Minkar Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Мхх сериозно разминаване. А от гледна точка на точност на километрите колко трябва да съм стриктен. На моята B8 маслото на мултитроника е сменяно на 59k и 134k.т.е предната смяна е просрочена с 14к. съгласно правилото за 60 к. Това по някакакъв начин дали влияе на сегашната смяна която ми предстои на 194к Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 (Редактирано) Тези 14 хил. в повече не са болка за умирачка, не ги мисли. Всички добри масла за CVT са в рамките на 20-25 лв. на литър (с изключение на Ауди-щампованото, коетo мисля че беше Ravenol). Аз лично слагам Febi вече 8 години, откакто колата ми излезе от гаранция. Доста дъвкана и предъвкана тема, затова слагам линк: Редактирано 4 Февруари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 (Редактирано) 1 hour ago, Raino said: Трябва ти 7л. и си и влизат толкова. Отделно трудът не съм чувал от години да е някъде под 100лв., даже това е ниска цена. Не съм запознат с Мултитроника на Б8, но след като казваш че влизат 7 вярвам ти. При Мултитроника на Б7 няма как да влезат 7, защото излизат само 4,5 през пробката от 7-те литра в кутията, а Ауди не препоръчва да се изкарва маслото с вакуум. За цената на труда, разбира се зависи от сервиза. Моя механик в София ми го сменя за 40 лв. Това е малък сервиз, един подемник, трима механици и не се работи на повече от една кола по едно и също време. Редактирано 4 Февруари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 При мен S tronic-a събра 6 и малко, като го дават, че събира 7 по каталог. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Преди 1 час, Raino написа: Какви са тези цени, не знам...?! Надали някой би си правил експеримент да сложи не оригинално масло. То е актуална цена 66лв./л. ( G052516A2 ) и филтърът за Б8 е 91.20лв. (0AW301516H). Това е без отстъпки, цени в Порше. Трябва ти 7л. и си и влизат толкова. Отделно трудът не съм чувал от години да е някъде под 100лв., даже това е ниска цена. На ДСГ което май е същото в Порше за смяна с масло ,филтър ,пробка 320лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 преди 55 минути, Passi написа: На ДСГ което май е същото в Порше за смяна с масло ,филтър ,пробка 320лв. Това само за труд? При мен: DL501 7л масло 2бр филтри 1бр гарнитура 440лв с отстъпките+труд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 В питанката беше включено и двигателното, тоест кори, въздушен филтър, маслен и така а, у като нищо ще го докара до сумата, ако няма сериозни отстъпки и компромиси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Преди 6 часа, Ц Е Ц О написа: Това само за труд? Труд, масло, филтър, пробка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 10 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2019 Здравейте отново, Дано не досаждам с постоянните си постове, пак ми се налага да пиша. От няколко дни на дисплея на аудито ми излиза Service in 4000 30 days. Тези километри съвпадат с км замяна на маслото. С карането километрите намаляват което е ОК, но и дните също и сега са на 26. Питането ми е дали след 26 непременно трябва да сменя маслото, тъй като до тогава няма да съм навъртял 4 000 и като минат въпросните дни дали ще дава някакви други индикации че маслото не е сменяно Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 10 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2019 Изминати пробег или време, което възникне първо... Като решението за спазването на тези правила си е лично на собственика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 18 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2019 Бърз въпрос, взех колата с един ключ и си поръчах втори ключ. Обучиха го, нарязаха го и няма драми, но не мога да отключвам с копчетата. Доколкото разбрах това се обучава отделно, някаква идея как и дали е така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Не се обучава отделно. При мен се получи така първия път, но го изтриха и записаха наново и си тръгна директно, без обучение после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Здравейте! След голямо търсене си смених салона с рекаро, кожа и алкантара. За който се интересува, смяната става едно към едно от комби към седан. Корите на вратите също, като бях без подсветка а новите имаха и се пускат после директно през ВАГ КОМ. Единствения проблем при мен е, че бях с неделима задна седалка и няма държача в средата на двете облегалки. Той ги закопчава двете и там се въртят в оста си. Че ако на някой му се намира, с удоволствие ще купя, на разумна цена, хванат е с болчета мисля. Джамбазина каза, че ще прати, ама взе парите и ни вест, ни кост, естественно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 ETKA имаш ли и гледал ли си дали се продава отделно? Я кажи кое е точно от тук, че нещо не се сещам така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 От 24 до 28-ма позиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 20 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2019 Две въпросчета и от мен. Нормално ли е при регенерация да има претрисане при определени обороти в движение и на място. Вчера замалко си помислих, че отиде демферчето, а то се оказа, че е влязла в регенерация. Мотора е CAGA. Другата питанка е къде би трябвало да се намира суббуфера при авант с фабрича резервна гума. В менюто на ММI е активен, но физически май не е . Постоянно набива грешка за отворена верига. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 Здравейте колеги, да ви питам, на вас voice control-a дали ви работи и за какво го ползвате. Аз тези дни пробвах да го натисна няколко пъти но нищо не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 Ми то си излиза списък с нещата, ама сега честно нищо не помня... Може би с набирането на телефонни номера има някаква полза, но аз лично още не съм я открил за себе си... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzeno Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 ако колата е на италиански- менюто ,трябва да кажеш айуто или помощ след като си натиснал бутона и ще ти излезе списък с нещата дето прави ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 (Редактирано) Благодаря. Така и предполагах, значи просто го няма. Интересното е, че няма и окабеляване там, а в ММИ е активен. При мен е така. Снимката е примерна. Редактирано 1 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balu Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Здравейте,комфорт модула в багажника имали компонент протекшън,слагам ел багажник и трябва да сменя модула. Номерът на старият е 8К0 907 064 DP Новият е 8K0 907 064 CQ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balu Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 @congo благодаря за пореден път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Климатроник: навремето питах за Б6цата, оказва се, че и тук е същата простотия - в режим "Ауто", когато трябва да духа топъл въздух, средните духалки са блокирани от системата. Та питанката е: има ли оправия по софтуерен начин това недоразумение? Благодаря на знаещите отзовали се!.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 По скоро нямаш достатъчно търпение,ако изчакаш ще духне и от там. Мерейки температурата в няколко точки ,системата насочва приоритетно да се обдухват стъклата за да виждаш,няма как да знае че навън не е валялосняг или дъжд,когато температурата е достатъчно висока ще духне от средните ,аз задавам нагоре и в краката,съответно и от страничните духалки,средните съм ги затворил ,тая смрад ,която ми набиват в носа от газовете по световарите не ме кефи,въпреки най високия клас филтър на купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balu Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 @congo може ли тел. номер,да поговорим за вграждане на ОЕМ музика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване