Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

Е снимка няма как да ти дам защото е заврян!

Но мога да ти опиша.

Сваляш капаците зад перките, и виждаш предпазният капак който крие ремъка задвижващ горивната помпата (ремака е назъбен)

Под тях е ремака задвижващ водната помпа.

Там имаш паразитна ролка, ролка с успокойтел и другото ти е водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Някой с ELSA ще ми кажe ли как се сваля кората зад задните седалки на седан?

Че моята ELSA нещо я убих.

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам проблем с мойте фарове.И късите и дългите ми светят направо в небето,регулирахме ги максимално надоло но пак си бият много нависоко.В.Дайте идея при кой мога да отида да го оправим това,понеже пътувам предимно вечер и наистина почти нищо не виждам.

  Така тва ,че се сваля облицовката на предната броня за регулиране на фаровете е гениално как са го измислили евала :flehan::mrgreen:

Обаче за да ти светят в небето едва ли е само от регулацията на врътките много вероятно е да имаш датчици на предния и задния мост, които следят натоварването на колата и регулират нивото на светлината от фарките ,именно за да не свети където не трябва...

Почти  сигурно че един от датчиците ти е дал фира  не са скъпи за друга марка :lach:   бяха  около 200 пари за ауди надали ще са повече от 300лв бр :les:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сваля бронята при нормален реглаж ... нещо е "творено" по колата и са се изложили при монтажа обратно - отзад има по 3 алуминиеви "шайби" и с тях се центроват фаровете - как да лягат спрямо калника и капака, какво разстояние да имат от бронята и т.н.

 

Нормалните реглажни винтове (2 бр. горе/долу и ляво/дясно) се виждат отгоре при отворен капак и се регулират с шестостен без да се сваля абсолютно нищо.

 

Ако не работеха машинките за корекция при натоварване колата щеше да пищи като полудяла, защото при всяко палене се "вдигат" и се калиблират спрямо товара на колата.

 

Така че за коментарите на оптимиста както винаги :flipoff: :flipoff: :flipoff: "една жена на пазара ми каза...."

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние регулирахме тези със шестостена, но въпреки това си светят нагоре.Освен това като паля колата,фаровете не мърдат.

До колкото си спомням,Мишо тогава ми каза че модула който управлява всичко това  плюс завиването на фаровете се намира някъде около жабката.Като закачи колата към лаптопа се видя че изобщо не се вижда това като екстра,тоест както споменах е забранена за да не пищи.в момента в който я ,,разреши"започна да пищи.По спомен беше под номер 54, но някой специалист си е играл и го е потулил.

Въпроса е има ли  човек който е правил нещо такова и е в час за да отида при него и да оправи всичко това? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не работеха машинките за корекция при натоварване колата щеше да пищи като полудяла, защото при всяко палене се "вдигат" и се калиблират спрямо товара на колата.

 

Така че за коментарите на оптимиста както винаги :flipoff: :flipoff: :flipoff: "една жена на пазара ми каза...."

 

Когато съм имал фарки с тая екстра още си караше с100-цата така че бъди мил ако обичаш :eusa_angel:

Нали е ходил при великана Мишо..... По принцип всички фарове с опция да завиват не са надеждни и живота им е по-малък от на нормалните  .

Дават фира и при най-малкото подпиране   за да е забранена опцията най-вероятно механизма е счупен  доста по -малко вероятно лайт модула да е сдал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених вчера масла, филтри и тн. Препоръчвам на всички с 2.0TDI да сложат 50W30, нищо, че препоръчват W40 по документи. Доста по-приятно и тихо работи колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти го казах доста отдавна да го правиш, но ти не...Накрая май почва да ти идва акъла :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от някъде от година и нещо слагам 5w30 и мотора е доста по-тих...Но пак за 7-8к става много гъсто и едва едва го източвам с вакуум машинката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато съм имал фарки с тая екстра още си караше с100-цата така че бъди мил ако обичаш :eusa_angel:

Нали е ходил при великана Мишо..... По принцип всички фарове с опция да завиват не са надеждни и живота им е по-малък от на нормалните  .

Дават фира и при най-малкото подпиране   за да е забранена опцията най-вероятно механизма е счупен  доста по -малко вероятно лайт модула да е сдал

 

Аз съм мил бе бай хой.... регулиране на нивото спрямо товара имат и фаровете без завиване, така наречените от теб "нормални"

 

Щом фаровете са "доработвани" да не пиукат трябва да се регулират от носещите елементи (въпросните 3 алуминиеви кръгли елемента) за да сочат по-ниско, т.е. горния от трите трябва да се развие.. интересно е как ще застанат спрямо ръбовете на калника и капака, да не се отворят някакви процепи там.

 

Но без сваляне на бронята няма да се мине в този случай....

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е субективно, аз едно време си претапицирах тавана на предната кола черен, верно на визия и първоначална еуфория всичко ми се видя супер, но после взе да ме дразни, интериора става сякаш по-схлупен и мрачен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава да намеря хубав салон кожа/плат или кожа/алкантара :)

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Недей така директно сега. То няма да е 150 коня, че да я спъва :)

За мен лично това е една от най-добрите 'екстри' на колата, а по-пронцип не и липсват много.

Не го сменям за друго 4x4, пък ако ще и японско да е.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...