Jump to content

Внос на автомобили след 01.01.2007 г


martinich

Recommended Posts

Аз мисля, че е поредната провокация на СВАБ (вносителите на нови автомобили). Мисля, че от ЕС няма да разрешат подобни своеволия. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен.. пак ни манипулират и тва е ясно.

Евро 4 може за нови автомобили, ами ако искам да си внеса един РолсРойс Фантом от 1960та какво ще кажат че няма евро 4 ли?? Просто пак някой някъде ще направи гушата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой каза че рекетьорите ги няма - има ги, само че вече не са облечени с анцузи и бели хавлиени чорапи, а носят маркови костюми. :hilezh:

Извод: може скоро да караме колела, също като китайците

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТЦтцтц, пък аз от толкова време да събирам парички за едно Golf-че IV от Германия и ся...прецаках се :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаете, че като ЕС пръдне ние се у...раме.

И някое наше сладко синьо/червено/зелено/оранжево/лайнянокафяво парламентарно лоби е захапало кокала и иска да ни го втъкне отзад на всички (както обикновенно и става)

Някой да си спомня номера с винетките и пътния данък - няма пътен данък, ама има винетка..

И всички радост, ех браво .. и кво смениха методиката на изчисление на данък МПС и ти зимат почече парички от преди в данъчното.. А сега пък понеже малко пари зели от винетките и ще върнат пътния данък НО

1. НЯМА да намалят данък МПС на старите му стойности

2. МА ТЕ ВИНЕТКИТЕ ЩЕЛИ ДА ОСТАНАТ ЗА МАГИСТРАЛИТЕ

3. !!!!!!!!!!!!!!! На частните магистрали (а те всички ще станат такива) щяло да се събира и такса за концесионера..

Е Еби му ...ката то се не трае, май както сега правят македонците (зимат двойно гражданство да си купят кола тук), так ще праивм и ние..

И вервайте ми - не четете внимателно, НИКОЙ не забранява вноса на автомобили без Евро 4 (защото противоречи на директивите на ЕС), а забраняват регистрацията в КАТ на такива. За регистрацията ограничения от ЕС няма, тва ние си го правим.. И ще бъде точно така, пък след годинка-две ще ни го отпорят тотално с местните данъци и такси + застраховките и ще ни стане по-евтино да се возим със самолет, отколкото с кола. И така с един куршум - 7 милиона заека, приватизираната тогава България Еър ще е най-преуспелия превозвач на света..

И съм сигурен, че пак другарите от народната Милиция (сега Полиция) ще си окачват светлоотразителните боклукчийски елечета по седалките та да "не се морат колегите" да ги спират - и ще карат като сега: без застраховки, данъци, редовни регистрации и прочие такива глупости..

А ние ще си седим по спирките и ще цъкаме:

"Ей Пещо полицая скивай къв голф 2 сие купил"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ВЕСКО, нали това казвам и аз: искат да ни изгонят от България :hilezh:

Щом ние не можем да ги изгоним, те ще ни изгонят!!! Те това е!!! Да търсим Кърлев и да им заведем дело за дискриминация!!!! ЕВРО 4 - на гол тумбак чифте пищови!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при всички положения ще става по-скъпо да имаш кола.

Но не могат да си позволят да изгубят приходите от внос на стари автомобили, значи просто ще измислят нов начин да си ги взимат. Примерно искаш да вкарараш стара кола с евро 3 - значи 1000лв отгоре, евро 2 - 2000 и.т.н. И за кубиатура и мощност ще ударят по един данък и като си платиш всичко ще е ок. Въпроса е дали ще има смисъл. Т.е целта им е да стане безмислено да купуваш стара кола. Но понеже няма да си купя Дачия Логан.. а за ново Ауди не съм дорасъл.. значи ще си ремонтирам това което имам. С тая идея го взех такова неръждаемо :hilezh:))

По мои предположения трябва да се вдигне цялата стойност за притежание на автомобила с около 15-20%, закони и методи ще си напишат и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаете - хитрата сврака с двата крака - като искат да лапат с новите коли накрая ще духат супата - тези които искат нови ще си ги вземат от немски лизингови къщи с доста по-ниска лихва, тези които искат втора употреба ще си ги карат с немските номера - хем по-евтини застраховки, хем няма да се занимават с КАТ простотии. Тъй че - за всичко си има лек!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това някаква глупост, незнам кой е платил за такава статия, разбрано - неразбрано, за какво става дума ще се разбере по-нататък.

примерно знам как се развиваха нещата в Полша април месец 2004 или 2005 ли беше, като влязоха в ЕС. Плащаше се според обявената от тебе стойност, имаше някакви хора които обявяваха по 300-400 евро за кола и доплащаха някакво ДДС, а имаше и по-големи тарикати дето ги обяваваха и по 30-40 евро и плашаха смешни пари при вноса на коли от Германия. За около 3-4 месеца внесоха 500,000 бр леки коли и пазара се срина. Нямаше някакви ограничения или други резачки, макар, че в Полша се произвеждат доста коли. 95% съм сигурен, че и в България няма да стане нещо различно. Но все пак, ако ни приемат в ЕС.

Интересно щом в Германия внасят коли от Щатите, аудита (ALLROAD) или туарези, волва X90 как става това? Защо няма забрани? И на всичко отгоре понякога стойностите нетофактурите според които немците или поляци плащат ДДС са за по 4-5000USD, плащат ДДС 1000USD, защото при внос в Европейския съюз се плаща мито според фактурата отвънка, и нищо не могат да ти кажат ако имаш такава стойност на фактурата. Даже се радват, че внасяш оттам, защото ако е внесеш директно в Полша немците не хващат никакво ДДС, а така парата им влиза в Германия и затова не правят проблеми. А след това до Полша (респективно и до България по-нататък) не се дължат други такси, защото колата е вече регистритрана в ЕС, ДДС-то е начислено вече и можеш да си я влачиш из целия ЕС.

Поздрави :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Нали знаете - хитрата сврака с двата крака - като искат да лапат с новите коли накрая ще духат супата - тези които искат нови ще си ги вземат от немски лизингови къщи с доста по-ниска лихва, тези които искат втора употреба ще си ги карат с немските номера - хем по-евтини застраховки, хем няма да се занимават с КАТ простотии. Тъй че - за всичко си има лек!!!

ако стане няма да е лошо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...