Germanecaa Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 ето как стоят дневни светлини на оригиналните фарове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Дай по-хубави снимки ако имаш, от тази не мога да преценя дали е добре или е мангалийка, а и надписа над фара и s line бадж-а ме разсейват . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 не се впрягай в надписа нямам хубави снимки не съм снимал но ето клип остана ми само да инсталирам мигача но малко ме затруднява инсталацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Супер,колега Мен лично много ми допада идеята,но само не ми е ясно как ще излъжеш компа да не отчита изгоряла крушка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 предполагам с някакъв резистор. Лесно ли свали стъклата на фаровете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Не отчита изгоряла крушка но имам друг проблем не мога да подкарам мигачаа щото вземам импулсен + и ги прекъсва до посредата а не ги пълни до край ... но в момента търся решение на проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 А бялата светлина на диодната лента към габарита ли я върза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Да лесно се отварят и да бялата е към габарит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Ако централ електрика ти поддържа халогени в завой, може оттам при халогена да вземеш постоянен + защото нали при включване на мигач пуска също и халогена в зависимост от мигача - ляв или десен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Тези "дискотечните" мигачи на мен не ми харесват, но дневните светлини са добри. Ако забиеш и една лупа, ще стане още по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Преди 1 час, Audi2027 написа: Ако централ електрика ти поддържа халогени в завой, може оттам при халогена да вземеш постоянен + защото нали при включване на мигач пуска също и халогена в зависимост от мигача - ляв или десен Халогените в завой изобщо няма да му помогнат! 1. Активират се само при включени фарове 2. Активни са само при скжрост под 40 км/ч 3. Активни са и без мигач (достатъчно е леко навит волан) 4. Палят се и изгасват с димване (PWM) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 bsdnikolov ме изпревари... Тъкмо и аз възкликнах с "уохохоу" на недобрата идея за ползване на светлини в завой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenixss87 Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Бих искал да благодаря на колегатa @bsdnikolov, за помощта при усъществяването на моят MFSW - retrofit. Смея да твърдя, че постигнахме много повече от предполаганото Искам да благодаря и на колегата @fifipaldi . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Честито . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Преди 10 часа, bsdnikolov написа: Халогените в завой изобщо няма да му помогнат! 1. Активират се само при включени фарове 2. Активни са само при скжрост под 40 км/ч 3. Активни са и без мигач (достатъчно е леко навит волан) 4. Палят се и изгасват с димване (PWM) Малеее, бая неща не съм предвидил като дадох идеята с тези халогени иначе сории, все пак просто мисля варианти, защото идеята ми допада П.с: А ако замаси релето на мигачите няма ли да стане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Ще мисля вариант с релета за време да задържът поне мъничко импулса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Ако взимат само импулс на управляващия кабел слагаш последователно диод (анода към кабела от колата) и след него паралелно и на "маса" слагаш електролитен кондензатор примерно 470mf/35V. Хубаво е кондензатора да е 85 или 105С (градуса). Така като отпадне импулса от кабела на колата ще има още известно време захранване, което ще се осигури от кондензатора. Това го правиш и от двете страни. Евентуално може да се наложи опитно да увеличиш/намалиш капацитета на електролитния кондензатор. Нещо такова: диодна лента --┌-|<|----- + сигнал от мигача └--[] |---- минус (маса) Това ще сработи САМО ако действително диодната лента получава само импулс от мигача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Оправих го с реле за време . По късно видео Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 Мнение за бадлоок капак ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 Имаше една песен "бате, по-добре недей" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 (Редактирано) Ако годината беше примерно 2002-ра и колата пак примерно Голф 3, с badlook капака щеше да избиеш рибата покрай училищата и може би ст. град. Редактирано 14 Юни 2017 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 (Редактирано) Малко промени : - 2ри ключ,една идея по-модерен(и в много добро козметично състояние) : - почти цялостно пребоядисване + добавяне на малко черни елементи(темата на колата е сиво и черно). Таванът, огледалата и лайсните между страничните прозорци в черен гланц : Така и не направих свестни снимки Иначе, хареса ми как се вързаха допълнителните черни елементи в цялостната визия на колата. Редактирано 22 Юни 2017 от Vantage Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Как подкара ключа ? Би ли описал подробно интервенцията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Изрязването на ключа е ясно. След това при обучението му стана проблем(грешка на човека, който го правеше...случва се) и таблото влезе в някакъв режим и спря да разпознава дори и оригиналния ключ. Та, след посещение във VW, ключовете и таблото се оправиха. Накрая обучиха дистанционното на новия ключ с някаква програма и всичко е точно- напълно функционално е. Материята ми е непозната, но ако намериш човек, който се занимава с това и знае какво прави, нещата се получават. Доволен съм, че вече съм с два ключа. Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване