mad.max Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Тавана ок, ма дай снимки на седалките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Не съм сменял седалки, че да ти ги снимам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 От там треаше да почнеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Седалките ще бъдат черна кожа и алкантара. Ще ти ги снимам, не се притеснявай. Днес само тавана сложихме с г-н Арсов За има няма 3 часа противно на всички твърдения как е почти невъзможно да се смени без да се спука. В тоя ред на мисли ако на някой му трябват разни елементи от белия интериор, колони сенници, огледало и тн. да свирка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Тия ли седалки ще тапицираш или ще вземеш некви стоковици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Стокови разбира се. Претапицирането е пълна глупост, освен това искам спортни с елемента който излиза напред + по-добрите бордове от двете страни. Може и някви s-line плат и кожа в краен случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PokupkiBg.com Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 (Редактирано) Колега,и аз съм с черен таван -фабрично,но в шофьорския сенник имам някаква прекъсната жичка и не ми свети плафона,може ли да споделиш опит как се сваля този сенник и евентуално начини за ремонт-питам тъй като вече си свалял един път целия таван. Редактирано 8 Декември 2013 от PokupkiBg.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 (Редактирано) Има едно малко капаче, с фина отвертка го махаш и отдолу има болт. Отвиваш при което трябва да се завърти от теб към прозореца и излиза. Има си контактче, буксичка, която като вкараш сенника и отвориш прозорчето на огледалото дава контакт и свети лампата. Виж го с един мултицет като отвориш пласмасата дали дава контакт. Ако не дава - лошо, купи си нов сенник, защото тоя не знам как ще го отвориш. Ако дава контакт, виж клемите където се допират, почисти ги хубаво. Освен това махни плафончето на крушката и виж да не е изгоряла просто защото тия лампи си горят. Аз имам май една шепа, че нали си ги правих диодни всичките ама те са стандартни предполагам и ти имаш. Мога утре да ти снимам белия да видиш нагледно... Редактирано 8 Декември 2013 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PokupkiBg.com Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 От сенника е при мен,когато го огъна малко и започва да свети лампата-има нещо прекъснато в него....най-вероятно кабелче,но е вътре.Иначе от къде да си взема нов и колко пари ще е,предлолагам от Porshe ще е на цена която не си заслужава.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Виж в ибей или в някоя морга, няма много избор принципно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PokupkiBg.com Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 в морга търсих,но са се за бели тавани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Няма кой да ти продаде един сенник. Земи си от Порше няма да са милиони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Енчо, те твоите дюзи са добре, защото колата ти е на малко км. ако си спомняш преди да я купиш, какво показваше сервизната история по-скоро е на толкова много,че са сменяни вечеили мислиш ,че некой си е купИл базова дизелова малолитражка на предно,за да не я кара ,а в последствие някое нашенче да й припада как е на отрицателни км и един вид още не е проходила ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 (Редактирано) по-скоро е на толкова много,че са сменяни вече... Ами като се замисля тва си е далавера, щото тези дюзи са скъпи, но изкарват 300-400к. км. Така че няма лошо, вероятно тези също ще изкарат толкова. Поне за дюзи няма да мисли колегата енчо. Даже бих казал супер далавера, купуваш си кола за под 10к. и на сичкото отгоре е със сменени дюзи. Дай боже всекиму. Редактирано 8 Декември 2013 от IVO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Хахаха комплексарите не са спали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 (Редактирано) Искам тук да благодаря на Стефан - креmatop за перфектно свършената работа по моята кола. Доста хора се опитаха да ми калибрират 3 - баровият BMW MAP , но само той го направи както трябва. Пратих му софта на колата,поигра си доста докато го изчисли, коригира го, наляхме го обратно и вече колата тръгва още от 1500 оборота, а да не говорим за поведенито на турбото. Коригира и още неща по картите за гориво. Много се кефя когато някой вниква в детайлите и разбира как се правят нешата. Редактирано 9 Декември 2013 от TMAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 А защо е необходимо да се подменя МАП сензаора с такъв от БМВ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Защото фабрично на 3.0тди е 2.5 баров МАП и когато се тунингосва колата се надува на 2550-2600мбара и реално работиш под критичния максимум на мапа и не можеш да хванеш пиковете, ако има такива. Затова 3 баров се слага от бмв или 2.0тди помпа дюза и се калибрира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Да това е разбираемо за наляганията над 2.5бар.А какво общо има тръгването от 1500об с МАП от БМВ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 (Редактирано) Да това е разбираемо за наляганията над 2.5бар.А какво общо има тръгването от 1500об с МАП от БМВ?Не беше калибриран мапа от BMW както трябва и колата ми я нямаше в ниските. След като се направи колата има сила още от 1500 оборота Редактирано 9 Декември 2013 от TMAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Сигурен ли си, че е от МАП-а? Имането и нямането идва от моторчето на турбинката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 00102 01023 00500 03313 беше калибрацията на мапа, а правилната е 00102 00971 00500 03140. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Защото фабрично на 3.0тди е 2.5 баров МАП и когато се тунингосва колата се надува на 2550-2600мбара и реално работиш под критичния максимум на мапа и не можеш да хванеш пиковете, ако има такива. Затова 3 баров се слага от бмв или 2.0тди помпа дюза и се калибрира.Е то заводско доколкото разбрах е 2.34-2.35, а нормално след чипване отива на 2.44-2.46 с пикове до 2.5 ... те по-нагоре не се и виждат де TMAX слагаш ли модифицирана турбина или надуваш стоковата над 2.5? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 И каете след накрая къв разход дава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Защото фабрично на 3.0тди е 2.5 баров МАП и когато се тунингосва колата се надува на 2550-2600мбара и реално работиш под критичния максимум на мапа и не можеш да хванеш пиковете, ако има такива. Затова 3 баров се слага от бмв или 2.0тди помпа дюза и се калибрира.2.0 тди колко надува и колко баров му е мапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts