Jump to content

Затапване на EGR 1.9TDi


pufa

Recommended Posts

С рейспайпа продаваха тапа и уплътнение комплект, само трябваше тръбата да се скъси, че не беше точен размер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 186
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

On 26 август 2016 г. at 1:17 PM, knejata said:

Благодаря ти :bia: Намерих ги и аз с малко търсене ;)

Ане трябва ли едната гарнитурка да е тази с позиция 2 ??? 

 

http://prikachi.com/images.php?images/564/8889564b.jpg

 

8889564b.jpg

 

В крайна сметка, кое е вярното за гарнитурите: 4+5 или 2+4+5, че нещо не се ориентирах?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали се води премахване на ЕГР, а не на тръбата между ЕГР-а и изпускателния колектор? Защо само тръбата да се премахва?

 

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=359244

 

 

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останал съм с грешното впечатление, че говорим за А3, където самият EGR не се премахва. Ако се премахне той, трябва да се замени с рейспайп., тъй като е директна връзка между кулера и всмукателния колектор. При напречния мотор и конкретно при А4 не знам как стоят нещата. Извинявам се ако съм заблудил някой.

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, s7r3l0k написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Тя темата нали си е за 1.9TDi?! .....

 

В случая а питах за А3 1.9TDi (ASZ) 131hp... Колега s7r3l0k, за това ли говореше:

 

http://www.olx.bg/i2/ad/zamestitel-egr-agr-egr-reys-payp-race-pipe-vw-bmw-land-rover-td5-arl-e-ID63chS.html

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за това говорих. Иначе, ако погледнеш захващането на EGR-а от схемата, на надлъжния мотор изглежда по-различно. Като разгледах и по снимки, изглежда че техният EGR може да се махне без излишни драми. При нас в повечето случаи се затапва. Иначе не знам защо се слага рейс пайп, нито мисля да монтирам такъв такъв на моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да, ама не. На ПД моторите на А3 EGR-а е на същото място. Разликата е точно във напречен и надлъжен, защото там е различно разположено всичко, съответно по различен начин е захванат и разположен EGR-а, за да се съобрази със свободното място в коша (да се има в предвид и колектора).

Довечера или утре ще прегледам една А4-ка за допълнителна информация.

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше придърпване около 2000 оборота когато подавам рязко газ и по идея на майстора ми затапиме ЕГР с болт на вакума.... И така щастливо вече 2 години... До днес ... Пак леко започна да придърпва ... Дали пак е от него, че не е затапен с ламарина ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/31/2016 at 11:22, s7r3l0k написа:

Да, за това говорих. Иначе, ако погледнеш захващането на EGR-а от схемата, на надлъжния мотор изглежда по-различно. Като разгледах и по снимки, изглежда че техният EGR може да се махне без излишни драми. При нас в повечето случаи се затапва. Иначе не знам защо се слага рейс пайп, нито мисля да монтирам такъв такъв на моята.

Рейс пайпа е на мястото на EGR - има същата дължина. Въздуха менава дирекшън без да мислиш добре ли е затапено, на някои има и щуцер, за да измерваш налагането в колектора. Ако затапиш само маркуча, без да е ревизиран EGR си остава така както е в момента, запекъл и затворен -добре или запекъл и полу отворен-зле. След това се прави интервенция в софтуера с VCDS - леко се ограничава или чип - напълно изчезва.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6.09.2016 г. at 9:39 PM, Бат Сашо said:

След това се прави интервенция в софтуера с VCDS - леко се ограничава или чип - напълно изчезва.

Бат Сашо, може ли малко повече подробности за това как "леко се ограничава", при чипването е ясно. Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам, че се прави само на ПД моторите. При тях има вариант да ти набие грешка в ЕКУ-то. За тези с роторните помпи, просто затапваш. Тоест 90 и 110 кс се затапват. 101 и 131 се премахва софтуерно. Това да ограничаваш EGR след затапването му не мисля, че ще реши проблема с набиването на грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.09.2016 г. at 13:34, Rotkod написа:

Бат Сашо, може ли малко повече подробности за това как "леко се ограничава", при чипването е ясно. Мерси.

Не се ограничава на 100 % и ако не е затапен ЕGR пак ще пуска изгорели газове обратно, но в по-малко количество.

Така при затапен ЕГР с ограничението ще вкарва повече въздух от очакваното - би трябвало да изгори по-добре нафтата или да обедни сместа.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма очаквано и неочаквано - МАФ-а мери и се инжектира гориво според измереното количество въздух. Пропорцията гориво-въздух може да се промени само с ремап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не е ли най-ефективно да се затапи на 100% или дори премахне EGR-a?!

Не разбирам защо са тези половинчати работи със частичното затапване.... :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото, поне при мен на 110кс мотора в А3, гледам, че без въпросния "рейс Пайп" не може да се махне изцяло ЕГР-а, през него минават турбо пътищата.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами затапва се от другата страна(към изпускателния колектор).Изхода на кулера пак си е през ЕГР и всичко е наред.Аз лично не съм затапвал ЕГР,но съм го ограничил софтуерно.

Редактирано от vlado_tonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.09.2016 г. at 17:14, Rotkod написа:

А не е ли най-ефективно да се затапи на 100% или дори премахне EGR-a?!

Не разбирам защо са тези половинчати работи със частичното затапване.... :nixweiss:

Пластините вършат работа, с изчистен пред това ЕГР, ако е чист колектора решават проблема. Ако не е чист колектора и е оклепан, във високите обороти няма да си на маскимум.

И от тука, ако сваляш колектор пред блока и скъсаш болт е кофти, а се късат или се закръгля главата (при мен стана точно така, но не бях пред блока, а при един фен да помага с инструментариум и опит).

 

На 14.09.2016 г. at 16:58, Buddah написа:

Няма очаквано и неочаквано - МАФ-а мери и се инжектира гориво според измереното количество въздух. Пропорцията гориво-въздух може да се промени само с ремап.

Мери, ама схемата без чип би трябвало да се съобразява с %EGR, следователно настъпва лек конфуз.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, knejata написа:

Вчера, в единствения почивен ден от миналата седмица се размърдахме и затапихме ЕГР-а не, че е много похвално :)

Колата е А6, AVG, не е моята, това е колата за опити :hilezh:

Както си мислех, така и стана, едната шпилка на изпускателния колектор се откъсна.... Предвидихме го и за това решихме да се отвие в сервиз разполагащ с нужните инструменти за изваждането на такава скъсана шпилка... Pegere още не съм си купил онези режещи екстрактори. 

 

8914111c.jpg

 

8914112Y.jpg

 

8914116Z.jpg

 

8914118n.jpg

 

8914120r.jpg

 

 

 

 

От една друга тема, та и тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...