Jump to content

Recommended Posts

Дайте някакви отзиви за тези гуми. Похвалиха ми ги от няколко места и сериозно се замислих дали да не взема точно тях. Честно казано винаги съм ги подценявал заради шарката.

Ето линк как изглеждат - http://www.vredestein.com/car-tyres/summer/ultrac-sessanta/info/

Ще са размер 235/45/17 и ще се карат на кола с предно.

Всякакви отзиви биха ми били полезни.

Другия вариант са Dunlop SP Sport Maxx, миналата година си купих нови такива и бях доволен, но ги продадох с колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вертер караше А6-цата с такива и беше доволен. Така че вероятно са добри. На мен малко прекалено дизайнерски ми идват, като за автомобилна гума.

Относно предното... и ако смяташ наистина да чипваш колата, си вземи гуми с най-нисък възможен тредуеър. Съветче само. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръчал Nitto Invo линк, но нямам идея къде ще ги търсиш.

Масово ги карат на корветите и според думи на собствениците издържат около 30 000 мили.

Тредуеъра за W е 260 а за Y е 220, като всички пишат, че се държи много адекватно самата гума както на мокро така и на сухо.

Изключително тиха гума с перфектен хендлинг, пак по думи на собственици.

Ето това е шарката:

nittoinvoheaderd.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема такъв филм като с тея гуми!

Изключително шумни!

Недоизмислени канали, никакво отвеждане на вода!

В никакъв случай!!!

Кви канали... ?!? :gruebel:/> .. само нЕкви наченки на бразди ... водещи до никъде :hilezh:/>

Тва как ще отведе водата, като е затворено :steinigung:/>

0622091649.jpg

Направили са опит да наподобят Yokohama ...

5y1tac8.jpg

... но са направили едно голяяяямо нищо :steinigung:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант са Dunlop SP Sport Maxx, миналата година си купих нови такива и бях доволен, но ги продадох с колата.

Ако те устройват меките бордове на спортмакса - погледни и континенталите. От моя опит с чистия спортмакс - след един сезон започват да шумят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абсолютно!

Конти шуми само след известно време!

Аз бих погледнал Kumho Ecsta KU 31 ;)/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също се замислям за кумо 31. Наскоро карах с ханкук от новите и не и харесаха, прекалено меки са. Дайте идея за нещо по-твърдо, но и държащо на пътя. Досега много години карах с пилот ексалто и бях супер доволен, но вече не ги произвеждат за моя размер...искам нещо подобно като характеристика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам впечатления от "Hankook Ventus HII H405" бяха твърди, държаха се отлично, но са адски шумни.

Кой модел Ханкук си карал, че събирам мнения за тях!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hankook ventus prime 2 със скоростен индекс V. Имам колега със същата кола и сложих джантите с гумите за два дни да ги пробвам, гумите бяха на 3-4 хиляди км. Хем сега е студено и пак са много меки. Не мога да си представя лятото каква дъвка ще станат. Не са лоши, но искам нещо по-кораво, аз натискам доста и такива не ми вършат работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз миналото лято карах с тия гуми/вредещайн/, но моделът за джип 20".

Моите изобщо не бяха шумни като за 20-ки и не страдат от аквапланинг, въпреки че са доста широки. Единственото странно нещо е, че на много мокър път/наводнен/ издават шум като от леко виене на лагер, докато на сухо и мокро са си добре.

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вертер караше А6-цата с такива и беше доволен. Така че вероятно са добри. На мен малко прекалено дизайнерски ми идват, като за автомобилна гума.

Относно предното... и ако смяташ наистина да чипваш колата, си вземи гуми с най-нисък възможен тредуеър. Съветче само. <_</>

И аз помня, че той беше с такива и ще ми е полезно ако се включи в темата.

За чипа още не съм решил, но наистина е добре да се замисля за товарителния индекс .

Ти като си със същата кола и чипната даже с какво караш, даже май си със същия размер ?

Ако те устройват меките бордове на спортмакса - погледни и континенталите. От моя опит с чистия спортмакс - след един сезон започват да шумят.

Точно това ми харесва на Спорт макса, че бордовете са твърди колкото ми харесва, в същото време ми дават комфорт.

Другата ми любима марка освен Дънлоп беше Континентал, но съм страшно разочарован. За 1 година изглеждат ужасно, губят качества, след 2 се появяяат микропукнатини. Това го наблюдавам на вече 4ти комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Ти като си със същата кола и чипната даже с какво караш, даже май си със същия размер ?

Kumho Ecsta XS /KU 36/ 235/45/17

http://www.kristo-2.com/gumi/viewmodel.php?model=523&brand=3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, това не го бях мислил като вариант. Изглеждат добре и като гледам отзивите тук- http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Kumho/Ecsta-XS-KU36.htm са доста добри.

Предполагам и ти си доволен.

Само да имаха борд ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги-аз мога да кажа,че не сам доволен от лятнните гуми на гиславед.наистина ги карам вече сега ще стане 3-то лято.но още като ги взех в завойте на 60км-страшно ми шумяха и свиреха.а гумите са с скоростен инедекс .205/15/91х.като нови цената им бе 140лв-бройката.за зимният гиславед мога да кажа,че са доста добри гуми-но летните не се сещтам точно какъв модел са мойте гуми-не сам погледнал в моментът но не съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръчал Nitto Invo линк, но нямам идея къде ще ги търсиш.

Масово ги карат на корветите и според думи на собствениците издържат около 30 000 мили.

Тредуеъра за W е 260 а за Y е 220, като всички пишат, че се държи много адекватно самата гума както на мокро така и на сухо.

Изключително тиха гума с перфектен хендлинг, пак по думи на собственици.

Ето това е шарката:

nittoinvoheaderd.jpg

Heed 91 е мястото за Nitoo Invo.Имат налични!

Едит: Колега от бмв форума взе Кумхо Екста КУ и казва,че гумата е супер добра!

Редактирано от Brat mu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата ми любима марка освен Дънлоп беше Континентал, но съм страшно разочарован. За 1 година изглеждат ужасно, губят качества, след 2 се появяяат микропукнатини. Това го наблюдавам на вече 4ти комплект.

Кой модел визираш конти спорт контакт 3 или 5?

Аз съм се насочил към 5, но ти май ще ме разобедиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли впечeтления от Michelin pilot sport 3?

Едната ми кола е с такива, както винаги пилотите на мишелин са перфектни. Сравнявам ги с бриджстон r050, които са уж добри,но пилота има доста повече сцепление! Сухо, мокро, студено, бързо каране, изобщо супер поведение с две думи, в същото време не се търкат много бързо. За мен са най-добрите, затова ме е яд, че спряха ексалто 2, за размера на другата ми кола.

Редактирано от toro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ съм се насочил Към Vredestein Cento - ама нещо не мога да си намеря наличност никъде

Май си приличат доста... с Конти 3

cento11.jpg

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се чудя дали да не взема такива за лятото. Следя развитието на 2 коли които ходят на тракдей редовно с това Кумхо и хората са много доволни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой модел визираш конти спорт контакт 3 или 5?

Аз съм се насочил към 5, но ти май ще ме разобедиш.

Спорт контакт 3, Премиум контакт 2, още едни летни, на който не им помня модела и 2 модела зимни. Всичките в различни размери, карани на различни коли от различни хора, но с еднакви дефекти след една и две години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...