mhi406vt Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Здравей колега, Благодаря за бързия отговор, сори ако въпросът ми не е бил ясен. Знам, че на 6,5J джанта може да се сложи гума 205, въпросът ми е такъв размер джанта - 6,5J - дали е подходящо да се сложи на А4, защото по оня пдф файл с размерите на джантите за моя двигател джантите започват от 7J нагоре. Съшо така ЕТ 33 добре ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cssc Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Здравей колега, Мога ли да те помоля за линк към въпросния PDF файл, в който си гледал размерите? Аз също се опитвам да намеря отговор на тези въпроси относно допустимата широчина и офсет. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Това е темата: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=173474&hl=%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8 Това е линка от където може да свалиш съответния пдф: http://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=Rad-Reifen-Kombinationen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Може ли някой, който е правил процедурата с преминаване към мулти волан на ауди а4 б6 да ми каже точния номер на лентовия кабел. Ако имате линк с ръководство как става цялата процедура още по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Започва с 8е лентовия за мулти и гледаш във всички букси да има пинчета.Тези без мулти едната букса им е празна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Жорка, що направо не му направиш оферта? Имаш такъв кабел! Видях те! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Да попитам ,за ел инсталацията на огледалата?Днес забелязах,че не ми работят,проверих бушона здрав е,дали като съм слвалял корите за плафоните съм разместил нещо или нещо друго се е случило не знам.Освен бушона какво има по инсталацията и кое къде се намира,модули ,релета и т.н.т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 (Редактирано) На практика няма какво да им направиш, освен ако не си откачил самия бутон за управлението... Бутона подава команда на шофьорския модул във вратата, той подава на огледалото или към другия модул, който подава към другото огледало. Единствения вариант да не работят и двете огледала е ако си откачил буксата на бутона или ако не си закопчал добре буксата на инсталацията на кората към модула. Редактирано 11 Септември 2015 от Pav3l Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Ех,пак трябва да махам кората...още 5щипки разход...дано не се счупат де,че са по два кинта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Колеги как мога да си включа сигнализиращата лампа за поставен колан на таблото.Предполагам е изключена от предния собственик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Ех,пак трябва да махам кората...още 5щипки разход...дано не се счупат де,че са по два кинта. В Порше са по 1.20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Здравейте! Имам следното питане - колата е А4 Б6 2,0 кубика няма копчетата, които са на шофьорската врата за алармата. Колата започнала да бибитка фарове чистачки пръскане на течност през нощта - как се е активирала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Не се е активирала - няма какво да се активира. Проблема се казва Central Electric Module - явно му е прилошало... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 На кабела ще покаже какво го е боляло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 в търново са по левче бройката в търново са по левче бройката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 Да те и в Плевен са по 1.20,ама предната седмица нямаха във фолксваген, а тогава разглабях и трябваше да взема....в един бош магазин са по двойка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 (Редактирано) Здравейте, на Б7-цата (седан) от време на време ми излиза грешка на ФИС-а за крушката на левия мигач. Днес реших да сменя крушката, но не мога да отвия пластмасовия винт, който държи самия стоп ( това му е номера мисля 8E0 945 246) - върти се трудно и явно превърта. Пробвах да развия и на десния стоп за да го разгледам, но същата работа - върти се безконечно. Стоповете съм ги свалял отдавна за смяна на крушки и досега не е имало проблеми. Въпроса е как да сваля стоповете без да ги счупя - трябва да им сменя пластмасовите болтове превантивно, че ако изгори крушка по път не ми се мисли как ще се сменя. Може ли някак да се извади пластмасовата част на болта, който ги държи - да го разпробия с бургия примерно? Ще излезне ли стопа ако металния винт е завит, а е махната пластмасовата "шапка" отгоре? Пластмасовата част превърта в главата на металния болт - вероятно е клеясал . От къде да купя читави болтове, по ЕТКА излиза този номер: 8E0 945 246. Трябва да ги купя предварително за да мога да ги сменя като махна старите. Имал ли е някой такъв проблем с тези болтове? Редактирано 13 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 ами ако махнеш шапката ще излезе стопа,ама после как ще махнеш и металнаата част? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 Как да не се е активирала като някякви келеши са се опитвали да я крадат. Като са я закачили няма ток до всеки модул за управление и от там идват и грешките. Какво може да се направи, за да се идчистат грешките и колата да работи нормално и всички неща да функционират.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianely Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 (Редактирано) Здравейте, на Б7-цата (седан) от време на време ми излиза грешка на ФИС-а за крушката на левия мигач. Днес реших да сменя крушката, но не мога да отвия пластмасовия винт, който държи самия стоп ( това му е номера мисля 8E0 945 246) - върти се трудно и явно превърта. Пробвах да развия и на десния стоп за да го разгледам, но същата работа - върти се безконечно. Стоповете съм ги свалял отдавна за смяна на крушки и досега не е имало проблеми. Въпроса е как да сваля стоповете без да ги счупя - трябва да им сменя пластмасовите болтове превантивно, че ако изгори крушка по път не ми се мисли как ще се сменя. Може ли някак да се извади пластмасовата част на болта, който ги държи - да го разпробия с бургия примерно? Ще излезне ли стопа ако металния винт е завит, а е махната пластмасовата "шапка" отгоре? Пластмасовата част превърта в главата на металния болт - вероятно е клеясал . От къде да купя читави болтове, по ЕТКА излиза този номер: 8E0 945 246. Трябва да ги купя предварително за да мога да ги сменя като махна старите. Имал ли е някой такъв проблем с тези болтове?На В6 се развива металния болт (с глава 8 мисля) вътре в пластмасовия болт. Стопа се сваля без да сваляш пластмасовата гайкаПредполагам и на В7 е същото.Пластмасовата се води реглажна гайла. Редактирано 13 Септември 2015 от ianely Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 При Б7 явно е различно, няма как да се стигне до болта без да се махне пластмасовата част. Погледни линка с номера, който съм дал, има снимка как изглежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Как да си активирам функцията за изгоряла крушка на В6. Имам ли някаква теме? Имам бордкомпютър при тест ми излиза символа но не светва при изгоряла крушка.Извинявам се ако спамя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Мерси на колегата Гого Цанов и за пратката и за помоща ! Ето как изглеждат монтирани Sent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Браво,...вкара ме в размисли,ама първо плафоните и парктроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 За какво са тези чекмеджета?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts