата разлика в двигателите си проличава.Отделно че няколко пъти пада и 2.3 НГ квадрат ,много хора могат да го потвърдят.Максималната мощност при АДА-то е при 6000 оборота,макс въртящ момент при 3500Мотора ADA върви заради късите скорости,в градски условия е прекрасен.Градско бензин е от 8-10л/100км, газ между 10-14 зависи от десния крак.В момента разхода ми в София е 10.8 газ със климатик.Извънграско е малко по тегаво с него 120 км/ч - 4000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 5 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2012 аз имам а4 афн мотора и сега ще го оставям за брат ми и ще си вземам б4, та по темата направо скачай на тди нафтата си е нафта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 5 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2012 Незнам само какво плюете 1.6 ADA-то....+1 ! Просто хората чуват само 1.6 ...После и по кръстовищата са пак така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 5 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2012 1.6 на А3 е доста по- различно и динамично, като вървене заради купето и скоростната кутия, която е добре изчислена и при едни 120 е на 3000 об.мин.Всичко е така колега, само дето при тези обороти е на 100 км/ч, за съжаление, АПФ от 2000 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 5 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2012 За мене Б4 със 1.9TDI е колата, която заслужава най-големи адмирации във ВАГ групата! Кола която няма чупене, желУезо където трябва, подсинковано, бетонен двигател, малко харчещ, въобще кола правена специално за българския шофьор! Здравина, евтини части и консумативи, пре-достатъчно екстри - какво може да иска повече човек, особено ако се намери екземпляр който да е на около 300-350к.!Успех колега, дано попаднеш на нещо читаво 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване