Jump to content

Покупка на Audi A6 4F


Recommended Posts

Аз и по-назад в темата го споменах,че е най-добре от сигурен източник да си купиш колата.А и честно казано за тези пари не бих търсих такова ауди.Не искам да те обидя или да се заяждам,но за разлика от пежо-ото тука ще се разделяш с доста по-голяма сума при ремонти.Ако някой търси А6 3.0тди да погледне в един от сайтовете( СТ 8000) ... нея който я купи само ще кара(гарантирам за колата)!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 768
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колко излиза карането на А6 на месец, без обезценяването? 1000лв стигат ли? Примерно пробег 2000км/месец.

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е такъв въпрос до сега не бях срещал-колко струва на месец да караш дадена кола? :gruebel:

Не се заяждам колега, просто ми се струва неестествен въпроса :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега няма нормален продавач на коли който да ти гарантира примерно че след 10к км. нема да счупиш скорости :hilezh: или след 5к км. няма да се счупи компресора на климатика които не е хич евтин или баласта на ксенона няма да ти изгори но ако всеки почне да мисли като тебе просто няма да купува такава кола и ще спи спокойно :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ми се иска да направя оптималния избор. И двете коли нямам проблем да ги поддържам, първоначалната инвестиция също ще я измисля. Това, което ме притеснява е да не почнат през ден да ми искачат ремонти за хиляди левове и да ми седи колата в бокса. Щото като чете човек и излиза, че трийките през ден сменят дюзи, а двойките демферни маховици. Тва е драмата. Каквато и шестица да взема ще е сериозен ъпгрейд на фона на пежото, но пък мисля да я карам поне пет години и не искм да се насадя в някви постоянни проблеми.

След като ще правиш 10-15.000 километра предимно в София, защо ти е такава кола? За града подобна кола не е оферта според мен. По-добре по-малка и събрана. Освен това, аз вече споделих мнението си, че автомобил от този клас трябва да е пълен с екстри, просто защото е напълно безсмислено да се купува кола в този клас, която от към екстри е гола като улична котка. Аз си взех Мерцедес Е класа, защото преди време правех сериозни преходи / включително и чужбина /. За дълъг път подобна кола с екстри си е сериозен бонус. Но ако я караш само в София е безсмислен харч на пари, според мен. Смятам, че ако човек иска кола от този клас, трябва и да има нормални доходи - поне едно 2000лв. месечно, ако живееш сам, нямаш кредити и не плащаш наем. Ако идеята ти е да демонстрираш статус пред околните / и момичетата основно / - ОК, има смисъл от притежаването на Ауди А6, доколкото ние сме единствената страна в ЕС, в която автомобила е фетиш, а застраховката "Каско" осигурява най-много приходи на компаниите. Друга такава държава в ЕС няма. И друго - у нас живеят най-елементарните жени в ЕС, които ..... да, впечатляват се от собственици на коли от този клас / личен опит /. Така, че си прецени всички плюсове и минуси. Вярвам, че всеки с коментарите си дава добронамерен съвет. Поне аз съм така.

  • Like 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги съм знаел, колко точно ми излиза да си карам колите. Имам си един ексел файл в който пиша всичко. Действа депресиращо, но все пак е добре човек да си прави сметката :hilezh: :hilezh: Нали обсъждаме употребявана кола, от което следва, че разходите по нея имат значение? А и момчето се опитва да избере вариант, който хем да му е по джоба, хем да го кефи?

Е такъв въпрос до сега не бях срещал-колко струва на месец да караш дадена кола? :gruebel:

Не се заяждам колега, просто ми се струва неестествен въпроса :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е защото ми се струва, че нямаш много реална преценка, а доста хора се изредиха да ти отговарят и ти не им обръщаш внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не можем да се разберем :) Дохода ми е доста над тези пари, мацки не свалям, намерил съм си жената в живота :) Искам да се возя комфортно, с кеф и да не се занимавам със сервизи постоянно и да не работя да храня колата само :) Идеята е за разумния избор без излишни компромиси или пък разхищения...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си това което според теб ще ти върши работа и остави спецовете да си говорят.

До вчера,в същия този клас,само че на Ц5,най-голямата екстра беше да е 1.9 П.Д. и нищо друго.Повече от половината А6-ци бяха и всеоще са с ръчни,без кожа,най-обикновенната музика.....и сега,изведнъж,същия този клас А6 трябва да е с фулл екстри за да е кола...дрън-дрън.

Ако искаш лимузина с фулл на борда,взимаш А8 и приключваш.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не можем да се разберем :) Дохода ми е доста над тези пари, мацки не свалям, намерил съм си жената в живота :) Искам да се возя комфортно, с кеф и да не се занимавам със сервизи постоянно и да не работя да храня колата само :) Идеята е за разумния избор без излишни компромиси или пък разхищения...

Добре, значи си избираш някоя, която ще ти хване окото и скачаш. Не ги мисли евентуалните ремонти кой знае колко. Няма такъв карък, дето ще си вземе кола и в рамките на половин или една година да му заминат турбо, дюзи, DPF филтър, рейка и автомат. Освен това, повечето собственици на подобни коли в България / в този клас / не вадят едни големи пари за подмяна на по-горе посочените части, а ги рециклират, ремонтират, почистват и каквото се сетиш още. Така, че при наличие на достатъчно събрана информация, поддръжката не е някаква драма. Моят съвет е да поотвориш ножицата, както се казва, и в търсенето да вкараш още няколко модела от този клас, като вземеш тази кола, която е най-запазена. Едно БМВ Е60 и Мерцедес Е клас също са варианти. И трите коли са хубави и ще ти носят радост, която и да вземеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам наред и да падне нещо в добро състояние и прилично количество екстри. Този уикенд две бяха задраскани от списъка, едната се оказа с друг интериор и обръщан волан, а другата на малко под милион преди две години в Италия и тн. Хора, не си пестете парите за проверки, ако иамте приятели в Ауди, а и да нямате, задължително ги проверявайте в системата им. Не вярвах, че може да се продават такива неща, чесно ви казвам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвах, че може да се продават такива неща, чесно ви казвам...

сега сещаш ли се вече защо са такива цените!

В Бг. се вкарват масово торилници и курници. Изключения са рядкост!

Търгашите просто гледат да изкарат някой лев и толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам наред и да падне нещо в добро състояние и прилично количество екстри. Този уикенд две бяха задраскани от списъка, едната се оказа с друг интериор и обръщан волан, а другата на малко под милион преди две години в Италия и тн. Хора, не си пестете парите за проверки, ако иамте приятели в Ауди, а и да нямате, задължително ги проверявайте в системата им. Не вярвах, че може да се продават такива неща, чесно ви казвам...

А аз като коментирах една подобна на тази тема, че км могат да се проверяват няма да ти казвам как ме нахраниха, но нали са всезнайковци :zustimm:.

пп: аз, когато купувах моята също си я проверих преди да платя и излезе, че месец преди да дойде в БГ е била сервизирана на 170к. км в Ауди, в БГ беше на 177 вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да се проверяват, ама по косвени данни. И се носят някакви митове и легенди за отделен брояч в скоростната кутия, но това не съм го виждал на живо.

Брояча в таблото се манипулира за добър ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно се проверяват, ако нямаш познати при някой дилър VW или Ауди, с рушвет става също :hilezh: 20-50 лв., като съществуват изключения, може би са 1 на няколко хиляди, но все пак ги има, ако първият собственик на автомобила е бил мръсен мундар и тотален експлоататор- от там си проличава и еврейска поддръжка ( с минимум средства ), съответно колата не е стъпвала в истински сервиз ( фирмен ), дори гаранционна и логично няма от къде да дойде тази сервизна история, в тоя случай излиза само предпродажбения сервиз, който е минала на 5, 10 км. ( чисто нова ) и до там, на такава ти пожелавам да не попадаш!

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да се проверяват, ама по косвени данни. И се носят някакви митове и легенди за отделен брояч в скоростната кутия, но това не съм го виждал на живо.

Брояча в таблото се манипулира за добър ден.

В какъв смисъл по косвени данни. В сервиз на VW правих проверката и там ти покзва на колко км е ходила в сервиз, кой сервиз е бил това, какви части са сменяни, колко часа е стояла там и всичко останало, т.е. ако колата е ходила само в оторизиран сервиз и км към момента на покупката са приблизително реални, то можеш съвсем логично да заключиш за реалността на колата. (примерно-при огледа на колата (15.10.2012г.) констатираш, че тя е на 150к км., взимаш ВИН-а на колата, правиш проверка в сервиз (VW или Audi) и установяваш, че последната сервизна манипулация е била на 01.09.2012г., когато колата е била на 147к.км, е за това говоря, като възможно доказателство по реали данни)

Е разбира се винаги има много изключения, но такъв сценарий е напълно възможен-при мен беше точно така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косвени значи, че като е влезнала на 400 000км преди две години в южноиталиански сервиз, няма как да е на 180 хиляди нов внос от Германия :D Реална обява от Мобиле.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверката в Порше е напълно безплатна, поне преди време беше така. Но доколкото знам в Италия не се води статистика на сервизирането, така че е твърде вероятно да няма информация за италиански коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, за Италия е невъзможна проверката. А доколко е безплатна незнам, но и на мен на са ми искали пари, но пък когато питах след това за прояверка ми отговориха, че според ценоразписа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко излиза карането на А6 на месец, без обезценяването? 1000лв стигат ли? Примерно пробег 2000км/месец.

При така зададен въпрос... зависи, ако е 3,0тди тва са между 200 и 250л. дизел. Готино е да слага от по-хубавия. Та от тези 1000лв остават по-малко от половината. Ако я вземе със свършили гуми и се налага да вземе едни летни и едни зимни... и има и застраховка...

Така че това е адски относително. Пък и въпреки че като цяло 4Ф са здрави, все може някой лагер да замине, знаеш ли или нещо дребно, ама тук дребно започва с трицифрена сума.

Относно обезценяването, според мен вече няма да е така зверско, щото първи го наяждат тези дет късат найлоните, после такива като нас, които си ги взеха на по 2-3 години. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...