Jump to content

Изпускателна система... (размисли и .т.н)


itolev

Recommended Posts

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е не са за надбягвания но 4,2 ..е друга кола,друга бира  уж е като другите но.. с нея не е да се шегуваш по светофарите .. Прави ми впечатление ,че като си говорим за тунинги всеки гледа коне ,а нютон-метрите  не участват в сметките.При колите с тегло над 1.500 кг те са по важни.Що се отнася до генерациите .. катализаторите са задължителни ако колата е без компресор.след  тях е въпрос на вкус и гледна точка.Но при наличие на компресор от какъвто и да е вид нещата придобиват друг вид.

И все пак да не подценяваме и дизелите.. :bia:

Редактирано от arsov82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Салам моля те, дай да говорим за нещо друго, че тъкмо се разобедих да дам 3К за SS... разума реши да победи.. ама като цяло съм доста лабилен, все пак съм карал 2.5 години STi... е не е като да не разбираха всики в радиус...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми сори ама като почетох малко из нета мненията са, че магнафлоу са по шумни от СС и милтек. А от тех по качествени са СС. От хеед ще пратят запитване и ще ми кажат за кви пари ще дойде всичко. Така, че минаването тънко отпада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не са за надбягвания но 4,2 ..е друга кола,друга бира  уж е като другите но.. с нея не е да се шегуваш по светофарите .. Прави ми впечатление ,че като си говорим за тунинги всеки гледа коне ,а нютон-метрите  не участват в сметките.При колите с тегло над 1.500 кг те са по важни.Що се отнася до генерациите .. катализаторите са задължителни ако колата е без компресор.след  тях е въпрос на вкус и гледна точка.Но при наличие на компресор от какъвто и да е вид нещата придобиват друг вид.

И все пак да не подценяваме и дизелите.. :bia:

Би ли разказал малко повече, че ми стана интересно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се отваря нова тема, мисля че тук е подходящо да си споделя мисълта :)

За да е полезна темата и за други колеги става дума за Audi A6 4f 3.0TDI 

Както някой колеги помнят ми се наложи да махна катализатора под купето защото едно желязо се заби в него.

Много съм доволен от резултата след манипулацията и сега се чудя дали да не махна и катализатора след турбината.

Единственото което ме притеснява е да не стане шумна колата и да не "изсуша" мотора.

Чувал съм, че след турбината трябва да се поддържа високо налягане за да не спре колата в ниските.

Нека колегите с опит в това да се изкажат компетентно :) как ще се отрази тази манипулация и какво да сложа на мястото на кюмбето тръба или друго празно гърне(ако може размери).

Аз имам някакво минимално понятие, но искам да знам вие какво мислите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво трябва да оставя на мястото на горният катализатор за да не се чува турбината.

Права дебелостенна тръба, някакво малко резонаторче или тялото на катализатора? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логично е, че трябва да съобразя и дължината на гърнето, което ще замести катализатора.

За по-голямо заглушаване каква да е дължината му?

По-голяма или по-малка от тази на катализатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при турбомотори няма разлика в шума със или без катализатор, така че не му се притеснявай толкова.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...