Бат Сашо Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 С рейспайпа продаваха тапа и уплътнение комплект, само трябваше тръбата да се скъси, че не беше точен размер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 On 26 август 2016 г. at 1:17 PM, knejata said: Благодаря ти Намерих ги и аз с малко търсене Ане трябва ли едната гарнитурка да е тази с позиция 2 ??? http://prikachi.com/images.php?images/564/8889564b.jpg В крайна сметка, кое е вярното за гарнитурите: 4+5 или 2+4+5, че нещо не се ориентирах? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Според мен е 2 + 5, защото ЕГР-а изчезва напълно.... Но нека някой по запознат да каже! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 4+5, тръбата от EGR-а до изпускателния колектор изчезва, не самия клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 (Редактирано) Нали се води премахване на ЕГР, а не на тръбата между ЕГР-а и изпускателния колектор? Защо само тръбата да се премахва? http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=359244 Редактирано 30 Август 2016 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 (Редактирано) Останал съм с грешното впечатление, че говорим за А3, където самият EGR не се премахва. Ако се премахне той, трябва да се замени с рейспайп., тъй като е директна връзка между кулера и всмукателния колектор. При напречния мотор и конкретно при А4 не знам как стоят нещата. Извинявам се ако съм заблудил някой. Редактирано 30 Август 2016 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 (Редактирано) Преди 17 часа, s7r3l0k написа: Цитиране на предходно мнение! Тя темата нали си е за 1.9TDi?! ..... В случая а питах за А3 1.9TDi (ASZ) 131hp... Колега s7r3l0k, за това ли говореше: http://www.olx.bg/i2/ad/zamestitel-egr-agr-egr-reys-payp-race-pipe-vw-bmw-land-rover-td5-arl-e-ID63chS.html Редактирано 31 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Да, за това говорих. Иначе, ако погледнеш захващането на EGR-а от схемата, на надлъжния мотор изглежда по-различно. Като разгледах и по снимки, изглежда че техният EGR може да се махне без излишни драми. При нас в повечето случаи се затапва. Иначе не знам защо се слага рейс пайп, нито мисля да монтирам такъв такъв на моята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Днес поръчах тапите , утре ще ги видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Разликата, по-скоро, трябва да е от това, дали мотора е ПД, или е с роторна помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 (Редактирано) Еми да, ама не. На ПД моторите на А3 EGR-а е на същото място. Разликата е точно във напречен и надлъжен, защото там е различно разположено всичко, съответно по различен начин е захванат и разположен EGR-а, за да се съобрази със свободното място в коша (да се има в предвид и колектора). Довечера или утре ще прегледам една А4-ка за допълнителна информация. Редактирано 31 Август 2016 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 При мен имаше придърпване около 2000 оборота когато подавам рязко газ и по идея на майстора ми затапиме ЕГР с болт на вакума.... И така щастливо вече 2 години... До днес ... Пак леко започна да придърпва ... Дали пак е от него, че не е затапен с ламарина ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 (Редактирано) На 8/31/2016 at 11:22, s7r3l0k написа: Да, за това говорих. Иначе, ако погледнеш захващането на EGR-а от схемата, на надлъжния мотор изглежда по-различно. Като разгледах и по снимки, изглежда че техният EGR може да се махне без излишни драми. При нас в повечето случаи се затапва. Иначе не знам защо се слага рейс пайп, нито мисля да монтирам такъв такъв на моята. Рейс пайпа е на мястото на EGR - има същата дължина. Въздуха менава дирекшън без да мислиш добре ли е затапено, на някои има и щуцер, за да измерваш налагането в колектора. Ако затапиш само маркуча, без да е ревизиран EGR си остава така както е в момента, запекъл и затворен -добре или запекъл и полу отворен-зле. След това се прави интервенция в софтуера с VCDS - леко се ограничава или чип - напълно изчезва. Редактирано 6 Септември 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 On 6.09.2016 г. at 9:39 PM, Бат Сашо said: След това се прави интервенция в софтуера с VCDS - леко се ограничава или чип - напълно изчезва. Бат Сашо, може ли малко повече подробности за това как "леко се ограничава", при чипването е ясно. Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 А на "90 и 100 коньовите", трябва ли да се прави нещо по софтуера заради ЕГР-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Аз знам, че се прави само на ПД моторите. При тях има вариант да ти набие грешка в ЕКУ-то. За тези с роторните помпи, просто затапваш. Тоест 90 и 110 кс се затапват. 101 и 131 се премахва софтуерно. Това да ограничаваш EGR след затапването му не мисля, че ще реши проблема с набиването на грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 На 12.09.2016 г. at 13:34, Rotkod написа: Бат Сашо, може ли малко повече подробности за това как "леко се ограничава", при чипването е ясно. Мерси. Не се ограничава на 100 % и ако не е затапен ЕGR пак ще пуска изгорели газове обратно, но в по-малко количество. Така при затапен ЕГР с ограничението ще вкарва повече въздух от очакваното - би трябвало да изгори по-добре нафтата или да обедни сместа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Няма очаквано и неочаквано - МАФ-а мери и се инжектира гориво според измереното количество въздух. Пропорцията гориво-въздух може да се промени само с ремап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 А не е ли най-ефективно да се затапи на 100% или дори премахне EGR-a?! Не разбирам защо са тези половинчати работи със частичното затапване.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Щото, поне при мен на 110кс мотора в А3, гледам, че без въпросния "рейс Пайп" не може да се махне изцяло ЕГР-а, през него минават турбо пътищата. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 (Редактирано) Ами затапва се от другата страна(към изпускателния колектор).Изхода на кулера пак си е през ЕГР и всичко е наред.Аз лично не съм затапвал ЕГР,но съм го ограничил софтуерно. Редактирано 14 Септември 2016 от vlado_tonev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 (Редактирано) На 14.09.2016 г. at 17:14, Rotkod написа: А не е ли най-ефективно да се затапи на 100% или дори премахне EGR-a?! Не разбирам защо са тези половинчати работи със частичното затапване.... Пластините вършат работа, с изчистен пред това ЕГР, ако е чист колектора решават проблема. Ако не е чист колектора и е оклепан, във високите обороти няма да си на маскимум. И от тука, ако сваляш колектор пред блока и скъсаш болт е кофти, а се късат или се закръгля главата (при мен стана точно така, но не бях пред блока, а при един фен да помага с инструментариум и опит). На 14.09.2016 г. at 16:58, Buddah написа: Няма очаквано и неочаквано - МАФ-а мери и се инжектира гориво според измереното количество въздух. Пропорцията гориво-въздух може да се промени само с ремап. Мери, ама схемата без чип би трябвало да се съобразява с %EGR, следователно настъпва лек конфуз. Редактирано 15 Септември 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 19 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 Преди 6 часа, knejata написа: Вчера, в единствения почивен ден от миналата седмица се размърдахме и затапихме ЕГР-а не, че е много похвално Колата е А6, AVG, не е моята, това е колата за опити Както си мислех, така и стана, едната шпилка на изпускателния колектор се откъсна.... Предвидихме го и за това решихме да се отвие в сервиз разполагащ с нужните инструменти за изваждането на такава скъсана шпилка... Pegere още не съм си купил онези режещи екстрактори. От една друга тема, та и тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 19 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 Eeeee...с тва запушване вървяла ли е въобще колата....че то дупката като на сламка ебаси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване