SunShine Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Аз мисля, че при него няма нужда от абс за да работи блокажа.При него ако правилно съм чел донора е бил с вакумно управление на диференциала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 5 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Не е като синхро! 1:1 си е quattro с торсен среден диф. ABS няма колата, няма и да се монтира. Прекалено голяма заигравка ми се вижда, а и не съм фен на тази система.мисля,че инфото за зацепване на гума с грунд се взема от гривната на айби-то,като през това време то спира да работи като такова.Не разбирам съвсем какво искаш да кажеш! грунд??? Мисля, че всички Б4-ки куатро са с вакуумно задействане на блокажа, но самото му управление е ел.(електронно/електрическо) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 ..Не разбирам съвсем какво искаш да кажеш! грунд??? :gruebel:/> ...Май колега има предвид пътната настилка.Иначе за проекта едно голямо браво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 За пореден път те поздравявам Митак,това е божествено,което си направил.Два В4 аванта от предно станаха куатро,очакваме някакъв проект със седан и купе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 5 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 (Редактирано) Със седана нещата са абсолютно 1:1, а и вече има и такъв направен само дето е с много по-подходящ мотор от моя! NG При купето обаче не знам как седят нещата. Редактирано 5 Декември 2012 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Купето е с окачване на В3 куатроМечтата ми е В4 кабрио куатро .Но по запознатите ще кажат задницата от В3 ли е или В4,понеже е с две врати,предполагам че е от В3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Да - В3 е задното окачване на кабриото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 (Редактирано) Не разбирам съвсем какво искаш да кажеш! грунд??? :gruebel:/>/> Мисля, че всички Б4-ки куатро са с вакуумно задействане на блокажа, но самото му управление е ел.(електронно/електрическо)грунд,е пътната настилка по която се движи автомобила(може да не е асвалт...)включването на блокажа,е вакуумно-не задействането муинфото за това дали превъртат колелата(тоест и да се задейства) се взема от гривната на АБС-а,през неговите датчици.и,когато си включа блокажа,светва чека на АБС-а(тоест не работи,до изкючване на блокажа)http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen#How_they_workи,пак браво за начинанието Редактирано 6 Декември 2012 от kiril mitev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 браво за начинанието Браво е малко даже , . А ти Кире,стига си обърквал нещата, Дреме му на блокажа ,кво ше каже на АБС- гривната. При Б4 ,Ел блока за включване на блокажа следи само скороста (от датчика за километража) , и изключва АБС-а.Самия изпълнителен механизъм работи с Вакуум. Така че,много малко му трябва на колегата за да подкара блокажа. Системите дето мислиш ти са по-ново поколение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 6 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 (Редактирано) Питай ако нещо конкретно те интересува.Иначе формата на матрицата и тампона (профила в сечение) е почти copy-paste от профила на оригиналния тампон. Направени са някои опростения и промени на някои форми и размери. Матрицата е от стомана. Тампоните ги отляхме в една фирма в гр.Дряново, която се занимава с изработката на различни гумени изделия. Измериха твърдоста на гумата на оригиналния тампон (твърдост по Шор) и според нея са пекли новия. Материала е някаква маслоустойчива гума. За вложка на гнездото където се набива лагера са използвани вложките от оригиналните тампони, които изгорих. Представлява цилиндърче от ламарина с обърнати 2 бордчета от двете страни. При отливането на тампона в матрицата се слага метална гривна, за която той се вулканизира при отливането. След това се реже оригиналната конзола на висящия лагер и й се правят уши, чрез които после се затяга. Металната гривна влиза в така срязаната и направена с уши оригинална конзолка и се затяга. Понеже диаметъра на гривната е с малко по-голям от вътрешния диаметър на конзолата, се налага малко да се поотвори с внимателно изковаване. В общи линии това са нещата свързани с тампона. Редактирано 6 Декември 2012 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Митак поставям ти за задача да провериш как стоят нещата с поставяне на quattro на А6 С4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 6 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Съмнявам се да е много по-различна картинката от колкото при Б4! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 на ц4 е много по елеметарно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Браво,сега всичко с предно ще стане на куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 .... и ще свършат всичките "донори" по моргите :lol:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 (Редактирано) Браво Митак, много се радвам, че доказа възможността за успешно монтиране на quattro на Ауди с предно предаване! Направо разби теориите на сума народ, които писаха, че това е невъзможно и едва ли не е по-добре да се отреже и вземе цялата задница на колата донор с quattro отколкото да се преправя оригиналната. Време е да отвориш собствен сервиз с основна дейност "специализирани/екзотични проекти". При теб с пълна сила важи девиза: "няма начин да няма начин" ! Редактирано 14 Декември 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Докато трансплантацията е в раздел "специализирани/екзотични проекти", теорията още не е разбита.Иначе - поздравление за успешния проект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 (Редактирано) А-а не, докато не се присадят бъбреци от кола куатро на кола с предно, чак тогава може да се каже че теорията е разбита!За мен проекта е перфектен!!! Редактирано 14 Декември 2012 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 и на 100 Ц4 е подобно,само да не ме налазят форумните "майстори",че не ставало.Браво на успешния проект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 А-а не, докато не се присадят бъбреци от кола куатро на кола с предно, чак тогава може да се каже че теорията е разбита!Това вече е направено.Знам за 2 броя от форума,но е тайна кои са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 (Редактирано) Ако трябва да сме точни, 3 са! Редактирано 14 Декември 2012 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 14 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Това е едното и точно когато съм писал това си мнение в темата на колегата, вече бях видял направено другото, в България обаче. + моето стават 3, за които знам аз. Ако има други незабавно да се похвалят или, който знае да ги хвали! К`ви са тея тайни-майни!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Сега ще се окаже, че всеки втори е насаждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 (Редактирано) Поздравления за проекта и труда! Но мнението ми е, че освен за спорта не си заслужава цялата тази разправия.Колеги за положения труд. Редактирано 18 Декември 2012 от zorba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Що да не си заслужава? Зависи с каква сантиментална стойност е автомобила за собственика си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts