kalinat28 Публикувано 26 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2006 минах 4500км а вече изяде 1,5л кастрол софтек 5/40....какво ме съветвате да доливам до 8000км и да го сменя тогава или да го правя сега????трябва ли да сменя и филтъра с него дори след 4000км??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 26 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2006 Доливай и след това мини на 10/40 може това да ти идва тъничкоДругото нещо е може би ще се наложи смяна на гумичките на клапаните ако наистина толкова много ти харчи1.5лт е нормално да долееш ама примерно от смяна до смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 26 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2006 (Редактирано) с какво масло е карана досега колата?Нормално е като минеш на по-тънко да се разхлопа и да почне да гори!Моята кола е карана откак е в България(2г.) с 10х40 и на мен ми се иска да шибна 5х40 ама не смея!сложи 10х40 и ако пак го гори, сложи 15х40(15х50) и ако не гори (чак толкова много)може и да се разминеш със смяна на гумички.П.П.Преспокойно можеш да го смениш още сега, защо да чакаш - 4500-5000км. е достатъчен пробег!Успех! Редактирано 26 Септември 2006 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 27 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 (Редактирано) смянатя на гумички сериозна "интервенция" ли е?скъпо ли е???преди не знам с какво е карана....имам я от 4500км...кофтито е че турбото не позволява "дебело " масло Редактирано 27 Септември 2006 от kalinat28 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 1.5лт е нормално да долееш ама примерно от смяна до смяна Нормално ???На мен ми губи не повече от 300-350 милилитра от смяна до смяна 12000 км.Карам с Kastrol TWS 10W60 пълна синтетика Не мисля че е нормално да изгуби 1,5 литра от смяна до смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 ...кофтито е че турбото не позволява "дебело " маслоНапротив, турбото си иска по-дебело масло. Аз съм с 20/60 в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 (Редактирано) прецени си кое е по-евтино - смяна на гумички или непрекъснато да доливаш. Аз при мене нямаше какво да мисля и след смяната на тези гумички колата почти не гори масло за 12 000 т.е. както казва SUMISTA максимум да е 300 мл, но не мога да го хвана по пръчката това - каръл съм с 15W50 и 10W40 - няма мърдане. Редактирано 27 Септември 2006 от lllubo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 Напротив, турбото си иска по-дебело масло. Аз съм с 20/60 в момента. сички сме с дебели масла, иначе става гоьл под турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 Напротив, турбото си иска по-дебело масло. Аз съм с 20/60 в момента. Любо ти с Motul Le mans 300 ли си бре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 Нормално ???На мен ми губи не повече от 300-350 милилитра от смяна до смяна 12000 км.Да всяка една високооборотна кола гори масло а този двигател е точно такъв! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 27 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2006 Любо ти с Motul Le mans 300 ли си бре. Да, ама за зимата мисля да смъкна малко вискозитета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 28 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2006 за да сондирам мнения ще ви помоля да споделите с какви карате Вие?/специално колегите с Т/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vic Публикувано 28 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2006 Аз крам с 0W-40 Cаstrol. Гори ми под литър на 10 000 км. Тук съм се опитал да обясня защо.Но ти трябва да се замислиш за майстор според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 28 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2006 Motul 5W40, смяна на 6500-7000 км. , да чукам на дърво засега не гори грам. Дори при доста здраво каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 1 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2006 лошо колеги не ми гори маслото, а тече , но не мога да преценя откъде...някъде около масленият филтър е, но не е датчика той си е сух.....има ли някой предположение какво може да е...не е от турбото със сигурност. а е доста мазно отсрани на двиг. под масления филтър...какво може да е...аз почти изключвам и гумичките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 1 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2006 от там може да вижда6 4е се сти4а а вса6ност да те4е от много местатурбогарнитура картерангренажфилтерот картерната вентилацияи о6те куп местасмени маслото с по дебело и тогажа пражи секжи други ремонтисъвет на патил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 1 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2006 Провери да не би да е от гарнитурата между конзолата на масления филтър и блока на мотора(при В4 е метална)турбото наред ли си е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 2 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2006 ама турбото е от другата страна на двигатела....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 5 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2006 открих откъде тече....гарнитура беше на едно, което не му знам името. намира се над масл. филтър-алуминиево с квадратна форма-има два маркуча там-доколкото разбрах оттам минава масло и антифриз, който го охлажда. отстрани е прикрепено към двигателя. дано това ми е бил проблема. иначе чистихме дроселовата клапа, махнах катализатора и смених блоу-оф клапата. сега сме доволни с аудето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko Публикувано 23 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2006 Мога ли на Audi80 B4 1993г бензин сложа масло 15w50? Сега карам с Titan 15w40 на FUCHS, но ми гори 40мл/100км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sapyt Публикувано 31 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2006 Колеги да споделя и аз,Днес минах от Castrol GTX HighMileage 15W-40 към Castrol GTX Magnatec 10W-40 заради зимата на AUDI 80 1.6, 91 г. на около 156 хил.км по километраж.Много ми е интересно дали ще го харчи. При предното няма загуба от последната смянаМинавам доста километри така, че много скоро ще разбера и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 1 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2006 Мога ли на Audi80 B4 1993г бензин сложа масло 15w50? Сега карам с Titan 15w40 на FUCHS, но ми гори 40мл/100кмМоже, но това все пак не е масло за зимата. А при този разход на масло най-вероятно си за нови гумички на клапаните.... и масло поне 10W..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baro Публикувано 15 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2006 (Редактирано) колеги кажете дали маслата на бензиностанции Петрол са менте.Там видях че продават Кастрол но мои познати ме предупреждават че има много ментета.В момента карам с OMV но нещто май не съм доволен защото когато двигателя загрее и се чува някой клапан да причуква Редактирано 15 Ноември 2006 от baro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване