verter Публикувано 22 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2012 (Редактирано) Сааб ползват системата на GM, защото по това време са тяхна собственост. Моделът e 9-7X. Джипът с V8 5.3 двигател и е построен върху Chevrolet Trail Blazer от 2005, така че Saab e само емблемата.Ето как работи при Крайслер корпорацията. Системата се нарича MDS (Multi Displacement System)2005 година. При Ауди, както каза ВЕСКО - Cylinder On Demand. 2011 година. Друг производител а подобна система са General Motors. Active Fuel Managment се казва и са я представили през 2001, а я вграждат от 2003 година в свои двигатели: GMC, Chevrolet, Chevy Camaro. Daymler (Mercedes) предлагат Active Cilinder Control още от 2001 година както подсказа Мишо (msi_200) 5.8 V12 в CL600 и S600. Видео не открих.Honda също имат таква система. Variable Cylinder Management. 2008 година.http://www.youtube.com/watch?v=9xZEBn7ejcc Редактирано 22 Септември 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2012 МИсля,че тази тема е готова за обединяване с питанките за $Фъ МИсля,че тази тема е готова за обединяване с питанките за $Фъ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioj Публикувано 22 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2012 Само да допълня ,Мерцедес предлага системата за изключване на единия ред цилиндри при W220 ,като за S600(атмосферния V12) е серийна както каза Verter ,а за S500 се предлагала срещу доплащане ,като мощността с нея е била 299кс ,а без нея 306кс.При фейслифта на модела от есента на 2002 е прекратено използването и. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 22 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2012 .... Страхотно сравнение между двата модела, точно в целта Само смятам, че моторите на бмв работят по гладко защото са правени от БМВ, а не защото са редови Просто винаги е било така - който и дизел да хванеш винаги аналога на бмв е с една идея по-добре откъм вибрации и шумове, даже и при 4 цилидровите. Това е така от над 10 години, качвал съм се на е39-ки, които работят в пъти по-добре от почти чисто ново 3.0тди, ужасно разочароващо е за мен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 22 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2012 Забелязах, че си доста разочарован от вибрациите на 3.0тди.Лично мен рядко са ме дразнели, но са го правили де. Най се чувстват като стоиш на директна предавка и спирачка едновремено (на някой светофар). Ако прехвърлиш лоста на неутрална значително намяляват.Не са болка за умиране, но било перфектно без тях. Помпа-дюза моторите вибрират повече, особено като напреднат в пробега става яко...Тракащият звук на място на дизела винаги ме е дразнел, но пък 3.0тди тръгне ли с над 20км/ч е почти невъзможно да се разбере, че имаш дизел под капака. За дълъг път си е страхотен двигател, най-вече защото е супер тих в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 22 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2012 Дам точно същото забелязах и аз, тръгнеш ли или си след 1500оборота става чудесно, много готино е и как леко се придвижва колата при нормално каране. Много исках такъв дизел, ама просто не мога да преглътна как нисък клас 4 цилидрова киа има в пъти по-малко вибрации, просто абсурд! Всъщност досега не съм видял нито един дизел на ауди, който да е приемлив в това отношение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 22 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2012 Абе ти да не си си ударил главата, докато сменя таблото на деснячката франкенщйн? Стига с тия тъпни, че вече ставаш досаден дори.За съжаление мога да ти сложа само един минус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaleksei Публикувано 22 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2012 (Редактирано) . Редактирано 22 Септември 2012 от djaleksei Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikiN Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 (Редактирано) Вчера убих цял ден 500 км и гледах коли в дупница, пазарждик, пловдив и горубляне като за десерт, разочарованието е пълно и спирам до тук щото пак започвам да се ядосвам. За колата която питах по нагоре в темата с изместената задна емблема, само ще кажа че е отваряла предните възглавници и много други тъпотии. Имам един въпрос. Спомням си някъде в питанките за 4ф бях чел от какво се получава омасляване на големия маркуч който излиза от под капака на двигателя и отива към въздушния филтър, извинявам се ако не го обяснявам правилно, но не съм запознат много добре. Омасляването е точно при двигателя при този голям маркуч. Вчера гледах около 15 а6 и само една беше без това омасляване, сигурно измита по добре от другите , имам спомени , но не съм сигурен, че се дължеше на някаква скоба, която не е затегната, но не мога да го открия сега, може ли някой да помогне! Редактирано 23 Септември 2012 от NikiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 Ако изчакаш още малко и ти харесва комби, аз ще си продавам мойта най-вероятно догодина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikiN Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 (Редактирано) Ако изчакаш още малко и ти харесва комби, аз ще си продавам мойта най-вероятно догодина.Не дей да проваваш колата си, първо верета, сега и ти, най малкото форума изобщо няма да е същия, това което сте правили вие двамата, и сега продавате колите си ме води до извода да не купувам такава, разума казва да не купувам, сръцето купи, както и при седан и авант, същото е - сърцето вика и крещи седан.ПП. от какво може да се получава това омасляване при тая тръба която тръгва от двигателя и отива при въздушния филтар, не знам как да прикача снимка за да покажа точно под кората на двигателя е? Редактирано 23 Септември 2012 от NikiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 Един интересен моде, някой гледал ли го е?http://www.mobile.bg/11348087164478150 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wanderer Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 Един интересен моде, някой гледал ли го е?http://www.mobile.bg/11348087164478150Това е много красиво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 (Редактирано) ПП. от какво може да се получава това омасляване при тая тръба която тръгва от двигателя и отива при въздушния филтар, не знам как да прикача снимка за да покажа точно под кората на двигателя е?Нормално е, стига да не е прекалено много...А за тая с оптикЪл тунека само виж описанието - "коген салон", "всички екстри" за кола, която дори няма ел. регулируеми седалки :steinigung: Аз не бих отишъл да гледам обява за кола, пълна с правописни грешки и откровени лъжи .. че той продавача ще е характерния дебил с братовчед в Италия, който внася гробници Редактирано 23 Септември 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 До какъв бюджет търсиш кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 Нормално е, стига да не е прекалено много...А за тая с оптикЪл тунека само виж описанието - "коген салон", "всички екстри" за кола, която дори няма ел. регулируеми седалки :steinigung: Аз не бих отишъл да гледам обява за кола, пълна с правописни грешки и откровени лъжи .. че той продавача ще е характерния дебил с братовчед в Италия, който внася гробнициТя дори и ксенон няма, единственото което ме радва са й джантите и малко задницата с тези ауспуси. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 (Редактирано) Това е много красивоа не е ли с копче от голф на фароветЕ? Редактирано 23 Септември 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 а не е ли с копче от голф на фароветЕ?Aбсолютно! Старото е било обелено а волана е изтъркан на детско дупе.156К км друг път. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 Капачките на джантите са менте, вероятно и самите джанти са реплики . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikiN Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 (Редактирано) Да се включа и аз, относно еската, видях я на живо вчера, и както вече писах продавача има 4 а6 и четирите не стават. еската е без ксенон и това ме отврати най много, джантите са реплика и резервната, която беше оригинална е лепена, ако бях боядисвал аз капака може би щеше да стане малко по - добре, говоря за предния, въпреки всичко луфтовете бяха добре направени, волана беше много зле, а колата уж вече беше продадена на приятел. Омасляването за което говоря по-горе беше доста, колата ми намирисваше като на люто от зад, а имаше и накъкъв паразитен шум при запален двигател, който после изчезна. В момент на превключване на място, автомата се замисляше и от свободна на задна се усещаше ритане, като това ритане межу превключване на другите скорости беше по малко, автоматичната ръчна работеше, за друго не се сешам, човека не можа да каже дали имаме филтър за твърди частици или не, а после доваби, че всички а6 дизел имали. ПП. Никой не казва от какво се получава това омасляване и как се оправя Редактирано 23 Септември 2012 от NikiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11347961027469958&f1=details - тази ми хваща окото на мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 (Редактирано) http://nfs.mobile.bg...9958&f1=details - тази ми хваща окото на мен.да , добре изглежда.. не случайно и VIN кода е сниман на снимките и който иска да проверява за сервизна история да гледа НО както се сещаш не е 15 000 лв. и на 112 000 км. реални : : Редактирано 23 Септември 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 в тая и аз съм се возилотлична си ето не може хем да търсиш читаво, хем да си броиш стотинките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 На мен много читава ми изглежда, ако не бях купил скоро кола почти сигурно щях да я отнеса.Цената е реална според мен с оглед на екстрите, състоянието(съдя по снимките) и евентуалната история в Ауди( заради публикуваната рама). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 И на мен ми допада тази, но на човека са му множко парите и търси нещо по-евтино. Рано или късно ще разбере, че цената на тези автомобили е като тази в Ловеч. Тази също е много добра, само няма смяна на скоростите от волана иначе вади вид . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts