Jump to content

EGR проблем при А6 4F 3.0tdi


manoff

Recommended Posts

Преди малко ми светна "check engine" лампата. Пуснах един autoscan и се оказа проблем ЕГРа. Изчистих грешката, предполагам че не е крайно наложително да го "изчистя" веднага (тъкмо пристигнах в Слънчев бряг и имам желанието да си почина от проблемите). Сега имам няколко въпроса :

1. Мога ли да се прибера до София без да се занимавам с ЕГРа ?

2. Мога ли да го премахна (чел съм че на този мотор не може) ?

3. Имали ли сте такъв проблем - как, за колко пари и при кой го оправихтв ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една профилактика (изчистване на насъбралата се гняс) на дросел, тръби и ЕГР ще ти дойдат екстра.

На мен Влади Ди ми направи тази процедура и вече няма помен от грешката.

Предполагам няма да имаш проблеми да си изкараш почивката и да се прибереш до София, но като се върнеш трябва да я свършиш тази работа, за да не се стига до смяна на ЕГР, който (като повечето неща) си е цифра!

А за премахване май и дума не може да става...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една профилактика (изчистване на насъбралата се гняс) на дросел, тръби и ЕГР ще ти дойдат екстра....

Все пак става въпрос за 4F-ка....,кола на 5-7 год.повече от които карана в Европа,каква гняс какви пет лева,по тая логика,моя седемнайсе годишен дизел петак трябва да е. ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак става въпрос за 4F-ка....,кола на 5-7 год.повече от които карана в Европа,каква гняс какви пет лева,по тая логика,моя седемнайсе годишен дизел петак трябва да е. ......

Той петака сигурно е.. но не му пречи :) ... повечето 4Ф-и които са карани 5-7 години без механично почистване имат достатъчно гняс за да пречи

Те ФСИ-тата които са бензин също подобен проблем (загуба на мощност, набиват грешки), та какво остава за дизел

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко ми светна "check engine" лампата. Пуснах един autoscan и се оказа проблем ЕГРа. Изчистих грешката, предполагам че не е крайно наложително да го "изчистя" веднага (тъкмо пристигнах в Слънчев бряг и имам желанието да си почина от проблемите). Сега имам няколко въпроса :

1. Мога ли да се прибера до София без да се занимавам с ЕГРа ?

2. Мога ли да го премахна (чел съм че на този мотор не може) ?

3. Имали ли сте такъв проблем - как, за колко пари и при кой го оправихтв ?

1. Можеш, но от време на време ще губиш мощност дори и на S.

2. Няма начин.

3. Да. Иска профилактика и както каза Jass, Влади Ди ще направи максималното за теб.

А каква нафта и коя бензиностанция? Ще съм благодарен да споделиш..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той петака сигурно е.. но не му пречи :) ...

Тук грешиш брат...запомни си преположенията и скоро ще я докарам на НИМ,.....мноооого собственици на 4F-ки ще ми завидят......:D ей ми го мотора.... bcfeb9e4-a4bc-9278.jpg

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 4F0 910 401 A HW: 4F0 907 401 A

Component: 3.0L V6TDI G000AG 0020

Revision: --H01--- Serial number:

Coding: 0011372

Shop #: WSC 25283 141 11895

VCID: 1A37516B859FB9D3

2 Faults Found:

012597 - Intake Manifold Runner Control

P3135 - 001 - Lower Stop not Reached - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 6

Mileage: 137344 km

Time Indication: 0

Date: 2012.08.06

Time: 21:08:29

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 206.7 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 12.16 V

Duty Cycle: 88.8 %

Duty Cycle: 20.5 %

Duty Cycle: 20.5 %

001025 - EGR System

P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Mileage: 137527 km

Time Indication: 0

Date: 2012.08.11

Time: 06:00:16

Freeze Frame:

RPM: 2142 /min

Torque: 198.9 Nm

Speed: 121.0 km/h

Duty Cycle: 54.8 %

Duty Cycle: 20.9 %

Mass Air / Rev.: 552.3 mg/str

Duty Cycle: 54.4 %

Readiness: 1 1 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Интересното е, че по-рано е регистрирало грешката (на мен към 8:00 ми светна лампата, на Бургас)

MSM зареждам на ЛукОЙЛ (сега заредих на този на Драгичво - нормалната нафта). Този път сипах

и Liqui Moly Super Diesel Additive. Предполагам, че нито е от нафтата, нито от добавката -

просто е дошло времето за малко почистване. Другото логично е заради "почистващото действие" на

добавката да е станал проблема, знам ли ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази грешка сочи към моторчета на смукателните колектори според мен. ВЕСКО е доста по-запознат и скоро един колега имаше същия проблем. Едното е към 700лв, а е хубаво да се сменят и двете заедно с колекторите. Дано не се окаже това де, и чистенето да не е позакъсняло, но то всъщност чистене там малко трудна работа и не е като ЕГР тръбата при дросела. Иначе енджина светва по-късно като се понатрупа грешката или пък е с по-висок приоритет.

От колеги съм чувал че слагане на добавки в резервоара могат да задръстят горивните пътища с някой тромб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и с едно почистване на системата да се размине, тоя тип грешка съм я виждал логната и при мърляв дросел :hilezh: ... от там втората грешка за ЕГР-а е по-скоро следствие, а не първопричина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко ми светна "check engine" лампата. Пуснах един autoscan и се оказа проблем ЕГРа. Изчистих грешката, предполагам че не е крайно наложително да го "изчистя" веднага (тъкмо пристигнах в Слънчев бряг и имам желанието да си почина от проблемите). Сега имам няколко въпроса :

1. Мога ли да се прибера до София без да се занимавам с ЕГРа ?

2. Мога ли да го премахна (чел съм че на този мотор не може) ?

3. Имали ли сте такъв проблем - как, за колко пари и при кой го оправихтв ?

Здрасти,

Карай си почивката спокойно, пък и до София ще стигнеш после. От личен опит то го казвам, аз караж около 15000 км с тази грешка, почистих колекторите преди около 3 месеца и никакъв помен от нея. Единствената разлика е малко по нисък разход, около 0,5 - 1 л. градско.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съдействието! Много се радвам какви готини хора има тук :)

Според вас нормален ли е разхода, който ми даде - 7.3 ( като съм карал предимно по ограниченията, мн дъжд валеше, а и си бях сам в лявото платно през цялото време ). Мен направо ме разби показаното на борда, защото градско ми дава двоен - 13-15 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съдействието! Много се радвам какви готини хора има тук :)

Според вас нормален ли е разхода, който ми даде - 7.3 ( като съм карал предимно по ограниченията, мн дъжд валеше, а и си бях сам в лявото платно през цялото време ). Мен направо ме разби показаното на борда, защото градско ми дава двоен - 13-15 !

Здрасти,

Така е извънградското. Аз карам доста извънградско и съм постигал най-различно стойности - от 5.3 до 9. Говоря за около 400 км пробег. Средната скорост съответно ми е била - 70 при 5.3 и 136 км/ч при 8.3 разход. С други думи разхода ти е нормален :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, нормален е. Не знам къде точно е най-икономична, но мисля че при около 90 км/ч.

Със сигурност мога да кажа, че гори твърдо 8/100 при 150 км/ч забити на темпомат. :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съдействието! Много се радвам какви готини хора има тук :)

Според вас нормален ли е разхода, който ми даде - 7.3 ( като съм карал предимно по ограниченията, мн дъжд валеше, а и си бях сам в лявото платно през цялото време ). Мен направо ме разби показаното на борда, защото градско ми дава двоен - 13-15 !

Абсолютно нормално е колега, при мен дори и над 15 отива когато съм в задръстване в центъра (на Софиая). Най-ниско ми даде едно връщане от Пловдив, карах икономично - 6,0 при 90-110 км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има добавки за изчистване на ЕГР на WYNNS EGR3 http://www.wynns.net/product_files/Exhaust%20Gas%20Recirculation%203%2023379%20%20High%20Pressure%203%2012193%20PIS.pdf. Вижте темата, според мен е по-лесно от разглобяването. На С220 ЦДИ го пробвах и свърши работа. 12лв е спрея.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Благодаря на всички за съдействието! Много се радвам какви готини хора има тук :)/>

Според вас нормален ли е разхода, който ми даде - 7.3 ( като съм карал предимно по ограниченията, мн дъжд валеше, а и си бях сам в лявото платно през цялото време ). Мен направо ме разби показаното на борда, защото градско ми дава двоен - 13-15 !

Здрасти колега,току що влизам във форума и ти видях проблема.значи почти сигурно е, че грешката на ЕГР-а ти е в следствие на другата грешка за дросела.При мен излиза тази грешка за дросела на едни 1000 1500 километра, но след изчистване с ваг-а се оправя.Тя се появава с натрупване.Свали си дросела и си го изчисти защото 100% е задръстен пътя на ЕГР-а.

За добавката дето я слагаш в нафтата-НЕ СЕ ПРЕЦАКВАЙ САМ!Недей да слагаш защото ще си прецакаш горивната система и после нерви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте колеги,карам А6 4ф 3.0тди -знае ли някой къде в София могат да ми изчистят механично ЕГР-а и дросела,в Порше директно го сменяли?Ако може с добавка в нафтата също е вариант,четох че и дюзите се подобрявали?!Светна ми чек енджина,след 300км загасна сам-като го разчетох излезе ЕГР-клапан.Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Казаха ми, че като се свали дросела и после колата нямало да го разпознае..Истина ли е?? и ако не има ли нещо специфично в свалянето на дросела и почистването му??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Няма такова нешо, но е хубаво да се направи адаптация.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази адаптация аз няма как да я направя предполагам, тъй като нямам кабел..но ако си изчистя сам дросела може ли да ме пратите при някой който да направи тази адаптация.. и всъщност ако не я направя ще свети ли пак чек-а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма адаптация на дросела. Лесно сваляне (на три болта), почистване и слагане, триене на грешката и това е. Ако пак набива грешки проблема е в зъбните колелаи/ или актуатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...