Jump to content

Кое бихте си купили Ауди 80 1.9TDI или 1.6i на газ


SoloBaricL7

Recommended Posts

1,9 TDI няма да е толкова спънат като 1,6, ще ти е по евтин от 1,6 бензина от всяка погледната гледна точка. А какъвто и гроб да бъде дизела на "милиард" км, с парите, които ще ги дадеш за газова ще го вкараш в топ състояние, и няма да ти бръмчи на глава с 100 на 3 000 оборота. При 1,9 ТДИ на 3000 оборота ще си на 140+ :) . Сам преценявай 1,9 ТДИ при каквото и натискане да го натискаш ако е горе-долу в добро състояние мотора с голям зор ще ти гори извънградско повече от 6 :zustimm:

Ако ще е 80 Б4 бензин да е 2.0 АБТ, с газ за да ти е икономично, ще ти върви повече от 1,6 определено :)

с 300-та лева ще направиш топ обслужване на консумативи, ама да вкараш тди в топ състояние...далече си от истината.

ся моето мнение е абк на чесън най-оптимално откъм каквото си помислиш на б4.ся за евтино никой не може да ме убеди че дизела е икономичен ако го караш както трябва не като дизелджия гори доста...отделно вентилатора като умре филми, помпата като умре пак...ремонти дето са в десетки проценти от стойността на колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АБК-на газ,пърфект,днес хадих до Перник-8.0 разход на газ,малко тромаво набира,но после е звяр,до 160 км в час вдигах и си върви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма ходи обяснявай :rolleyes: Напоследък само се плюят Б4-ките....колко били дърти и дървени, как не вървели , как им се таковало таковата от АГУ-то и т.н. :hilezh:

Аз за почти вече 65 000 км. с АБК на 19 г. сериозни проблеми не съм имал. Само за 2 седмици сега, заради това, че обикаляхме с него да търсим кола на най-добрия ми приятел сме навъртели около 1700 км. То са жеги по 34 градуса, каране и спиране по цял ден....и какво му е....кон неуморен :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,9 TDI няма да е толкова спънат като 1,6, ще ти е по евтин от 1,6 бензина от всяка погледната гледна точка. А какъвто и гроб да бъде дизела на "милиард" км, с парите, които ще ги дадеш за газова ще го вкараш в топ състояние, и няма да ти бръмчи на глава с 100 на 3 000 оборота. При 1,9 ТДИ на 3000 оборота ще си на 140+ :) . Сам преценявай 1,9 ТДИ при каквото и натискане да го натискаш ако е горе-долу в добро състояние мотора с голям зор ще ти гори извънградско повече от 6 :zustimm:

Тва с оборотите на които вървят двата мотора си много прав,тоест ако ще кара колегата извънградско,да бега далеч от АДА-то

За колко пари би вкарал ТДИ в топ състояние незнам(щот мойта беше перфе :rolleyes: ),но като нищо цифрата може да бъде и 4-ри цифренна.....

Немога да се съглася с тоя разход от 6(ШЕСТ) на сто,моя(1з) не ми е горял никога под 7/100 :hilezh: като имам рекорди и от 8.5 извън,така,че тва с разхода е много относително ;)

С АДА-то не ми се пътуваше много извън града :hilezh: ,но градко не ми мъдаше 10/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,9 TDI няма да е толкова спънат като 1,6, ще ти е по евтин от 1,6 бензина от всяка погледната гледна точка. А какъвто и гроб да бъде дизела на "милиард" км, с парите, които ще ги дадеш за газова ще го вкараш в топ състояние, и няма да ти бръмчи на глава с 100 на 3 000 оборота. При 1,9 ТДИ на 3000 оборота ще си на 140+ :) . Сам преценявай 1,9 ТДИ при каквото и натискане да го натискаш ако е горе-долу в добро състояние мотора с голям зор ще ти гори извънградско повече от 6 :zustimm:

Много шуротии в няколко изречения. Я вземи ми намери читав 1.9TDi дето още на първата зима няма да увехне при -10 градуса. Ама не забравяй като търсиш че трябва да е на цена равна на кола с 1.6 в същото състояние.

Дизел милионик на двуцифрено число години е нема такова ритуално самоубийство. Казвам го като човек имал чисто нов дизел съвременен и икономичен (1.6HDi/75 коня) е тоя коптор под 7.5 смесено не успя да падне, извън града до 5.5 с доста зор и пазене да не надвишиш 100 км/ч. Не искам да си предствям филма като почне да се обажда помпа, турбина, дюзи филтри задръстени и т.н. простотии.

Ако човек иска да кара икономично и има ограничен бюджет се взима оптимален прост бензинов агрегат и се монтира АГУ, като според текущите цени метана вече няма никакви предимства. Бюджетни АГУ-та се правят за по 800 лева с всичко включено (като например отличен монтаж и пълначка до капачката на резорвоара).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе за мен колата е АБК на газ, преди време карах такова и както каза някой по-горе ми гореше 8 газ извън града, че и с клима през повечето време. Градско 13-16 според зависи.

Обаче мотора е много приятен за каране, в пъти по-спокоен е от печката, има си пак прилично силици на ниски обороти, става за магистрала без да ти надуе главата и никакви проблеми с газта. На мен само веднъж ми е гърмяла и то заради простотия на предишния собственик <_<

Вярно икономия ама всичко си има граници, не можеш да караш кола с която не можеш да изпревариш като се наложи. И със 120 на почти 4к оборота <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 на газ гори 7 на дълъг път. Тва е 3.5 нафта и надолу.

Моторът е безпроблемен, единствено ако иска гумички/водачи/сегменти и това е. То тва важи и за дизела по принцип..

За метан - не мисля, че ще излиза много по-евтино..

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я вземи ми намери читав 1.9TDi дето още на първата зима няма да увехне при -10 градуса.

извън града до 5.5 с доста зор и пазене да не надвишиш 100 км/ч.

Може ли да споделиш какво значи да увехне при -10 градуса, тази зима беше -25 и не съм чул някой с проблеми, разход от 5,5/100км с 1з се постига с нормално каране до 100-110 и климатик,

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разход от 5,5/100км с 1з се постига с нормално каране до 100-110 и климатик,

Това е вярно апропо.Са па ше стане бензин срещу дизИл rolleyes.gif

Как може един бензин да е по спокоен от един дизел,и то точно с тея къси скорости gruebel.gif

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може един бензин да е по спокоен от един дизел,и то точно с тея къси скорости gruebel.gif

Mоже - дизела особено този и на толкова години си е направо грубиян, единственото предимство е като караш извънградско с по-височка скорост. Иначе бензина е по-тих, много по-малко вибрации на място и при ускорение и изобщо само като дадеш газ леко се усеща колко по-лек му е хода.

Както обаче казах вече винаги бих взел АБК-то - извънградско 5,5 х 2,70 или колкото е нафтата прави грубо 15лв на 10км, а АБК на газ е 8,5 х 1,30 = 11лв В града пак излиза по-тънко газта. И най-важното АБК са под път и над път и се намира 100 пъти по-лесно читаво на фона на читав дизел от тия години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С карта за отстъпка събота и неделя е 1,08 лв в момента.С моята ламя изминах 600 км с включен климатик на газ за точно 70 лв.Предлагам да си вземеш Ауди с мотор АВК с климатик.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл колега да караш на газ.

Отделно това 1.6 на Голф 4 е умрял кон на газ, а какво остава на Б4 ( която си е тежка).

Взимай един ТДИ и си гледай живота. Най-сериозните ремонти са свързани с турбо и помпа(които ако се развалят отиват едни 500-600 лв но си сигурен че после няма да пипнеш дълго време).

ТДИ не се плаши от километри или юркане, а от лоша поддръжка. :)

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, карал съм дизели и никога не е имало проблеми с моторите.

Колите бяха пежо и мерцедес, при ауди предполагам е същото.

Така, че съм много ++++ за дизела, но проблема е само цената на нафтата.

В твоя случай вариянта ти е 1.6i на газ и си с по 5 лв. на 100км напред.

Запомни: икономията е майка на мизерията!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж се возих в авант 1,6 на газ с включен климатик.Странното беше че се движеше добре по едно нагорнище.Очудих се като ми казаха,че е 1,6.Исках да видя големия талон и наистина пишешее 74 квт,а аз си мисля че ме возят в АВК.Разхода на газ АДА и АВК може би ще е почти един и същ,но данък и ГО се разминават в полза на АДА,така,че не мисля че 1,6 на газ е много спънато,все пак това е Ауди, не е някъф гоуф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел милионик на двуцифрено число години е нема такова ритуално самоубийство. Казвам го като човек имал чисто нов дизел съвременен и икономичен (1.6HDi/75 коня) е тоя коптор под 7.5 смесено не успя да падне, извън града до 5.5 с доста зор и пазене да не надвишиш 100 км/ч. Не искам да си предствям филма като почне да се обажда помпа, турбина, дюзи филтри задръстени и т.н. простотии.

Е сега вече напълно те разбирам, защо си намразил дизелите .. :lol:

Нямаше ли кой да ти каже, преди да го вземеш това чудо на Френската инженерна мисъл, че това им е най скапания мотор и турбината му е консуматив, на всяка смяна на накладки се сменя и тя .. :D

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж се возих в авант 1,6 на газ с включен климатик.Странното беше че се движеше добре по едно нагорнище.Очудих се като ми казаха,че е 1,6.Исках да видя големия талон и наистина пишешее 74 квт,а аз си мисля че ме возят в АВК.Разхода на газ АДА и АВК може би ще е почти един и същ,но данък и ГО се разминават в полза на АДА,така,че не мисля че 1,6 на газ е много спънато,все пак това е Ауди, не е някъф гоуф.

И все пак, по- добрият вариант за авант или седан Б4 е 2.0/115 (минимум)> това за извънградски условия.

За градски става и 1.6, защото при едно излизане извън градО на 120 км.ч. ще си иколо 3500-4000 об.мин.

1.6 на А3 е доста по- различно и динамично, като вървене заради купето и скоростната кутия, която е добре изчислена и при едни 120 е на 3000 об.мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам само какво плюете 1.6 ADA-то....

Вярно че е най малкия мотор на Б4 ,но не го подценяваите.

Ако сте се возили на няколко умрели 1.6-ци и съдите по тях, неможе да слагате всички под общ знаменател....

Все едно аз да кажа за повечето АБК в лошо състояние че са гробове,спреляци и гръмоотводи на газ...

Две АБК-та съм сервизирал от-до по мотора с оригинални части от Порше и се карат само на бензин и вървят много прилично.

Ако някой иска да покара читава Б4 (не тропаща) с двг. 1.6 ADA в топ състояние ще му дам и тогава да изрази мнение че е умреляк.

До сега нямамам загуба от Б4 седан АБК,само от едно купе АБК но то е със има няма 200 кг по леко.До 160 км/ч вървим заедно,после литровата разлика в двигателите си проличава.Отделно че няколко пъти пада и 2.3 НГ квадрат ,много хора могат да го потвърдят.

Максималната мощност при АДА-то е при 6000 оборота,макс въртящ момент при 3500

Мотора ADA върви заради късите скорости,в градски условия е прекрасен.Градско бензин е от 8-10л/100км, газ между 10-14 зависи от десния крак.

В момента разхода ми в София е 10.8 газ със климатик.

Извънграско е малко по тегаво с него 120 км/ч - 4000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам а4 афн мотора и сега ще го оставям за брат ми и ще си вземам б4, та по темата направо скачай на тди нафтата си е нафта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 на А3 е доста по- различно и динамично, като вървене заради купето и скоростната кутия, която е добре изчислена и при едни 120 е на 3000 об.мин.

Всичко е така колега, само дето при тези обороти е на 100 км/ч, за съжаление, АПФ от 2000 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене Б4 със 1.9TDI е колата, която заслужава най-големи адмирации във ВАГ групата! :flehan: Кола която няма чупене, желУезо където трябва, подсинковано, бетонен двигател, малко харчещ, въобще кола правена специално за българския шофьор! :zustimm:

Здравина, евтини части и консумативи, пре-достатъчно екстри - какво може да иска повече човек, особено ако се намери екземпляр който да е на около 300-350к.!

Успех колега, дано попаднеш на нещо читаво :bia:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...