Jump to content

Покупка на Audi A6 4F


Recommended Posts

Сааб ползват системата на GM, защото по това време са тяхна собственост. Моделът e 9-7X. Джипът с V8 5.3 двигател и е построен върху Chevrolet Trail Blazer от 2005, така че Saab e само емблемата.

Ето как работи при Крайслер корпорацията. Системата се нарича MDS (Multi Displacement System)

2005 година.

При Ауди, както каза ВЕСКО - Cylinder On Demand. 2011 година.

Друг производител а подобна система са General Motors. Active Fuel Managment се казва и са я представили през 2001, а я вграждат от 2003 година в свои двигатели: GMC, Chevrolet, Chevy Camaro.

Daymler (Mercedes) предлагат Active Cilinder Control още от 2001 година както подсказа Мишо (msi_200) 5.8 V12 в CL600 и S600. Видео не открих.

valvetronic34_2.jpg

Honda също имат таква система. Variable Cylinder Management. 2008 година.

http://www.youtube.com/watch?v=9xZEBn7ejcc

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 768
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

МИсля,че тази тема е готова за обединяване с питанките за $Фъ :gruebel:

МИсля,че тази тема е готова за обединяване с питанките за $Фъ :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня ,Мерцедес предлага системата за изключване на единия ред цилиндри при W220 ,като за S600(атмосферния V12) е серийна както каза Verter ,а за S500 се предлагала срещу доплащане ,като мощността с нея е била 299кс ,а без нея 306кс.

При фейслифта на модела от есента на 2002 е прекратено използването и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Страхотно сравнение между двата модела, точно в целта :zustimm: Само смятам, че моторите на бмв работят по гладко защото са правени от БМВ, а не защото са редови <_< Просто винаги е било така - който и дизел да хванеш винаги аналога на бмв е с една идея по-добре откъм вибрации и шумове, даже и при 4 цилидровите. Това е така от над 10 години, качвал съм се на е39-ки, които работят в пъти по-добре от почти чисто ново 3.0тди, ужасно разочароващо е за мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах, че си доста разочарован от вибрациите на 3.0тди.

Лично мен рядко са ме дразнели, но са го правили де.

Най се чувстват като стоиш на директна предавка и спирачка едновремено (на някой светофар). Ако прехвърлиш лоста на неутрална значително намяляват.

Не са болка за умиране, но било перфектно без тях. Помпа-дюза моторите вибрират повече, особено като напреднат в пробега става яко...

Тракащият звук на място на дизела винаги ме е дразнел, но пък 3.0тди тръгне ли с над 20км/ч е почти невъзможно да се разбере, че имаш дизел под капака. За дълъг път си е страхотен двигател, най-вече защото е супер тих в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам точно същото забелязах и аз, тръгнеш ли или си след 1500оборота става чудесно, много готино е и как леко се придвижва колата при нормално каране. Много исках такъв дизел, ама просто не мога да преглътна как нисък клас 4 цилидрова киа има в пъти по-малко вибрации, просто абсурд! Всъщност досега не съм видял нито един дизел на ауди, който да е приемлив в това отношение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти да не си си ударил главата, докато сменя таблото на деснячката франкенщйн? <_<:rolleyes:

Стига с тия тъпни, че вече ставаш досаден дори.

За съжаление мога да ти сложа само един минус. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера убих цял ден 500 км и гледах коли в дупница, пазарждик, пловдив и горубляне като за десерт, разочарованието е пълно и спирам до тук щото пак започвам да се ядосвам. За колата която питах по нагоре в темата с изместената задна емблема, само ще кажа че е отваряла предните възглавници и много други тъпотии. Имам един въпрос. Спомням си някъде в питанките за 4ф бях чел от какво се получава омасляване на големия маркуч който излиза от под капака на двигателя и отива към въздушния филтър, извинявам се ако не го обяснявам правилно, но не съм запознат много добре. Омасляването е точно при двигателя при този голям маркуч. Вчера гледах около 15 а6 и само една беше без това омасляване, сигурно измита по добре от другите :hilezh: , имам спомени , но не съм сигурен, че се дължеше на някаква скоба, която не е затегната, но не мога да го открия сега, може ли някой да помогне! :help:

Редактирано от NikiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изчакаш още малко и ти харесва комби, аз ще си продавам мойта най-вероятно догодина.

Не дей да проваваш колата си, първо верета, сега и ти, най малкото форума изобщо няма да е същия, това което сте правили вие двамата, и сега продавате колите си ме води до извода да не купувам такава, разума казва да не купувам, сръцето купи, както и при седан и авант, същото е - сърцето вика и крещи седан.

ПП. от какво може да се получава това омасляване при тая тръба която тръгва от двигателя и отива при въздушния филтар, не знам как да прикача снимка за да покажа точно под кората на двигателя е?

Редактирано от NikiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП. от какво може да се получава това омасляване при тая тръба която тръгва от двигателя и отива при въздушния филтар, не знам как да прикача снимка за да покажа точно под кората на двигателя е?

Нормално е, стига да не е прекалено много...

А за тая с оптикЪл тунека само виж описанието - "коген салон", "всички екстри" за кола, която дори няма ел. регулируеми седалки :steinigung: :steinigung: :steinigung:

Аз не бих отишъл да гледам обява за кола, пълна с правописни грешки и откровени лъжи .. че той продавача ще е характерния дебил с братовчед в Италия, който внася гробници

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, стига да не е прекалено много...

А за тая с оптикЪл тунека само виж описанието - "коген салон", "всички екстри" за кола, която дори няма ел. регулируеми седалки :steinigung: :steinigung: :steinigung:

Аз не бих отишъл да гледам обява за кола, пълна с правописни грешки и откровени лъжи .. че той продавача ще е характерния дебил с братовчед в Италия, който внася гробници

Тя дори и ксенон няма, единственото което ме радва са й джантите и малко задницата с тези ауспуси.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а не е ли с копче от голф на фароветЕ?

respekt.gifrespekt.gifrespekt.gif

Aбсолютно! Старото е било обелено hilezh.gif а волана е изтъркан на детско дупе.156К км друг път. hilezh.gif

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз, относно еската, видях я на живо вчера, и както вече писах продавача има 4 а6 и четирите не стават. еската е без ксенон и това ме отврати най много, джантите са реплика и резервната, която беше оригинална е лепена, ако бях боядисвал аз капака може би щеше да стане малко по - добре, говоря за предния, въпреки всичко луфтовете бяха добре направени, волана беше много зле, а колата уж вече беше продадена на приятел. Омасляването за което говоря по-горе беше доста, колата ми намирисваше като на люто от зад, а имаше и накъкъв паразитен шум при запален двигател, който после изчезна. В момент на превключване на място, автомата се замисляше и от свободна на задна се усещаше ритане, като това ритане межу превключване на другите скорости беше по малко, автоматичната ръчна работеше, за друго не се сешам, човека не можа да каже дали имаме филтър за твърди частици или не, а после доваби, че всички а6 дизел имали. :hilezh:

ПП. Никой не казва от какво се получава това омасляване и как се оправя :wall:

Редактирано от NikiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg...9958&f1=details - тази ми хваща окото на мен.

да , добре изглежда.. не случайно и VIN кода е сниман на снимките и който иска да проверява за сервизна история да гледа

НО както се сещаш не е 15 000 лв. и на 112 000 км. реални :steinigung:: ::steinigung:

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен много читава ми изглежда, ако не бях купил скоро кола почти сигурно щях да я отнеса.Цената е реална според мен с оглед на екстрите, състоянието(съдя по снимките) и евентуалната история в Ауди( заради публикуваната рама).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми допада тази, но на човека са му множко парите и търси нещо по-евтино. Рано или късно ще разбере, че цената на тези автомобили е като тази в Ловеч. Тази също е много добра, само няма смяна на скоростите от волана иначе вади вид :zustimm:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...