Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Мхх сериозно разминаване. А от гледна точка на точност на километрите колко трябва да съм стриктен.

На моята B8 маслото на мултитроника е сменяно на 59k и 134k.т.е предната смяна е просрочена с 14к. съгласно правилото за 60 к. Това по някакакъв начин дали влияе на сегашната смяна която ми предстои на 194к

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 14 хил. в повече не са болка за умирачка, не ги мисли.

 

Всички добри масла за CVT са в рамките на 20-25 лв. на литър (с изключение на Ауди-щампованото, коетo мисля че беше Ravenol). Аз лично слагам Febi вече 8 години, откакто колата ми излезе от гаранция. Доста дъвкана и предъвкана тема, затова слагам линк:

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Raino said:

Трябва ти 7л. и си и влизат толкова. Отделно трудът не съм чувал от години да е някъде под 100лв., даже това е ниска цена.

 

Не съм запознат с Мултитроника на Б8, но след като казваш че влизат 7 вярвам ти. При Мултитроника на Б7 няма как да влезат 7, защото излизат само 4,5 през пробката от 7-те литра в кутията, а Ауди не препоръчва да се изкарва маслото с вакуум.

 

За цената на труда, разбира се зависи от сервиза. Моя механик в София ми го сменя за 40 лв. Това е малък сервиз, един подемник, трима механици и не се работи на повече от една кола по едно и също време.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Raino написа:

Какви са тези цени, не знам...?!

Надали някой би си правил експеримент да сложи не оригинално масло. То е актуална цена 66лв./л. ( G052516A2 ) и филтърът за Б8 е 91.20лв. (0AW301516H). Това е без отстъпки, цени в Порше. Трябва ти 7л. и си и влизат толкова. Отделно трудът не съм чувал от години да е някъде под 100лв., даже това е ниска цена.

На ДСГ което май е същото в Порше за смяна с масло ,филтър ,пробка 320лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, Passi написа:

На ДСГ което май е същото в Порше за смяна с масло ,филтър ,пробка 320лв.

Това само за труд?

При мен:

DL501

7л масло

2бр филтри

1бр гарнитура

440лв с отстъпките+труд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В питанката беше включено и двигателното, тоест кори, въздушен филтър, маслен и така а, у като нищо ще го докара до сумата, ако няма сериозни отстъпки и компромиси. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

Дано не досаждам с постоянните си постове, пак ми се налага да пиша.

От няколко дни на дисплея на аудито ми излиза Service in 4000 30 days. Тези километри съвпадат с км замяна на маслото.

С карането километрите намаляват което е ОК, но и дните също и сега са на 26.

Питането ми е дали след 26 непременно трябва да сменя маслото, тъй като до тогава няма да съм навъртял 4 000 и като минат въпросните дни дали ще дава някакви други индикации че маслото не е сменяно

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изминати пробег или време, което възникне първо... Като решението за спазването на тези правила си е лично на собственика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бърз въпрос, взех колата с един ключ и си поръчах втори ключ. Обучиха го, нарязаха го и няма драми, но не мога да отключвам с копчетата. Доколкото разбрах това се обучава отделно, някаква идея как и дали е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обучава отделно. При мен се получи така първия път, но го изтриха и записаха наново и си тръгна директно, без обучение после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! След голямо търсене си смених салона с рекаро, кожа и алкантара. За който се интересува, смяната става едно към едно от комби към седан. Корите на вратите също, като бях без подсветка а новите имаха и се пускат после директно през ВАГ КОМ. Единствения проблем при мен е, че бях с неделима задна седалка и няма държача в средата на двете облегалки. Той ги закопчава двете и там се въртят в оста си. Че ако на някой му се намира, с удоволствие ще купя, на разумна цена, хванат е с болчета мисля. Джамбазина каза, че ще прати, ама взе парите и ни вест, ни кост, естественно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Две въпросчета и от мен.

 Нормално ли е при регенерация да има претрисане при определени обороти в движение и на място. Вчера замалко си помислих, че отиде демферчето, а то се оказа, че е влязла в регенерация. Мотора е CAGA.

Другата питанка е къде би трябвало да се намира суббуфера при авант с фабрича резервна гума. В менюто на ММI е активен, но физически май не е :hilezh:. Постоянно набива грешка за отворена верига.

 

 Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

да ви питам, на вас voice control-a дали ви работи и за какво го ползвате. Аз тези дни пробвах да го натисна няколко пъти но нищо не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то си излиза списък с нещата, ама сега честно нищо не помня... Може би с набирането на телефонни номера има някаква полза, но аз лично още не съм я открил за себе си... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако колата е на италиански- менюто ,трябва да кажеш айуто или помощ след като си натиснал бутона и ще ти излезе списък с нещата дето прави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 Благодаря. Така и предполагах, значи просто го няма. Интересното е, че няма и окабеляване там, а в ММИ е активен. При мен е така. Снимката е примерна. 1.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,комфорт модула в багажника имали компонент протекшън,слагам ел багажник и трябва да сменя модула.

Номерът на старият е 8К0 907 064 DP

Новият е 8K0 907 064 CQ

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатроник: навремето питах за Б6цата, оказва се, че и тук е същата простотия - в режим "Ауто", когато трябва да духа топъл въздух, средните духалки са блокирани от системата. Та питанката е: има ли оправия по софтуерен начин това недоразумение?
Благодаря на знаещите отзовали се!.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро нямаш достатъчно търпение,ако изчакаш ще духне и от там. Мерейки температурата в няколко точки ,системата насочва приоритетно да се обдухват стъклата за да виждаш,няма как да знае че навън не е валялосняг или дъжд,когато температурата е достатъчно висока ще духне от средните ,аз задавам нагоре и в краката,съответно и от страничните духалки,средните съм ги затворил ,тая смрад ,която ми набиват в носа от газовете по световарите не ме кефи,въпреки най високия клас филтър на купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...