sandura73 Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Колеги здравейте може ли някой да ми каже от кьда да си взема нови водачи за предните супорти за б4 става вьпрос не вентилиран диск че като карам по неравности и павета дрьнчат толко че все едно карам москвич мерси на отзовалите се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Може самите накладки да тропат !Ако вече си сигурен че са водачите, ти драскам едно ЛС ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 И като си смениш водачите задължително си смени и редовно проверявай маншончетата на тези водачи.Даже самите маншончета ги пълни с грес,защото износването на водачите и тяхното блокиране става точно заради скъсани и несменени навреме предпазни маншончета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 ...Може ли да кажеш как диагностицира, че са точно водачите, чак дрънчене от тях да се чува по неравности малко невероятно ми се струва. Възможно е нещо от накладките или предпазната ламарина на диска или нещо от ходовата част, ама от водачи знам ли за сефте чувам Комплекта иначе 4водача с 4гумички се намира за по около 15-на лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 (Редактирано) Аз имах изкривен водач, но ми казаха, че не се продават по отделно водачите, а заедно със скобата(половината спирачен апарат) и струва към 250 лв(това за вентилирани предни спирачки).Сега си давам сметка, че може да са ме излъгали!Аз отидох в автоморга и си ги взех двата водача и скобата евино - май за 20 лв ли, не помня точно.С ръка движейки водача се преценява лесно дали има луфт,....но да го чуеш този луфт при каране може само, ако натовариш цялата Виенска филхармония в колата, и от тях най-големия слухар ако долови нещо. Е може и да бъркам де Редактирано 19 Юни 2012 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 Правят се на струг нови водачи. Чуват се много досадно. По паваж най-често. Чува се едно посточнно почукване. Принципно като почукаш леко гумата с юмрук също се чуват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 аз маншончета си намерих в един ладов магазин... за по 1.80 бройката ... или 0.80 да беше :? 1 към едно са ама ги хванах като се бяха скъсали и водачите бяха здрави все още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandura73 Публикувано 19 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 Може ли да кажеш как диагностицира, че са точно водачите, чак дрънчене от тях да се чува по неравности малко невероятно ми се струва. Възможно е нещо от накладките или предпазната ламарина на диска или нещо от ходовата част, ама от водачи знам ли за сефте чувам Комплекта иначе 4водача с 4гумички се намира за по около 15-на лв [/quoмного лесно ги хванах колата е на асфалта с рька хванах апарата и супорта и ги разклатих и си мьрдаха а сьщо като ритнеш гумата с крак пак дрьнчи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 Правят се на струг нови водачи. А после, термообработка и шлайфане, има ли? Питам щото ако ги няма тия мероприятия, със същия ефект може да боднеш два пироня, и да се приключва!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 А после, термообработка и шлайфане, има ли? И канали си требе за смазката налЕ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 Нямам намерение да ги зачеквам тия канали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 (Редактирано) Нямам намерение да ги зачеквам тия канали Не мой са за некви си канали В Драйв БГ има такива ралти Редактирано 19 Юни 2012 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 А, молим... на къде без каналите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 Е, ти пък, чак термообработка! Аз до колкото съм ги гледал ми приличт на валцовани оригиналните водачи (челото отпред е необработено и по него съдя за това)и са сравнително меки. А и предвид на това, че носят само и единствено тежеста на апарата, без да са натоварени с други усилия смятам, че спокойно може да си се правят от С45 без притеснения. На мен така ми се наложи да си "врътна" един водач, заради разбито гнездо, беше ръждясало. Разпробих го и си направих водача по размера на отвора. Разбира се обаче, фрезовах и три каналчета за греста като на оригиналния водач! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 А после, термообработка и шлайфане, има ли? Питам щото ако ги няма тия мероприятия, със същия ефект може да боднеш два пироня, и да се приключва!!!Ами нямах възможност да ги видя преди да ги сложат... Бях оставил колата в сервиза.Ако ги няма въпросните каналчета какво мога да очаквам? Преди 3 години някъде минах през процедурата. От тогава не съм имал ядове(задържане, присвирване и тн...) със спирачките. Като ми сменяха накладките преди 2 години едната изчезна(изтърка се) за близо месец, но предположихме че е бъг от монтажа и ми я смениха безплатно. Не съм усетил нито задържане, нито да прегрявам феродото и да нямам спирачки. Просто простърга един ден, а може и да се е отлепило феродото. Има ли как да видя водачите как са направени без да ги свалям?Сега като се замисля майсторът много набързо ме убеди, че се правят нови на струг, че така се процедирало с водачите и тн ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 Ако няма канали на водача, ще създава налягане(или вакуум) от греста и ще държи апарата напънат на някъде. Може да провериш само като го демонтираш и видиш има ли изработени канали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandura73 Публикувано 20 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 имам водачи ,но а от пасат коНби / предни /,дали ще станат ПП: ако стават колега може да ги извлечеш ,че ми се пречкатми не знам апаратите са гирлинг може и да стават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 Е, ти пък, чак термообработка! Аз до колкото съм ги гледал ми приличт на валцовани оригиналните водачи (челото отпред е необработено и по него съдя за това)и са сравнително меки.Е дори и да са валцовани или по-скоро са изковка, според мен са и с последваща термообработка! Имам няколко оригинални водача и мога да ги пусна някой ден през твърдомера да видим какво ще покаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 (Редактирано) Ако Пасата е Б3 или Б4, и няма промени по спирачната уредба апаратите са еднакви, а супортите са според размера на диска, но водачите са еднакви и заменими. Най лесния вариант да разберете дали са еднакви е като премерите размера на диска - 256 мм или 280мм. За вентилирани и невентилирани също няма разлика. Редактирано 20 Юни 2012 от S8_TDI Vasko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 Тъй като оригиналните са доста скъпички, аз като имах нужда да сменям водачи на предните спир. апарати на Пасата преди 7..8. Свалих един и отидох във Вантотрейд- тогава бяха още представител на Фиат и си взех чисто нови за италианските автомобили, едно към едно с този, който носих по 7лв бройката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 Те и сега не са по-скъпи произвеждат се от TRW, а това им е кода, по който да ги търсите SP9896. Цената за комплект е около 25 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deyan petrov Публикувано 21 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2012 http://drive.bg/product_info.php?cPath=10106_10127&products_id=114459&ModelId=1397ето ги въпросните водачи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vami Публикувано 22 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2012 (Редактирано) Били същите, като задните Редактирано 22 Юни 2012 от Vami Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandura73 Публикувано 23 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Ако ме се лъжа и ма пасата са гирлинг Колеги кажете стават лиПП колегата от каде е?София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване