Jump to content

водачи на супорти


sandura73

Recommended Posts

Колеги здравейте може ли някой да ми каже от кьда да си взема нови водачи за предните супорти за б4 става вьпрос не вентилиран диск че като карам по неравности и павета дрьнчат толко че все едно карам москвич мерси на отзовалите се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като си смениш водачите задължително си смени и редовно проверявай маншончетата на тези водачи.Даже самите маншончета ги пълни с грес,защото износването на водачите и тяхното блокиране става точно заради скъсани и несменени навреме предпазни маншончета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Може ли да кажеш как диагностицира, че са точно водачите, чак дрънчене от тях да се чува по неравности малко невероятно ми се струва. Възможно е нещо от накладките или предпазната ламарина на диска или нещо от ходовата част, ама от водачи знам ли за сефте чувам :gruebel: Комплекта иначе 4водача с 4гумички се намира за по около 15-на лв :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах изкривен водач, но ми казаха, че не се продават по отделно водачите, а заедно със скобата(половината спирачен апарат) и струва към 250 лв(това за вентилирани предни спирачки).Сега си давам сметка, че може да са ме излъгали!Аз отидох в автоморга и си ги взех двата водача и скобата евино - май за 20 лв ли, не помня точно.

С ръка движейки водача се преценява лесно дали има луфт,....но да го чуеш този луфт при каране може само, ако натовариш цялата Виенска филхармония в колата, и от тях най-големия слухар ако долови нещо:hilezh:. Е може и да бъркам де

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правят се на струг нови водачи.

Чуват се много досадно. По паваж най-често. Чува се едно посточнно почукване.

Принципно като почукаш леко гумата с юмрук също се чуват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз маншончета си намерих в един ладов магазин... за по 1.80 бройката ... или 0.80 да беше :? :D 1 към едно са :) ама ги хванах като се бяха скъсали и водачите бяха здрави все още :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да кажеш как диагностицира, че са точно водачите, чак дрънчене от тях да се чува по неравности малко невероятно ми се струва. Възможно е нещо от накладките или предпазната ламарина на диска или нещо от ходовата част, ама от водачи знам ли за сефте чувам :gruebel: Комплекта иначе 4водача с 4гумички се намира за по около 15-на лв :zustimm:

[/quo

много лесно ги хванах колата е на асфалта с рька хванах апарата и супорта и ги разклатих и си мьрдаха а сьщо като ритнеш гумата с крак пак дрьнчи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правят се на струг нови водачи.

А после, термообработка и шлайфане, има ли? Питам щото ако ги няма тия мероприятия, със същия ефект може да боднеш два пироня, и да се приключва!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам намерение да ги зачеквам тия канали :hilezh:

Не мой hilezh.gif са за некви си канали hilezh.gif

В Драйв БГ има такива ралти zustimm.gif

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти пък, чак термообработка! :gruebel:

Аз до колкото съм ги гледал ми приличт на валцовани оригиналните водачи (челото отпред е необработено и по него съдя за това)

и са сравнително меки. А и предвид на това, че носят само и единствено тежеста на апарата, без да са натоварени с други усилия смятам, че спокойно може да си се правят от С45 без притеснения. :zustimm:

На мен така ми се наложи да си "врътна" един водач, заради разбито гнездо, беше ръждясало. Разпробих го и си направих водача по размера на отвора. Разбира се обаче, фрезовах и три каналчета за греста като на оригиналния водач! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А после, термообработка и шлайфане, има ли? Питам щото ако ги няма тия мероприятия, със същия ефект може да боднеш два пироня, и да се приключва!!!

Ами нямах възможност да ги видя преди да ги сложат... Бях оставил колата в сервиза.

Ако ги няма въпросните каналчета какво мога да очаквам? Преди 3 години някъде минах през процедурата. От тогава не съм имал ядове(задържане, присвирване и тн...) със спирачките. Като ми сменяха накладките преди 2 години едната изчезна(изтърка се) за близо месец, но предположихме че е бъг от монтажа и ми я смениха безплатно. Не съм усетил нито задържане, нито да прегрявам феродото и да нямам спирачки. Просто простърга един ден, а може и да се е отлепило феродото. Има ли как да видя водачите как са направени без да ги свалям?

Сега като се замисля майсторът много набързо ме убеди, че се правят нови на струг, че така се процедирало с водачите и тн ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма канали на водача, ще създава налягане(или вакуум) от греста и ще държи апарата напънат на някъде. Може да провериш само като го демонтираш и видиш има ли изработени канали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам водачи ,но а от пасат коНби / предни /,дали ще станат

ПП: ако стават колега може да ги извлечеш ,че ми се пречкат

ми не знам апаратите са гирлинг може и да стават

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти пък, чак термообработка! :gruebel:

Аз до колкото съм ги гледал ми приличт на валцовани оригиналните водачи (челото отпред е необработено и по него съдя за това)

и са сравнително меки.

Е дори и да са валцовани или по-скоро са изковка, според мен са и с последваща термообработка! Имам няколко оригинални водача и мога да ги пусна някой ден през твърдомера да видим какво ще покаже :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Пасата е Б3 или Б4, и няма промени по спирачната уредба апаратите са еднакви, а супортите са според размера на диска, но водачите са еднакви и заменими. Най лесния вариант да разберете дали са еднакви е като премерите размера на диска - 256 мм или 280мм. За вентилирани и невентилирани също няма разлика.

Редактирано от S8_TDI Vasko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като оригиналните са доста скъпички, аз като имах нужда да сменям водачи на предните спир. апарати на Пасата преди 7..8. Свалих един и отидох във Вантотрейд- тогава бяха още представител на Фиат и си взех чисто нови за италианските автомобили, едно към едно с този, който носих по 7лв бройката. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и сега не са по-скъпи произвеждат се от TRW, а това им е кода, по който да ги търсите SP9896. Цената за комплект е около 25 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...