Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Дай по-хубави снимки ако имаш, от тази не мога да преценя дали е добре или е мангалийка, а и надписа над фара и s line бадж-а ме разсейват :runningdog:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се впрягай в надписа :dance: нямам хубави снимки не съм снимал но ето клип остана ми само да инсталирам мигача но малко ме затруднява инсталацията. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер,колега :zustimm: Мен лично много ми допада идеята,но само не ми е ясно как ще излъжеш компа да не отчита изгоряла крушка:gruebel: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отчита изгоряла крушка но имам друг проблем не мога да подкарам мигачаа щото вземам импулсен + и ги прекъсва до посредата а не ги пълни до край ... но в момента търся решение на проблема 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако централ електрика ти поддържа халогени в завой, може оттам при халогена да вземеш постоянен + защото нали при включване на мигач пуска също и халогена в зависимост от мигача - ляв или десен ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Audi2027 написа:

Ако централ електрика ти поддържа халогени в завой, може оттам при халогена да вземеш постоянен + защото нали при включване на мигач пуска също и халогена в зависимост от мигача - ляв или десен ;) 

Халогените в завой изобщо няма да му помогнат!

1. Активират се само при включени фарове

2. Активни са само при скжрост под 40 км/ч

3. Активни са и без мигач (достатъчно е леко навит волан)

4. Палят се и изгасват с димване (PWM)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да благодаря на колегатa @bsdnikolov, за помощта при усъществяването на моят MFSW - retrofit.

Смея да твърдя, че постигнахме много повече от предполаганото ;)
Искам да благодаря и на колегата @fifipaldi :). photo_2017-05-30_15-31-33.jpg
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 10 часа, bsdnikolov написа:

Халогените в завой изобщо няма да му помогнат!

1. Активират се само при включени фарове

2. Активни са само при скжрост под 40 км/ч

3. Активни са и без мигач (достатъчно е леко навит волан)

4. Палят се и изгасват с димване (PWM)

Малеее, бая неща не съм предвидил като дадох идеята с тези халогени :hilezh: иначе сории, все пак просто мисля варианти, защото идеята ми допада :) П.с: А ако замаси релето на мигачите няма ли да стане? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако взимат само импулс на управляващия кабел слагаш последователно диод (анода към кабела от колата) и след него паралелно и на "маса" слагаш електролитен кондензатор примерно 470mf/35V. Хубаво е кондензатора да е 85 или 105С (градуса). Така като отпадне импулса от кабела на колата ще има още известно време захранване, което ще се осигури от кондензатора. Това го правиш и от двете страни. Евентуално може да се наложи опитно да увеличиш/намалиш капацитета на електролитния кондензатор. Нещо такова:

диодна лента --┌-|<|----- + сигнал от мигача                       

                          └--[] |---- минус (маса)

Това ще сработи САМО ако действително диодната лента получава само импулс от мигача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ако годината беше примерно 2002-ра и колата пак примерно Голф 3, с badlook капака щеше да избиеш рибата покрай училищата и може би ст. град.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко промени :

 

-  2ри ключ,една идея по-модерен(и в много добро козметично състояние) :

 

dw486v.jpg

 

 

- почти цялостно пребоядисване + добавяне на малко черни елементи(темата на колата е сиво и черно). Таванът, огледалата и лайсните между страничните прозорци в черен гланц :

 

2v3l9he.jpg

 

2aie97c.jpg

 

30x91c7.jpg

 

Така и не направих свестни снимки :unsure: 

Иначе, хареса ми как се вързаха допълнителните черни елементи в цялостната визия на колата.

Редактирано от Vantage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изрязването на ключа е ясно.

След това при обучението му стана проблем(грешка на човека, който го правеше...случва се) и таблото влезе в някакъв режим и спря да разпознава дори и оригиналния ключ. Та, след посещение във VW, ключовете и таблото се оправиха. Накрая обучиха дистанционното на новия ключ с някаква програма и всичко е точно- напълно функционално е.

Материята ми е непозната, но ако намериш човек, който се занимава с това и знае какво прави, нещата се получават.

Доволен съм, че вече съм с два ключа.

Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...