Jump to content

Варианти за заместник на Q7


Recommended Posts

  • Отговори 196
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако бях мазохист или мутра, с удоволствие бих взел G-то, но за радост или съжаление не съм.

Утре пътувам за Франкфурт, а в събота имам записан тест-драйв на А6/7/8, та се надявам и да купя/поръчам едно от тях с 3.0тди. Временно съм с А8 4.0тди и осъзнах че ми се кара нещо ниско, широко, 4х4, с доста дизелов въртящ момент и със светла кожа(бяла-бежова-кафява).

Q7-цата си ми остава главният семеен автомобил(съпругата ми ще я кара), понеже от продажбата няма да имам никаква изгода, а за семеен автомобил е по-подходяща от досегашният автомобил на съпругата ми(Шкода Супърб).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни изразих скромното си мнение, че най-хубавата кола за дълго каране е лимото ...

С една нова А8 никога не можеш да сгрешиш. В края на годината ще има нова версия, верояно знаеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес уж трябваше да се насоча по-конкретно към някой модел, а останах дооста по-объркан. Сутринта карах А6 3.0тди 245к.с. - този вариант го отписах - не ми хареса прекалено грубата скоростна кутия - за спортен модел може и да е супер, но специално с този двигател не ми хареса. Проблема е че карах и А7 3.0тди 313к.с., и А8 3.0тди 250к.с. - 7-цата си беше направо стрела, кутията ми се стори доста по-подходяща, смяната направо не се усещаше. А8-цата според субективните ми кратки впечатления ми се стори почти 1:1 със А7-цата, леко по-мудна, спрямо 313-те к.с., но не и бавна. Дори беше по-пъргава и рязка от 4.0тди-то, с което пътувах до там. Това за задвижванията, за интериорите нямам думи - направо очите ми щяха да окапят - А7-цата беше със спортни седалки с бяла перфорирана кожа, та да се чудиш да им се радваш ли или да седиш в тях. А8-цата пък беше изцяло кафява - табло, волан, всичко беше кафяво и ми допадна леко повече сякаш.

 За капак на нещата карах и Мерцедес Е350цди и съвсем се обърках - определено не е като преди освежаването, а всеки детайл е пипнат и мога да твърдя че по-интериор не отстъпва на Ауди, или поне тестовата беше доста добре оборудвана - бяла перфорирана кожа с доста приятен контур. За 250 и няколко к.с. ми се стори доста пъргава, но от кратък тест не мога да си правя заключения.

 Сега започвам да си бия главата в стената, понеже ми се прииска и трите да ги взема. Явно всичко ще опре до коя оферта ще ми е по-изгодна. Оставих си контактите и в салона на Ауди, и при Мерцедес, и тази седмица би трябвало да ми пратят оферти за складовите наличности, пък да видим какво ще излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай Mercedes S class примерно s 350 bluetec 4matic понеже искаш дизел.Това е топ лимузината все пак :)
Дори вече излезе и новата S class-a

Редактирано от osemw12
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие двамата отгоре, от къде падате? И за двете коли, S класата за сега я има на снимките и трябва да чака поне 6 месеца, за да я получи, същото важи и за BMW. Човека иска да отиде и да си купи кола от там. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съм написал да взема най-новата???????????????????????????????Написах,че е излязла и ако на човека му харесва W221 ще си вземе нея ако му харесва повече W222 ще си изкача колкото е нужно и ще си я вземе няма като повечето да вземе първото излязло нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами добре тогава. Хайде кажи с какво старата S класа е по добра от актуалното А8? Освен цената, която за колегата е ок. И освен това, че купувайки си "старата" S класа, ще загуби не знам колко % от стойността й след излизането на новата генерация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами спрямо D3,D4 като возия С-ката ми допада най-много.Интериорно Д3 и С-ката не мога да преценя.От Д3 и Д4 не виждам голяма разлика във возията.

Редактирано от osemw12
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие двамата отгоре, от къде падате? И за двете коли, S класата за сега я има на снимките и трябва да чака поне 6 месеца, за да я получи, същото важи и за BMW. Човека иска да отиде и да си купи кола от там. 

 

Да ама за петица на склад ще хване добра отстъпка, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя въобще на проблемите на човека. Изборът е само между А7-А8... Вече да подбира екстрите и интериора и газ. 

И двете коли отвътре са като космически кораби и дори няма база за сравнение със дървените мерцедеси и беенвенца... 

А и некакси е супер яко пред къщата да стоят две аудита . 

 

Само да не стане така,че жена му да вземе новата колаи той пак да джитка със "камиона"...  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти тая А7-ца само на мен ли ми е отвратително грозна ? 

Имам чувството че е изнасилена а8-ца..... с тая клекнала задница заеби...... не виждам защо някой би я предпочел пред 8-цата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък само заради визията бих жертвал от комфорта на А8 и бих се качил на А7.

Само да не стане така,че жена му да вземе новата колаи той пак да джитка със "камиона"...   :)

Има малка опасност, но се съмнявам съпругата ми да жертва високата позиция и по-високия пътен просвет.

 

БМВ ги изключих като опция още в началото на темата, просто от средата на 90-те си разводниха моделите според мен, единствено 6-та серия с 4-те врати ми хваща окото, но 2-те седалки отзад не ме устройват.

 

Возията и на А7, и на А8 ме устройва напълно, S-класа ми беше резервния вариант, но складовите наличности с 4х4 от W221 са изчерпани, а не мога да чакам над 6 месеца за новия модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тестовите са добри защото обикновено са добре оборудвани с цел да привлекат клиента а пък после цената им слиза доста надолу. Евентуалните проблеми при новите автомобили ми се струва че се появяват след някакъв период на експлоатация (в години или километри) почти независещи от водача (без разбира се някакви отявлени извращения).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми дадат тестовата А8-ца, която карах аз, няма и да се замислям, но ще изчакам да видя какво друго ще ми предложат.

Не мисля че дилърите биха позволили издевателства над тестовите си автомобили, още повече като всеки от тях струва малко състояние. Тези, които аз пробвах бяха топли и дори бях насърчаван да ги настъпвам повече.

Мерцедеса ми отпадна като вариант, понеже не ми харесаха предложените. Сега остават само А7 и А8, като малко повече залитам към флагмана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...