Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Колеги, някой може ли да ми снима или напише номера на самата човка на теглича?... Че имам известни трудности при поставянето й и може да се окаже, че не е оригиналната!... Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Поставяш ключето и го завърташ, !!!! издърпваш "врътката" към теб и тогава завърташ - съчмите и "пишката" отзад се прибират; Набутваш го нагоре докато каже ЩРАК - готов си, махаш ключето.

Оригиналният е бял (някаква полу-алуминиева сплав), разликата с черните е в размера (по-къс и опира в бронята)

Принципно ако влиза точно в кората в резервната гума няма как да е различен.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опира, точно така, и не мога да го сложа, без да махна сребристата пластмаса... Иначе влиза в дупката спокойно... Та явно ще го разменям за по-дългата човка.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Чистачките - перата са "не традиционни", някой скоро да е купувал да каже цена и от къде? В кварталният магазин започнаха със 70+ stupid.gif

Оригиналните в Порше са 100 лева комплекта, може да намериш в магазинната мрежа Bosch около 65-70 лева комплекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омръзна ми от фалшиви чаркалъци.

Ето какво монтирах днес...

Надявам се да изкарат повече от 10000км,последните лемфьордер едвам 8500км.

Та така..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омръзна ми от фалшиви чаркалъци.

Ето какво монтирах днес...

Надявам се да изкарат повече от 10000км,последните лемфьордер едвам 8500км.

Та така..

Е ... се едно ми четеш мислите.

кажи сега от къде/колко да си поръчам, че и моята се е разхлопала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, минах 35000км за една година. Смених 2 пъти масло, 2 биелетки, една възглавница, един накрайник, две карета (няма кой да гледа маншоните :D ),от Порше съм си взел една капачка за джанта и емблема 2.5 (че някой си я сложи на неговата). Капака отварям само за течност за чистачки!!!С една дума Душегуб :P

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До момента никаква,днес съм минал 320км.никаква разлика - държи се нормално може би малко по-стегнато в завоите ама може и да си внушавам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, минах 35000км за една година. Смених 2 пъти масло, 2 биелетки, една възглавница, един накрайник, две карета (няма кой да гледа маншоните :D/> ),от Порше съм си взел една капачка за джанта и емблема 2.5 (че някой си я сложи на неговата). Капака отварям само за течност за чистачки!!!С една дума Душегуб :P/>

Поздрави !

Добър отчет! Все така да бъде!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия полиуретанови тампони са няма такова дърво.Аз изкарах 3-4000 км и като се започна едно скърцане,едно хлопане,нямам думи.Тампоните на долния голям носач заминават за нула време и ги свалих разкъсани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Nissan Patrol съм сложил такива,колегите от Offroad форума също слагат.

До момента нема мърдане а за експлоатацията не ми се говори каква е...

Има достатъчно снимки и материали...

Пробно е все пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

само да вметна, че и при мен се наблюдава такова леко връщане. струва ми се, че не е нормално и това е една от причините да сменя маслото на ск.кутия....

и така, да се отчета и аз.. от една седмица съм със сменено масло на скоростната кутия (колегата Raino - и тук мерси)... около 5л се източи и към 5.5л доляхме. утре отивам да проверя нивото как е и ако се наложи (сигурно ще) - още 200-300 мл ще събере. Разликата към подобро е повече от осезаема. направо ми стана голям кеф какво черно нещо изтече и какво бистро се влива. предавките се сменят доста добре (без известно "чудене", дали да сменя или не), на кикдаун на режим спорт - бих казал мигновено реагира, преди имаше към секунда забавяне. на нормален режим - също реагира без забавяне. това се наблюдава при мен.

"леко връщане" - си го има, но не чак толкова. явно си е нещо от рода на полусъединител. така си го обяснявам и го смятам за нормално вече...

цялото обслужване излезе който се интересува:

Въздушен филтър 059 133 843A

Поленов филтър 4B0 819 439C

Горивен филтър 057 127 435 D

Масло, оригинално VAG 5W40, 6л (остана 0.5л за доливане - но не се е налагало досега).

Масло ск. кутия G 052 162 A2 7л (остана 1.5л)

филтър на кутията 01V 325 429

Уплътнение 01V 325 443

Уплътнение 01V 321 371

за цени - при колегата (може да има известни промени).

летни гуми: 235/55/17 - изпаднаха на изгодна цена (40лв парчето - Pirelli STR Scorpion) и ги обух за летни (иначе са всезезонки). като гледам 2 лета ще изкарат...

маншон на предно външно каре - между 20-30 лв. видях, че е заминал като го вдигнахме...

тотал:

около 750 лв + 100лв (при приятел със сервиз за смяна на масла и гуми)...

както каза колегата Svetto - "душегуб" :-).

остава Април /Май данък, преглед и каско...

Редактирано от Cepro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, ти си поредния, който е много доволен от смяната на масло на кутията. С оглед на доста клиенти направили тази процедура на типтроник спокойно мога да кажа, че не намирам за уместна теорията как не трябвало да се сменя маслото.

Когато се поддържа една кола както е описъл колега по-горе, тя никога няма да е "душегуб".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Когато се поддържа една кола както е описъл колега по-горе, тя никога няма да е "душегуб".

съгласен съм... една кола като не се поддържа и не се отстрани навреме каквото има за правене - смятай, че заминава другото по веригата и тогава цифрата се покачва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейй Серго :) заразихте ме и мен с тея масла , та и аз минах оттам ,макар да ми е ръчна кутията.На 214 000 стана и май досега не беше сменяно. Маслото 75-90 Та резултата при мен : от кутията излезе 3.300 събра 3.400, от задния диференциал излезе 1.4 събра 1.5, раздатъчна кутия излезе 700-800 а събра 1.5.От цялата галимация в момента скоростния лост омекна доста и влизат доста по меко. Незнам дали си внушавам , но сякаш се смени и звука на мотора по време на движение, явно и от кутията е понашумявало преди.Нови накладки отпред и отзад готови сме за лятото. С една дума доволен съм и аз :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... от задния диференциал излезе 1.4 събра 1.5...

ааа, забравих да кажа, че забелязахме омазняване на задния дифиринциал. някакво по специално обслужване? че утре смятам да го отварям и ще видим откъде изпуска масло... гарнитурка ли е? семеринг ли е? някой да сподели какво да очакваме?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си първия в моята практика който казва че има омазняване на диференциял и то заден/за мен най здравия възел в цялата кола/,погледнете хубаво да нее маншон и изхвърлената грес да сее стекла...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа, забравих да кажа, че забелязахме омазняване на задния дифиринциал. някакво по специално обслужване? че утре смятам да го отварям и ще видим откъде изпуска масло... гарнитурка ли е? семеринг ли е? някой да сподели какво да очакваме?

Серго, колегата Коскоо е прав. Както знаеш аз съм ветеран "мазохист" и по задната част съм сменял само амортисьори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си първия в моята практика който казва че има омазняване на диференциял...

сега се връщам от сервиза.. скоростната кутия е ок. догоре... няма за доливане вече. семеринг за заден дифиринциал поръчахме - 7.50 лв :-)... ще видя кога ще я оставя, че бая време ще отнеме там, а днес ми трябва. маншона здрав изглежда. ще видим и ще споделя какво излезе като го отстраним проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се разпиша в темата: днес изкарахме колата от бокса с чисто нов ангренажен комлект, водна помпа, обтегач и палец, термостат. Пистовата група с прилежащите ролки е сменяна преди по-малко от година (което се потвърди и при проверката сега), така че "голямото страшно" за мен приключи. Профилактично сменихме и фреона - така и така се тегли при разбутването на радиаторите и муцуната.

Другия месец ми е време за масло и филтри и след това не предвиждам някакви сериозни изваждания до края на годината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

...семеринг за заден дифиринциал поръчахме - 7.50 лв :-)... ще видя кога ще я оставя, че бая време ще отнеме там, а днес ми трябва. маншона здрав изглежда. ще видим и ще споделя какво излезе като го отстраним проблема.

и така - за 3 часа работата се оправи... срещу 20 лева всичко... сега ще се наблюдава малко и маслото там искам да сменя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Имам едно лекичко чукане отзад в дясно струва ми се под задната седалка (или по напред или по назад), не винаги , давам газ "чук" , после при намаление - спирачка "чук".

Появи се (не веднага след няколко дена) след смяна на накладки, задни дискове и смяна гумички на единият апарат ..... и нещо .. по ръчната (не беше наясно как се регулира и ......) от един форумен майстор.

Гледах го 4 пъти, биелеткие смених (бяха заминали), но нямаше тампони за стабилизиращата щанга (върнахме старите), уж апаратите ама те не чукат, кардан гледахме, тампони на мост/диференциал .... няма и няма.

Някой ако има снимки/схеми на ръчна спирачка, кардан или идея ....

Събота/неделя ще му махна стабилизиращата щанга за тест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...