buzzi Публикувано 11 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Накратко,след като си смених гръмналата турбина ,вуздуховодите са сухи като барут,натрупването на маслени пари е нищожно при изправен клапан на картерната вентилация и здраво турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 да търся ли връзка с евентуални износени лагери или валове а оттам и по високо налягане в главата или излишно се вкарвам в постановки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 И на мен ми стана мн интересна темата,че при мен пък е много омаслен двигателя отзад и капака на клапаните направо има локвички от масло,изчиствам го и след време пак е същата работа.В този клапан ли да търся проблема или гарнитура на капака ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!това с омасляването е об6та болест след време вси4ки гарнитури запо4ват да пропускат единственото спасение хубаво намазване с силикон на гарнитурата от двете страни и горе на капака дет са гаиките за стягане и забравява6 за те4ове ,пак после ако ти се губи масло мисли за клапана Редактирано 12 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 аз я намазах с силикон виктор-рейнц но почна да избива от гарнитурата на главата и от капачката за наливане на маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 Може да смениш капачката на мястото за наливане на маслото. Феби май беше около 5 лева. Гуменото уплътнение в капачката се изпича от загрятото масло, напуква и започва да пропуска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 При мен ( 1.9тди АHH ) леко прокапва от там където маркуча който идва от картера и влиза в клапана за картерна вентилация. Сменях маркуча, временно беше ок, после пак започна леко омасляване на капака на клапаните. Чудя се дали това може да се дължи на некоректно работещ клапан( евентуално да не пропуска добре парите , и да се насъбира повечко масълце при клапана и от там да протича) или нещо от самия маркуч, понеже не е оригинален и да не е направен с точните размери. Предстои ми смяна на масло и си мислех да сменя евентуално този клапан ако е възможно проблема да идва от него или ако не да взема оригиналния маркуч и да пробвам с него. Не е кой знае какъв теч, но много ме дразни. Какво ще кажете по-въпроса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 Аз днес смених клапана. Доста масло изтече от клапана, доста омасляване от страната към турбината. Последния месец съм минал 1000 км от смяната на маслото, като разхода ми е около 400 мл. До сега не е имала такъв разход, толкова скоро след смяна. Дано сега намалее разхода, дано не цапа и турбо пътищата, че и по тях има доста масло. По-натам ще пиша с резултати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 (Редактирано) Колега колко струва този клапан? Има ли разлика в твърдостта на капачето на клапана и изобщо оказва ли някакво влияние върху самото гумено уплътнение с пружината? Редактирано 23 Януари 2014 от Daniel_Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 20 лв. е клапана,на Топран, но не съм пробвал пружината, не мога да ти кажа каква е разликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Светлио, кво стана с разхода на масло, има ли подобрение след смяната на клапана? Аз имам леко или средно омасляване по въздушния, незнам кой какво е виждал и загуба на масло около 1л на 5000км. Реших да сменя този клапан на картерната вентилация, беше си заводския на МАНН. Обаче се скъса гуменото уплътнение под самия клапан едно като маншонче. сигурно и то е заводсктото До като намеря и операцията остава за утре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Пълен боклук. За 1000 км. направи всичко в масло по турбо пътищата, кулера и самата тръба на клапана. И доста чувствително почна да намалява маслото. Явно дефектна бройка. Сложих си стария клапан и всичко се оправи. Изчистих маслото, където беше изцапало и сега е много по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 (Редактирано) Клапана лесно се разбира дали работи. При засмукване от долната част (където е капака на клапаните) мембраната трябва да се затваря. Така турбото смуче въздух при високи обороти само от въздушния филтър. При ниски обороти картерните газове навлизат във въздушния колектор и мембраната е отворена. Ако двигателят има високо налягане в картера, т.е. при високи обороти вместо лек "вакум" създава силно духане, този клапан е безмислен, защото седи отворен и играе роля само сепаратора в който битрябвало да кондензират капки масло които са смесени с картените газове.Моята кола като я купих, беше изведен маркуч надолу. Смрадта е неописуема особенно на светофари и при полуотворени прозорци по време на движение. + за десерт повишен разход на масло.За мен извода е, че тази вентилация задължително трябва да е върната в колектора. Много добро ми се струва решението, да се сложи маслоуловител преди да се вкара в колектора на турбото т.н. Oil Catch Can - https://www.google.com/search?q=oil+catch+can&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:bg:official&client=firefox-a&channel=sbТова и предстои да направя, със самоделен такъв. Правоъгълна метална тръба, със преграда и тел от неръждавейка на входа, а може готов да закупя. Ето още варианти на Oil Catch Can Редактирано 8 Юни 2014 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 Т.е. това къде трябва да седи, преди клапана или преди турбината? И как се почиства като се напълни с масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 (Редактирано) Значи, идеята е проста. Целата е да кондензират в него капките масло или гориво които носят картерните газове. Почиства се или със специална пробка в долният край, или като се демотира и изелее. Стои на изхода на клапана за картерна вентилация (но не го замества или прави излишен), и преди щутцера в който влиза въздушния колектор на турбото. В оригинал там има някаква бърза връзка и гумен/ пластмасов маркуч. Редактирано 8 Юни 2014 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 9 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2014 Най-важното е тази система да има изход към атмосферата/или към тръбата за постъпващ въздух в турбото/, в противен случай се създава вакуум и не след дълго гарнитурата на капака избива.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 9 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2014 Да, в никакъв случай не бива да се запушва. Някъде прочетох, че налягането в картера изглежда е точно колкото трябва, и ако се отвори в атмосферата картера става по ниско и не се смазва добре турбото. Това при тези коли де. При ладите, не знам как е било При високи обороти се получава точно този ефект на "вакум", и мембраната на клапана се затваря( или почти) и турбото взима предимно от въздушния филтър въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 Измествате темата със този кеч кен. Основната тема е клапан на картерната вентилация. Как може да се провери дали има повишено налягане на картерните газове? Защото и да работи клапана ако налягането е по високо, както вече казахте няма смисъл от него. Евентуално със замерване на компресия на двигателя и колкото по ниска от стандартната толкова повече картерни газове? Или има някаква по специялна технология? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 (Редактирано) Компресията не мисля че може да е решаваща, взе пак се мери на стартер и без натоварване+ уплътняването което се получава при износени сегмети и ризи от маслото, което не се обира от масления сегмент. Това налягане в картера във всички случаи е ниска стойност, дори и когато е завишено. Така си мисля.Другото което е важно да се каже, макар и да се повторя, е че дори и при нов двигател на празни обороти ще има духане на ниски обороти, друг е въпросът, как мирише при студен и при загрят двигател. В добрият случай е просто на загряло масло( при суден и загрят двигател), в другият на изгорели газове и изгоряло масло. Това е и субектовната проверка, когато някой завре нос до щеката за маслото Редактирано 13 Юни 2014 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Да не пускам нова тема! Намирам въпростният клапън на три фирми,Metalcancho/МС/-24лв.,Vaico-62лв.,и на топран-20лв.,това за 1z.Кой да взема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Колеги аз съвсем експериментално си взех клапан за 8$ от aliexpress минал съм вече около 300км нямам проблеми извадих го да го огледам след пробега,няма масло на изхода му,за сравнение оригиналния стабилно се омасляваше на изхода,явно не е затварял като хората,този за сега работи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 (Редактирано) Аз съм се спрял на тоя от 24лв./мс/,защото е наличен! А тоя от 8долара на коя фирма е? Редактирано 8 Декември 2014 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 за 8$ фирма няма как да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване