Jump to content

А6 2,7 ТДИ


Tinin

Recommended Posts

Пак се опитваш да храниш безпричинно.

2.7 е с мощностна на 2.0тди, а поддръжката е като на 3.0тди. Не виждам смисъл някой да го предпочете пред 3.0тди,  единствено с лъжливата надежда, че ще е по евтин за поддръжка.

Извинявай, ама упорито и целенасочено продължаваш да пишеш / говориш глупости по адрес на 2.7 TDI..........

Изобщо не го сравнявай с 2.0 ТДИ, защото база за сравнение нямат / освен това, че са дизелови двигатели /...

Надеждата изобщо не е лъжлива......

За здравината и надеждността на 2.7 TDI не виждам някой да се оплаква, да реве и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 138
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Тъкмо това исках да напиша, че по тая логика 2,0 тди с чип за скромна сума, наподобява на гъзомер :hilezh: вървежа на 2,7 тди, пък поддръжката е доста по-тънка. Друг е въпроса, че звука на шестака е друго нещо.

То страшният звук .....

Ам само да кажа за 2.7

Предпочитам го пред 2.0тди но стане ли дума за 3.0тди просто няма как да ги сравняваш ... просто 2.7 се вгражда в бюджетки .... мултитроници , ръчни скорости ... няма 4х4

ако пък ако му сложиш 4х4 става по-заспал и от двойка дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

И както каза шпека,със всите недостатъци плащаш същите цени за поддръжка като на 3.0 :mrgreen:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така и аз малко да защитя 2.7 двигателя, защото карам такава от 5, 6 години и то по-малкия двигател 163 коня. автоматик, quattro. Колата си е перфектно и на старт излита направо и то не без помощ от това че и четирите колела те изстрелват. Жената има 2.0 дизел автомат без quattro и колата също си набира и за мен и този двигател си е ок за това купе, но на старт е доста по-слаба от 2.7, така че не знам кой изобщо твърди тези глупости че са еднакви като мощност и различни като цени за поддръжка. Аз знам че досега на моята 2.7 съм сменил само турбо на двигателя и на скоростите за 255 000 километра а на жената 2.0 за сега сме сменили скоростите за 5000 лева а е на половината километри а двигателя и реве като за ремонт и досега за моята съм дал наполовина на парите дадени за тази на жената а е ръчкана много повече !!!  иначе на магистрала няма никаква разлика между двете, караш си и с 200 ако искаш без проблем, само дето 2.7 харчи малко повече за това удоволствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Аз не виждам с какво може да ме спечели 2.7 ТДИ, при положение че 3.0 ТДИ е същите пари втора ръка. За обслужване - не мисля, че е осезаема разликата. При закупуване на нова е друга работата.

П.С. Не знам какъв човек тряба да си, за да си вземеш А6 и да въртиш само градско?!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от 2 месеца карам А6 2,7. Е мога да ви кажа, че колата се държи перфектно като динамика. Няколко пъти съм изрязвал същия вариант ауди, но 3.0 . Аз лично а6 с мотор 3.0 не съм карал, но съм карал Q7 и определено мощността не и стига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо хвалене голямо нещо 3.0д без допълнителни настройки,не е нищо коой знае какво.Ка моли с автоматик,особено пък в града какво остава за останалите...сега ако цял живот си карал трошляци по 120 коня и се качваш на 2.7 ще ти е самолет много ясно.Като гледам колегата е карал Мерцедес е250тд,та явно за това.Това за изрязването,няма какво да го коментирам"На Българина неговата кола винаги е най-бърза и хубава".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо хвалене голямо нещо 3.0д без допълнителни настройки,не е нищо коой знае какво.Ка моли с автоматик,особено пък в града какво остава за останалите...сега ако цял живот си карал трошляци по 120 коня и се качваш на 2.7 ще ти е самолет много ясно.Като гледам колегата е карал Мерцедес е250тд,та явно за това.Това за изрязването,няма какво да го коментирам"На Българина неговата кола винаги е най-бърза и хубава".

Колега Тони, не знам ти каво си карал, ама на Мерцедес Е 250 не можеш да казваш трошляк особено сравнявайки го с коли от същия клас. Преди 10 години това си беше супер кола, поне за мен. И до момент носталгията не ме пуска и още си я карам. И най-накрая не разбрах, ти по 2,7 мотора ли плюеш или по 3,0? Естествено, че всеки си жаресва неговата кола, но аз не съм казал, че мойта е най-бърза. Правил съм си тестове, но годините на келешлъка са отдавна зад мен. Сега просто се кефя на тази кола и тя напълно покрива изискванията ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

И двете модификации могат да са доволно издухани, така че е по-важно състоянието. Аз коментирах разликата в разходите и според мен не е осезаема при автомат и 4x4. Вече ако ще говорим за ръчка и предно, по добре Фиат Марея... харчи малко и са по 2000 лв.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от половин година карам 2,7 с предно , ръчка без филтър. Предимството на този модел е ниския разход на нафта около 7-9 градско и никаква поддръжка на скорости. А що се отнася до възможности всички (2,0 / 2,7 / 3,0) вдигат двеста. Ако някой търси много големи разлики в моделите на ауди  по добре да си купи "Ферари" . Тези коли са много подходящи за дълъг път и крайно неудобни в града. Ащо се отнася до ремонти и тн. трябва да се има в предвит че в повечето случай колите са втора употреба което носи своите рискове. Обикновенно вносителите на употребявани коли търсят по евтини за да изкарват пари, А от другата страна колата ако е много хубава никой не си я продава за без пари. Нека желаещите да имат на предвид кола на старо е късмет без никаква закономерност в дефектите на различните модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Пропусна да споменеш съединителя - при доста каране градско тези нютони ядат съединителя. Неизбежно е да го смениш, ако имаш колата достатъчно дълго.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

аз за 255 000 км, като можеби половината в града никога не съм имал никакви ядове със съединителя.

карал съм q7 3.0 и наистина като и дадеш кикдаун направо отскача от място и има и опасност да се удариш в предната кола, предполагам че на а6 3.0. ще е още по-бързо набиращ, защото е по-лека. Аз от моята 2.7 съм напълно доволен и ми се налага често да хвърча по софийките улици, когато бързам и колата се справя повече от добре освен че стъпва на разход над 30 на 100 :steinigung:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от половин година карам 2,7 с предно , ръчка без филтър. Предимството на този модел е ниския разход на нафта около 7-9 градско и никаква поддръжка на скорости. А що се отнася до възможности всички (2,0 / 2,7 / 3,0) вдигат двеста. Ако някой търси много големи разлики в моделите на ауди  по добре да си купи "Ферари" . Тези коли са много подходящи за дълъг път и крайно неудобни в града. Ащо се отнася до ремонти и тн. трябва да се има в предвит че в повечето случай колите са втора употреба което носи своите рискове. Обикновенно вносителите на употребявани коли търсят по евтини за да изкарват пари, А от другата страна колата ако е много хубава никой не си я продава за без пари. Нека желаещите да имат на предвид кола на старо е късмет без никаква закономерност в дефектите на различните модели.

Колега, твоя разход е доволно нисък. Аз с 2,7 автоматик и 4х4 под 13 градско не съм падал до момента. Трябва да се има предвид, че обикновено карам на кратки разстояния и колата си е студена. На извън градско при 140 разхода е 7,9.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Нормално е автоматика да гори повече и в комбинация с 4х4 още 15-20%. На етикета до резервната гума най отдолу виж нормите.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

София-Благоевград без да се шматкаш разходът е около 6 на BMK.

 

По-готиното е Бургас-София пълен релакс, без зор на темпомат със 150км/ч за 2ч. и 25мин!

Точно 3ч. от Морската градина до в гаража!

Средна скорост по борд 132км/ч.

Разход..... кво ти пука, нали ти е готино :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

То при мен странното е, че с 90 е 7, със 140 е 8 :) Как да карам с 90?!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята (вече бивша) под 6.8-7.0 не съм я виждал никога. Градско твърдо 11-12.

Като цяло винаги ме е гонело едно усещане, че гори малко повече, отколкото се очаква от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

То при мен странното е, че с 90 е 7, със 140 е 8 :) Как да карам с 90?!

Снощи пътувах,магистрала тракия от Бургас до отбивката за пазарджик,на темпомат твърдо 160км.ч разход точно 9,когато карам до 140 и колата е празна се движи около 8 8.5 и това само на магистрала,на второкласния си държи 9 твърдо.Градско харчи много изобщо не гледам.

Като цяло от около два месеца първи впечатления че си харчи този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...