Moonland

Модификации по нашите А3

Recommended Posts

Здравейте колеги :)  Решил съм да сменям седалките на А3-та, понеже сегашните ми (текстилни) нямат лумбална опора, а без нея ми е много неудобно и ме боли кръста когато шофирам. Търсих доста и установих, че е трудно да се намерят хубави седалки с тази опция от А3 (търся главно полукожа с подгрев). В един чуждестранен форум открих че от А5 седалките пасват на А3 (предните само с преправяне на буксите, а задните нещо повече се правело за да паснат, но така и не успях да прочета какво точно). Въпросът ми е дали някой тук е правил подобно нещо и да сподели малко опит. А дори и други идеи за седалки са добре дошли. Колата е с три врати.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, Ivan_Ch написа:

В един чуждестранен форум открих че от А5 седалките пасват на А3 (предните само с преправяне на буксите, а задните нещо повече се правело за да паснат, но така и не успях да прочета какво точно).

Как си с руския? Ето ти пълното описание:   

Сидения от A5 в A3 8P   

Сиденья от А5 в A3 8P (часть 2) установка дивана

Сиденья от А5 в А3 (часть 3) подгонка задних спинок

Сиденья от А5 в А3 (часть 4) подключение проводов

Edited by bsdnikolov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм много добре с руския, но горе-долу ми се изясниха нещата, особено по снимките :D Доста сложно ми се струва преправянето на задната седалка, и направо се отказах..

Мислех си че се разменят тапицериите от едната рамка на другата, а то заварки, огъвания.. Обмислям предните да сложа от А5, а задните от А3-ка да търся някакви кожени ли не знам. Иначе доста полезно четиво, благодаря много :) Аз четох в английски форуми и толкова подробно обяснение не намерих, всичко беше от рода: "предните пасват, задните се нуждаят от преправяне" и до там.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/5/2020 at 2:35 PM, bsdnikolov said:

Таблата с черно-белия дисплей, изписват запаметената скорост при темпомат.

Километража е намерен сега освен обучаване на имото и ключовете нещо друго ще трябва ли?и как стоят нещата със километрите?

121025111_660882984844921_21644179601955499_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 15 часа, cokov79 написа:

Километража е намерен сега освен обучаване на имото и ключовете нещо друго ще трябва ли?

Не, не трябва.

 

Преди 15 часа, cokov79 написа:

и как стоят нещата със километрите?

Който ти обучава таблото, той ще ти прехвърли и километрите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Освен needle sweep фейслифтовите километражи на 8P доколкото съм чел и гледал клипове поддържат и Boost и Oil Temp, но само тези които са модел/година 2011, мисля че при тях скоростомера е до 280 и завършват на 932. По чуждите форуми пише как се прави, макар че информацията не е потвърдена понеже повечето хора които знаят мълчат. Като цяло и при 8L ми е направило впечатление че ...932 са най-функционални. 

Edited by evg_eni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята е 2010 и е 932 но буквата след нея, явно не е тази която трябва, за да се активира тази функция и до колкото аз съм запознат, това го могат само километражите на с3/рс3. За да се постигне при другите, трябва да се прекодира паметта в километража с такава от с3/рс3

Edited by Kambi25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не вярвам буквата накрая да е от значение, просто ако го свалиш обърни внимание на лепенката какво пише. (на снимката по горе където е 15.01.09) мисля че това е годината. Това го могат и километражите на А3 8P (2011) и просто се редактират няколко байта на eeprom паметта за да бъдат отключени тези функции и в последствие с vcds и адаптация се активират, а не се налива софтуер от s3/rs3 8P километраж.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На ‎6‎.‎10‎.‎2020‎ г. at 16:10, cokov79 написа:

Километража е намерен сега освен обучаване на имото и ключовете нещо друго ще трябва ли?и как стоят нещата със километрите?

121025111_660882984844921_21644179601955499_n.jpg

 

 

Аз съм с такъв километраж на МГ2007. Това което мога да кажа е, че с този номер не показва зададена скорост на темпомат. Доста се рових по чужди форуми и там пишеше. че зададена скорост и другите екстри ги има на километражите които са до 280км. На 931 S успяхме да активираме само тест на стрелките и lap timer. На коя предавка е колата в момента и кога да превключиш също не тръгна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А какво изписва когато си на темпомат?

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нищо - като при червените километражи, светва зелена лампа за активиран темпомат. На дислея не изписва зададена скорост.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм много съгласен че тези функцй ги имат километражите които са до 280 ето това е на колега от форума с километраж до 260 и му изписва и зададената скорост и на коя предавка до колкото знам колата му е ръчка

50964372_434370077101889_93285268034945024_n.thumb.jpg.f218eee358eeac5cd2c93be9da9f0af4.jpg

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Странно, при мен нито едното нито другото стана, за скоростите е активирано дори, но не се показва. Нека колегата ако чете, да сподели как  са активирани .. или какъв му е номера на километража

Share this post


Link to post
Share on other sites

Продавам оригинален блютут модул заедно със преходни кабели от куфатек монтажа е елементарен със тези кабели ,пуска се само едно кабелче до плафона за микрофона на някой му трябва за ретрофит да пише на лично!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте!
Ще ретрофитвам мултиволан от А4 (имам си бег, модул всичко).
Буксата от А4 успях да пригодя да защраква към лентовия кабел. Сега идва момента с пренареждането на буксата, тук виждам затрудения. Извадил съм "секрета", но пиновете не виждам как да ги извадя.😨
Намерих тези инструменти за вадене на пинове.... не знам да ли биха свършили работа. Ще се радвам, да споделите опит с какво и как.
П.С. Като за десерт всички кабели са черни, цветна кодировка няма. 😁
Комплект инструменти за вадене на пинове от букси и клеми гр. София - image 1

Edited by Plazzely

Share this post


Link to post
Share on other sites

щом са толкова много , все единия ще стане, аз бъксите на фаровете си ги пренаредих сам, като си направих сам иглите от стоманена тел.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, колеги :) Имам мерак да конвертирам задната броня на колатa ми ( A3 8PA Sportback 2006 S-line ) към rs3 версия. Изчетох доста неща по чуждестранните форуми, но мненията си противоречат. Някъде пише, че първо трябва да сменя долната част на бронята с такава от s3 и след това да напасна rs3 diffuser-a с доста изрязване и наместване. На други места пише, че трябва да сменя цялата броня и още доста варианти. Затова исках да проверя, дали някой от вас е поемал подобна инициатива. Прикачвам снимки на текущата броня и на тази, която искам да постигна като резултат. Благодаря предварително :)
image.png.9aef72f07904f617685b4bb27f9f56b5.png
image.png.dff9e31d0af3939c92431d6c434ef1bf.png

Edited by @bdot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги имам суди а3 включен ми е попкорна но няма никакъв звук? какво трябва да направя?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги , дайте съвет как да тествам би-ксенонови фарове. Понеже ги разглабях и си поправих изцяло инсталацията искам да видя дали всичко е ок преди да сложа стъклата. колата в момента е с рефлекторни фарове и вече имам и ваг-ком.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз ги тествам с компютърно захранване или акумулатор и кабели с "крокодилчета" накрая. Свързвам крокодилчетата със съответните пинове на фара и пускам.

 

Преходните букси от рефлекторните към биксеноновите фарове ти ли си ги прави или ги купи готови от някъде?

Edited by manoleo

Share this post


Link to post
Share on other sites

намерих ги в ОЛХ, сега остава да намеря схема кои пин за кое е и да ги тествам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом фаровете са отворени, можеш да погледнеш отвътре кой кабел къде отива и по това да се ориентираш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

да , вярно. аз имам опис кой кабел къде отива. само ме притеснява плюс, минус някъде да не прецакам нещо, то единстверно за ксенона и за регулирането.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Регулирането няма да ти работи с новите фарове. Бодваш ги на едно положение и до там. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, как се сваля ЦЕ модула, свалил съм кората под волана виждам модула че е на някву щипки но къде са те? не искам да го отскубна и да начупя нещо. другото което ме интересувакато сложа биксенонови фарове трябва ли да преправям нещо по ключа или да го сменям?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.