Jump to content

Quattro конверсия на B4 avant


Митака

Recommended Posts

Аз мисля, че при него няма нужда от абс за да работи блокажа.

При него ако правилно съм чел донора е бил с вакумно управление на диференциала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не е като синхро! 1:1 си е quattro с торсен среден диф.

ABS няма колата, няма и да се монтира. Прекалено голяма заигравка ми се вижда, а и не съм фен на тази система.

мисля,че инфото за зацепване на гума с грунд се взема от гривната на айби-то,

като през това време то спира да работи като такова.

Не разбирам съвсем какво искаш да кажеш! грунд??? :gruebel:

Мисля, че всички Б4-ки куатро са с вакуумно задействане на блокажа, но самото му управление е ел.(електронно/електрическо)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..

Не разбирам съвсем какво искаш да кажеш! грунд??? :gruebel:/>

...

Май колега има предвид пътната настилка.

Иначе за проекта едно голямо браво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път те поздравявам Митак,това е божествено,което си направил.Два В4 аванта от предно станаха куатро,очакваме някакъв проект със седан и купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със седана нещата са абсолютно 1:1, а и вече има и такъв направен само дето е с много по-подходящ мотор от моя! NG ;)

При купето обаче не знам как седят нещата. :nixweiss:

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето е с окачване на В3 куатро

Мечтата ми е В4 кабрио куатро :rolleyes: .Но по запознатите ще кажат задницата от В3 ли е или В4,понеже е с две врати,предполагам че е от В3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам съвсем какво искаш да кажеш! грунд??? :gruebel:/>/>

Мисля, че всички Б4-ки куатро са с вакуумно задействане на блокажа, но самото му управление е ел.(електронно/електрическо)

грунд,е пътната настилка по която се движи автомобила(може да не е асвалт...)

включването на блокажа,е вакуумно-не задействането му

инфото за това дали превъртат колелата(тоест и да се задейства) се взема от гривната на АБС-а,през неговите датчици.

и,когато си включа блокажа,светва чека на АБС-а(тоест не работи,до изкючване на блокажа)

http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen#How_they_work

и,пак браво за начинанието :bia:

Редактирано от kiril mitev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво за начинанието bia.gif

Браво е малко даже zustimm.gif, respekt.gif. А ти Кире,стига си обърквал нещата, Дреме му на блокажа ,кво ше каже на АБС- гривната. При Б4 ,Ел блока за включване на блокажа следи само скороста (от датчика за километража) , и изключва АБС-а.Самия изпълнителен механизъм работи с Вакуум.

Така че,много малко му трябва на колегата за да подкара блокажа. Системите дето мислиш ти са по-ново поколение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай ако нещо конкретно те интересува.

Иначе формата на матрицата и тампона (профила в сечение) е почти copy-paste от профила на оригиналния тампон. Направени са някои опростения и промени на някои форми и размери. Матрицата е от стомана. Тампоните ги отляхме в една фирма в гр.Дряново, която се занимава с изработката на различни гумени изделия. Измериха твърдоста на гумата на оригиналния тампон (твърдост по Шор) и според нея са пекли новия. Материала е някаква маслоустойчива гума. За вложка на гнездото където се набива лагера са използвани вложките от оригиналните тампони, които изгорих. Представлява цилиндърче от ламарина с обърнати 2 бордчета от двете страни. При отливането на тампона в матрицата се слага метална гривна, за която той се вулканизира при отливането. След това се реже оригиналната конзола на висящия лагер и й се правят уши, чрез които после се затяга. Металната гривна влиза в така срязаната и направена с уши оригинална конзолка и се затяга. Понеже диаметъра на гривната е с малко по-голям от вътрешния диаметър на конзолата, се налага малко да се поотвори с внимателно изковаване. В общи линии това са нещата свързани с тампона.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак поставям ти за задача да провериш как стоят нещата с поставяне на quattro на А6 С4 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се да е много по-различна картинката от колкото при Б4! B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Митак, много се радвам, че доказа възможността за успешно монтиране на quattro на Ауди с предно предаване! Направо разби теориите на сума народ, които писаха, че това е невъзможно и едва ли не е по-добре да се отреже и вземе цялата задница на колата донор с quattro отколкото да се преправя оригиналната. Време е да отвориш собствен сервиз с основна дейност "специализирани/екзотични проекти". При теб с пълна сила важи девиза: "няма начин да няма начин" :respekt:!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато трансплантацията е в раздел "специализирани/екзотични проекти", теорията още не е разбита:).

Иначе - поздравление за успешния проект :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А-а не, докато не се присадят бъбреци от кола куатро на кола с предно, чак тогава може да се каже че теорията е разбита!

За мен проекта е перфектен!!!

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на 100 Ц4 е подобно,само да не ме налазят форумните "майстори",че не ставало.

Браво на успешния проект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А-а не, докато не се присадят бъбреци от кола куатро на кола с предно, чак тогава може да се каже че теорията е разбита!

Това вече е направено.Знам за 2 броя от форума,но е тайна кои са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е едното и точно когато съм писал това си мнение в темата на колегата, вече бях видял направено другото, в България обаче. + моето стават 3, за които знам аз. Ако има други незабавно да се похвалят или, който знае да ги хвали! К`ви са тея тайни-майни!? :rotcol::hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за проекта и труда!

Но мнението ми е, че освен за спорта не си заслужава цялата тази разправия.

Колеги :respekt: за положения труд.

Редактирано от zorba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...