upass Публикувано 15 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2006 Пусках търсачка и рових много сериозно, но не успях да намеря препоръчано място То честно казано и непрепоръчано не знам Проблемът ми е, че воланът трябва да е завъртян на 10-15 градуса, за да върви колата направо. Препоръчва се из форума един майстор Десо за ходова част - той дали ще ми свърши работа? И ако някой може да даде адрес... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 15 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2006 Ти къде се подвизаваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RSQ Публикувано 15 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2006 Добър реглаж правят в сервиза на СБА на ул. "Филип Кутев" (Хладилника) в София. Карта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 15 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2006 на тинтява, зад КАТ също имат лазерен стенд, работят съвестно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 15 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2006 Други места с хубави стендове са на картинг пистата на Дунев в Студентски град, както и на Маргел и София Ауто на Ботевградско шосе! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krum Публикувано 15 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2006 Добър реглаж правят в сервиза на СБА на ул. "Филип Кутев" (Хладилника) в София. Карта←Подкрепям-аз там си я правя-Иво-0888956680 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
upass Публикувано 15 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2006 Подкрепям-аз там си я правя-Иво-0888956680←там освен това ми е перфектно, понеже е на километър от къщи Благодаря на всички за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 15 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2006 "Друмник" на бул.България. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 15 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2006 Аутотехника, скъпо е но аз съм доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreo Публикувано 17 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2006 СБА-Младост 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 17 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2006 пиши какво стана, че ми е любомитно - защото това дето казвашволанът трябва да е завъртян на 10-15 градуса, за да върви колата направо. аз не разбрах след като е завъртян на тези 10-15 градуса и като го пуснеш какво става - той си остава така и колата си върви направо или след като го пуснеш той се върти и колата завива нанякъде (т.е. ти насилствено го държиш в това положение зада върви колата направо)? Защото ако е второто проблема може и да ти е в гумата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 19 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 Това реглажа на предница е много гадна работа. Обикновенно се налага след смяна на накрайници.Първо дефектите които имат нужда от тази процедура са три вида:1. Дърпане - като пуснеш волана колата тръгва на някъде. Т.е. не държи права посока.2. Центровка на волан - Като пуснеш волана колата върви на право обаче волана не е хоризонтален. Т.е. е наклонен на някакъв ъгъл.3. Страничен наклон на колелата - Като навиеш волана до края и го пуснеш не иска да се връща (при движение де).И трите случая искат посещение за реглаж на предница. СЛЕД като сте проверили налягането в гумите (ако е голяма разликата ефекта е същият).На АУДИ реглажа на предница (съдя по моята Б3) е кошмарна работа. Защото накрайниците са изложени на водата около колелото и ръждясват. В този случай (а това е винаги) се нуждаят от "раздвижване". Това е една операция с чукове след демонтажа им от колата. Може и нагряване с оксижен. Абе пълна гадост. Както и да е - накрая става ако попаднеш на подходящият човек.Най-гадното което не става (поне при мен) е "центровка на волана". Е вари го, печи го - все ми седи малко накриво волана. Не могат да го центрират и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vami Публикувано 19 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 Според мен по точка втора е най-лесно стига да ти е регулирана добре предницата. На мен след реглаж уш ми центрираха волана, но пак си беше накриво, та взех, че си го центрирах сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 20 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2006 как и с какво? не трябва ли да имаш уредчетата зада не прецакаш регулировката на предницата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
upass Публикувано 20 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2006 2. Центровка на волан - Като пуснеш волана колата върви на право обаче волана не е хоризонтален. Т.е. е наклонен на някакъв ъгъл......Най-гадното което не става (поне при мен) е "центровка на волана". Е вари го, печи го - все ми седи малко накриво волана. Не могат да го центрират и това е.←Е това е проблема при мен, иначе колата отдолу беше в супер състояние според майстора, и накрая фана та ми свали волана и го завъртя на едно зъбче, което почтии оправи нещата, само че сега е на няколко градуса в другата посока Но щом не е белег за проблем, ще си карам така Щото иначе варианта беше да се отгваря някъде долу карантиите, което за минимална козметична намеса ми се вижда излишно Бтв, ходих в сервиза на СБА, майстора е точен и сериозен наистина Пак благодаря за препоръката на колегите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 20 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2006 накрая фана та ми свали волана и го завъртя на едно зъбчезнаеш ли кое ме дразни точно като се направи това? автоматичното изключване намигача т.е. някой път не се изключва.Знаеш че като изправяш волата и имаш пуснат мигач и почти като се изправи волана и мигача се изключва. Сега като волана стои настрани волана (и моя в момента е настрани) и като излизаш от завоя и се поизправи волана и мигача не се изключва - е те това най ме дразни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 20 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2006 Това се нарича "презацепване на волана" обаче не помага. Зъбчетата са много груби и винаги е от другата страна. А и не е хубаво да е презацепен точно заради изключване на мигачите.Това се коригира само от накрайниците. Ако ти се занимава трябва единия накрайник да се развие малко а другия да се навие ТОЧНО толкова. Все пак на стенд е най-добре.Майката му веднага след реглажа "тест драив" ама е сложно защото трябва прав и равен път пез старбичен наклон. И веднага се връщаш докато стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 20 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2006 (Редактирано) >> 1. Дърпане - като пуснеш волана колата тръгва на някъде. Т.е. не държи права посока.>> 2. Центровка на волан - Като пуснеш волана колата върви на право обаче волана не е хоризонтален. Т.е. е наклонен на някакъв ъгъл.>> 3. Страничен наклон на колелата - Като навиеш волана до края и го пуснеш не иска да се връща (при движение де).добър реглаж оправя точки 1 и 2, примерно в Моторексперт на черни връх след околовръстното. имат и програма, ако предната броня пречи на предните датчици да се виждат - пуска се специална процедура.[[ до колкото знам т. 3 май не може да се коригира (camber е май на английски). или не можеше на задният мост, т.е. може но само частично. ]]отделно за всички показатели (и специално за camber) има няколко стойности според това дали си със спортно окачване или с нормално. обикновенно в сервизите работят с нормално без да питат, което в конкретният случай може да не е това което трябва. Редактирано 20 Юни 2006 от Dako Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krum Публикувано 20 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2006 там освен това ми е перфектно, понеже е на километър от къщи Благодаря на всички за информацията ←И на мен ми е на около километър от вкъщи-съседи сме да знаеш Аз съм на ул. Богатица и ул.Бунтовник-Лозенец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
upass Публикувано 21 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2006 И на мен ми е на около километър от вкъщи-съседи сме да знаеш Аз съм на ул. Богатица и ул.Бунтовник-Лозенец←Съседи, ама на два километра един от друг Понеже аз съм в Емил Марков Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
upass Публикувано 21 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2006 не е хубаво да е презацепен точно заради изключване на мигачите.пфу май си прав, вчера нещо не всеки път ми изключваше мигача ее аман айде пак в бокса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 9 Август 2006 Доклад Share Публикувано 9 Август 2006 Никой не спомена впечатления след ремонта Някакви цени, препоръки ? Аз точно от волан в криво положение страдам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 10 Август 2006 Доклад Share Публикувано 10 Август 2006 И аз съм така.Смениха рейката и сега волана ми е на ебем ти страна и всеки път си връщам сам мигачите когато се сетя СБА-то май работят само от Понеделник до Петък и няма да ми свършат работа.Dako Ти ходил ли си в този МотоЕКСПЕРТ или в другият зад зоопарка? Един познат ходи и не беше доволен.За това се чудя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 10 Август 2006 Доклад Share Публикувано 10 Август 2006 Сутринта ходих за реглаж в споменатото СБА (точно до входа регулират предница), отне малко над час, защото някакъв тъп болт беше спекъл и се наложи ползване на горелка даже Проблема се оправи, доволен съм, цената беше 18 лева. Стоян и Ивайло са майсторите, баща и син. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 28 Август 2006 Доклад Share Публикувано 28 Август 2006 Браво, Аз още не съм ходил.За инфо.Звънях във Мотоексперта в Симеоново и ми казаха 22лв за реглаж и ако искам да ми се центрира и презацепи волана на място сме щели да се разбереме Айде мерси .Нямаше нужда Така че ще избягам някои ден в обедната почивка до СБА-то явно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts