MSM Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Миналата седмица имах възможност да си направя профилактика на фаровете и да почистя характерното опушване върху лупите, по стъклата отвътре, както и по вътрешността на фаровете. Много доволен, че постигнах ефекта без да се налага рязане и лепене на стъклата, което ми бе основна причина да не се обърна към Герака който щеше да ги направи перфектно иначе.Преди време бях пуснал линкче за почистване на лупите , а в руския форум гледам направо ги къпят във ваната . Аз ползвах идеи и от двете, но в процеса на почистване ползвах само дейонизирана вода при изплакването, безконтактно и някои мои идейки в процеса на разглабяне и почистване. Трябва да се внимава защото и най-малкия и лек контакт с повърхността може да увреди покритието на рефлекторите или да надраска стъклото отвътре, така че аз лично не се изкуших да ги пипам. Грешката "Headlight Range Control Defective" , която набива на ФИС-а след монтирането им обратно се оправя веднага след изчистване на грешката с VCDS. И понеже сега наистина прогледнах, започнах да се замислям дали не заслепявам и дали не бият малко нависоко фарките, - левия мисля, че свети малко по-нависоко. Прави ли се калибрация след махане, гледам че се самонастройват сами като преди, но трябва ли адаптация? Не мога и да намеря читава инструкция с параметри, в каква равнина и т.н. за къси, дълги за сравнение...Другия ми въпрос е свързан и е относно ролята на една пластинка която е монтирана върху рефлектора на лупата и има две позиции. Аз ги оставих в позицията в която осигуряват по-голям просвет към лупата, а като гледам по снимките поне единия фар е бил така и преди демонтажа. Дали само единия трябва да е в това положение и затова сега левия да бие по-високо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolverine Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Преди време като си оправях моите фарове и на мен ми светеха високо, отидох при един човек в Панчарево / Герака ме прати при него/ и той ми ги оправи. Схемата е следната: с VCDS-а застопоряваш машинките за авто-калибрацията и после се донастройват, Ако се настроят без да са застопорени машинките няма смисъл, при следващото палене се разбалансирват пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 7 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Значи все пак си трябва магерене с кабела, ОК мерси Иначе ето за тая пластинка говоря (на немеца в снимките не се вижда): Uploaded with ImageShack.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Навремето Йово ми каза, че имат специални инструменти за калибрация и пак трудно се постига заводския такъв. Виж Карлито е запознат с процеса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Тази пластинка е за премахване на чупката на светлината,която при нас е надясно,за да виждаш знаците и пешеходците.Идеята е ако отидеш в Англия да бръкнеш и да преместиш пластината и да шофираш в лявата лента,без да заслепяваш насрещно движещите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 8 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Мдаа, мерси колега точно това е станало - преместил съм я за страни с дясна дирекция . Добре, че са на достъпно място. Предполагам трябва да преместя само лявата - сигурен съм, че поне едната (явно дясната) ми беше в положението в което сега са и двете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Аз също стигах до Герака, но после неговият човек в Панчарево не беше свободен. Във Враца ми ги регулираха без компютър, вече не помня дали бях запалил или колата беше само на контакт. Но е факт, че после не си е губила настройките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 8 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Освен тези пластинки, други механични настройки не съм пипал, така че след като преместя пластинката първо ще направя една проверка от 10м. При мен кът офф-а (5) на левия фар ми е отляво в момента, вместо отдясно както е на тази схема. В елзата инструкцията е подобна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnapku Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Къде се намира Герака и какви услуги предлага? Не намерих информация за това питам тук Искам да си погледна фаровете някъде и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 "Хардуерната" настройка чрез врътките на фаровете си остава и не се преодолява от машинките за ел. реглаж.При мен десния фар беше малко по-ниско, вдигнах го на нивото на левия фар и всички е точно. Регулират се нагоре-надолу, но си вървят в синхрон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 12 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2013 Sag, отговарям ти тук на въпроса, за да не цапаме темата на колегата за ксенон крушките Сам ли ги изми? Трудно ли се свалят? Фаровете казах да ми ги свалят и да ми ги дадат докато ми боядисваха капака и предната броня. Сам си ги измих отвътре заедно с лупите по описанията от линковете, които дадох в първия пост. Определено има тънкости, които водят до наистина отличен резултат без сваляне на стъклата, а аз не исках да ми се режат стъклата - това ме мотивира да измисля нещо по въпроса и така ми дойде на ум една супер проста, но уникална идея, която взе че проработи при миенето на фара отвътре включително и на секцията с мигача, а резултата може да се види на мойте фарки Като си спретнем една среща, всеки който има интерес ще му споделя. Рефлекторите според мен им няма нищо в масовия случай - просто не са толкова огледални като външните и това мисля, че е фабрично направено така по някаква физична причина, а не че покритието се е прецакало. Вече когато липсва покритието или е прогоряло - ОК логично трябва да се рециклират. За да се "рециклират" обаче рефлекторите, трябва да се разнитоват от лупите, което аз лично също не искам да правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2013 сподели идеята,точно в това е момента да се сетиш как ще е най удобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Да, моля те. Събери информацията на едно място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) Мойте фарове ги мих преди година и светнаха, но останаха петна от варовика на места, не ползвах за последното изплакване дестилирана вода. Но изведнъж тая година почнаха да ми помътняват фаровете ама много бързо, за 3 месеца целите станаха матови...Колата ми седи само в гараж. Редактирано 14 Юли 2013 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 14 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Отвътре ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Отвън Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 14 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Трябвало е да им сложиш едно УВ фолио ако си ги полирал. На мойте отвътре останаха само по 2-3 точки на фар от варовика, но са пренебрежимо малки по 1-2мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Откъде може да си купя UV фолио? Иначе не съм ги полирал още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 14 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 3M и още едни, но им забравих името. Аз за мойте съм поръчал на alextuning да ми намери и да ми сложи такива дето после може да ги полираш отгоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Да споделя и аз малко опит по темата:Освен, че ползвах дейонизирана вода за последното плакнене, пъхнах един микрофибър за стъкло през отвора на дневните и с клатушкане го прекарах през цялото стъкло и рефлекторите, след което го извадих. Резултатът е перфектни стъкла без нито следа от капчици.Преди това мъждукаха като свещи, че даже контурите за реглаж не се различаваха.Пробвах го първо на старите фарове, след това добих кураж и за новите. Няма риск нещо да се оплеска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 15 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Е в общи линии това е идеята,която приложих на практика и проработи отлично . Всъщност с една малка разлика - аз ползвах снопчета намокрен памук- откъснат на парчета по перфорациите . Няма по деликатна материя от памука, а намокрен притежава уникалното свйство да седи хомогенно, така че няма шанс да останат парченца от него вътре (ако не след първо при следващото плакнене ) както и, че стига навсякъде и не драска така, че може да си шейкваш яко с него без проблеми. С микрофибър явно също става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 Лесно ли се свалят фаровете в гаражни условия? Моите имат нужда от добро поливане, за миене не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 Постилаш на пода едно одеало примерно, сваляш бронята, подпираш я и си стигнал до фаровете.Обаче после как се напасват, за да няма луфтове - голяма играчка е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 17 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 Мойте бояджиите ги напаснаха добре, а мислех че ще е драма и даже си бях приготвил да им давам инструкцията за втори опит ако не ми харесат . Ето я: Инструкция поставяне на фарове: Nastroika farove A6 4f.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 Моите не Следващия път като ходя ще го принтирам и ще им го занеса, сигурен съм обаче, че ще си избършат **** с него, но ще се постараят повече. Не знам дали някой го спазва това изобщо, всичко е 'на око', все пак сме в БГ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване