Jump to content

Японско качесто + намалени разходи = хилаво дете


kokonai

Recommended Posts

p.s.А и да попитам колко от преждеговорящите са имали Ауди след 2002 г.?

Имаш предвид 1992, предполагам? :steinigung::(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 132
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според мен японските марки имат славата на най-качествни автомобили защото опростяват немските нововъведения .В смисъл доработват.Едно е да създадеш нещо ново и модерно , друго е да го копираш и внедриш след години.Някой да е чувал за японска кола с четири или пет литров дизел например?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе вие направо ми отворихте очите,продавам си 6цата и ша си взема едно параходче 100ца 85 година,и ще се радвам на живота и здравата си кола :steinigung:

Това е отлична идея. А със спестените пари построй една детска градина. Ето тогава :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moqta e 2001, A4 B6, ako se wqrwa na Deliveryman (a nqmam pri4ina da ne mu wqrwam) w momenta e na 141000 km i sym smenil edin debitomer. I ako na towa mu se wika mnogo troshene daj Boje za edna godina tolkowa da ni se troshat kolite:)

P.S. Sori za latinicata, problem s Kredor-a

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално се регистрирах във този форум за да мога да отговоря на дългото писание на колегата каращ АВЕНСИС 2.2 150 кс.

Колега Ники,

Аз карам СЪЩАТА кола и покрай мен поне 5 човека са си купили СЪЩИТЕ коли.

Странно, ама много странно, но НИКОЙ не е имал НИКАКВИ проблеми с тези добри коли :(

Още по-малко баталните сцени които описваш с вашите два Авенсиса.

Вярно е че напоследък тойотите станаха масовата кола от новите модели - нещо което може да не кефи феновете на VAG, но много ми се иска да уверя всички АУДИ фенове че има защо толкова да се купува тази марка. Хората каращи ТОЙОТА не са по-глупави и харесват марката въпреки че ТОЙОТА не продава евтино - за всеобщо неудоволствие :(:steinigung:

Колеги, колите ноистина са МНОГО здрави на фона на европейските от днешно време :( и не разбирам странната злоба която се прокрадва в тая тема. Да не би АУДИ да не се разваля а?

Един хубавец даже се изцепи че АВЕНСИС се правят в Турция - спокойно момчета - в Англия ги правят :steinigung:

Ники,

Не се сещам в форума на ТОЙОТА някой да е написал тема от сорта на - Петте дефекта на моето АУДИ - и защо вече няма да си купя немска кола.....

Някак не ми се връзва изведнъж 2 коли - на едни собственици да се скапят така тотално и по един и същ начин. Да не би да се гоните с поршетата по магистралите ??? Недейте бе хора дизели карате все пак. Всеки може да стопи съединителя на която и дае кола за 100 км като кара зверски нали ??

Пък ако толкова си мразиш колата - продай я - купи си ново АУДИ и пиши във форума на ТОЙОТА със същия патос по темата която ти подсказах по-горе .... за Петте дефекта и т.н. :hilezh::D

Та така уважаеми колеги смешна тема и то не на мястото си .....

Нека всеки да кара каквото си харесва и да уважава другите...

:steinigung::steinigung::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ползаиха ни и тия от Тойота форума :(

Абе колега, я кажи Авенсиса ли е най-високия клас на Тойота - питам не разбирам?Съдейки по цените в този сайт, те са по-евтини дори от А4? :( Е как тогава да не продават евтино - продават и още как и за тва много хора си ги купуват!За дизайна няма да споменавам, че ще трябва да използвам мръсни думички.........И нали Тойота са с култово Японско качество, защо се произвеждат в тъпата Европа - в Англия?Като знам какъв е стандарта на живот там и като гледам цените на тия Тойоти, май само хора от гетата ги сглобяват, да имат пари за цигари??

Редактирано от shavo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shavo, подигравателният тон не е уместен. Човекът защитава любимата си марка, както ти защитаваш АУДИ, но без да ти се подиграва. Прочети още веднъж последното му изречение и се дръж прилично!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бас ловя че още преди 7000 години се е водил разговор за качеството. И от тогава "новите материали" са навлезли широко.

Вие пирамида (египетска) виждали ли сте?

А китайската стена (единственото човешка следа на земята която се ивжда от космоса с невъоръжено око)?

Покажете една нова сграда (под 300 години - аз съм на толкова) която смятате че ще изкара още 300 години. Ако да е с модерни материали.

А 3000 години как ви звучи?

Каквото и да ти покажем, ще живеем не повече от още 50-60год.(аз и ти ) :( Това като максимум.

Та за какво иде реч? :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееееех, темата върви към заключване, ама няма как за съжаление, винаги щом се започне сравнението между две марки, започва безмисления спор,обидите и т.н.

Аз отдавна съм разбрал, че да убеждаваш някой привърженик на друга марка в качествата на своя автомобил е абсолютно безмислено!

Затова спрях да пиша в другите форуми и се ограничих само до това в нашия.

Всеки си харесва своята марка!!!!!!!! хубава, лоша, чуплива, здрава....харесва си я!

и като почнеме да защитаваме производството не на нашия, а на чужди народи направо ми става смешно :( японци срещу немци, немци срещу французи..... ами тъпичко е не мислите ли?

произвели са нещо за да им върви икономиката, а ние тук като първи бълъчета се псуваме, дразниме, убеждаваме... :(

Айде няма нужда!

има още хора които си харесват Лада например и си ги купуват новички, ами това е, дайте и тях да ги убедиме, че не са прави, трябвало е да си купят Ауди или Тойота или Мазда.

Мен не ме интересува кой какво си е купил, интересуваме аз какво искам да имам и какво ме прави щастлив, за мен това е Ауди безпорно, чувстам се укрилен щом седна зад волана на кола с четирите преплетени кръга, чувствам се горд като спря пред някое кафе, допада ми всичко в марката, неможе никой да ме убеди че трябва нещо друго да си купя!

Същото е и с другите хора почитатели на други марки!

Иначе по темата, това kokonai как кара, или това колко е качествена тойотата му, не е толкова от значение, той си е купил колата нова и е дал при това една торба пари за нея - ЕМИ ПРАВ Е ДА СЕ ВЪЗМУЩАВА!

Все пак като си купуваш нова кола имаш очаквания които трябва да се оправдаят, аз като съм си взел втора употреба имам право само да си мълча, на кого да се оплаквам, каквото съм си избрал това е, каквото съм оставил на късмета това е!

Другото което исках да кажа е това че по-новите коли са класа над старите, вече се убедих!

даже да не кажа че нямат нищо общо вече! дали се чупят повече или не само времето ще покаже и то за всеки поотделно а не под общ знаменател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пак се сетих за старото ми Ауди 100 (купих го като беше на 6,5 години) колко международни части имаше - радиаторът ми беше френски производство на Валео, перката на радиатора беше италианска, моторчето за празен ход беше произведено в USA, бобините пък бяха японски, на всичкото отгоре в буквалния смисъл лежеше австрийската изолация на предния капак

А сега ме убедете че съм карал немски автомобил :(

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

А сега ме убедете че съм карал немски автомобил :(

Всяка автомобилна компания подбира частите по колите си с оглед цена/качество.Все пак дори и концерн като VAG не може да произвежда всичко, първо - не е икономически обосновано, второ - всяка такава компания си има поддоставчици, които правят каквото трябва с качеството, указано им от производителя на автомобила. Мисля, че щом Ауди са сложили такива части при теб, значи това е било най-доброто в момента на най-добрата цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shavo, подигравателният тон не е уместен. Човекът защитава любимата си марка, както ти защитаваш АУДИ, но без да ти се подиграва. Прочети още веднъж последното му изречение и се дръж прилично!

Да ходи да си я защитава във форума на Тойота - аз защитавам АУДИ само и единствено тук, не съм тръгнал да спамя по другите форуми, нали?!Прочетох и последното и предпоследното по няколко пъти, както и всичко над тях, бъди спокоен.И не мисля, че ти си човека, който ще ми казва как да се държа :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОКО всичките ни служебни коли са Тойоти.От шофьорите чувам,че имат оплаквания най-различни.

А най-вече се оплакват от изкривяване на предните дискове на спирачките, вследствие на нагряването.И това след 35-40хил.Така и така в сервиза те знаят вземи ги провери и тях,щото иначе няма спиране.Три коли вече чупят дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега avensis2005, Toyota не е станала масова кола, ТЯ ВИНАГИ СИ Е БИЛА МАСОВА КОЛА, някакво средство да стигнеш от т.А до т.Б и нищо повече. Смяташ че е станала масова в БГ-то но то е защото е евтина, каквато винаги си е била, също като пижо и ситроен. Факта че улиците са пълни с тях не е защото са качествени А ЗАЩОТО СА ЕВТИНИ.

Там където свършва ценовата листа на имитациите на коли с всички екстри започва ценовата листа на Ауди, Мерцедес и БМВ голо като пушка

Колегата оплакал се от авенсиса е дал 60000 лв с всички екстри, за сравнение ПоршеБг като на колега от бранша ми предложиха за 63000 едно стандартно Ауди, от тук нагоре са екстрите.

Което е поредното доказателство защо евтиното е скъпо.

Остани със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен японските марки имат славата на най-качествни автомобили защото опростяват немските нововъведения .В смисъл доработват.Едно е да създадеш нещо ново и модерно , друго е да го копираш и внедриш след години.Някой да е чувал за японска кола с четири или пет литров дизел например?

ако не знаеш японците имат най новите технологии в колите, точно обратното на немците. двигателите им нямат нищо общо с немските помпа дюза и т.н. да не говорим за механични инжекциии, дето изобщо не знам дали и преди 30 год са ги използвали. а това че нямат 4 или 5 л дизел е повече от смешно да го даваш за пример, че са назад. точно поради това немските са здрави, че не вкарват бъзро нови неща, но това не важи за последните години обаче при нито една марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе май всичко е на късмет за 130 000 км с Авенсис 2003 год. 115 к.с. D4D никакви грижи . . . с двеста не съм карал ,но със 180 си е тихо в купето и не тропа и да дрънчи . . .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не знаеш японците имат най новите технологии в колите, точно обратното на немците. двигателите им нямат нищо общо с немските помпа дюза и т.н. да не говорим за механични инжекциии, дето изобщо не знам дали и преди 30 год са ги използвали. а това че нямат 4 или 5 л дизел е повече от смешно да го даваш за пример, че са назад. точно поради това немските са здрави, че не вкарват бъзро нови неща, но това не важи за последните години обаче при нито една марка.

Явно и ти караш японка.

Редактирано от saeco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и ти караш японка.

карам всякакви, и френски и немски и японски! ама не си измислям неща, че да споря с някой. в японските и в другите форуми има такива дето не виждат нищо друго освен своята си марка! навсякъде има такива :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам всякакви, и френски и немски и японски! ама не си измислям неща, че да споря с някой. в японските и в другите форуми има такива дето не виждат нищо друго освен своята си марка! навсякъде има такива :steinigung:

Естествено че виждам идруги марки.А в моята класация на първо място е Ауди макар че използват 30-годишни технологии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го кажа по ребром:

Карал съм няколко японски коли. За мен винаги в сърцето ми ще остане едно кътче, посветено на тях. Но който казва, че японците внедряват нови технологии, много се лъже.

Големия им бум идва след втората световна, като копират и подобряват съществуващи технологии, крадени от цял свят (не само от немците). Липсата на природни ресурси, плюс тяхното възпитание да се издигат в култ фирмата и нейните интереси, водят до изключително качество и голям успех на международните пазари. Това е безспорен факт.

Обаче колите им са безлични на външен вид, въпреки че са удобни и много здрави. Мен и до сега ме дразни че #46 се схваща в дясното коляно като карам 5 часа аудито, а в маздата нищо не ми се схващаше (и освен това в маздата беше по широко за еб :steinigung:).

След краткото лирично отклоение бих призовал към толерантност, и не мешайте марките -- както по нагоре се каза, ауди е друго състояние на личността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя явно си им е наистина слабо място на Авенсис. В теста на Ауто Билд (100 000 км), помпата на съединителя сдава багажа на около 25 000 км.

А по въпроса за качеството на японските коли, поне според Ауто Билд - Мазда и Тойота държат стабилно първите 2 места .... :steinigung:

Редактирано от Cherepaha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледайте се по улиците колко АУДИТА 80 и 100 от 1988 до 1995 г са в движение и колко ТОYOTA-И има от тогава. Естествено че една кола на 1,2,3 до 5 години е здрава. Нека тая кола да я покара бай Фриц или дон Макароне 6 - 7 години да й навърти 200 + х.км да дойде в БГ да минат още 4 -5 години и тогава да говорим за здравина и издържливост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауу, гледам че темата още е "гореща". Искам да добавя към последното си мнение още малко коментари.

Голяма част от служебните автомобили в нашия гараж са Тойоти, случвало се е да покарам някой и друг Авенсис. Еми какво да кажа, колата е супер - луксозен интериор, добро двигателче. Не съм карал обаче такава по-продължителен период от време, затова не съм "усетил" в дълбочина качеството на марката.

Иначе не мога категорично да кажа - да, Авенсис е супер здрав автомобил или пък не, Авенсис е голяма трошка. Със сигурност обаче ме притесняват и изненадват отзивите на колегата, който е пуснал темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...