Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Най-вероятно е актуатора, виж на канал дали се движи открай-докрай, на жената на колата беше запекъл и пълен с ръжда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да, правеше го и преди при сходни условия и тогава смених N75. Самият клапан си беше умрял де, но явно не бил точно в него проблема.

Откакто имам колата, турбо не съм чистил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Allroadисти,

Сашо, моля те да споделиш при кого ще направиш процедурата, и аз се замислям за една профилактика на геометрията + всичките входящи тръби кулери ЕГР и там подобни простотии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добре, другата седмица като мина под ножа, ще разказвам.

 

Иначе след едногодишно моткане дойде едномесечното търсене, звънене по автоморги и ето днес най-сетне си намерих комфорт модул с номер точно като моя, който се беше предал в резултат на пийване на малко вода.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета имам въпрос.... мисля да сменям най накрая възглавница обаче имам дилема качвам колата на 4-то ниво пръскам го с малко веро не излизат мехури пускам 3-то ниво същата процедура.. няма мехури пускам 2-ро ниво пак няма мехури и като тръгна да пускам на 1-во и изведнъж за няма секунда и пада под калника. Та се чудя да ли е възглавница или тези гумените уплътнения  ?? Някой ако си има идея ще се радвам да каже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Кои гумени уплътнения имаш предвид?

Да не визираш чашката, на която е нахлузена възглавницата?

Симптомите са като от претрита възглавница, но като така и така пръскаш с веро, провери пак за всеки случай.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да тези имам предвид и по специално това което е от долната страна... но няма как да напръскам с веро като сваля на 1-во ниво защото пада за секунда и не мога да видя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, вчера моя душко сефте ми направи проблем. На магистралата за София малко я понапънах и ми светна жълтата лампа за маслото МIN .Направи ми впечатление , че температурата на маслото доста се е качила малко над 100 градуса а нормално си ми варви към 80 реших все пак да долея малко масло 100гр, лампата изгасна. На връщане пак светна на 30 км преди да се прибера и то пак при висока скорост и реших да не доливам защото знам че си е 100% в норма до сега не ми е пипала масло никога. Оставих я да изстине след 3-4 часа го проверих беше си точно 1 мм над макса. Днес покарах около 50км и не ми е светвала отново. Та въпроса ми на какво може да се дължи това? нисък вискозитет на маслото? Зацапан датчик ? или просто маслото при тази висока температура си е станало като водичка ? иначе няма проблеми с паленето, нито с ускорението :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ти кажа, че на мен като карам по магистрала уреда показва температура на маслото 110-120 градуса, така че при теб въобще не е висока.

Може да ти светне лампа, ако маслената помпа не работи коректно, мисля. Не знам обаче, това как се проверява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се провери помпата дали осигурява необходимото налягане, предполагам с манометър (при различни обороти на двигателя). Иначе маслото го проверявай малко след като изгасиш мотора, не чакай няколко часа (поне такава е процедурата в книжката, не вярвам за С5 да е различно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз днес смених маслото и без това му беше време , лампата изгасна надявам се да се е решил проблема ;) ако светне пак ще проверя помпата ако не е от нея ще видя датчиците, ще пиша какво е станало все пак за напред ако на някои му се случи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Allroad-ци!

 

Както си му е редът, отчитам се за здравето на каляската.

От вчера съм с нов комфорт модул, обучен (сяда, ляга, носи топка), със сменени микроключета във вратите плюс една нова брава. Сефте разбрах, че зумера за забравени фарове работи. Работят си и всички функции на комфорта, в т.ч. и дистанционното отключване. Проработи и проветряването на салона, функция на соларния люк, която май се управлява също от комфорт модула.

Като глезотийка сме почерпили турбото с едно хубаво почистване, също и сензора на дебитомера.

Абе доволен съм отвсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата DJANO: Цени не мисля че е коректно да се споменават, трябва да се искат лично, но аз съм доволен. Знаеш, къде да питаш :hilezh:

Мога да кажа за модула - намерих го за 100 лева, като в случая водещия критерий беше не цената, а да отговаря буквата в края.

 

До колегата Krisko_A6: Още не съм я пробвал на висока скорост, но общо взето би трябвало да е решен проблема. Майсторите казаха че геометрията е заяждала в най-горно положение, т.е. горе-долу точно където трябва да идва максималния наддув. Като я изкарам на магистралата, ще тествам и ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AALEXANDROV сега след като смених маслото, и на мен температурата започна да ми стои на 100-110 градуса преди никога не се е вдигала до там все под 100 даже и на 80 си стоеше :) обслужих я със същата марка масло пак 5W40 на какво се дължи тази разлика нз :) слагам и снимка от преди бях я снимал за да питам нормално ли е да върви на 80 градуса 

post-90013-0-57552500-1438266268_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надявам се (то това е промяната + залъгването на умната дюза)... пак наблюдавам още... отиване и връщане: 8.7 по борда... сега съм градско... ще споделя след време... в края на Юли ще имам дълго пътуване с пълен багажник + деца + жена :-)... 

та споделям... с деца, жена, багаж = 8.4 по борда. 67км/ч средна скорост (извънградско, без магистрала)... доволно... преди под 9.7 не съм го виждал този показател.. определно повече минавам с един резервоар.  

Редактирано от Cepro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурата на маслото на 100C не съм я виждал аз, не знам дали е нормално или не. Факт е, че при скорости над 140км/ч. по-продължително губи масло, може би така се охлажда  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да ви кажа днес гледах в жегата и задръстването и си ми показваше 120 градуса стрелката на уреда за температура на маслото, а обикновено градско е между 110 и 130 градуса.

Сега като се замисля, на магистрала и до 130 е показвала стрелката. Умишлено казвам "показания на стрелката" защото може и да има разлика с реалната температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще тествам моята тия дни на магистрала как ще е, но предишната ми а6  2.5тди лепеше пак 100 градуса, при повече юркане по магистрала вдигаше 110 (по стрелка).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз кавам с 5W-40, може би с 5W-30 малко по-ниска ще е да е температурата.

 

Аз да ви кажа днес гледах в жегата и задръстването и си ми показваше 120 градуса стрелката на уреда за температура на маслото, а обикновено градско е между 110 и 130 градуса.

Сега като се замисля, на магистрала и до 130 е показвала стрелката. Умишлено казвам "показания на стрелката" защото може и да има разлика с реалната температура.

Самоцитирам се, защото съм объркал малко цифрите - градско стрелката обикновено е между 100 и 110 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди мaлко се върнaхме от бургaс до стaрa зaгорa.зaнулих рaзходa и км нa излизaне от бургaс.нa влизaне в стз,среднa скорост 131 км/ч рaзход 9.6 нa местa кедето беше слaб трфикът я нaстъпaх до 210 220 зa мaлко(10-20км) стрелкaтa нa мaслото скочи до към 130грaдусa кaто върнaх гaзтa пaднa нa 115 и темперaтурaтa нa водaтa се покaчи по стрелкa до към 95-98 и после се върнa нa 90

Редактирано от PLAMEN_79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от около седмица след смяна на масло и въздушен филтър колата ми взе да пали трудно когато е загряла. На 2-3 пъти след като запали ми светва лампата на ЕСП и на въздушното, някой да има предположение на какво може да се дължи това ps. Забравих да споделя , че през последната седмица заредих 120 литра дизел от един държавен Петрол, може ли да е от кофти нафта?

Редактирано от Chanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...