Jump to content

Къде да отида за реглаж на предница


Recommended Posts

Пусках търсачка и рових много сериозно, но не успях да намеря препоръчано място :) То честно казано и непрепоръчано не знам :) Проблемът ми е, че воланът трябва да е завъртян на 10-15 градуса, за да върви колата направо.

Препоръчва се из форума един майстор Десо за ходова част - той дали ще ми свърши работа? И ако някой може да даде адрес... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Други места с хубави стендове са на картинг пистата на Дунев в Студентски град, както и на Маргел и София Ауто на Ботевградско шосе!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям-аз там си я правя-Иво-0888956680

там освен това ми е перфектно, понеже е на километър от къщи :blink:

Благодаря на всички за информацията :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пиши какво стана, че ми е любомитно - защото това дето казваш

воланът трябва да е завъртян на 10-15 градуса, за да върви колата направо.

аз не разбрах след като е завъртян на тези 10-15 градуса и като го пуснеш какво става - той си остава така и колата си върви направо или след като го пуснеш той се върти и колата завива нанякъде (т.е. ти насилствено го държиш в това положение зада върви колата направо)? Защото ако е второто проблема може и да ти е в гумата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това реглажа на предница е много гадна работа. Обикновенно се налага след смяна на накрайници.

Първо дефектите които имат нужда от тази процедура са три вида:

1. Дърпане - като пуснеш волана колата тръгва на някъде. Т.е. не държи права посока.

2. Центровка на волан - Като пуснеш волана колата върви на право обаче волана не е хоризонтален. Т.е. е наклонен на някакъв ъгъл.

3. Страничен наклон на колелата - Като навиеш волана до края и го пуснеш не иска да се връща (при движение де).

И трите случая искат посещение за реглаж на предница. СЛЕД като сте проверили налягането в гумите (ако е голяма разликата ефекта е същият).

На АУДИ реглажа на предница (съдя по моята Б3) е кошмарна работа. Защото накрайниците са изложени на водата около колелото и ръждясват. В този случай (а това е винаги) се нуждаят от "раздвижване". Това е една операция с чукове след демонтажа им от колата. Може и нагряване с оксижен. Абе пълна гадост. Както и да е - накрая става ако попаднеш на подходящият човек.

Най-гадното което не става (поне при мен) е "центровка на волана". Е вари го, печи го - все ми седи малко накриво волана. Не могат да го центрират и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по точка втора е най-лесно стига да ти е регулирана добре предницата. На мен след реглаж уш ми центрираха волана, но пак си беше накриво, та взех, че си го центрирах сам. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Центровка на волан - Като пуснеш волана колата върви на право обаче волана не е хоризонтален. Т.е. е наклонен на някакъв ъгъл...

...Най-гадното което не става (поне при мен) е "центровка на волана". Е вари го, печи го - все ми седи малко накриво волана. Не могат да го центрират и това е.

Е това е проблема при мен, иначе колата отдолу беше в супер състояние според майстора, и накрая фана та ми свали волана и го завъртя на едно зъбче, което почтии оправи нещата, само че сега е на няколко градуса в другата посока :dance::hilezh: Но щом не е белег за проблем, ще си карам така :jump: Щото иначе варианта беше да се отгваря някъде долу карантиите, което за минимална козметична намеса ми се вижда излишно :hilezh:

Бтв, ходих в сервиза на СБА, майстора е точен и сериозен наистина :dance: Пак благодаря за препоръката на колегите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накрая фана та ми свали волана и го завъртя на едно зъбче

знаеш ли кое ме дразни точно като се направи това? автоматичното изключване намигача т.е. някой път не се изключва.

Знаеш че като изправяш волата и имаш пуснат мигач и почти като се изправи волана и мигача се изключва. Сега като волана стои настрани волана (и моя в момента е настрани) и като излизаш от завоя и се поизправи волана и мигача не се изключва - е те това най ме дразни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се нарича "презацепване на волана" обаче не помага. Зъбчетата са много груби и винаги е от другата страна. А и не е хубаво да е презацепен точно заради изключване на мигачите.

Това се коригира само от накрайниците. Ако ти се занимава трябва единия накрайник да се развие малко а другия да се навие ТОЧНО толкова. Все пак на стенд е най-добре.

Майката му веднага след реглажа "тест драив" ама е сложно защото трябва прав и равен път пез старбичен наклон. И веднага се връщаш докато стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

>> 1. Дърпане - като пуснеш волана колата тръгва на някъде. Т.е. не държи права посока.

>> 2. Центровка на волан - Като пуснеш волана колата върви на право обаче волана не е хоризонтален. Т.е. е наклонен на някакъв ъгъл.

>> 3. Страничен наклон на колелата - Като навиеш волана до края и го пуснеш не иска да се връща (при движение де).

добър реглаж оправя точки 1 и 2, примерно в Моторексперт на черни връх след околовръстното. имат и програма, ако предната броня пречи на предните датчици да се виждат - пуска се специална процедура.

[[ до колкото знам т. 3 май не може да се коригира (camber е май на английски). или не можеше на задният мост, т.е. може но само частично. ]]

отделно за всички показатели (и специално за camber) има няколко стойности според това дали си със спортно окачване или с нормално. обикновенно в сервизите работят с нормално без да питат, което в конкретният случай може да не е това което трябва.

Редактирано от Dako
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там освен това ми е перфектно, понеже е на километър от къщи  :hilezh:

Благодаря на всички за информацията  :hilezh:

И на мен ми е на около километър от вкъщи-съседи сме да знаеш :hilezh: Аз съм на ул. Богатица и ул.Бунтовник-Лозенец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е на около километър от вкъщи-съседи сме да знаеш :respekt: Аз съм на ул. Богатица и ул.Бунтовник-Лозенец

Съседи, ама на два километра един от друг :hilezh: Понеже аз съм в Емил Марков :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е хубаво да е презацепен точно заради изключване на мигачите.

пфу май си прав, вчера нещо не всеки път ми изключваше мигача :hilezh: ее аман айде пак в бокса :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И аз съм така.Смениха рейката и сега волана ми е на ебем ти страна и всеки път си връщам сам мигачите когато се сетя :hilezh:

СБА-то май работят само от Понеделник до Петък и няма да ми свършат работа.

Dako Ти ходил ли си в този МотоЕКСПЕРТ или в другият зад зоопарка? Един познат ходи и не беше доволен.За това се чудя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта ходих за реглаж в споменатото СБА (точно до входа регулират предница), отне малко над час, защото някакъв тъп болт беше спекъл и се наложи ползване на горелка даже :hilezh: Проблема се оправи, доволен съм, цената беше 18 лева. Стоян и Ивайло са майсторите, баща и син.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Браво,

Аз още не съм ходил.

За инфо.Звънях във Мотоексперта в Симеоново и ми казаха 22лв за реглаж и ако искам да ми се центрира и презацепи волана на място сме щели да се разбереме :steinigung: Айде мерси .Нямаше нужда :(:steinigung:

Така че ще избягам някои ден в обедната почивка до СБА-то явно :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...