Jump to content

добавка за дизел


dyalov

Recommended Posts

Олелее, "В нашия случай имаме химическа реакция , при която вътрешната енергия на горивото - Ein FO , посредством химическа реакция се преобразува в топлина - E, която чрез ДВГ се превръща в механична енергия ( кинетична - EK  )"

 

Написаното горе е виц нали?! katzo, само ти обръщам внимание, че топлината от фозочна гледна точка, никога не е била енергия и никога няма да бъде енергия!!! Химическата (не бих я нарекъл така) реакция води до разширяване на газовете (експозия), потенциалната енергия от това разширяване се превръща в кинетична (всички знаем как), оделя се топлина и тнт. Виждам, че си с големи претенци, но виждам и големи пропуски в познанията ти по физика!!!

 

И да не съм офф, ползите от добавяне на масло в нафтата съм ги казвал не веднъж. Имам около 80К на масло и нафта и колата върви безупречно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 195
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ми незнам, обясни ми според кой закон на термодинамиката ТОПЛИНАТА е енергия?! И да не те затруднявам толкова много, според кой физичен закон, топлината се явява енергия!?!?

Редактирано от thaddeus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е принципно, ама я ми обясни как нещо което е с да кажем 50% разлика във вискозитета и сипано в съотношение 5 промила ще обърне картинктата с главата надолу  :lupe:  Същото се отнася и за ефективността на гроивния процес. С теорията си наясно, технико-рекламните проспекти си ги изчел, ама елементарната математика нещо ти куца. И за да не стават обърквания - нито съм търговец, нито механик , нито се занимавам с авточасти.

И викаш няма допуски, няма отклонения, мотора не е правен за целия свят. Това са индустриално произвеждани мотори - не совалка.

Ти май от хумор не разбираш?

При проектирането на всеки един ДВГ , се изхожда от режима за който се проектира - и това се отразява в най вече в горивната апаратура ! 

 

Ако си в час - при наличие на ДВГ и смяна на режима на работа - първото е промяна на горивната апаратура 

 

Отметка: 

Влизаме в други води , но принципите са едни и същи ! 

След световната криза в морското дело , наложила се след 2005 година ( сваляне на скоростта на корабите от 27-30 възла на 13-15 възла сега) - най-големият играч от превозвачите -  MAERSK , поръча на най-големия производител и лидер на Common Rail КДВГ , да им проектира и достави Slow Steaming Set 

 

И знаеш ли какво включва това - освен  software в комплекта има нови FOIV и T/C Cut-off Device , в добавка серия от SS10/40 Warsila Circular Letters  - в което основен акцент е лошото смесо-образуване , вседствие променените условия на режима на работа на ДВГ. 

 

Въвеждат се ред условия задължителни за спазване , които ако не се съблюдават - нищо не се покрива от гаранцията и всевъзможни искове към застрахователите , и всичко това се съблюдава от UK Loydregister , GL , DNV.......... 

 

 

 

 Та с две думи - за всеки режим се проектира и разработва Горивна Апаратура. 

Или обърнато - променените характеристики на горивната апаратура - не отговарят на вече на Режима на Работа , за който е проектиран ! 

 

Вместо смело да ми обяснявате как поамага и как не съм бил в час - прочетете какво пише още в първия ми пост - 20.ноември.2014 - 13:25

Quote : 

Сега сериозно:

Добавянето на масло, па то било и синтетично или каквото и да е било води до увеличаване на вискозитета и от там на по добро смазване ! 

НО има едно голямо НО - работния процес в ДВГ отива на кино - или както се пише тук " цапа геометрията , цапа турбото ................... " 

На старите класически дизели си практика от време уно ! 

Аз през студентските си години също съм го правил - керосин в нафтата през зимата - НО, поради незнание и най-вече - де у студента пари  :steinigung:

На новите дизели всякакви такива интервенции са катастрофални! 

 

unquote.

 

Е нямате милост към МОДЕРАТОРА - пак има да трие  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми незнам, обясни ми според кой закон на термодинамиката ТОПЛИНАТА е енергия?! И да не те затруднявам толкова много, според кой физичен закон, топлината се явява енергия!?!?

На тези въпроси - ще те пратя при сигурно вече проф. Господинова / или както е известна Мара-парата и нейната дясна ръка - Малкия Самурай / , ръководител Катедра Термодинамика  :hilezh:

Я се сети защо на дясната и ръка му викат - Малкия Самурай  :hilezh:

 

Подрязаните глави от този екип - брой нямат !!!!!!!!! 

 

Поздрави на колегите от ТУ Варна ! 

Ако някой срещне горе-упоменатите особи - нека ги поздрави от мен ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Присадките против замръзване имат ли отношение към вървежа на колата?

Имат отношение,защото обикновенно не са само против замръзване а имат и други подобрители.........като за подобряване на цетановото число и др.......няма да казвам марки за да правя реклама но просто ползвам такава добавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като не искаш да правиш реклама драсни на лични каква ползваш,че и аз мисля да започвам с добавка за дизела,че с тез ниски температури....не ,че ми е правила проблем с палене,но за всеки случай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беден човек жив дявол!

Ко ли няма да измислят да турнат в тва гориво само не и добавка!

BDC BARDAHL тва е добавката за мен....ама струва париии....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тази ползвам от 2 години.......със добра отстъпка излиза около 24 лв. Тубичката която е за 1тон ако е лято и 500литра при зимни условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тази ползвам от 2 години.......със добра отстъпка излиза около 24 лв. Тубичката която е за 1тон ако е лято и 500литра при зимни условия.

:zustimm:  Радвма се,че си усетил истинският продукт!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Я още един дето разбира ! 

Има ясно потенциал тук ! 

Направо се накефих ! 

 

Ами katzo предполагам вече си осъзнал че няма как да очакваш 100% академични познания от абсолютно всички членове на форума. Все пак това не е форум за професионалисти и за повечето хора тази материя е просто хоби, не и професия. Но все пак тук също има хора с поне добър practical experience, които могат да дадат доста полезни съвети.

 

Между другото името на преподавателя от ВВМУ с опитите от подводниците да не би да е Румен Стоянов? Че ми звучат доста познати подобни експерименти.

 

Поздрави на East Africa.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, наистина направихте темата много информативна, но апела ми е гукането да го прехвърлите на лично :hilezh: И стига сте се канили, ами направо качвайте на ultimate hot, защото, поне на мен, ще ми е интересно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, наистина направихте темата много информативна, но апела ми е гукането да го прехвърлите на лично :hilezh: И стига сте се канили, ами направо качвайте на ultimate hot, защото, поне на мен, ще ми е интересно :)

 

Колега Buddah сардечно се извинявам за гукането. Забележката ти е напълно уместна и основателна. Що се отнася до "ultimate hot" темата, повярвай ми не ти трябва да си усложняваш живота допълнително, а и със сигурност няма да е уместна за този раздел.

 

 

 

Да - темата за добавки стана предаване за поздрави по "Радио Веселина". Поздрави. Браво. Евала. Ми като си допадате" вземете та се вземете". Не е необходимо да ставаме свидетели на искрите в дълбоката ви и многопластова душевност.

Иначе псоле ще се сърдиш на модератора че трие мнения - вероятно си останал с убеждение че форума е чат или сайт за запознанства?

 

Колега TDI_Fan не съм имал нищо общо с ТУ-Варна, но благодаря за поздравите. Извинявам се ако си съм те засегнал или отегчил, но все пак

не е небходима чак толкова груба реакция. Обещаваме чата повече да не се повтаря.

 

 

 

Май така беше , ако го видиш предай му поздрави ! 

 

Тези форуми са по принцип за взаимопомощ и обмяна на актуална правдива информация ! 

 

Тук има много такава ! И много в час специалисти ! 

И аз съм откраднал доста информация тук  :hilezh:

 

Ама много талаш има , чак давам фира като се застоя по-дълго тук :hilezh:

 

Ти A/C Engineer  ли си ? 

 

 

Koлега Katzo, C/E съм. Но дай да минем на ЛС, че колегите ще ни разкъсат и изядат барабар с гащеризоните

Някои хора май не си взимат редовно лекарствата, форума на бг-мамма е на друг адрес...

 

Колега coresnet, извинявамe се. Приемаме критиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега като не искаш да правиш реклама драсни на лични каква ползваш,че и аз мисля да започвам с добавка за дизела,че с тез ниски температури....не ,че ми е правила проблем с палене,но за всеки случай :)

 

През последните 15г. ползвах над 12- вида горивни добавки. От личен опит казвам истински работят 3 вида.

Лете ползвам на ЛикиМоли  http://store.emk-33.com/product/325825/dobavka-pochistvashta-dizelovata-sistema-500-ml-liqui-moly.html  дава икономия на гориво.

 

Есен, сега и март ползвам по една добавка на Дуралюб    http://duralube.in/portfolio-item/%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B0-%D0%BB%D1%8E%D0%B1-upper/  ,освен всички качества на ЛикиМоли, , единствената добавка на пазара в България която има функцията допълнително да обмазва гориво-нагнетателната помпа. Много добър ефект.

 

Зимата ползвам на Бардал  http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5750,за мен идеал.

 

Който няма моя опит с добавките ,му го подарявам безплатно. И купувайте оригинални добавки от линковете за контакти който съм постнал. Не се подлъгвайте на по-евтини, защото може да попаднете на менте и ефекта от добавката да е никакъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През последните 15г. ползвах над 12- вида горивни добавки. От личен опит казвам истински работят 3 вида.

Лете ползвам на ЛикиМоли  http://store.emk-33.com/product/325825/dobavka-pochistvashta-dizelovata-sistema-500-ml-liqui-moly.html  дава икономия на гориво.

 

Есен, сега и март ползвам по една добавка на Дуралюб    http://duralube.in/portfolio-item/%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B0-%D0%BB%D1%8E%D0%B1-upper/  ,освен всички качества на ЛикиМоли, , единствената добавка на пазара в България която има функцията допълнително да обмазва гориво-нагнетателната помпа. Много добър ефект.

 

Зимата ползвам на Бардал  http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5750,за мен идеал.

 

Който няма моя опит с добавките ,му го подарявам безплатно. И купувайте оригинални добавки от линковете за контакти който съм постнал. Не се подлъгвайте на по-евтини, защото може да попаднете на менте и ефекта от добавката да е никакъв.

 

 

Ади приятелю....добавки незнам кой пълни в мазата..

Стига с тия глупости взимайте на изгодната цена няма кой да прави реплики със супер скъпи опаковки на добавки които струват 20-30лв...

Продавам масла и добавки от десет години стига с тия БГ простотии за фалшиви опаковки и незнам си кво  за маслата съм съгласен но ако успееш да ми направиш копие на добавка за гориво аз ще те снабдявам с добавки безплатно до края на живота на колата ти!!!

Само ми дай една 1;1 с оригинала ама да е менте!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако в опаковката е сипана само нафта, каква ти е ползата ? Горните три добавки ги използвам от 12-15г. Много добре работят в комбинацията която описах.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,аз те разбрах ама стига с тоя негативизъм на търговците на дали им излиза по евтино да ги отварят и да сипват нафта???

Несериозно е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През последните 15г. ползвах над 12- вида горивни добавки. От личен опит казвам истински работят 3 вида.

Лете ползвам на ЛикиМоли  http://store.emk-33.com/product/325825/dobavka-pochistvashta-dizelovata-sistema-500-ml-liqui-moly.html  дава икономия на гориво.

 

Есен, сега и март ползвам по една добавка на Дуралюб    http://duralube.in/portfolio-item/%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B0-%D0%BB%D1%8E%D0%B1-upper/  ,освен всички качества на ЛикиМоли, , единствената добавка на пазара в България която има функцията допълнително да обмазва гориво-нагнетателната помпа. Много добър ефект.

 

Зимата ползвам на Бардал  http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5750,за мен идеал.

 

Който няма моя опит с добавките ,му го подарявам безплатно. И купувайте оригинални добавки от линковете за контакти който съм постнал. Не се подлъгвайте на по-евтини, защото може да попаднете на менте и ефекта от добавката да е никакъв.

 

 

И аз правя подобна комбинация, но миналата зима ми замръзна нафтата с  Бардал. Дали беше менте,опаковката оригинал или са развалили качеството? След тази случка зимата сипвам на Кастрол ТДА. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма как добавка на Бардал, която не е срещу замръзване на дизела, а за почистване на дюзите да предпазва от замръзване.

 

Добавките срещу замръзване са Дизел антифриз и TDA, като TDA през зимата трябва да е в съотношение 1:500.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам една на шел купена доста отдавна с много висока концентрация.
Мисля, че беше 1:1000
066f6551a921ddb5.jpg
Ползвам я от както работя във фирмата и все още не съм я изразходвал.

 

Всички дизелови коли ги третирам с нея, до сега не е имало замръзване на гориво.

 

SHELL ДЕПРЕСАТОРЪТ е добавка за дизелово гориво, която може да се използва през цялата година, особено през зимния сезон. Добавката редуцира отлагането на парафини в горивото при ниски температури, предотвратява блокиране на филтрите и горивната система. Продуктът улеснява стартирането на автомобила при ниски температури. Подобрява работата и увеличава мощността на двигателя. Почиства и предпазва горивната система от корозия и ръжда. В зависимост от качеството на горивото е ефективен дори и при темпеартури от -39  ?C.  Промяната на вискозитета на продукта при ниски температури не променя свойствата му. След оставяне на продукта при по-високи положителни температури и повторното му втечняване, той може да се използва отново. Възможно е образуването на утайка при продължителен период, в който продуктът не е разклащан. Утайката бързо се разтваря при неколкократно енергично разклащане.

ДЕПРЕСАТОРЪТ е произведен в Швеция по формула и технология, специално разработени и тествани при екстремните условия на Скандинавската зима.

Съдържа: хидрорафинирана тежка нафта (бензин), солвент нафта, ароматни тежки въглвеводороди, нафталин. R40 Недостатъчни данни за канцерогенно действие. R51/53 Токсичен за водни организми, може да причини дълготрайни неблагоприятни ефекти във водната среда. R65 Вреден: може да причини увреждане на белите дробове при поглъщане R66 Повтарящата се експозиция може да предизвика сухота или напукване на кожата. R67 Парите могат да предизвикат сънливост и световъртеж. S2 Да се пази от достъп на деца. S29 Да не се изпуска в канализацията. S36/37 Да се носи подходящо защитно облекло и ръкавици. S62 При поглъщане да не се предизвиква повръщане: незабавно да се потърси медицинска помощ и да се покаже тази опаковка или етикета.

 

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз правя подобна комбинация, но миналата зима ми замръзна нафтата с  Бардал. Дали беше менте,опаковката оригинал или са развалили качеството? След тази случка зимата сипвам на Кастрол ТДА. 

 

Бардал менте къде го видя това ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема идва от там че не четете каква добавка слагате...

Единия купил добавка за почистване на горивна система и мисли че пречи на горивото да замръзва???

Друг сложил комплексна 6в1 и пак бил замръзнал ами не е проблема в добавката  :hilezh:  :steinigung:

Колегата по горе писа зимата се слага BARDAHL OURS DIESEL(DIESEL ANTIFREEZE)

 

Зимно време се ползват тъй наречените депресаторни добавки а не просто добавка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опита е показал 1:200/250 , така е много добре аз карам така и  гут



Дозирам го с една 60 мл спринцовка



Практиката показва 1:200/250 , аз карам така и е гут, дозирам маслото със спринцовка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...