baba Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Почна се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 (Редактирано) Зъбарчо и ифчо са виновни, деева дразнителите.Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 13 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Е трябва да е засилиш малко поне спрелите дизеляци да не те задминават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Едва ли сток дизел би го подминал,ако е с чип е друга работа,но това не са коли за надбягване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 (Редактирано) Е не са за надбягвания но 4,2 ..е друга кола,друга бира уж е като другите но.. с нея не е да се шегуваш по светофарите .. Прави ми впечатление ,че като си говорим за тунинги всеки гледа коне ,а нютон-метрите не участват в сметките.При колите с тегло над 1.500 кг те са по важни.Що се отнася до генерациите .. катализаторите са задължителни ако колата е без компресор.след тях е въпрос на вкус и гледна точка.Но при наличие на компресор от какъвто и да е вид нещата придобиват друг вид.И все пак да не подценяваме и дизелите.. Редактирано 12 Юни 2013 от arsov82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Пак ли ще говорим за хипотетичните "бързи" дизели. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 12 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Салам моля те, дай да говорим за нещо друго, че тъкмо се разобедих да дам 3К за SS... разума реши да победи.. ама като цяло съм доста лабилен, все пак съм карал 2.5 години STi... е не е като да не разбираха всики в радиус... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Ми сори ама като почетох малко из нета мненията са, че магнафлоу са по шумни от СС и милтек. А от тех по качествени са СС. От хеед ще пратят запитване и ще ми кажат за кви пари ще дойде всичко. Така, че минаването тънко отпада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Е не са за надбягвания но 4,2 ..е друга кола,друга бира уж е като другите но.. с нея не е да се шегуваш по светофарите .. Прави ми впечатление ,че като си говорим за тунинги всеки гледа коне ,а нютон-метрите не участват в сметките.При колите с тегло над 1.500 кг те са по важни.Що се отнася до генерациите .. катализаторите са задължителни ако колата е без компресор.след тях е въпрос на вкус и гледна точка.Но при наличие на компресор от какъвто и да е вид нещата придобиват друг вид.И все пак да не подценяваме и дизелите.. Би ли разказал малко повече, че ми стана интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Един приятел има генерация от S6 2007г, ама е от авант. Някой ако се интересува да свирка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Свиркам, кажи подробности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Утре ще дам повече подробности. Ако не я е продал, че ми беше казал преди около два месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 За съжаление генерацията е продадена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 А колко пари върви генерация от С6 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Не съм го питал за колко я е продал, ще го питам тези дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Не ми се отваря нова тема, мисля че тук е подходящо да си споделя мисълта За да е полезна темата и за други колеги става дума за Audi A6 4f 3.0TDI Както някой колеги помнят ми се наложи да махна катализатора под купето защото едно желязо се заби в него.Много съм доволен от резултата след манипулацията и сега се чудя дали да не махна и катализатора след турбината.Единственото което ме притеснява е да не стане шумна колата и да не "изсуша" мотора.Чувал съм, че след турбината трябва да се поддържа високо налягане за да не спре колата в ниските.Нека колегите с опит в това да се изкажат компетентно как ще се отрази тази манипулация и какво да сложа на мястото на кюмбето тръба или друго празно гърне(ако може размери).Аз имам някакво минимално понятие, но искам да знам вие какво мислите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 За турбо мотор махането на катализатора винаги се отразява добре. При атмосферките може да се получи тоя ефект дето описваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Какво трябва да оставя на мястото на горният катализатор за да не се чува турбината.Права дебелостенна тръба, някакво малко резонаторче или тялото на катализатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 С тялото на катализатора и вътре резонатор примерно или само тялото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Значи права тръба би увеличила шума така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Да, доста при това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 Логично е, че трябва да съобразя и дължината на гърнето, което ще замести катализатора.За по-голямо заглушаване каква да е дължината му?По-голяма или по-малка от тази на катализатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 (Редактирано) Колега при турбомотори няма разлика в шума със или без катализатор, така че не му се притеснявай толкова. Редактирано 2 Юли 2013 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 А какво се прави с ламбдата преди катализатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Тя остава да си седи на тръбата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване