Jump to content

От 1.6 към 2.0 ?


sskamen

Recommended Posts

Здравейте колеги.. От 2 седмици съм притежател на Б4 комби 1,6 101 к.с Много е запазена и всичко е стегнато обаче се убедих че тази кола е много мудна и не става за извънградско, трудно се изпреварва, на 140 с 4200 оборота не си е работа.. А и разхода ми е 17 градско на газ и изпарителя е сменен, Мисля да сложа 2.0 90 к.с Въпроса ми е става ли скоростната кутия от моя на другия двг? И нека ако има колеги с 1.6 да споделят толкова ли харчи този мотор наистина..

ПОЗДРАВИ :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се занимавай с глупости !

Второ - моята е 115 коня, и с читаво такова като твоето вървим до 180 км/ч наравно както се казва !

Изпарителя е сменен казваш - чакай да слегнат мембраните !

Кво толкова ревете не мога да разбера ...

По-добре сложи други скорорости, и си карай колата !

Иначе за въпроса - стават скоростите !

Но пак ще ти кажа - карай си колата, един от малкото 4 цилиндрови който ми хареса как се набира и върви :)

Като за 1.6 де !

Може да я закачиш да я преслушате какво не и е в ред, и да се радваш после !

Колата си е мноогоо добра, просто повечето не знаете как да я карате !

Не се обиждай, но масово наблюдавам това на собствениците на точно такива коли !

Може да си попишете малко с НСОНСО - той има такова !

Справка моят подпис :lol:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах точно такава, преди време, та ще си позволя да понапиша и аз:

1-Относно мудността - това си е чисто субективен фактор, но пък нормално е да е по-бавен автомобила, в сравнение с други с по-големите мотори. Апропо: Ти тая кола, като я купува, не я ли пробва ?

2-Относно разхода - при всеки един автомобил (дори и с еднакви двигатели) е различен и зависи от хиляди фактори - най-вече от задволанния механизъм. При този мотор в града с включен климатик и без издевателства нормалното е около 11-12/100. Извънграда - 9-10/100.

3-Относно оборотите - така е - мотора е "понастъпан" за да се изкарат конете - няма спасение (освен минаването на дизел).

4-АГУ- Ако не си с ГИ има една малка особенност при монтажа , която не знам при теб, дали е спазена. Най-добре направи няколко снимки на система и ги покажи. Възможно е и сменения изпарител също да не работи коректно.

Това най-общо, ако имаш още питания - давай...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апропо: Ти тая кола, като я купува, не я ли пробва ?

И да я е пробвал, го е правил в града, където не се разбира размера на щетата :)

По темата - не се занимавай колега, или успокой малко карането. Ако не ти харесва по-добре я продай и вземи кола с по-голям мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Колата си е мноогоо добра, просто повечето не знаете как да я карате !

...

Май малко повече си си повярвал ... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АДА не е маторя за гонки определено. Но си има своите достоинства при спокойно каране, като икономия (относително) и много тиха работа. Най си е добър да си пуснеш някаква кънтри-музичка и да си се пуснеш с кеф из извънградските шири без да бързаш.

Силно се съмнявам обаче 2.0 моно да има динамиката на АДА, затова лично мое мнение е че не си струва конверсията. Както казват в подобни случаи, ако не те устройва двигателя, разкарай колата и се купи друга с мотор, който те устройва.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не съм я взел за гонки, но просто искам като си вляза на баир със 120 да излизам пак с толкова.. И да колата има АГУ, ще щракна мотора по късно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не караш много извънградско не си струва упражнението дето си намислил....Максимум да смениш скоростите с такива от АБК, но дали има голям ефект :gruebel: Разхода ти е голям, но се дължи на проблем с АГУ-то , който няма да е сума ти цифра. Моторетката е перфекшън за градско и скорост до 110 км. АБТ има само едно предимство.....ниските обороти при по-висока скорост. АБК също не е самолет...тези 115 коня много не се усещат.

Ходи на читав газаджия да оправиш разхода и си карай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като си вляза на баир със 120 да излизам пак с толкова

Евентуално скорости дали сменяш, или си катериш на V-та ?!

Защото точно АДА с 120 мисля че е точно на макс торГ, и не трябва да издъхва !

Не знам - това на Наско си тича предоволно и си набира и все !

ВИж оправи което не е в ред, и карай колата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее,браво,един колега да видя,че харесва тъй оплюваното АБТ.Слагай АБТ-то и хич да не ти пука,най-много да ти вдигне разхода с още 1-2 кила и да спре да върви съвсем. :D Обаче,за сметка на това ще влизаш в баира само на 5-та със сто и ще го изкарваш със сто и десет,и то с 5 човека и багаж. :D ,на газ.За пример давам моя кош. :D Мнооо върви,а как гори-масло,газ,тифрис,за зинбин няма да говоря. :steinigung: Страшно е.

Човек,карай си колицата и не се вкарвай във филми,сам.Един мой колега имаше АДА,на метан,според моята преценка,колата си вървеше перфектно,докато не се запали,заради бензина,да уточня.Продаде я пича,за скрап,обаче някакви я купили и я направили и сега машинката си джитка на метан,без проблеми. :zustimm:

Редактирано от batiaro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

А да питам също, някои слагал ли е блок от АБК на АДА.. Сега това ми се върти.. Сравних гарнитурите-еднакви са..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости,ако ще сменяш мотора шибни 2.8 и забравяш!!!Ти не си ли карал колата като си я взел,определено не е за рацерски изпълнения,но аз съм мнооооооого доволен точно от това пусто АДА 1.6.Карам я на бензин и съм доволен от разхода,извънградско ми дава под 8(гаранция) ако карам 120-130,иначе с 100-110 6.5(също проверено).С 4-ма човека и какви ли не куфари и багажи съм си я закрепвал на 140-150 и нямах никакви забележки ,освен за разхода :hilezh: -Сливен-София през старият път (Нова Загора)и чак тогава на магистралата почти половин резервоар,но под 140 не съм паднал.Според мен или я остави така или сложи някой змей 2.6 2.8 или NG-то 133.Аз бих се замислил за куатро да и сложа,а не мотор по-мощен,но 1.6 с куаттро :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с АДА 1,6 и е доста интересен мотор.С ГИ си ми пасва разхода,като имам на ден между 30-60 км.,но е интересен факта ,че от 5 г. насам никога не ми е отказал стартиране и транспортиране до точка Б.По всяко време и никога не се съмнявам ,че ще ме издъне....сутрин тръгвам за работа в 5,00ч. Веднъж бе -18градуса ,но лампата за маслото продължи да свети след старта 5мин. и после изгасна....успокоението ми бе третия уред за налягане на маслото който сочеше фул. :hilezh: Няма душа тоя мотор,че и 205км/ч. си кара :dance:,но и купето е тежко,тежко е. :zustimm: Не се продава. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ми интересно. Каква разлика в разхода очаквате между 1,6, 2.0 било и 16 клапана?

И четирите вида двигатели (101, 90, 115, 140 коня) харчат еднакво на едно и също купе. И при еднакви шофьорски навици.

Който се е самонаказал с "евтин" данък да си носи "спестяването" и да си трае.

...Няма душа тоя мотор,че и 205км/ч. си кара :dance:...

Да, да. Може дори и 230 ама не си го настъпил достатъчно. Стига вицове.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми главата на АДА е с най големи клапани от на АБТ и АБК. С тази късата кутия, няма ли да има осезаема разлика във вървежа? Ако не, ще си сложа поне само една кутия от АБК, че с тази не се издържа и ще си карам колата.. Не е нормално на 4000 оборота 120 км/ч.. А ако изляза на магистрала какво ще правя? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... на 140 с 4200 оборота не си е работа..

Би ли уточнил. На 140 или 120 е при 4000 RPM?

Защото и моето АЦЕ при 140 км/ч е на 4000 и не се оплаквам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и аз да нямам душа ,но на оня дет е навън му се налага да си ги вдигне поне 2-3 пъти в годината тея 200км/ч на бенз и го прави.Тази скорост си е само на магистрала, щото си е муден ,но деснячката ми натежава само когато трябва :zustimm:/>/>/>

Караш на 6000 об/мин. Нямаш ядове :zustimm:/>/> и маслото не качва кой знай колко градус. :flehan:/> ,просто не сте свикнали с високите обороти господа ДИЗЕЛИСТИ......този двигател си ги покрива и препокрива.Както си свикнете конете :hilezh:

Редактирано от georgi 80 avant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 120 съм с 4000 оборота на 5-та. С най-късата кутия съм. Много ли ще се спъне колата ако сложа кутия от АБК. Другия вариант е блок от АБК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 120 съм с 4000 оборота на 5-та. С най-късата кутия съм. Много ли ще се спъне колата ако сложа кутия от АБК. Другия вариант е блок от АБК.

Смени само петата предавка от задното капаче. Търси си части от АКМ пета предавка с нея оборотите падат на 120км 3000. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата кутия ако сменя ще е по-добре, защото ако сменя само петата като съм със 120 на 3000 и като дам четвърта да ипреваря по-бързо примерно тя ще влезе на 5000.. Но като сменя кутията няма ли да се спъне колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...