brute Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Аз и по-назад в темата го споменах,че е най-добре от сигурен източник да си купиш колата.А и честно казано за тези пари не бих търсих такова ауди.Не искам да те обидя или да се заяждам,но за разлика от пежо-ото тука ще се разделяш с доста по-голяма сума при ремонти.Ако някой търси А6 3.0тди да погледне в един от сайтовете( СТ 8000) ... нея който я купи само ще кара(гарантирам за колата)!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 (Редактирано) Колко излиза карането на А6 на месец, без обезценяването? 1000лв стигат ли? Примерно пробег 2000км/месец. Редактирано 13 Октомври 2012 от msi200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Е такъв въпрос до сега не бях срещал-колко струва на месец да караш дадена кола? Не се заяждам колега, просто ми се струва неестествен въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 колега няма нормален продавач на коли който да ти гарантира примерно че след 10к км. нема да счупиш скорости или след 5к км. няма да се счупи компресора на климатика които не е хич евтин или баласта на ксенона няма да ти изгори но ако всеки почне да мисли като тебе просто няма да купува такава кола и ще спи спокойно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
self-made man Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Просто ми се иска да направя оптималния избор. И двете коли нямам проблем да ги поддържам, първоначалната инвестиция също ще я измисля. Това, което ме притеснява е да не почнат през ден да ми искачат ремонти за хиляди левове и да ми седи колата в бокса. Щото като чете човек и излиза, че трийките през ден сменят дюзи, а двойките демферни маховици. Тва е драмата. Каквато и шестица да взема ще е сериозен ъпгрейд на фона на пежото, но пък мисля да я карам поне пет години и не искм да се насадя в някви постоянни проблеми.След като ще правиш 10-15.000 километра предимно в София, защо ти е такава кола? За града подобна кола не е оферта според мен. По-добре по-малка и събрана. Освен това, аз вече споделих мнението си, че автомобил от този клас трябва да е пълен с екстри, просто защото е напълно безсмислено да се купува кола в този клас, която от към екстри е гола като улична котка. Аз си взех Мерцедес Е класа, защото преди време правех сериозни преходи / включително и чужбина /. За дълъг път подобна кола с екстри си е сериозен бонус. Но ако я караш само в София е безсмислен харч на пари, според мен. Смятам, че ако човек иска кола от този клас, трябва и да има нормални доходи - поне едно 2000лв. месечно, ако живееш сам, нямаш кредити и не плащаш наем. Ако идеята ти е да демонстрираш статус пред околните / и момичетата основно / - ОК, има смисъл от притежаването на Ауди А6, доколкото ние сме единствената страна в ЕС, в която автомобила е фетиш, а застраховката "Каско" осигурява най-много приходи на компаниите. Друга такава държава в ЕС няма. И друго - у нас живеят най-елементарните жени в ЕС, които ..... да, впечатляват се от собственици на коли от този клас / личен опит /. Така, че си прецени всички плюсове и минуси. Вярвам, че всеки с коментарите си дава добронамерен съвет. Поне аз съм така. 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Аз винаги съм знаел, колко точно ми излиза да си карам колите. Имам си един ексел файл в който пиша всичко. Действа депресиращо, но все пак е добре човек да си прави сметката :hilezh: Нали обсъждаме употребявана кола, от което следва, че разходите по нея имат значение? А и момчето се опитва да избере вариант, който хем да му е по джоба, хем да го кефи?Е такъв въпрос до сега не бях срещал-колко струва на месец да караш дадена кола? Не се заяждам колега, просто ми се струва неестествен въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Важно е защото ми се струва, че нямаш много реална преценка, а доста хора се изредиха да ти отговарят и ти не им обръщаш внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Нещо не можем да се разберем Дохода ми е доста над тези пари, мацки не свалям, намерил съм си жената в живота Искам да се возя комфортно, с кеф и да не се занимавам със сервизи постоянно и да не работя да храня колата само Идеята е за разумния избор без излишни компромиси или пък разхищения... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Вземи си това което според теб ще ти върши работа и остави спецовете да си говорят.До вчера,в същия този клас,само че на Ц5,най-голямата екстра беше да е 1.9 П.Д. и нищо друго.Повече от половината А6-ци бяха и всеоще са с ръчни,без кожа,най-обикновенната музика.....и сега,изведнъж,същия този клас А6 трябва да е с фулл екстри за да е кола...дрън-дрън.Ако искаш лимузина с фулл на борда,взимаш А8 и приключваш. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Ако искаш лимузина с фулл на борда,взимаш А8 и приключваш.и аз това викам даже мога да предложа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Твойта е с half-full. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
self-made man Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Нещо не можем да се разберем Дохода ми е доста над тези пари, мацки не свалям, намерил съм си жената в живота Искам да се возя комфортно, с кеф и да не се занимавам със сервизи постоянно и да не работя да храня колата само Идеята е за разумния избор без излишни компромиси или пък разхищения...Добре, значи си избираш някоя, която ще ти хване окото и скачаш. Не ги мисли евентуалните ремонти кой знае колко. Няма такъв карък, дето ще си вземе кола и в рамките на половин или една година да му заминат турбо, дюзи, DPF филтър, рейка и автомат. Освен това, повечето собственици на подобни коли в България / в този клас / не вадят едни големи пари за подмяна на по-горе посочените части, а ги рециклират, ремонтират, почистват и каквото се сетиш още. Така, че при наличие на достатъчно събрана информация, поддръжката не е някаква драма. Моят съвет е да поотвориш ножицата, както се казва, и в търсенето да вкараш още няколко модела от този клас, като вземеш тази кола, която е най-запазена. Едно БМВ Е60 и Мерцедес Е клас също са варианти. И трите коли са хубави и ще ти носят радост, която и да вземеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Както казаха колегите, взимай каквото ти падне и толкова. От много мислене ще стане увисване, гаранция ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Гледам наред и да падне нещо в добро състояние и прилично количество екстри. Този уикенд две бяха задраскани от списъка, едната се оказа с друг интериор и обръщан волан, а другата на малко под милион преди две години в Италия и тн. Хора, не си пестете парите за проверки, ако иамте приятели в Ауди, а и да нямате, задължително ги проверявайте в системата им. Не вярвах, че може да се продават такива неща, чесно ви казвам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Не вярвах, че може да се продават такива неща, чесно ви казвам...сега сещаш ли се вече защо са такива цените!В Бг. се вкарват масово торилници и курници. Изключения са рядкост!Търгашите просто гледат да изкарат някой лев и толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Както всеки един търговец, който иска да оцелее на пазара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Гледам наред и да падне нещо в добро състояние и прилично количество екстри. Този уикенд две бяха задраскани от списъка, едната се оказа с друг интериор и обръщан волан, а другата на малко под милион преди две години в Италия и тн. Хора, не си пестете парите за проверки, ако иамте приятели в Ауди, а и да нямате, задължително ги проверявайте в системата им. Не вярвах, че може да се продават такива неща, чесно ви казвам...А аз като коментирах една подобна на тази тема, че км могат да се проверяват няма да ти казвам как ме нахраниха, но нали са всезнайковци .пп: аз, когато купувах моята също си я проверих преди да платя и излезе, че месец преди да дойде в БГ е била сервизирана на 170к. км в Ауди, в БГ беше на 177 вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Могат да се проверяват, ама по косвени данни. И се носят някакви митове и легенди за отделен брояч в скоростната кутия, но това не съм го виждал на живо.Брояча в таблото се манипулира за добър ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 (Редактирано) Абсолютно се проверяват, ако нямаш познати при някой дилър VW или Ауди, с рушвет става също 20-50 лв., като съществуват изключения, може би са 1 на няколко хиляди, но все пак ги има, ако първият собственик на автомобила е бил мръсен мундар и тотален експлоататор- от там си проличава и еврейска поддръжка ( с минимум средства ), съответно колата не е стъпвала в истински сервиз ( фирмен ), дори гаранционна и логично няма от къде да дойде тази сервизна история, в тоя случай излиза само предпродажбения сервиз, който е минала на 5, 10 км. ( чисто нова ) и до там, на такава ти пожелавам да не попадаш! Редактирано 15 Октомври 2012 от Holz_8885 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Могат да се проверяват, ама по косвени данни. И се носят някакви митове и легенди за отделен брояч в скоростната кутия, но това не съм го виждал на живо.Брояча в таблото се манипулира за добър ден.В какъв смисъл по косвени данни. В сервиз на VW правих проверката и там ти покзва на колко км е ходила в сервиз, кой сервиз е бил това, какви части са сменяни, колко часа е стояла там и всичко останало, т.е. ако колата е ходила само в оторизиран сервиз и км към момента на покупката са приблизително реални, то можеш съвсем логично да заключиш за реалността на колата. (примерно-при огледа на колата (15.10.2012г.) констатираш, че тя е на 150к км., взимаш ВИН-а на колата, правиш проверка в сервиз (VW или Audi) и установяваш, че последната сервизна манипулация е била на 01.09.2012г., когато колата е била на 147к.км, е за това говоря, като възможно доказателство по реали данни)Е разбира се винаги има много изключения, но такъв сценарий е напълно възможен-при мен беше точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Косвени значи, че като е влезнала на 400 000км преди две години в южноиталиански сервиз, няма как да е на 180 хиляди нов внос от Германия Реална обява от Мобиле. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Проверката в Порше е напълно безплатна, поне преди време беше така. Но доколкото знам в Италия не се води статистика на сервизирането, така че е твърде вероятно да няма информация за италиански коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Точно, за Италия е невъзможна проверката. А доколко е безплатна незнам, но и на мен на са ми искали пари, но пък когато питах след това за прояверка ми отговориха, че според ценоразписа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Колко излиза карането на А6 на месец, без обезценяването? 1000лв стигат ли? Примерно пробег 2000км/месец.При така зададен въпрос... зависи, ако е 3,0тди тва са между 200 и 250л. дизел. Готино е да слага от по-хубавия. Та от тези 1000лв остават по-малко от половината. Ако я вземе със свършили гуми и се налага да вземе едни летни и едни зимни... и има и застраховка...Така че това е адски относително. Пък и въпреки че като цяло 4Ф са здрави, все може някой лагер да замине, знаеш ли или нещо дребно, ама тук дребно започва с трицифрена сума.Относно обезценяването, според мен вече няма да е така зверско, щото първи го наяждат тези дет късат найлоните, после такива като нас, които си ги взеха на по 2-3 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 За три коли вече гледам инфо от Италия, не знам какво са ви казали и защо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts