Jump to content

Recommended Posts

минах 4500км а вече изяде 1,5л кастрол софтек 5/40....какво ме съветвате да доливам до 8000км и да го сменя тогава или да го правя сега????трябва ли да сменя и филтъра с него дори след 4000км???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доливай и след това мини на 10/40 може това да ти идва тъничко

Другото нещо е може би ще се наложи смяна на гумичките на клапаните ако наистина толкова много ти харчи

1.5лт е нормално да долееш ама примерно от смяна до смяна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с какво масло е карана досега колата?

Нормално е като минеш на по-тънко да се разхлопа и да почне да гори!

Моята кола е карана откак е в България(2г.) с 10х40 и на мен ми се иска да шибна 5х40 ама не смея!

сложи 10х40 и ако пак го гори, сложи 15х40(15х50) и ако не гори (чак толкова много)може и да се разминеш със смяна на гумички.

П.П.Преспокойно можеш да го смениш още сега, защо да чакаш - 4500-5000км. е достатъчен пробег!

Успех!

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смянатя на гумички сериозна "интервенция" ли е?скъпо ли е???

преди не знам с какво е карана....имам я от 4500км...кофтито е че турбото не позволява "дебело " масло

Редактирано от kalinat28
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5лт е нормално да долееш ама примерно от смяна до смяна

:fight::moon::motz:

Нормално ???

На мен ми губи не повече от 300-350 милилитра от смяна до смяна 12000 км.

Карам с Kastrol TWS 10W60 пълна синтетика

Не мисля че е нормално да изгуби 1,5 литра от смяна до смяна :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...кофтито е че турбото не позволява "дебело " масло

Напротив, турбото си иска по-дебело масло. Аз съм с 20/60 в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прецени си кое е по-евтино - смяна на гумички или непрекъснато да доливаш. Аз при мене нямаше какво да мисля и след смяната на тези гумички колата почти не гори масло за 12 000 т.е. както казва SUMISTA максимум да е 300 мл, но не мога да го хвана по пръчката това - каръл съм с 15W50 и 10W40 - няма мърдане.

Редактирано от lllubo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, турбото си иска по-дебело масло. Аз съм с 20/60 в момента.

:fight::moon:

сички сме с дебели масла, иначе става гоьл под турбината

:motz::D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, турбото си иска по-дебело масло. Аз съм с 20/60 в момента.

Любо ти с Motul Le mans 300 ли си бре. :fight::moon:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:fight::moon::motz:

Нормално ???

На мен ми губи не повече от 300-350 милилитра от смяна до смяна 12000 км.

Да всяка една високооборотна кола гори масло а този двигател е точно такъв!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да сондирам мнения ще ви помоля да споделите с какви карате Вие?/специално колегите с Т/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз крам с 0W-40 Cаstrol. Гори ми под литър на 10 000 км.

Тук съм се опитал да обясня защо.

Но ти трябва да се замислиш за майстор според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лошо колеги :) не ми гори маслото, а тече , но не мога да преценя откъде...някъде около масленият филтър е, но не е датчика :flehan: той си е сух.....има ли някой предположение какво може да е...не е от турбото със сигурност. а е доста мазно отсрани на двиг. под масления филтър...какво може да е...аз почти изключвам и гумичките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от там може да вижда6 4е се сти4а а вса6ност да те4е от много места

турбо

гарнитура картер

ангренаж

филтер

от картерната вентилация

и о6те куп места

смени маслото с по дебело и тогажа пражи секжи други ремонти

съвет на патил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери да не би да е от гарнитурата между конзолата на масления филтър и блока на мотора(при В4 е метална)турбото наред ли си е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

открих откъде тече....гарнитура беше на едно, което не му знам името. намира се над масл. филтър-алуминиево с квадратна форма-има два маркуча там-доколкото разбрах оттам минава масло и антифриз, който го охлажда. отстрани е прикрепено към двигателя. дано това ми е бил проблема. иначе чистихме дроселовата клапа, махнах катализатора и смених блоу-оф клапата. сега сме доволни с аудето :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Колеги да споделя и аз,

Днес минах от Castrol GTX HighMileage 15W-40 към Castrol GTX Magnatec 10W-40 заради зимата на AUDI 80 1.6, 91 г. на около 156 хил.км по километраж.

Много ми е интересно дали ще го харчи. При предното няма загуба от последната смяна

Минавам доста километри така, че много скоро ще разбера и ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли на Audi80 B4 1993г бензин сложа масло 15w50? Сега карам с Titan 15w40 на FUCHS, но ми гори 40мл/100км

Може, но това все пак не е масло за зимата. А при този разход на масло най-вероятно си за нови гумички на клапаните.... и масло поне 10W.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колеги кажете дали маслата на бензиностанции Петрол са менте.Там видях че продават Кастрол но мои познати ме предупреждават че има много ментета.В момента карам с OMV но нещто май не съм доволен защото когато двигателя загрее и се чува някой клапан да причуква :huh:

Редактирано от baro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...