Jump to content

Testdrive на една мааалко по-различна 4-ка...


M

Recommended Posts

първо да ви се извиня за лошото качество на снимките, ама от телефон пусто.. е вижда се тук таме нещичко де :hilezh:

ето ги и 4-чиците...

post-43-1149969936_thumb.jpg

7 букви в една вълшебна дума...

post-43-1149970048_thumb.jpg

малко са се поувлекли с карбоновите елементи, но е готинко де :blink:

екстрите не липсват дори и в този модел...

post-43-1149970177_thumb.jpg

в началото го гледах като индианец пишеща машина това по средата, ама бързичко се свиква с него де. Доста е удобно, макар и само за радио да го ползваш :blink:

оборотомера кефи яко, с тази червена зона от 8 000... и с онова хубавко надписче отдолу...

post-43-1149970381_thumb.jpg

колата е невероятна, звука от мотора е невероятен, да се чуди 4овек защо им е трябвало да слагат BOSE музики из нея, седалките те обгръщат приятно, а като барнеш бутончето S на волана прегръдката става още по-силна и имаш чувството че си в кокпит.

както се вижда на картинката с таблото, доста големи удивителни има насвяткали.. нищо им нямаше на колиците, просто Австрииците решиха, че упражнението ще е без АБС, без ЕСП.. въпреки това колата си се държи доста предвидимо.. спирачките предлагат много добро регулиране на спирачното усилие.. волана ми се стори като че ли прекалено лек и със слаба обратна връзка.. все едно неполучаваш ясна представа какво става под колелата, но е приятен де :blink:

ето ги и виновниците за доброто спиране...

post-43-1149971293_thumb.jpg

не това не е предния диск...

ето това е предния

post-43-1149971349_thumb.jpg

hint: джантите са 19" :dance:

с включени ЕСП и АБС колата не спира да се държи предвидимо, дори напротив.. имаш чувството че просто неможеш да я подхлъзнеш независимо от скоростта (е подхлазва се де :dance:)

като цяло най-голямото разочарование идва пак от електрониката, тази която и пречи да се държи като разярено животно.. тази която недава на тези 420 коня да се развихрят експлозивно и да замирише малко на гума :flehan:

да Австрииците пазеха съединителите та не ни даваха да правим най-добрата quattro дисциплина - заварка на газта, левия крак се измества встрани и в следващия момент да разбереш че е хубаво че има лумбални упори седалката, но пък за кола 420 коня си е направо недопостиму като туриш втория зъб даже и да не просвирне :dance:

именно тази електроника е и виновника като я караш да не осъзнаваш какво се случва реално.. да бърза е, но като че ли не е така бърза... като седнеш оба4е на пасажерското място и като не знаеш в следващия момент какво те чака е много приятно изживяване.. ускорението наистина е убииствено.

а този цвят много ми легна на сърцето...

post-43-1149971912_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бруно, недей така бе човек. Това първо не върви хубаво (В3 са по-добри). И второ разхода му е кофти.

Абе като се замисля - не искам такова. Ако да е червено.

Най-малкото ще го одерат на паркинга. И ще го олигавя - може да ръждяса после.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам само тест-драйв на пистичката ! В Пловдив хич не ми и трябва ... за повече адреналин в безопасни дози вече казах къде е мястото - картинг писта Лаута ... не вярвам, че дори и тази топалка по градските булеварди може да достави такъв фън какъвто е в карта ... най-много да се пребиеш барабар с всичките му abs, esc, bbc etc.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Божурище.. да.. забравих да спомена добрите думи към организаторите от Porsche Bulgaria - найстина беше отлично!

бяха поканени 3-ма инструктури от чужбина, беше проведен кратък теоретичен курс, и след това 3 практически упражнения по една интересна схема която ми допадна.. хората казаха така.. нашата цел е всички да подхождат с еднаква скорост, с еднаква подадена газ, а положението на педала което всички намират много лесно е - ГАЗ до дупка! :hilezh: Определено имаше какво да се чуе от инструктурите, определено много точно отгатваха какви са грешките които допускахме.

за съжаление нямаше упражнение като например отиване и връщане до Пловдив на 6-та, с еднакво подадена газ от всички :dance:

за разхода.. ми незнам.. по време на вратните борд компютъра на едната кола ми показваше среден разход 40.7л/100... май като ги мачкаш си погорват си мисля.. нищо че са FSI моторите :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер.Сядах в нея когато сменяха маслото на моита,4е до сервиза има и голям шоурум...но все пак си предпочитам турбо за С моделите.

Какво е 20/100 градско... :hilezh::dance::flehan:

Та карах старата С-ка с 2.7Т и съм супер доволен :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, М! Само да знаеш каква завист ни е обзела, даже сигурно някои те мразят от сърце :hilezh: Благодаря, че споделяш с всички нас тези емоций! :blink::dance: Само да добавя, и аз поседях в една такава, едвам ме изгониха от вътре! Кофти характер, какво да направя? :hilezh:

Редактирано от v5t
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мнение на VIPER от втория линк ми стана интересно...

"Впечатленията от колата като цяло са ми добри. Ускорението е доста доволно, но не е такова, каквото очаквах като за 4.8 секунди до 100. Скосеният отдолу волан изглежда яко, обаче за каране не е удобен. Алуминиевите елементи по него издават звук като че са пластмаса. Звука на двигателя е изключително добър. Седалките при излизане и сядане направо ти чупят краката със тия странични прагове, които са регулируеми, но дори и в най-отпуснато положение те притесняват като караш.

Не ми хареса поведението на колата в слалом на къси завои, малко недозавиване се наблюдава, пуснах се после с мойта на т'ва упражнение и беше много по-добре със същата скорост.

Някой ако го интересува нещо по-специално да попита, това се сещам засега, което ми е направило впечатление. "

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бахти... като щях да си купувам кола от тия тикви и изрично ми обещаха да ме поканят на тоя тест, щото от преди 3 месеца се знаеше за него... ама като не си я купих от тях и май ного бързо ме забравиха...

сега почти сме капарирали едно а4 от тях за майка ми... ама май пак ше минем на швейцария...де.а и бг отношението...с извинение...

не се прави така...

сори за офтопика ама се ядосах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Агент VIPER ще дойде някой състезателен играч от класа, който е карал к'во ли не, че толко' негативно мнение е оставила тази А4ка у него..... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...