buky Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 зравейте колеги , имам проблем с климатика на Б7 1,9/116 коня , като го пусна и компресора изобщо не тръгва , иначе вътре има фреон , проверено е.Дали може да е нещо бушон или лоша връзка или може би съм за ремонт на компресора?Също така освен отстрани на таблото , другаде има ли бушони , защото там виях 1 ви и 6 ти бушон и си бяха наред .Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Ако вътрешната част на компресора не се върти - значи му е превъртял гумения съединител, ако се върти - остава заседнал клапан... Ако не знаеш - този компресор е постоянно зацепен, а не с електромагнитен съединител. Отпред има гумен съединител, който аварийно да превърти ако самия компресор блокира, за да не скъса ремъка. Отзад пък има един клапан, който задейства самия компресор. По пресен спомен - гумен съединител е към 300 лева, клапана отзад около 150 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 а има ли шанс да е нещо бушон , прекъснат кабел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri_sc Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 здравейте,някой слагал ли е KN спортен въздушен филтър?и има ли някакви преки впечатления Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Единствено плюса му е че може да се почисти. Ако очакваш разлика във вървеж е само мит :-) Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Ти уби всички мечти в мен!!!А аз мислех да сложа 3 такива филтъра... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 -на мястото на масления-на мястото на въздушния-на мястото на горивния-на мястото на купето а и при дпф-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Пичове имам проблем с едно рнс-е, чете само еднослоен нави диск, двуслойни не иска. Чистиха я, но положението е същото. Идеи какво да я правя? Да търся леща, да чистя пак? Да я карам в Авител? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Ако смени всичките с кн минимум пеесе магарици ще се развихрят :-D Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko83plnbg Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 и при мен има съштия проблем и моята е 1.9 тди 116коня братле аз ще видя да го оправя и ще ти пиша на лично то се е видяло,че във тоя форум пишат само това което и е интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 (Редактирано) Е вие сте си отговорили.. Дефектирала е дросел клапа-ама напишете грешка от вагком. Кълбото днес няма батерии, не казва нищо. Как да гадаем. Може да е мръсна, да има проблем с буксата, механично да дефектира... Много неща може да са. При мен го имаше тоя проблем, докато накрая почна да свети постоянно и се наложи смяна. Затова без да мятате такива коментари, просто напишете каква е грешката. Sent from my iPhone using Tapatalk 11.a Редактирано 28 Май 2014 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoyo Markilov Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 не ми е проблем нека си свети, сега сам на вална теглич , за да мога да закачам платформата с кросарките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 29 Май 2014 Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 Черната букса за какво служи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 29 Май 2014 Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 е какво му калибрира на англе сензора = ) ?би ли споделил процедураата При мен докато не го калибрирах не спря да свети ESP-то, като я бях покарал преди това за да видя дали няма да изгасне както обикновено след няколко километра. Следвах тази процедура: КАЛИБРИРАНЕ НА СЕНЗОРА НА ВОЛАНА (G85) [03 - ABS Brakes][Fault Codes - 02][Done, Go Back]Завъртете волана на 30 ° в ляво и го върнете в средна позиция.[Meas. Blocks - 08]Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)Искано: 0.0 °Толеранс: ±5.0 °[Done, Go Back][Login - 11]Въведете: 40168[Do It!][basic Settings - 04]Group 001[Go!][Done, Go Back][Fault Codes - 02]All fault codes should have disappeared.[Done, Go Back][Close Controller, Go Back - 06] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 29 Май 2014 Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 Черната букса за какво служи. DSC_3723.jpgзатъмнение на огледалата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 а има ли шанс да е нещо бушон , прекъснат кабел?Няма такива екстри като предпазители, а за кабел е малко вероятно, но все пак възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 Момци, ще сменям предни спирачни дискове и накладки идната седмица. Какви ползвате вие? Имам няколко варианта (предни дискове + накладки) - ОЕМ 730 лв., АТЕ 430 лв., Zimmerman 305 лв.(с накладки TEXTAR). Какво мислите за АТЕ Power Disc - има ли смисъл от нарезите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berberian Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 Аз карам от месец с такива дисковеАТЕ Power Disc и накладки и съм доволен.Каква е ползата от нарезите не мога точно да кажа,но щом феродото е по джантата е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 (Редактирано) Няма такива екстри като предпазители, а за кабел е малко вероятно, но все пак възможно.а тази кола има ли другаде бушони освен отстрани на таблото? Редактирано 31 Май 2014 от buky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 Преди една седмица смених само предните накладки.Минах от Текстар на Ате ,ами първите впечатления са ми много добри.За дисковете нямам идея. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 (Редактирано) За дисковете съм чувал, че спират по-добре, но ядат доста по-бързо накладките особенно при градско каране.За накладки бих препоръчал Trw.Edit: От Текстар доста хора се оплакват, че са като парни локомотиви. Редактирано 31 Май 2014 от ceckoguide Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 а тази кола има ли другаде бушони освен отстрани на таблото?Има в китията на ЕКУ-то за мотора, има и при модула центално електричество, има и зад него на една стойка. Нито един от тях не е за компресора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 За сега и аз съм се насочил към ATE Power Disk и накладки АТЕ, но все още събирам мнения. Може би следва да поясня, че шофирам "по-силово" ако мога да се изразя така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 Карам от 6 месеца с Ате Power disk и TRW накладки (оппред и отзад). Колата е б6ца, 1.9 тди. Плюсове: +спират повече от добре( нз с нови OEM дискове каква би била разликата )+нарезите служат за премахване на събиращия се прах от феродото по диска, което при интензивно агресивно спиране е плюс+при дъжд нарезите служат за премахване на слоя вода, които има по диска и следва по-добро спиране (при новите версии на ESP, през определен интервал абс-а незначително активира спирачките именно с цел да почисти диска от вода и др. без това да се отразява на шофирането и да кара автомобила да спира) Минуси: -имат нужда от няколко спирания (4-5 пъти) за да загреят дисковете до оптимална температура. Усеща се разликата от студен диск и оптимално загрят. Пиша го защото със старите оригинални дискове нямаше подобен проблем и хода на педала си беше еднакъв. Иначе веднъж загрят диска, спирачките са чудесни. При продължително каране примерно на магистрала и ако се наложи да спираш пак има леко усещане от студени дискове и по-дълъг ход на педала, но не до такава степен като в градско първо каране за деня.-с една идея накладките изстъняват по-бързо, поне от мой наблюдения Предполагам, че с ATE накладки сиг проблема със загряването няма да го има до такава степен. Другото, което може да се вземе са накладки ATE Ceramic, но те са за доста агресивно каране, респективно спиране...но за нормалното ежедневно каране мисля, че ефект няма да има, дори мисля че проблема със загряването на спирачките може да е доста по-явен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 (Редактирано) Аз бях с ате power disc и накладки текстар. Колата спираше страхотно, но на моменти скърцаше. при натиск от 140 надолу до към 80, имаше една вибрация с тия дискове. Бяха купувани от офиц вносител. Дисковете ядат накладките по-бързо... Но не е проблем според мен Редактирано 1 Юни 2014 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts