gibonass Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Най-вероятно е актуатора, виж на канал дали се движи открай-докрай, на жената на колата беше запекъл и пълен с ръжда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 20 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Да, правеше го и преди при сходни условия и тогава смених N75. Самият клапан си беше умрял де, но явно не бил точно в него проблема.Откакто имам колата, турбо не съм чистил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Привет Allroadисти,Сашо, моля те да споделиш при кого ще направиш процедурата, и аз се замислям за една профилактика на геометрията + всичките входящи тръби кулери ЕГР и там подобни простотии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) Добре, другата седмица като мина под ножа, ще разказвам. Иначе след едногодишно моткане дойде едномесечното търсене, звънене по автоморги и ето днес най-сетне си намерих комфорт модул с номер точно като моя, който се беше предал в резултат на пийване на малко вода. Редактирано 24 Юли 2015 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Момчета имам въпрос.... мисля да сменям най накрая възглавница обаче имам дилема качвам колата на 4-то ниво пръскам го с малко веро не излизат мехури пускам 3-то ниво същата процедура.. няма мехури пускам 2-ро ниво пак няма мехури и като тръгна да пускам на 1-во и изведнъж за няма секунда и пада под калника. Та се чудя да ли е възглавница или тези гумените уплътнения ?? Някой ако си има идея ще се радвам да каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 26 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 (Редактирано) Кои гумени уплътнения имаш предвид?Да не визираш чашката, на която е нахлузена възглавницата?Симптомите са като от претрита възглавница, но като така и така пръскаш с веро, провери пак за всеки случай. Редактирано 26 Юли 2015 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 да тези имам предвид и по специално това което е от долната страна... но няма как да напръскам с веро като сваля на 1-во ниво защото пада за секунда и не мога да видя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Здравейте колеги, вчера моя душко сефте ми направи проблем. На магистралата за София малко я понапънах и ми светна жълтата лампа за маслото МIN .Направи ми впечатление , че температурата на маслото доста се е качила малко над 100 градуса а нормално си ми варви към 80 реших все пак да долея малко масло 100гр, лампата изгасна. На връщане пак светна на 30 км преди да се прибера и то пак при висока скорост и реших да не доливам защото знам че си е 100% в норма до сега не ми е пипала масло никога. Оставих я да изстине след 3-4 часа го проверих беше си точно 1 мм над макса. Днес покарах около 50км и не ми е светвала отново. Та въпроса ми на какво може да се дължи това? нисък вискозитет на маслото? Зацапан датчик ? или просто маслото при тази висока температура си е станало като водичка ? иначе няма проблеми с паленето, нито с ускорението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Само да ти кажа, че на мен като карам по магистрала уреда показва температура на маслото 110-120 градуса, така че при теб въобще не е висока.Може да ти светне лампа, ако маслената помпа не работи коректно, мисля. Не знам обаче, това как се проверява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Може да се провери помпата дали осигурява необходимото налягане, предполагам с манометър (при различни обороти на двигателя). Иначе маслото го проверявай малко след като изгасиш мотора, не чакай няколко часа (поне такава е процедурата в книжката, не вярвам за С5 да е различно). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 аз днес смених маслото и без това му беше време , лампата изгасна надявам се да се е решил проблема ако светне пак ще проверя помпата ако не е от нея ще видя датчиците, ще пиша какво е станало все пак за напред ако на някои му се случи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Привет Allroad-ци! Както си му е редът, отчитам се за здравето на каляската.От вчера съм с нов комфорт модул, обучен (сяда, ляга, носи топка), със сменени микроключета във вратите плюс една нова брава. Сефте разбрах, че зумера за забравени фарове работи. Работят си и всички функции на комфорта, в т.ч. и дистанционното отключване. Проработи и проветряването на салона, функция на соларния люк, която май се управлява също от комфорт модула.Като глезотийка сме почерпили турбото с едно хубаво почистване, също и сензора на дебитомера.Абе доволен съм отвсякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Здравей, Някакви цени да споделиш, ако е възможно? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Е кажи за турбото - от него ли беше забиването с по-висока скорост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 До колегата DJANO: Цени не мисля че е коректно да се споменават, трябва да се искат лично, но аз съм доволен. Знаеш, къде да питаш Мога да кажа за модула - намерих го за 100 лева, като в случая водещия критерий беше не цената, а да отговаря буквата в края. До колегата Krisko_A6: Още не съм я пробвал на висока скорост, но общо взето би трябвало да е решен проблема. Майсторите казаха че геометрията е заяждала в най-горно положение, т.е. горе-долу точно където трябва да идва максималния наддув. Като я изкарам на магистралата, ще тествам и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 AALEXANDROV сега след като смених маслото, и на мен температурата започна да ми стои на 100-110 градуса преди никога не се е вдигала до там все под 100 даже и на 80 си стоеше обслужих я със същата марка масло пак 5W40 на какво се дължи тази разлика нз слагам и снимка от преди бях я снимал за да питам нормално ли е да върви на 80 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Не ми се струва да е нормално температурата да стои на 80 градуса. Сега ми се струва по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 На мен при градско каране вдига 100 градуса и там залепя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 (Редактирано) надявам се (то това е промяната + залъгването на умната дюза)... пак наблюдавам още... отиване и връщане: 8.7 по борда... сега съм градско... ще споделя след време... в края на Юли ще имам дълго пътуване с пълен багажник + деца + жена :-)... та споделям... с деца, жена, багаж = 8.4 по борда. 67км/ч средна скорост (извънградско, без магистрала)... доволно... преди под 9.7 не съм го виждал този показател.. определно повече минавам с един резервоар. Редактирано 30 Юли 2015 от Cepro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Температурата на маслото на 100C не съм я виждал аз, не знам дали е нормално или не. Факт е, че при скорости над 140км/ч. по-продължително губи масло, може би така се охлажда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Аз да ви кажа днес гледах в жегата и задръстването и си ми показваше 120 градуса стрелката на уреда за температура на маслото, а обикновено градско е между 110 и 130 градуса.Сега като се замисля, на магистрала и до 130 е показвала стрелката. Умишлено казвам "показания на стрелката" защото може и да има разлика с реалната температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Ще тествам моята тия дни на магистрала как ще е, но предишната ми а6 2.5тди лепеше пак 100 градуса, при повече юркане по магистрала вдигаше 110 (по стрелка). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 31 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Аз кавам с 5W-40, може би с 5W-30 малко по-ниска ще е да е температурата. Аз да ви кажа днес гледах в жегата и задръстването и си ми показваше 120 градуса стрелката на уреда за температура на маслото, а обикновено градско е между 110 и 130 градуса.Сега като се замисля, на магистрала и до 130 е показвала стрелката. Умишлено казвам "показания на стрелката" защото може и да има разлика с реалната температура.Самоцитирам се, защото съм объркал малко цифрите - градско стрелката обикновено е между 100 и 110 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 (Редактирано) преди мaлко се върнaхме от бургaс до стaрa зaгорa.зaнулих рaзходa и км нa излизaне от бургaс.нa влизaне в стз,среднa скорост 131 км/ч рaзход 9.6 нa местa кедето беше слaб трфикът я нaстъпaх до 210 220 зa мaлко(10-20км) стрелкaтa нa мaслото скочи до към 130грaдусa кaто върнaх гaзтa пaднa нa 115 и темперaтурaтa нa водaтa се покaчи по стрелкa до към 95-98 и после се върнa нa 90 Редактирано 31 Юли 2015 от PLAMEN_79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 (Редактирано) Колеги от около седмица след смяна на масло и въздушен филтър колата ми взе да пали трудно когато е загряла. На 2-3 пъти след като запали ми светва лампата на ЕСП и на въздушното, някой да има предположение на какво може да се дължи това ps. Забравих да споделя , че през последната седмица заредих 120 литра дизел от един държавен Петрол, може ли да е от кофти нафта? Редактирано 4 Август 2015 от Chanchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване