Alex84 Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Колеги наскоро си купих Ауди А4 1.8 125кс, защото ми се налага да имам и втора кола. Преди 10 дни му сложих газов инжекцион Тамона и проблемите започнаха. Като за начало най-много ме интересува проблема с преминаването от бензин на газ. Значи проблема е, че като карам примерно с 1500-2000об. и колата стигне 35 градуса и превключи на газ няма проблеми, но ако я оставя да загрее до 35градуса на място и подам газ да потегля и се дави и глъхне колата. Направо не мога да потегля. Ето и още примери - карам колата, оставям колата за 1 час. Изстива и минава в синия сектор стрелката за температурата. Паля след 5 секунди превключва на газ на място, тръгвам и изобщо не иска да потегля (гасне). Не ме пращайте при газаджии, защото в момента нямам възможност да ги посетя, затова съм си взел кабел и софтуер за Тамоната. Интересува ме от какво се получава това глъхнене и то само тогава - след превключване от бензин на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 22 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 Щом имаш вече кабела и софтуера почваш четенето и настройките. Като начало можеш да пуснеш едно автоматично калибриране на дюзите. Тука има описание за работа със софтуера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex84 Публикувано 22 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 Честно да си кажа, настройките ги научих всичките до една за какво са, пробвах с разни неща и пак не става. Прехвърлянето от бензин на газ си е проблемно и това си е при мен. Превключи ли в движение - няма проблеми.Ето така са ми настройките в раздела Преминаване от бензин на газ (принудих се да ги сложа на 1700об да преминава на газ, за да мога поне да потегля на бензин както трябва.... това диференционно налягане така ли трябва да е ? И изобщо така ли трябва да са настройките ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex84 Публикувано 24 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 Добре де, толкова ли няма някой който поне малко да ми помогне ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 Имам такъв ГИ и съм изненадващо доволен от него. Такива проблеми не съм имал с него. ДА не кажа, че не съм имал проблеми ИЗОБЩО. Диференциалното налягане се изчислява съобразно дюзите на инжекторите, кубатурата на мотора, типа на бензиновата инжекция, основно. Според мен ти давят дюзите.Но това си е чисто гадаене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex84 Публикувано 24 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 Възможно ли е да смесва 2-те горива в момента на прехвърлянето ? Уж пробвах като спра помпата за бензина, но пак се давеше..... Щом в движение като прехвърля няма проблеми, значи май нещо налягането куца... знам ли вече.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 24 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 Ниско ти е диф. налягане. Дигни го на 1.2бара и даи автокалибрация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex84 Публикувано 25 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Дюзите са ми на 2.2мм, диференционото налягането, което ми показва е 1.62-1.65. Налягането в колекторите ми показва, че е 0.40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Тази система няма ли гаранция?Сам ли си я монтирал или някой майстор?След като е в гаранция и майстора ти е взел парите да си блъска той главата а не ти.Платил си за услугата и трябва за платеното да получиш адекватна намеса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex84 Публикувано 25 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Ходих 3 пъти да ми я настройва и винаги нещо куцаше... накрая се скарахме, защото след всеки мой проблем той казваше '' еми това е нормално'' ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Няма как да ти каже че е нормално след като има проблем!Обърни се към Комисията за защита на потребителите и тогава друга песен ще запеят.Може да напишеш и на http://www.abags.bg/ Момчето е много сериозно и ще те консултира как да постъпиш.Лек ден и успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Ходих 3 пъти да ми я настройва и винаги нещо куцаше...Този в Илиенци ли ти я монтира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex84 Публикувано 25 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Мога да се сетя и сам, че трябва да ходя при газаджия, все пак нали форума е за да си помагаме. Ако за всяка тема с проблема се пишеше ''Отивай при майстора'', то такива форуми щяха да са излишни. Помолих за помощ, имам си причини за да не ходя при майстори и т.н. Ако някой може да ми е полезен с нещо - нека пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Ей такива клиенти ми трябват на мен!Да се осера и след това като съм гушнал мангизите някой друг да ми бърше задника!То така много лесно взели са парите и друг да си чука главата.То и за това сме на това дередже че никой не си знае и не си търси правата.Все пак всеки си има глава на раменете и като иска да си къса нервите за платени от него пари? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex84 Публикувано 25 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Колега не искам да спорим за глупости, имам си причини да не ходя пак при този газаджия. Причините изобщо не са свързани с този ГИ. Затова и помолих за помощ. Пределно ясно ми е, че той е отговорен и той трябва да си оправи кашата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 (Редактирано) Питах кой я е слагал, за да ти кажа, ако е този от Илиенци, знам къде се осира обикновено, нали искаш помощ?Като за начало, ако е той, рейките ти са втора употреба. И са зверски разкалибрирани. Редактирано 25 Юли 2013 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex84 Публикувано 25 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2013 Слагаха ми я в Бургас.Нормално ли е диф. налягане да ми е 1.6 ? Да не би да ми е прекалено голямо налягането и да се дави като преминава на газ ? Или пък да ми е малко налягането ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 26 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 1,6 диф. е нормално има някои на 1,2 и 2,0 диф. но просто иска настройка. а това което си показал е на какъв минимум да разрешава да премине на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MarioPLD Публикувано 29 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 И аз имам същия проблем колега и ми казаха , че проблема идва от ламбда сонда или запушен катализатор. Казаха ми, че след като ги оправя проблема ще изчезне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 Бхаха, ми изключи сондата, ще видиш, че проблемът ще си остане. Тамоната се настройва с онова другото към софтуера й - клик газ или там какво беше. Трябва да видя в домашния лаптоп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykyto Публикувано 4 Август 2013 Доклад Share Публикувано 4 Август 2013 (Редактирано) 0892789719 zvanni tamПисането на кирилица е задължително! Редактирано 5 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 5 Август 2013 Доклад Share Публикувано 5 Август 2013 Колеги наскоро си купих Ауди А4 1.8 125кс, защото ми се налага да имам и втора кола. Преди 10 дни му сложих газов инжекцион Тамона и проблемите започнаха. Като за начало най-много ме интересува проблема с преминаването от бензин на газ. Значи проблема е, че като карам примерно с 1500-2000об. и колата стигне 35 градуса и превключи на газ няма проблеми, но ако я оставя да загрее до 35градуса на място и подам газ да потегля и се дави и глъхне колата. Направо не мога да потегля. Ето и още примери - карам колата, оставям колата за 1 час. Изстива и минава в синия сектор стрелката за температурата. Паля след 5 секунди превключва на газ на място, тръгвам и изобщо не иска да потегля (гасне). Не ме пращайте при газаджии, защото в момента нямам възможност да ги посетя, затова съм си взел кабел и софтуер за Тамоната. Интересува ме от какво се получава това глъхнене и то само тогава - след превключване от бензин на газ.Каква рейка са ти сложили ?Щуцерите на колко мм са разпробити ?Диф. налягане за тоз автомобил го направи точно на 1 бар.Повече като отговориш на другите въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex84 Публикувано 24 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2013 Колеги оправих всичките проблеми с колата, само един остана. При изкачване на баир, има значителна загуба на мощност. Натискам на 5-та газта и нищо не се случва. Четох, че това било уж от липса на диф. налягането т.е. било ниско. Налягането ми е на 1.3 на празен ход, а дюзите ми бяха или на 2мм или 2.2мм не помня точно. Та да усиля ли малко налягането или ? И ако го усиля трябва ли наново да правя автокалибровка, да нагласям таблици, графики и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 28 Август 2013 Доклад Share Публикувано 28 Август 2013 Не знам как е при ГИ Тамона, но при мен не е достатъчно просто да си избера от менюто желаното налягане. Ако съм на 1.2 бара примерно и искам да го вдигна на 1.5 бара, първо трябва чрез регулировъчния винт на самия изпарител да го докарам дотолкова, като гледам текущите данни в софтуера (двигателя трябва да работи). След това гася, нагласям от менюто на 1.5 бара, паля, автокалибрация и след това финни настройки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 28 Август 2013 Доклад Share Публикувано 28 Август 2013 Колеги оправих всичките проблеми с колата, само един остана. При изкачване на баир, има значителна загуба на мощност. Натискам на 5-та газта и нищо не се случва. Четох, че това било уж от липса на диф. налягането т.е. било ниско. Налягането ми е на 1.3 на празен ход, а дюзите ми бяха или на 2мм или 2.2мм не помня точно. Та да усиля ли малко налягането или ? И ако го усиля трябва ли наново да правя автокалибровка, да нагласям таблици, графики и т.н.Да, трябва.Нормално е да има спад в мощността на баир и с климатик. Причината е нуждата от по-голямо предварение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване